Σχολή ικάρων στο εξωτερικό;

antonis_ath

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
07/01/2008
Μηνύματα
2
Likes
0
Καλησπέρα σας!Είμαι καινουργιος στο forum σήμερα γράφτηκα!Συγχαρητήρια για όλη την προσπάθεια σας!Πραγμάτικα βρήκα πάρα πολλά πράγματα που έψανχα καιρό!
Θα θέλα λοιπον να ακουσω πολύ προσεκτικά τις γνώμες σας στο θέμα που με απασχολεί πολύ και με τρώει τα τελευταία χρόνια.
Είμουν στο λύκειο και ηθελα να δώσω για σχολη Ικάρων,αλλα λόγο καποιον οικογενιακών θεμάτων δυστηχώς επρεπε να αφησω το λύκειο και να πάω σε μια τεχνική σχολή και να δουλευώ(ενταξέι και αυτά μέσα στη ζωή είναι :wall: :) ) .Αλλα επείδη είμαι και λίγο πεισματάρης μόλις τελείωσα τη σχολή πήγα νυχτερινό για να δώσω εξετάσεις για πάω στη σχολή Ικάρων αλλά στην πορεία έπεσα πάνω σε μια μεταρίθμηση η οποία δεν επιτρέπει κατι τέτοιο Ελεος δηλαδή!.
Τελικα έδωσα εξετάσεις αδιαφορα τελείως και πέρασα σε μια σχολή πληροφορικής τελείωνω φέτος.

Θα θέλα τη συμβουλή σας στο αν μπορώ τελικά να γίνω αυτό που ήθελα ακόμα και στο εξωτερίκο, και ποια είναι η καλλήτερη λύση ποθ έχετε να πρωτείνετε βάση της εμπειρίας που έχετε,επισης αν έχετε να μου πρωτείνεται κάτι να ξέρετε οτι η οικονομική μου κατάσταση δεν είναι η καλήτερη για να μην τρώτε και το χρονο σας χωρίς λόγο δηλαδή.Αν υπάρχει λύσεις θα τις κάνω ότι και αν χρειαστεί!
Επισης είμαι στην ηλικια των 24 στα 25 ακριβως σε λίγο καιρό για να είμαι και ακριβής.

Καλώς ήρθες. Παρακαλώ να δίνεις και έναν σαφή τίτλο στα ποστ σου. Ευχαριστώ!
 
Re: Καλως σας βρήκα!Μια ερώτηση!

εγω, βασει του ψαξιματος που εκανα επειδη με ενδιαφερει και μενα παρα πολυ, για να γινεις airline pilot χρειαζεσαι
γυρω στα 80000 $ και επισης οταν θα εισαι στη σχολη να διαβαζεις για κανα 6ωρο την ημερα, + να ξερεις αγγλικα, φυσικη και μαθηματικα
 
Βρες μια φτηνη σχολη στην Αμερικη σε πολιτεια με καλους καιρους για να τελειωσεις γρηγορα δηλ. 6 μηνες το πολυ.
Να υπολογιζεις για Commercial pilot licence 100 hours solo=7000$,60hrs dual=4500$
Instrument rating 40hrs dual=4500$
Multi engine rating 6'' '' =900$
Certified flight instructor 10" " =900$
" " instrument " 10" " =900$
" "multiengine " 5" " =750$
Πρακτικες εν πτησει εξετασεις =1000$
Σχολεια εδαφους+εξεταστρα γραπτων εξετασεων + briefings=3000$
Να υπολογισεις και 1000$ το μηνα διαβιωση=6000$
Με τους πιο χοντρους υπολογισμους 30-40000$. Συγκρινονται με τα 80-1000000 ευρω που θα χρειαστεις στην Ελλαδα και την Ευρωπη?

Πιανεις μια δουλιτσα ως εκπαιδευτης και βαζεις ωρες, φτανεις τις 1500, παιρνεις το Airline Transport Pilot Licence και σταδιοδρομεις στη γη της αεροπορικης επαγγελιας, θα βαλεις τις ωρες σου και θα ευχαριστηθεις το επαγγελμα σου σε αερογραμμες, σε ΙΧ jet κλπ κλπ

Αν γυρισεις Ελλαδα, συνυπολογισε στα παραπανω 10 hrs Multi Crew κατα JAR, μετατροπη του FAA πτυχιου σου σε JAR, σχολειο εδαφους για τα θεωρητικα μαθηματα του ATPL 640 ωρες=19200 ευρω για να δωσεις εξετασεις να παρεις το frozen ATPL ωστε αν κανει προσληψεις καποια εταιρια να εχεις το προσον αυτο, συν το απαραιτητο βυσμα-γλυψιμο-προστατης κλπ κλπ ασε φιλε μου, μη συνδυαζεις αεροπορικη καριερρα και Ελλαδα.

Πιστευω να σε βοηθω αρκετα.
 
Νομίζω ότι δεν έγινε αντιληπτό αυτό που ρωτάει ο Αντώνης. Δεν μιλάει για airline carrier. Μιλάει για πολεμική αεροπορία στο εξωτερικό αν κατάλαβα καλά.

Από χλωμό εώς τρίχλωμο Αντώνη. Η μόνη ελπίδα θα ήταν για κάποιον 18 χρονών να μετανάστευε στην Αμερική και να παντρευόταν καμμία για να πάρει υπηκοότητα. Αλλά και πάλι θα ήταν πολύ δύσκολο.
 
Φιλε μου για να πας σε ξενη χωρα να πεταξεις με στρατιωτικα αεροπλανα πρεπει να εισαι πολιτης της χωρας αυτης.Γιατι ας υποθεσουμε οτι υπηρχε σχολη ικαρων στην τουρκια και ηθελες να πας εκει να μαθεις να πετας (υποθετικα παντα μιλαμε) ,δεν υπηρχε ποτε περιπτωση να σου δωσουν F-16 να πεταξεις γιατι δεν εισαι πολιτης της χωρας και δεν μπορουν να σε εμπιστευτουν.πολιτικη αεροπορια ομως ναι θα μπορουσες να πας στην τουρκια να μαθεις να πετας επιβατικα αεροπλανα.
Γιαυτον τον λογο λοιπον σε ικαρων σχολη μονο στην ελλαδα.για πολιτικη αεροπορια ομως οπου αλλου θελεις και αν σε ενδιαφερει και η γνωμη μου μακρια απο ελλαδα σε οτι εχει να κανει με εκπεδευση πιλοτων.Ειναι πολυ πισω σε αυτον τον τομεα.


Γεια σου φιλε Scanave.....σε παραδεχομαι. Ετσι για να μην τα λεω μονο εγω εδω μεσα!!!!!
Flight_instructor
 
Καλημέρα σας!Ευχαριστώ πολλοί όλους σας!
Ναι ξέρω οτι σχολή ικάρων σε άλλη χώρα δεν δέχεται ξένους εκτός αν έχουν υπηκοότητα,είχα έρθει και σε επάφη περσυ με την αέροπορία της Αμερικής και μου έιπαν οτι όριο ηλικίας είναι 27 αλλά πρέπει να είσουν εκεί ήδη 5 χρόνια.Τώρα αυτό που μου πρώτείναι ο SCanavos μου ακούγεται πολύ καλό..ειδικά τώρα που το δολλάριο έχει πέσει αρκετά λογίκα σε ευρώ τα χρήματα που μου λέτε είναι ποιο λίγα..
Είναι μια μεγάλη απόφαση αλλά θέλω πολύ να το δοκιμάσω.
Γνωρίζεται εσείς κάποια τέτοια σχολή που πληρή αυτές τις προδιαγραφές?
 
Λυπαμαι που δεν μπορω να βοηθησω, δεν ειμαι χειριστης και δεν νομιζω να σε βοηθησει κανειςανοιχτα παρα μονο με προσωπικο μηνυμα για να μη θεωρηθει διαφημιστικη εκστρατεια και αγρα πελατων η συμμετοχη στη συζητηση.Απευθυνσου σε χειριστες καλυτερα.
 
Το οριο ηλικιας για την σχολη Ικαρων ειναι τα 21 χρονια.Το χω ψαξει.. ;) Οποτε,αν θες 'πτητικη' καριερα,με βαση την ηλικια που εχεις,δεν εχεις αλλη λυση απο την πολιτικη αεροπορια.Πηγαινε,λοιπον,σε μια σχολη πιλοτων,τελειωσε την,πηγαινε στρατο,και μετα ψαξε για δουλεια.Μην αφησεις τον χρονο να περνα.Οτι κανεις,καντο τωρα που εισαι μικρος και εχεις ορεξη για διαβασμα.Για πολυ διαβασμα..
 
Με σεβασμο στον φιλο μου θα πω οτι καλα θα ειναι να πας στον στρατο πρωτα αν δεν εχεις παει ακομα και μετα να φυγεις στο εξωτερικο για καποια σχολη.επισης θα διαφωνησω λιγακι στο σχολιο του περι παρα πολυ διαβασματος.Δεν νομιζω οτι χρειαζεται και τοσο πολυ διαβασμα ρε παιδια.Αυτο ειναι το μεσων που χρεισιμοποιουν οι ευρωπαικες σχολες για να μπορουν να δικαιολογησουν το τεραστιο κοστος της εκπεδευσης.Δεν ειναι ετσι και ουτε τρελο διαβασμα χρειαζεται ουτε μαθηματικα ουτε φυσικες και χημειες.Εμενα δεν μου χρειαστηκαν ποτε ολα αυτα .απλα οτι ειχα μαθει στο ελληνικο σχολειο και τιποτα περπλοκο.μονο μαθηματικες πραξεις πολλαπλασιασμου και διαιρεσης.Αυτο ειναι ολο.μην ακουτε ολα αυτα και μην σας φοβηζουν.Οτι χρειαστει να μαθετε παραπανω θα το μαθετε μεσα στην σχολη.Πολυ καλο ομως θα ειναι να γνωριζετε καλα αγγλικα και αν εχετε την ορεξη καλο θα ειναι να ασχοληθειτε με λιγα αγγλικα αεροποριας που ειναι λιγο διαφορετικη η ορολογια.τα υπολοιπα ειναι σχετικα ευκολα.
Ολοι μπορουν να γινουν πιλοτοι ητε ευκολα ητε δυσκολα,γρηγορα η αργα.την διαφορα την κανει η αγαπη για το αθλημα.
εχω και αλλα να λεω αλλα σιγα σιγα να μην σας κουραζω
flight_instructor
 
@ flight instructor

1)H αποψη μου για τον στρατο προερχεται απο την προσωπικη εμπειρια μου.Ειμαι σε παρομοια κατασταση με το παιδι:εχω τελειωσει μαθηματικο,ειμαι 26 στα 27,μολις απολυθηκα απο το στρατο και ειμαι στο διλλημα να την κανω ή οχι την κινηση,αφενος λογω ηλικιας και αφετερου λογω ογκου υλης.Επειδη το παιδι εχει σπουδασει ηδη,για να μην χασει επαφη με το διαβασμα,να κανει την κινηση οσο ειναι σχετικα μικρος και εχει (φανταζομαι) ορεξη για διαβασμα.Να μην αφηνει τα χρονια να περνανε.Μ'αυτο το σκεπτικο το ειπα.Ωστοσο,και η αποψη σου ειναι λογικη,σεβαστη και ενδιαφερουσα. :great:
2)Οσον αφορα το διαβασμα που απαιτειται για την αποκτηση του πτυχιου,το συμπερασμα αυτο το εβγαλα εδω μεσα οταν καποιοι ελεγαν οτι εχει τρελο διαβασμα.Δεν εχω προσωπικη εμπειρια!Ειλικρινα,ευχομαι να μην εχει τοοοοσο διαβασμα,για το οποιο εχω προετοιμαστει μ'αυτα που εχω διαβασει εδω μεσα (το λεω χωρις να θελω να προκαλεσω παρεξηγηση :rolleyes: ).
 
Top