Σχολή Ικάρων Ιπτάμενοι

air_boy

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
185
Likes
1
Περιοχή
Θεσσαλονίκη - Aλεξανρούπολη
Καλησπέρα στην παρέα του forum

Λοιπόν έπειτα από αναζήτηση και αφού δεν βρήκα κάποιο σχετικό θέμα, ανοίγω νέο.

Ας αρχίσουμε τη συζήτηση με κάποιες ερωτήσεις μου..

Αρχικά θα ήθελα να μάθω πώς είναι η διαδικασία της φοίτησης.. έψαξα στο site της HAF αλλά βρήκα κάποια πολύ γενικά πράγματα και φυσικά πολύ τυπικά. Θέλω να μου πει κάποιος που ξέρει πώς γίνετε η επιλογή των πιλότων για τις αεροπορικές μοίρες και τους τύπους των αεροσκαφών. Εγώ ας πούμε ότι θέλω να εισαχθώ στη σχολή αλλά όχι για να <<πολεμάω>> με τους τούρκους αλλά για να πετάω τα C130 και να ταξιδεύω τη μάνα μου.. :) . Μπορώ να κάνω μια τέτοια επιλογή?


ευχαριστώ
 
Μπορείς να το αιτηθείς και κατα πάσα πιθανότητα να πας, καθώς όλες οι μοίρες έχουν προβλήματα επάνδρωσης. Η τοποθέτησή σου όμως θα εξαρτηθεί από τις ανάγκες τις ΠΑ.
Πάντως είναι λίγο παράξενο να πας στην ΠΑ και να μη πάρεις την καταπληκτική εμπειρία της πτήσης με μαχητικό. Αν δε σε ενδιαφέρει, πιστεύω, ότι είναι καλύτερα να πας στην πολιτική αεροπορία όπου θα βρεις καλύτερες συνθήκες και καλύτερα λεφτά.
Καλή επιτυχία! :great:
 
Ευχαριστώ για την απάντηση..

Βασικά το σκέφτηκα και έτσι.. Αλλά το θέμα είναι ότι το επάγγελμα του ικάρου(σε μαχητικά) είναι εξαιρετικά επικίνδυνο.. Και επειδή δεν <<τρελαίνομαι>> και τόσο και επειδή θα μου άρεσε να πετάω σε μεταγωγικά αεροσκάφοι το ίδιο όσο και σε μαχητικά για αυτό σκέφτηκα ότι επιλέγοντας το επάγγελμα του πιλότου σε κάποιο C-130, ή κάτι παρόμοιο, αργότερα όταν βγω από την ΠΑ θα μπορώ να πιάσω δουλειά ποιο άνετα(αν δεν κάνω λάθος) σε κάποια πολιτική αεροπορία της χώρας μας όπως η aegean..

Και επιπλέον αν θέλω να γίνω πιλότος σε πολιτικά αεροσκάφοι μέσω κάποιας ιδιωτικής σχολής αυτό προϋποθέτει πολλά χρήματα..


[ όλα τα παραπάνω αποτελούν απλές σκέψεις μου.. Θα ήθελα να με διορθώσετε αν κάνω λάθος και να προσθέσετε κάτι αν το θεωρήτε απαραίτητο.. ]
 
Εγώ, ρε παιδί μου ένα δεν καταλαβαίνω, γιατί πρέπει ένας υποψήφιος ιπτάμενος στη ΠΑ να έχει οξύτητα 20/20 λες και θα μπερδέψει το Mirage με γλάρο! ενώ στην Πολιτική γιατί τα πράγματα είναι τόσο διαφορετικά;
 
γιατί απλά χρειάζεται. Οι ταχύτητες είναι διαφορετικές, όλες οι πτήσεις πολύ πιο απαιτητικές και επικίνδυνες, ο εξοπλισμός πολύ πιο απαιτητικός και άλλα πολλά.
Έτσι γίνεται σε όλο τον κόσμο.

Απλά μερικές χώρες όπως οι ΗΠΑ επιτρέπουν υπό προυποθέσεις υποψήφιους με χειρουργική διόρθωση της όρασης (laser).
 
...γιατι οταν τραβας εννιαρες και εχεις tunnel vision, τη λιγη οραση που σου μενει εκεινη τη στιγμη, την θελεις καθαρη και οξεια!
 
Πάντως η ΠΑ, δεν αποκλείεται λόγω λειψανδρίας, να κάνει κάποτε (όχι στο άμεσο μέλλον) δεκτούς ικάρους που έχουν κάνει επέμβαση λέιζερ.
Αν ποτέ γίνει το ενδεχόμενο αυτό πραγματικότητα, αυτοί οι ιπτάμενοι δεν θα τοποθετηθούν σε μαχητικά αλλά στις μοίρες των μεταγωγικών (C-130, C-27J), των ΑΣΕΠΕ (Erieye), των μπουγέλων [CL-415, Be-200 (ελπίζω)] κλπ.
 
Δεν αμφιβάλω με κανέναν σας, αλλά ρε παιδί μου έχουν στερείσει σε τόσο κόσμο τα όνειρά τους!Λίγη τσίπα δεν έχουν; Και γιατί δεν αφήνουν να μπάινουν άτομα που έχουν κάνει λέιζερ αλλά και πού τους καταλαβαίνουν ότι κάποιος έχει κάνει;
 
1) στην αμερική αυτοί με laser τοποθετούνται κανονικά, με τα ίδια κριτήρια των υπόλοιπων αξιωματικών (αναχαιτστικά / βομβαρδιστικα / κλπ)
2) κάνει μπαμ σε οποιονδήποτε οφθαλμίατρο. Και να μην έκανε, διακινδυνέυεις όλη σου την καριέρα έτσι και σε καρφώσει κάποιος που σε ξέρει από παλιά με γυαλια
 
Το τελευταίο που θες να σου συμβεί σε μια εμπλοκή ή σε μια επιχειρησιακή αποστολή, είναι να μετακινηθούν τα γυαλιά
ή ακόμα χειρότερα οι φακοί επαφής ;)
Και με την "κρίση" που θα δημιουργηθεί στο cockpit αυξάνονται δραματικά οι πιθανότητες ατυχήματος...
Πάντως και η Lufthansa δεν αποδέχεται την διόρθωση με laser! Μπορείς να έχεις μέχρι και τρεις βαθμούς μυωπίας διορθωμένη, αλλά χωρίς επέμβαση laser!


Τώρα στο κυρίως θέμα του topic, η επιλογή ιπταμένων γίνεται ως εξής:
Μετά το τέλος της τετραετούς φοίτησης ακολουθούν δύο ακόμα στάδια πτητικής εκπαίδευσης τα οποία είναι και τα πιο απαιτητικά! Αν λοιπόν ο ιπτάμενος δεν πιάσει τα απαιτούμενα standards, δεν προκρίνεται για τα μαχητικά και θα τοποθετηθεί ή σε μοίρες μεταφορών/πυροσβεστικών/ναυτικής συνεργασίας ή στα ελικόπτερα!
Οι υπόλοιποι μετά το πέρας όλης της εκπαίδευσης, τοποθετούνται στις μοίρες βάσει των αναγκών της ΠΑ! Οι πρώτοι μαθητές δικαιούνται να επιλέξουν τον τύπο αεροσκάφους! Επίσης θεωρητικά (ξαναλέω, θεωρητικά) αν υπάρχει καλή συνεργασία και κατανόηση μεταξύ των συμμαθητών μπορούν όλοι να τοποθετηθούν στον τύπο που θέλουν! Αλλά είναι αρκετά ουτοπικό σενάριο!
Φυσικά λειτουργεί πάντα και το βύσμα! Αν πέσει το κατάλληλο τηλέφωνο, ο επιθυμητός τύπος αεροσκάφους σε περιμένει!
Τώρα για τα C-130/C-27 μην ξεχνάμε πως πετάνε για την Πολεμική Αεροπορία και αυτό σημαίνει πως πετάνε και επιχειρησιακές αποστολές (έστω και εκπαιδευτικές)! Δεν είναι airline flying ;)
Ακόμη, στην ΠΑ ισχύει η παλιά νοοτροπία της εμπειρίας. Δηλαδή για να σου εμπιστευθούν πολύτιμα φορτία και ανθρώπινες ζωές πρέπει να έχεις "ψηθεί" πολλά χρόνια σε πολεμικές μοίρες! Έτσι προτιμούνται οι αρχαιότεροι!
Ένα άλλο θέμα είναι πως στα σημερινά μαχητικά υψηλών επιδόσεων το σώμα δεν αντέχει μετά τα 35 περίπου! Οπότε αν όλοι οι νέοι θέλουν να "αράξουν" στα μεταγωγικά, θα υπάρξει τεράστιο πρόβλημα επάνδρωσης στα μαχητικά! Για να μην συμβεί αυτό κάθε πολεμική αεροπορία παίρνει μέτρα...
Μαντέψτε ποιά είναι αυτά!!!

Συμπερασματικά από την Ικάρων βγαίνεις μαχητής και από μια ιδιωτική σχολή πολιτικής αεροπορίας πιλότος! Ο καθένας αποφασίζει τι θέλει να κάνει για την υπόλοιπη ζωή του! Το οικονομικό είναι σαφέστατα ένας ανασταλτικός παράγοντας αλλά για όλα τα προβλήματα υπάρχουν λύσεις! Αρκεί να θέλουμε πολύ και να το παλεύουμε!



Υ.Γ. Σε όλα τα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες με στόχο τις σχολές της ΠΑ, αλλά και σε όλους τους διαγωνιζόμενους, εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία. Συμπάσχω μαζί σας γιατί δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από όταν "τράβαγα" τα ίδια ;) :great:
 
Top