Oxford Aviation

lorenzo

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
04/02/2008
Μηνύματα
38
Likes
0
τι λεει η http://www.oxfordaviation.net/index.html σαν σχολη ....οποιος γνωριζει ειτε απο προσωπικη εμπειρια ειτε απο στενου φιλου ας βοηθησει....πραγματικα την υλοποιηση του ονειρου αρκετων εδω......ας μην αποπροσανατολιστουμε συζητοντας σε αυτο το τοπικ για αλλες εταιριες και κονταρομαχησουμε....βλεπω στα τοπικ συχνες κονταρομαχιες....απλα τη καταθεση γνωμης καποιου σχετικου με τη σχολη κ επιτελους ας βγαλουμε ενα συμπερασμα συμφωνα με το τιτλο του τοπικ..


ευχαριστω εκ των προτερων....φιλικα νικος
 
Re: -----------oxfordaviation----------

Καταρχάς καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Συμπέρασμα με το ποια σχολή είναι η καλύτερη δεν πρόκειται να βγαλεις όσο κι αν το ψάξεις..Καθεμία έχει τα δικά της..
Οσον αφορά την οαα ενας γνωστός μου απο την αερολέσχη πήγε οαα μετα το ppl..έτυχε να τον συναντήσω πριν κανα 2μηνο και ρώτησα τις εμπειρίες του.Μου είπε ότι είναι ευχαριστημένος και οτι η συγκεκριμένη σχολή θέλει να ιδρώσει ο "ποπός" σου απο το διάβασμα για να την βγάλεις..φίλε lorenzo μπορώ να σου πω ότι είναι μία πολύ αυστηρή σχολή με καλό ground school(γι αυτούς που δεν ακολουθήσουν modular training)..Τα περισσότερα αεροπλάνα τους είναι τύπου Piper(όπως οι περισσότερες αγγλικές σχολές)..συνεργαζονται με πολλες αερογραμμές αλλά παρόλα αυτά δεν είναι σίγουρη η άμεση επαγγελματική αποκατάσταση και φυσικά το σημαντικότερο..Θέλουν περισσότερα λεφτά συγκριτικά με άλλες σχολές πουλώντας ουσιαστικά απο το ονομά τους και χωρίς να παρέχουν κάτι παραπάνω..χοντρικά η oaa θα σου πάρει γύρω στα 100.000 ευρώπουλα..δεν είναι και λίγα..παρόλα αυτα επειδή πολλοί πιστεύουν στο "ότι πληρώνεις,παίρνεις" ψαξε και άλλες ευρωπαικές σχολές και σύγκρινε τιμές και υπηρεσίες με αυτές της οαα..Καλή τύχη
 
Re: -----------oxfordaviation----------

ευχαριστω φιλτατε νασαι καλα
 
Φιλε lorenzo αδικως χολοσκας και προβληματιζεσαι για το αν θα πρεπει να τελειωσεις την Οxford Aviation ωστε να προτιμηθεις σε ενδεχομενες προσληψεις χειριστων οπουδηποτε στον πλανητη Γη.
Eτσι κι αλλοιως καθε χρονο -βρεξει χιονισει- θα χρειαζονται 19000 νεοι χειριστες στην παγκοσμια αεροπορικη αγορα. Δεν το λεω εγω. Το λενε επισημοι αεροπορικοι οργανισμοι...
Δεν μπορει, ρε γαμωτο, καπου θα υπαρχει και για σενα (και για ολα τα παιδια με την ιδια αγωνια) μια θεσουλα στον ηλιο.
Φαντασου οτι μονο απο την Ινδια σπουδαζουν 12000 χειριστες στην Ευρωπη και την Αμερικη (με μεση διαρκεια σπουδων 18 μηνες).
Ευχομαι να κανεις την καλυτερη επιλογη σχολης και να βρεις συντομα την καλυτερη δουλεια.
 
σιγουρα σε μια προσληψηπαιζει ρολο ο τιτλος που εχεις παρει και αν ειναι ακαφημαικης εκπαιδευσης τωρα να σου πω εγω τελειωσα οικονομικα αθηνα και ο φιλος μου πανεπιστημιο αιγαιου και ι 2 προσληφθηκαμε στην ιδια εταιρια για την ιδια θες παρομοιως και ο ξαδερφος μου που ειχε τελειωσει τει του ιδιου κλαδου...αρα μαλλον δε το βλεπω να παιζει τοσο ρολο η σχολη...εξ αλλου σου κανουν τεστ πριν σε παρουν και βλεπουν τι ξερεις αρα μαλλον τελικα ειναι στο χερι σου το θεμα ειναι κατα ποσο η σχολη ειναι δικτυομενη σε αεροπορικες εταιριες ....γιατι κακα τα ψεμματα σιγουρα μια σχολη μπορει να σε προωθησει καπου,,,η τουλαχιστον να σε φερει σε επαφη τωρα αν θα προσληφθεις η οχι μαλλον ειναι στο δικο σου χερι και ποσο καλος εισαι γιατι μιλαμε για μεταφορα ανθρωπινων ζωων!!ευχαριστω για τη συμμετοχη σας στα ποστ μου!
 
η σχολη παντα επαιζε ρολο, για την αρχικη εικονα του υποψηφιου, και παιζει μεγαλο ρολο για την "βαση" των γνωσεων του στο μελλον.
Δεν ειναι ολες οι σχολες ιδιες. Υπαρχουν καλες, μετριες και κακες.
Και να ειστε σιγουροι οτι αυτο φαινεται στο εργασιακο περιβαλον των ιπταμενων.
Ας μην ισοπεδωνουμε τα παντα.
 
docORL εδώ θα διαφωνήσουμε. Δεν ξέρω πόσο ρόλο έπαιζε στην ΟΑ η σχολή αποφοίτησης (δηλαδή κάποιος που έιχε τελειώσει Οξφόρδη είχε καλύτερες πιθανότητες πρόσληψης από κάποιον που είχε τελειώσει Flight Safety?), αλλά στον υπόλοιπο κόσμο δεν είναι έτσι. Εξαιρέσεις βέβαια υπάρχουν, βλέπε KLM που προσλαμβάνει ΜΟΝΟ από 1-2 σχολές της Ολλανδίας.

Με άλλα λόγια, η διαδικασία που χοντρικά ακολουθεί κάθε εταιρεία για προσλήψεις (γραπτές εξετάσεις-πρακτική και συνέντευξη ή/και ψυχομετρικό), την παράμετρο της αρχικής εκπαίδευσης την έχει πολύ-πολύ χαμηλότερα από την επίδοση σε όλα τα υπόλοιπα. Δεν υπάρχει πιθανότητα να μήν τα πάς πολύ καλά στον εξομοιωτή και να πούν "'Ελα, δεν πειράζει, είναι και από την Οξφόρδη".

Και φυσικά δεν πιστεύω να νομίζεις ότι οι απόφοιτοι της Οξφόρδης είναι ντε φάκτο καλύτεροι των υπολοίπων. Σαφώς έχουν πάρα πολύ καλό υπόβαθρο γνώσεων. Όμως μην ξεχνάμε ότι σε μία καρριέρα 15-20 ετών, η αρχική εκπαίδευση ενός χειριστή είναι σταγόνα στον ωκεανό σε σύγκριση με τους "τόνους" εκπαίδευσης ουσίας που λαμβάνει στην συνέχεια, και αυτό το ξέρεις πολύ καλά. Εξάλλου, το 60% (υπολογίζω) των γνώσεων που λαμβάνει ένας χειριστής που φοιτά σε μιά σχολή, αποδεικνύονται εγκυκλοπαιδικές στην πραγματική του εργασία (ακόμα και σε ακραίες καταστάσεις). Πάρε παράδειγμα την ναυσιπλοϊα. Τόμοι επί τόμων περί Lambert και Mercator και σφάλματα πυξίδας και ένα κάρο πράγματα. ΚΑι στην πραγματικότητα....FMC και ξερό ψωμί (κάνει και ομοιοκαταληξία!). Που ακόμα και να χαλάσει δεν χρειάζεται να είσαι ο Μαγελάνος για να βρείς άκρη.

Η σχολή αποφοίτησης και το εργασιακό περιβάλλον , για να το λές, μάλλον παίζει στην ΟΑ. Άσχημο ακούγεται. Δηλαδή οι κυβερνήτες που τέλειωσαν Οξφόρδη ή όποια άλλη εξεζητημένη σχολή, φοράνε πέντε γαλόνια και οι άλλοι τέσσερα?

Στο τέλος τέλος, η Οξφόρδη δεν είναι πανεπιστήμιο που εκδίδει γυαλιστερότερο πτυχίο από τις άλλες. Όλοι για το πτυχίο, στις κατατόπους ΥΠΑ πηγαίνουν να εξεταστούν και το πτυχίο έχει το ίδιο χρώμα, και για αυτούς με τα πολλά καί για αυτούς με τα λίγα (που έλεγε και ο Κοινούσης).

Αυτά που γράφω δεν έχουν την παραμικρή ιδιοτέλεια (εφοριακός είμαι εξάλλου, κατά γενική ομολογία). Είναι η όσο το δυνατόν αντικειμενική μου άποψη. Γνωρίζεις καλά ότι και από την Οξφόρδη και από την Flight Safety και την Northrop έχουν βγεί και κάτι ...γκαζμάδες! Όπως επίσης σίγουρα θα έχουν βγεί και αστέρια από σχολές του κ_λου. Για να χρησιμοποιήσω την έκφρασή σου....μήν τα ισοπεδώνουμε όλα!
 
121.5":vrjzl3ho said:
Eτσι κι αλλοιως καθε χρονο -βρεξει χιονισει- θα χρειαζονται 19000 νεοι χειριστες στην παγκοσμια αεροπορικη αγορα. Δεν το λεω εγω. Το λενε επισημοι αεροπορικοι οργανισμοι...
Αυτά τα στοιχεία τα λένε οι επίσημοι οργανισμοί, αλλά είναι όντως πραγματικά;
 
gonso":lqomttct said:
docORL εδώ θα διαφωνήσουμε. Δεν ξέρω πόσο ρόλο έπαιζε στην ΟΑ η σχολή αποφοίτησης (δηλαδή κάποιος που έιχε τελειώσει Οξφόρδη είχε καλύτερες πιθανότητες πρόσληψης από κάποιον που είχε τελειώσει Flight Safety?), αλλά στον υπόλοιπο κόσμο δεν είναι έτσι. Εξαιρέσεις βέβαια υπάρχουν, βλέπε KLM που προσλαμβάνει ΜΟΝΟ από 1-2 σχολές της Ολλανδίας.
Δεν καταλαβες αυτα που εγραψα. Ποτε δεν ειπα οτι θα προτιμηθει ο εκ της Οξφορδης προερχομενος. Απλα η αρχικη του εικονα (βλεπε βασεις γνωσεων, κλπ) φαινεται αμεσως.
Ουτε φυσικα αν αποτυχει στα τεστ, θα προτιμηθει επειδη ειναι απο την Οξφορδη. Απλα, η πιθανοτητα να αποτυχει, ειναι σαφως μικροτερη απο καποιον αλλο.
 
Η Oxford είναι μία σχολή πρωτοπόρος στην αεροπορική εκπαίδευση, που είναι αναγνωρισμένη σε όλο τον πλανήτη!
Από εκεί και πέρα φυσικά, όπως έχω γράψει επανειλλημένα, κανείς δεν εγγυάται επαγγελματική αποκατάσταση και επιτυχία!
Επίσης το όνομα μιας σχολής σίγουρα βοηθάει στο να "κερδίσεις" ενδεχομένως κάποιες συνεντεύξεις για την πολυπόθητη πρώτη δουλειά!
Περνώντας τα χρόνια όμως και χτίζοντας την καριέρα σου, όπως προείπε και ο φίλος gonso, το όνομα της σχολής όπου απέκτησες
ουσιαστικά το minimum ώστε να επιτρέπεται να πετάς επαγγελματικά, μετράει όλο και λιγότερο.
Όμως για μια καλή εκκίνηση στο "επάγγελμα των ονείρων", το όνομα της σχολής μετράει, κατά τη γνώμη μου, πολύ.
Και ακόμα περισσότερο σε δύσκολους καιρούς, όπως αυτοί που έχουμε μπροστά μας...
 
Top