global ή jetstream?

mari0s

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
18/06/2011
Μηνύματα
11
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Γεια σε όλους.
Σχεδιάζω να ξεκινήσω με την Global ή την JetStream εντώς του χρόνου για commercial pilot license(atpl integrated) και ύστερα type rating για συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους στην jetstream.

-Υπάρχει σπουδαστής/απόφοιτος από τις σχολές αυτές να μου πει εντυπώσεις και αν γίνεται σωστή εκπαίδευση?

Ευχαριστώ.
 
Η JetStream για το commercial pilot license(atpl integrated) δεν συμπεριλαμβάνει στο πακέτο Pilot Psychometric Test και Initial Medical Class I Examinations.

Ώρες πτήσεις 160, και θεωρία 1000 σε σχέση με την Global η οποία δίνει 198-200 και 750 αντίστοιχα απ'ότι είχε δειλώσει και ο Captain Μάριος Σαμπράκος της Global(2nd aviation career day, την οποία μπορείτε να αναρτημένη στο aviationnews 03/απριλιου/2011) και μάλιστα είχε τονίσει πως ο νόμος λέει 200. Επομένως απ'ότι κατάλαβα η JetStream δε σε καλύπτει με τις 160 και πρέπει να βάλεις άλλες 40 πτήσης με επιπλέον λεφτά.
 
Μην "ψαρώνει" με τα type rating κλπ πακέτα που υπάρχουν απο εδώ και απο εκεί. Ψάξε μόνο για το CPL και άσε τα άλλα...
 
Καλησπέρα mari0s

Εχω τελειώσει στην Ελλαδα σε μια απο τις γνωστές σχολές αλλα οχι στην Jetstream. Σχετικά με την ερώτηση σου θα ηθελα να σου πω οτι θα πρεπει να κανεις ποιο λεπτομερή έρευνα αγοράς και να υπαρχει καποιος που να μπορει να σε καθοδηγήσει. Αυτο που πρεπει να δεις σε ενα πακετο ειναι οχι απλα το σύνολο ωρών αλλα και το πως αυτες εχουν διαχωριστεί. Στην jetstream οι 160 ωρες ειναι σε αεροπλάνο και μετα εχει και FNTP οι οποιες ειναι για το IR και MCC. Το IR εγω το εκανα σε αεροπλάνο αλλα οι ωρες ετρεχαν χωρις να μαθαίνω. Ο λογος ειναι γιατι μεχρι να παμε στο σημειο που θα καναμε τις ασκησεις ειχαμε "φαει" ολη την ωρα σε taxi,take off trip και αντίστροφα.
Τελος αφου η ερωτηση σου ειναι "global ή jetstream" εγώ σου προτείνω Jetstream και αν θελεις θα τα πουμε και private. Δεν δουλευω σε καμια σχολη και δεν εχω να κερδισω τιποτα απο αυτα που γραφω, απλα τους εχω δει σχεδον ολους πως δουλευουν στην Ελλαδα και νομιζω οτι αν δεν ειναι να πας εξωτερικο, μια καλη λυση ειναι η Jetstream.
Δες το site καλυτερα...
http://www.jetstream.gr/article/atpl_a_integrated

regards
 
Παιδες να ξερουμε τι λεμε.Δεν υποστηριζω jetstream αλλα 160 ωρες να περνεις ATPL ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ.
 
Να διευκρινίσω, λέγοντας ότι με τον όρο ATPL integrated στην Ελλάδα εννοούν οι κύριοι, βάσει βέβαια και με τη δείλωση του Captain κ. Μάριου Σαμπράκου της Global, Commercial Pilot Licence/CPL(A) + Instument Rating/IR(A) + ATPL Theory Credit.

Όσο για το αν οι ώρες πτήσεις και simulator που προσφέρουν στα πακέτα τους JetStream και Global είναι αρκετές για να βρεις δουλειά μετά την αποφοίτηση σε jet ή turboprop(π.χ. A320, Dash8Q400 συμπεριλαμβανομένου ίσως type rating σε simulator, για αρχή) δεν το γνωρίζω. Καλύτερα να μας το πει κάποιος απόφοιτος.

Πάντως εδώ που τα λέμε, ούτε η Oxford σε βγάζει με περισσότερες ώρες πτήσης και simulator σε σχέση με Global και JetStream.
Οπότε το ζήτημα μάλλον είναι το εξής.
Κατά πόσο σωστά γίνεται ground και flight training!

Τις απόψεις σας παρακαλώ.
Ευχαριστώ.
 
Θέλοντας να συμβάλω στη συζήτηση με τις λίγες γνώσεις που έχω (κι αυτές από πληροφόρηση κι όχι από επαγγελματική εμπλοκή με το αντικείμενο), προσανατολίζομαι να εκφράσω τα εξής:

1) Οταν μια εταιρία ή ένας εργοδότης δίνει εντολή πρόσληψης χειριστών με λίγες ώρες (την οποία εκετελεί μια ομάδα ειδικών πχ ο αρχιεκπαιδευτής, ο αρχιχειριστής κλπ) και μάλιστα με κάποια τυπική διαδικασία (συνέντευξη, simulator, ψυχομετρικά κλπ), δεν έχει γιαυτούς καμμιά σημασία η σχολή προέλευσης, οι ώρες πτήσεως, ο τρόπος εκπαίδευσης (modular or integrated), oι ώρες επί αεροπλάνου ή επί simulator κλπ. Σε θεωρούν χειριστή χωρίς εμπειρία και επειδή δεν έχεις δουλέψει -άρα δεν έχεις αποκτήσει "πτητικές συνήθειες"- τους διευκολύνει πολύ η ένταξή σου σε μια ομάδα προς ομογενοποίηση. Οι έμπειροι είναι δύσπλαστο υλικό. Πχ ο προερχόμενος από Citation, KingΑir, Cheyenne κλπ έχει μάθει να τα κάνει όλα μόνος του. Και να έχει MCC, δύσκολα στρώνει ως συγκυβερνήτης στο Α320.

2) Επειδή γίνεται πολύς λόγος για το ground school στις ελληνικές σχολές, έχω ξαναγράψει παλιότερα οτι και η Οξφόρδη δεν σκίζει στα σχολεία εδάφους. Βεβαίως έχει το πιο οργανωμένο και δυνατό σχολείο εδάφους στον εκτός εταιριών χώρο (μακράν το καλύτερο της υφηλίου το της KLM), αλλά δεν είναι δυνατό σε όλα. Για τα ελληνικά δεδομένα θεωρώ οτι κάθε σχολή κάνει καλά τη δουλειά που αναλογεί στο οικονομικό και κοινωνικό status των μαθητών της και στις απαιτήσεις της ΣΠΟΑ για να περάσει κάποιος τα 14 μαθήματα. Aλλωστε το δόγμα "Πρώτα παίρνουμε πτυχίο και μετά διαβάζουμε" δεν έχει αμφισβητηθεί ακόμα, δηλ ζήτω το Bristol database και η δυνατή απομνημόνευσή του.

3) Και η ελληνική εκπαίδευση αέρος θεωρώ οτι είναι ανταγωνιστική των ξένων διάσημων σχολών. Αγγλος μαθητής που έκανε το σχολείο εδάφους στην Οξφόρδη, αφού πήρε CPL/IR και έκανε την εκπαίδευση MEP/IR εδώ, όταν πήγε για να κάνει το skilltest με άγγλο εξεταστή για να πάρει CAA CPL MEP/IR πρωτότυπο και όχι εκ μετατροπής από ελληνικό, ο εξεταστής του έδωσε συγχαρητήρια για το πόσο καλή εκπαίδευση είχε στο δικινητήριο και πόσο επαγγελματικά πέταγε αλλά τον έκοψε (το 90% των IR skilltest στην Αγγλία είναι κόψιμο τουλάχιστον μια φορά) διότι... στην τελική για προσγείωση (ήταν σε IFR, ε?) δεν γύρισε το κεφάλι του να ελέγξει μήπως έρχεται κι άλλος για προσγείωση!

Αρα, η συζήτηση περί σύγκρισης των ελληνικών σχολών μεταξύ τους θεωρώ οτι είναι oμφαλοσκοπική για το τελικό τους προϊόν. Βγαίνεις επαγγελματίας χειριστής σε ελαφρά μονοκινητήρια και δικινητήρια αεροπλάνα έχοντας 200-230 ώρες (μεγάλη υπόθεση εάν έχεις 50 ώρες IR σε πραγματικό αεροπλάνο ή 15 σε αεροπλάνο και 35 σε FNPT, εάν έχεις 15 ώρες δικινητήριο ή 3 ώρες δικινητήριο και 12 FNPT) και απευθύνεσαι σε εταιρίες για δουλειά έχοντας ή μη MCC, non landings type rating κλπ κλπ.

Αυτό που θα έλεγε κι ένας απόφοιτος της KLM (που έχει δώσει 170.000 ευρώ για την εκπαίδευσή του): Big deal!
 
Χρήσιμες οι πληροφορίες. Ευχαριστώ.
Τα type ratings και πόσες ώρες έχεις βάλει σε συγκεκριμένο τύπο πάνω σε FFS δεν παίζουν ρόλο στο να σε προσλάβει μία εταιρεία?

π.χ.
Τελειώνοντας κανείς μια καλή σχολή στην Ελλάδα και έχοντας στα χέρια του πλέον το πτυχίο από την ΥΠΑ, πάει την άλλη μέρα Gatwick στην Boeing και κάνει type rating για το 777. Στη συνέχεια βάζει και 500 ώρες, λέω εγώ τώρα, πάνω στο FFS της Boeing για το 777. Είναι προσόν ή τζάμπα τα φράγκα?

Το webite της Oxford για self sponsored type rating και ενοικίαση(δεν συμπεριλαμβάνεται στο πακετο του type rating) αεροπλάνου για εκπαίδευση(airbus a320 της novair).
Καλή περίπτωση ε? Δε μου έχουν πει τιμή ακόμα.
Το αρχείο είναι σε pdf μορφή.
http://www.oaa.com/pages/training_cours ... nsored.php

*860 δολλάρια ανά ώρα να νοικιάσεις simulator και instructor. Επίσημο mail από την Boeing.
 
Καλησπέρα Μάριε
Δέν θα μπώ στην διαδικασία να προτείνω την μία σχολή από την άλλη, εφόσον δέν έχω λάβει μέρος στην εκπαίδευση με την Jetstream, και δέν θα ήμουν δίκαιος.
Όσο ήμουν στην Global, έμεινα πέραν για πέραν ευχαριστημένος, σε όλους τους τομείς, καί θεωρία καί στην πρακτική εκπαίδευση.Τα παιδιά που δουλεύουν εκεί είναι όλα εξαιρετικής ποιότητας πιλότοι.
Τέλος να σου αναφέρω ότι την αρχική μου εκπαίδευση την έκανα στον Καναδα όπου έχουν πολύ καλά standards εκπαίδευσης και η Global είναι άνετα συγκρίσιμη με τις σχολές του Καναδά
Καλή σταδιοδρομία σου εύχομαι
Ν.
 
Καλησπέρα σε όλη την παρέα.Εγώ ανήκω στο δυναμικό της Global .Απο τότε που ήμουν μαθήτρια,μέχρι και σήμερα που έχω γίνει εκπαιδεύτρια.Μάριε πριν κάνεις οτιδήποτε καλό θα ήταν να κάνεις μια έρευνα αγοράς να δείς τι παίζει.Φυσικα σε όποια εταιρεία και να πάς θα σου πουν μόνο τα καλύτερα .Γιατί ώς γνωστό αν δεν παινέψεις το σπίτι σου..Απο εκεί και πέρα θα ήταν καλό να έρθεις σε επαφή με μαθητές της εκάστοτε σχολής.Όσο για το Τype παίζονται πολλά και λέγονται ακόμα περισσότερα που πραγματικά δεν ισχύουν,και θα χάσεις χρήματα χρόνο και θα γίνεις άνω κάτω.Τελείωσε με το καλό και όλα τα άλλα έρχονται.Όσο για την επαγγελματική εξέλιξη ,θα ήταν ψέματα να σου πω πως θα βρείς.Μην ισοπεδώνουμε όμως τα πάντα.Αν εδώ δεν υπάρχει μία στο εξωτερικό δεν υπάρχουν χίλιες.Σιγουρα πράγματα!!!αεροπόρος δεν είναι μόνο airliner..είναι και πολλά άλλα.....
 
Top