σχολες και οικονομικη κριση

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τις σχολές
sakisR21
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 10 Φεβ 2012, 16:58

σχολες και οικονομικη κριση

Δημοσίευσηαπό sakisR21 » 10 Φεβ 2012, 18:02

καλησπέρα σας. είμαι και εγώ, ένας από τους λάτρεις της αεροπορίας και το όνειρο μου από μικρό παιδί είναι να γίνω επαγγελματίας πιλότος. Δεν το εγκατέλειψα ποτέ και δεν με εγκατέλειψε ούτε αυτό αν και έφτασα αισίως τα 33.Ύστερα από απίστευτες προσωπικές στερήσεις, ατελείωτες ώρες εργασίας και απίστευτη λιτότητα, τέτοιες που το νέο Μνημόνιο φαντάζει παράδεισος μπροστά τους, κατάφερα να συγκεντρώσω το απαιτούμενο πόσο για την απόκτηση fATPL σε εγχώρια σχόλη. Δεδομένου του ότι για προσωπικούς λόγους και αντίθετα στο ρεύμα, αυτή την χρονική στιγμή δεν θέλω και δεν γίνεται να αφήσω την Ελλάδα και ασπαζόμενος όπως και κάθε νοήμων Έλληνας πιστεύω, τον φόβο μιας πιθανής χρεοκοπίας ή και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο θα μπορούσε να επακολουθήσει της σημερινής κατάστασης και έχοντας μηδαμινές γνώσεις μακροοικονομίας, θα ήθελα να σας ρωτήσω ποιες θα μπορούσαν να ήταν οι επιπτώσεις μιας κρατικής χρεοκοπίας σε μία σχολή και στους μαθητές της και αν μπορώ να θωρακιστώ οικονομικά απέναντι στην εκάστοτε σχολή. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και εύχομαι οι εξελίξεις να μην με προλάβουν... Ή μήπως εύχομαι να με προλάβουν; :wall:
0 x


C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 16

Re: σχολες και οικονομικη κριση

Δημοσίευσηαπό C421 » 10 Φεβ 2012, 22:30

Οπως βλέπεις το δολλάριο είναι ακόμα χαμηλά και η εκπαίδευση στην Αμερική πάμφθηνη και σύντομη. Δεν μπορείς να πεταχτείς δυο μήνες να πάρεις το FAA πτυχίο σου και να γυρίσεις να κάνεις εδώ μετατροπή με 15 ώρες δηλ σε 10 μέρες?
Σε περίπτωση χρεωκοπίας (που δεν υπάρχει τέτοια) θα πάει η εκπαίδευση ακριβώς τα διπλά. Τώρα που ακόμα δεν σταθεροποιήθηκε το κούρεμα κλπ, κάνε τα ευρώ σου δολλάρια γιατί θα αρχίσει σε λίγο η ανηφόρα των χρηματιστηρίων στην Ευρώπη και με τους πλέον δυσμενείς οιωνούς το δολλάριο σ ένα χρόνο από σήμερα θα είναι πάνω απ το ευρώ.
Η σημαντικότερη οικονομική στιγμή της Ευρώπης είναι η 20η Μαρτίου, δηλ σε 40 μέρες. Θυμήσου αυτήν την ημερομηνία!
0 x

Άβαταρ μέλους
dimsp81
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 23:08

Re: σχολες και οικονομικη κριση

Δημοσίευσηαπό dimsp81 » 10 Φεβ 2012, 23:33

Οι σχολές πάντων μην περιμένεις να σου κόψουν από το συνολικό ποσό,στο πνεύμα των καιρών.Το πολύ πολύ να σου κάνουν ευκολίες πληρωμής,πχ τη θεωρητική εκπαίδευση να την πληρώσεις τμηματικά.Η..τάβλα πλερώνεται...Δεν είναι φθηνό άθλημα,ούτε πάει ένας μπατίρης σε σχολή να μάθει να πετάει.Ακόμα και σε αερολέσχη.Οπότε,πλέρωνε..Όλα αυτά,από προσωπική εμπειρία και όχι είδα,άκουσα,έμαθα από φίλο,φίλη και το καριοφίλι! :wink:
0 x

sakisR21
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 10 Φεβ 2012, 16:58

Re: σχολες και οικονομικη κριση

Δημοσίευσηαπό sakisR21 » 11 Φεβ 2012, 00:26

ειλικρινά ευχαριστώ πολύ που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε αλλά μάλλον τα στοιχεία που ανέφερα δεν ήταν αρκετά και γι αυτό δεν έγινα απόλυτα κατανοητός. Μόλις πριν λίγο καιρό κατάφερα να συγκεντρώσω όλο το ποσό που απαιτείται για την θεωρητική και την πτητική εκπαίδευση αλλά ακόμα δεν έχω ξεκινήσει την σχολή. Το ερώτημα μου είναι: Έστω ότι ξεκινάω μια σχόλη η οποία βασίζεται στο μοτίβο προπληρωμή του ground school και pay as you fly ως αναφορά τις πτήσεις, μοτίβο που προσωπικά και πάντα ύστερα από αρκετή έρευνα το βρίσκω αρκετά ελκυστικό και ίσως τίμιο, σε περίπτωση χρεοκοπίας τι θα μπορούσε να επακολουθήσει; Ας θεωρήσουμε δεδομένο ότι την συγκεκριμένη χρονική στιγμή αποτελεί για εμένα μονόδρομο η παραμονή μου στην Ελλάδα.Ξέρω ότι μιλάμε για θεωρητικές καταστάσεις και βασιζόμαστε πάνω σε προβλέψεις αλλά είμαι της άποψης ότι κάθε συζήτηση έχει κάτι να μας προσφέρει ακόμα και αν αυτή γίνεται βασιζόμενη πάνω σε εμπειρίες ή ακόμα αν θέλετε θεωρίες προσωπικές ή τρίτων. Εξ' άλλου οι τελικές αποφάσεις είναι μόνο δικές μας και πόσο μάλλον στην ηλικία μου, με ''μόνιμη'' εργασία και οικογένεια πίσω μου, δεν θα επέτρεπα πότε στον εαυτό μου να σταθώ μπροστά στον καθρέφτη και να πω ότι παρασύρθηκα από τρίτους.Οπότε κάθε άποψη όπως και κάθε κριτική δεκτή...
0 x


Dude
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 16 Δεκ 2011, 01:30

Re: σχολες και οικονομικη κριση

Δημοσίευσηαπό Dude » 11 Φεβ 2012, 00:32

Σε διαβάζω και δακρύζω, μακάρι να μπορούσα κι εγώ, όλα δεξιά να σου πάνε φίλε!
0 x

sakisR21
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 10 Φεβ 2012, 16:58

Re: σχολες και οικονομικη κριση

Δημοσίευσηαπό sakisR21 » 11 Φεβ 2012, 00:52

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου να είσαι πάντα καλά...Ξέρεις τι είναι να μεγαλώνεις με φυτεμένο στο μυαλό σου το ''Δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν Θέλω'' και να φτάνεις στο σημείο να μπορείς και να θέλεις αλλά να μην ξέρεις;;;; :wall: :wall: :wall:
0 x

Flightinstict
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 07 Μάιος 2010, 07:07

Re: σχολες και οικονομικη κριση

Δημοσίευσηαπό Flightinstict » 11 Φεβ 2012, 04:45

Για μενα φυγε για Αμερικη, αφου πρωτα εισαι καλα διαβασμενος για τις εξετασεις για να ελαχιστοποιησεις την εκει παραμονη σου
0 x


asterixx25
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 17 Οκτ 2008, 10:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: σχολες και οικονομικη κριση

Δημοσίευσηαπό asterixx25 » 11 Φεβ 2012, 08:19

Η λύση του εξωτερικού με βρίσκει και εμένα σύμφωνο. Αλλά και εγώ για προσωπικούς λόγους προτίμησα να μείνω στην Ελλάδα. Βέβαια μετά που θα βγώ στην αγορά εργασίας, αναγκαστικά θα κοιτάξω πάλι την λύση του εξωτερικού.

Στο θέμα σου τώρα και επειδή γνωρίζω απο χέρι τι θα πει οικονομία για να μαζέψεις τόσα χρήματα, θα σου πρότεινα την λύση της modular εκπαίδευσης. Ετσι πηγαίνεις το κομμάτι τμηματικά δίνοντας λίγα-λίγα χρήματα και βλέπωντας πως θα παει η γενικότερη οικονομική κατάσταση. Αποφεύγεις με αυτό τον τρόπο τις μεγάλες προκαταβολές και δόσεις που ζητούν συνήθως, και έτσι και κάτσει μια στραβή θα έχεις στην καλύτερη ενα ppl και μερικές ώρες build up. Μετά μπορείς να πάς σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης να συνεχίσεις. Μέχρι να μπείς στην διαδικασία της επαγγελματικής εκπαίδευσης (cpl/me/ir) θα έχουν περάσει 6-12 μήνες που πιστεύω θα έχει ξεκαθαρίσει κάπως το τοπίο στην Ελλάδα.

Υ.Γ. Οσον αφορά ηλικία-οικογένεια-παιδιά, απλώς βάλε τα σε μια άκρη και κάνε αυτό που θέλεις. Είναι καλύτερα να κάνεις το όνειρο σου πραγματικότητα με οποιοδήποτε κόστος, παρά να φτάσεις σε μεγαλύτερη ηλικία και να το σκέφτεσε κάθε μέρα. Τα χρόνια φεύγουν και δεν γυρίζουν πίσω...Ετσι έκανα και εγώ και έχασα 3 χρόνια :wall: ρωτώντας φίλους και γνωστούς οι οποίοι μόνο απογοητευτικά λόγια είχαν να μου πούν.
0 x

koulis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2011, 22:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 21

Re: σχολες και οικονομικη κριση

Δημοσίευσηαπό koulis » 11 Φεβ 2012, 12:37

Θα συμφωνήσω και γω απόλυτα με τον asterixx 25. Αυτή την εποχή στην Ελλάδα λόγω των οικονομικών συγκυριών είναι πολύ πιο ασφαλές το modular. Αρχικά δίνεις ένα μικρό ποσό και κατοχυρώνεις PPL. Το PPL μπορεί να μην είναι επαγγελματικό δίπλωμα αλλά είναι δίπλωμα. Το ρίσκο είναι μικρότερο, δε θα αναγκαστείς να προπληρώσεις πολλά λεφτά και άπαξ και το πάρεις δεν εξαρτάσαι από κανέναν. Μετά μπορείς με την ησυχία σου να κάνεις το Built up πληρώνοντας ώρα ώρα ή έστω κάποιο μικρό πακέτο ωρών. Σ΄αυτή την περίπτωση ότι και να συμβεί από οικονομικής άποψης δε πρόκειται να χάσεις ούτε το PPL ούτε τις ώρες. Όταν βάλεις τις 100 ώρες (και χωρίς οικονομικό ρίσκο) θα είσαι πλέον αρκετά ώριμος για να πάρεις τις αποφάσεις σου και να διαλέξεις σχολή και πρόγραμμα εκπαίδευσης. Ακόμα και τότε μπορείς να κάνεις το CPL/ME/IR τμηματικά χωρίς να προπληρώσεις μεγάλο ποσό. Και άφησα το σημαντικότερο για το τέλος. Με modular όταν πάρεις το PPL θα απολαύσεις πραγματικά το αεροπλάνο κάνοντας build up. Θα έχεις το πτυχίο και θα πηγαίνεις τις βολτες σου με παρέα οπου θέλεις χωρίς να έχεις τους περιορισμούς του μαθητή. Αντίθετα με το integrated μέχρι τη στιγμή που θα πάρεις το πτυχίο θα έχεις τους περιορισμούς του μαθητή και θα πρέπει να ακολουθάς το πρόγραμμα της σχολής με ότι αυτό συνεπάγεται για την απόλαυση της πτήσης!
0 x

asterixx25
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 17 Οκτ 2008, 10:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: σχολες και οικονομικη κριση

Δημοσίευσηαπό asterixx25 » 11 Φεβ 2012, 13:16

Να θέσω τώρα κι αλλιώς το αρχικό ερώτημα του φίλου sakisR21
Τι γίνεται με τους μαθητές που είναι ήδη σε πρόγραμμα integrated, είναι στη μέση της εκπαίδευσης και έχουν δώσει ήδη τα μισά λευτά?
Τι θα γίνει σε αυτή την περίπτωση με μια υποτιθέμενη χρεοκοπία του κράτους?
0 x


Άβαταρ μέλους
airboy
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 03 Ιουν 2011, 18:34
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: σχολες και οικονομικη κριση

Δημοσίευσηαπό airboy » 11 Φεβ 2012, 13:21

Προς dimsp81.

Δεν είπαμε ρε αδελφέ να είσαι και με το στόμα ανοιχτό.ΟΚ! Ο σκυλομπατήρης δεν μπορεί να μπει ούτε στο μπακάλικο της γειτονιάς.Αλλά κι σχολές στα Μέγαρα κυρίως (για ρίξε μια ματιά)
τα λιβανίζουν τα αεροπλάνα στο έδαφος.Δεν υπάρχουν μαθητές,δάνεια δεν παίζουν γιατί οι τράπεζες λεφτά δεν δίνουν και τα σχετικά! Δηλαδή αν πάει ένα ανθρωπάκι με PPL και σκάσει
μια τριανταρούμπα π.χ στη GLOBAL (30.000 euro) για να συνεχίσει θα τον διώξουν με τις κλωτσιές σε τέτοιες εποχές; Δεν νομίζω!!! :great:
0 x
Πολλές μικρές χαρές...μια μεγάλη ευτυχία!!!

ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02
x 75

Re: σχολες και οικονομικη κριση

Δημοσίευσηαπό ECO » 11 Φεβ 2012, 16:23

Σωστές οι απόψεις , για το θέμα της επικεφαλίδας που έθεσε ο SakisR21.
Η δική μου άποψη ( ας μου επιτραπεί από τους Δ/στές, είναι off topic, διαφορετικά ας μεταφερθεί σε άλλο τόπικ ή ας διαγραφεί ), για το φίλο μας θα πρέπει να εστιαστεί σε διαφορετικές και κρισιμότερες παραμέτρους, σε συνδυασμό με το θέμα της επικεφαλίδας.
Καταρχήν συγχαρητήρια για τη προσπάθειά σου και το μεγάλο σου στόχο για να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου να γίνεις επαγγελματίας πιλότος.
Δυστυχώς τα μέσα και οι προϋποθέσεις που απαιτούνται για οποιεσδήποτε επαγγελματικές επιλογές δεν είναι ισότιμες & ίδιες για όλους τους νέους, αφού τις περισσότερες φορές το χρήμα είναι αυτό που προκαθορίζει τις επιλογές για σπουδές γενικότερα, ιδιαίτερα όμως για την πολιτική αεροπορία είναι must, δηλαδή χώρος κατά το πλείστον για τους «έχοντες»
Χωρίς καμία διάθεση κακόβουλης ή ιδιοτελούς σκοπιμότητας και ή αρνητικής επιρροής, επιβάλλεται να συνεκτιμήσεις κι άλλους παράγοντες με ωριμότητα, χωρίς συναισθηματισμούς στις παρούσες συγκυρίες, μετά τον πολυετή επίπονο αγώνα σου για να συγκεντρώσεις τα χρήματα που απαιτούνται για να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα, άσχετα από το ερώτημα που βάζεις , δηλαδή της ενδεχόμενης χρεοκοπίας της χώρα μας ( ούτως ή άλλως έχομε ήδη μπει στη χρεοκοπία ), πριν πάρεις τη τελική σου απόφαση, όπως:
Την ηλικία σου, είσαι νεότατος μεν, αλλά οριακός δε.
Οι σπουδές για την πολιτική αεροπορία προϋποθέτουν δυο βασικές παραμέτρους, (εκτός των βασικών προσόντων – Λυκειακών γνώσεων Μαθηματικών/Φυσικής, της Αγγλικής γλώσσας και της ψυχοσωματικής υγείας), πρώτον την κατά το δυνατόν μικρότερη ηλικία έναρξης σπουδών και δεύτερον το συντομότερο χρόνο ολοκλήρωσης. Παράλληλα οι επιλογές προγράμματος/μεθόδου σπουδών προϋποθέτουν επίσης δυο βασικές προϋποθέσεις. Για μεν το modular, είναι περισσότερo προσιτή η αντιμετώπιση του κόστους σπουδών στις δυνατότητες του σπουδαστή, με τα όποια "μειονεκτήματα" εξέλιξης ένεκα πιθανής εναλλαγής Σχολών, φιλοσοφίας, αυτοπειθαρχίας και μελέτης γενικότερα, επιμήκυνσης χρόνου ολοκλήρωσης κλπ, για δε το Integrated, η αμεσότερη καταβολή του κόστους, η οποία πολλές φορές συνεχίζεται και μετά την ολοκλήρωση σπουδών, μέχρι την επαγγελματική αποκατάσταση, μετατρέποντας κατά τη γνώμη μου, τα ανωτέρω "μειονεκτήματα" του modular σε πλεονεκτήματα, ασχέτως αν αμφότερα τα προγράμματα καταλήγουν στο ίδιο ισάξιο/ισότιμο αποτέλεσμα/πτυχίο.
Αν ήδη εργάζεσαι, σπουδές και εργασία συνδυάζονται μόνο με modular, όπως είπαν και οι προηγούμενοι , για τη περίπτωσή σου όμως μάλλον θα πρέπει να πάρεις το ρίσκο επιλέγοντας το Integrated με αποφασιστικότητα και πολλή μελέτη με ό, τι αυτό σημαίνει, διότι εναλλακτικά στη καλύτερη περίπτωση θα είσαι έτοιμος για εργασία στα 35/36 σου, χωρίς τίποτα να είναι σίγουρο, όπως γενικότερα εξελίσσονται τα πράγματα στην τρέχουσα και στην προδιαγραφόμενη αεροπορική αγορά εργασίας εντός και εκτός Ελλάδας. Είναι άλλο πράγμα να γίνεις επαγγελματίας αρχίζοντας με PPL κάνοντας βόλτες/πτήσεις built up, όταν είσαι 17/18ρης κι όποτε ολοκληρώσεις , και είναι άλλο πράγμα για ανάλογες κρίσιμες αποφάσεις, όταν είσαι 33ρης
Αν τυχόν είσαι ήδη παντρεμένος ή έχεις άλλους οικογενειακούς λόγους/ δεσμεύσεις που δεν μπορείς να επιλέξεις σπουδές στο εξωτερικό, μηδενίζοντας έτσι τη πιθανότητα ρίσκου απώλειας των χρημάτων σπουδών σου με ο, τι αυτό θα σημαίνει, ένεκα πιθανής χρεοκοπίας της Ελλάδας, αλλά και συντομεύοντας το χρόνο σπουδών σε περίπτωση επιλογής integrated, αφού έχεις την άνεση αντιμετώπισης του κόστους, αυτός είναι ένας επί πλέον παράγοντας που θα πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψη.
Αν τυχόν έχεις κάποιο πτυχίο ΑΕΙ, ίσως να είναι ένα θετικό στοιχείο για τη περίπτωσή σου. Ψάξτο καλά, η απόφαση είναι αποκλειστικά δική σου, διότι δείχνεις ώριμος και συγκροτημένος νέος, με χρήσιμη προϋπηρεσία εργασίας, σου εύχομαι τα καλύτερα.
0 x

C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 16

Re: σχολες και οικονομικη κριση

Δημοσίευσηαπό C421 » 11 Φεβ 2012, 18:47

Πως κινείται ένας έξυπνος επαγγελματίας χειριστής:
Ξεκινά με επαφή με ένα γραφείο που βρίσκει δουλειές σε χειριστές και εξασφαλίζει σε τι τύπο αεροπλάνου του δίνουν δουλειά για να μην πάει και πάρει πχ type rating για Α320 ενώ μπορεί να του δώσουν δουλειά σε Β737 όταν τελειώσει τη βασική εκπαίδευση για το CPL προσδιορίζοντάς τους και την ημερομηνία που θα έχει πάρει το πτυχίο για να τον βάλουν σε προτεραιότητα ώστε να μην περιμένει μετά.
1) Μπορεί να πάει Αμερική.
Διαβάζει πάρα πολύ καλά τα 14 μαθήματα του ATPL και FAA Regulations. Πάει Αμερική σε σχολή που εκπαιδεύει κατά FAA & EASA.Και μόνο FAA να είναι ουδέν πρόβλημα. Σε λίγες μέρες μετά την άφιξή στη σχολή γράφει Commercial, Instrument, Flight Instructor, κάνει την εκπαίδευσή του όσο πιο γρήγορα γίνεται και παίρνει CPL-IR-MER-CFI-CFII. Αν είναι σε σχολή που κάνει και EASA κάνει τα θεωρητικά με distance learning και δίνει γραπτά ATPL και τα περνάει. Αφού έχει τελειώσει εκπαίδευση FAA, έχει πάρει τα πτυχία του, έχει περάσει τα γραπτά θεωρητικών ΑΤPL κατά ΕΑSA, πάει σ ένα εκπαιδευτικό κέντρο και παίρνει το φτηνό του type rating στον τύπο που έχει συμφωνήσει με τον ατζέντη διότι το type rating μόνο με το simulator μπαίνει στο πτυχίο χωρίς να κάνεις τις 6 προσγειώσεις δηλ κατά FAA ο τύπος είναι 10000 ευρώ φτηνότερος. Γυρίζει στην Ελλάδα για να κάνει την μετατροπή με 10-15 ώρες ανάλογα τη σχολή ή την κάνει στην Αμερική και βάζει στο πτυχίο EASA τον τύπο με αναμονή να βρει κάποιο αεροπλάνο να κάνει τις 6 προσγειώσεις να τον βάλει full πλέον στο πτυχίο. Φεύγει σφαιράτος για δουλειά!
2) Δεν θέλει να φύγει από την Ελλάδα.
α) Θέλει να κάνει integrated διότι έχει άφθονο χρόνο και χρήμα.Πάει σε μια σχολή, κάνει integrated, τελειώνει και περιμένει να τον πάρει ελληνική εταιρία αφού έχει λεφτά να ζει και δεν ζορίζεται να πιάσει δουλειά στην Ωκεανία και τη μαύρη Αφρική...
β) Θέλει να τελειώνει φτηνά και γρήγορα, δεν θέλει να χρόνο χρήμα, δεν τον νοιάζει αν θα πιάσει δουλειά στου Γεραμάνη το πεύκο, άρα θα κάνει modular. Πάει σε μια φτηνή και ταχύρρυθμη αερολέσχη. Παίρνει το ερασιτεχνικό (PPL). Kάνει μια συμφωνία πακέτου με την αερολέσχη για να βάλει φτηνά τις ΄ώρες κυβερνήτου που του λείπουν μέχρι τις 100 για να μπορεί να αρχίσει CPL. Διαβάζει δυνατά ATPL σε πρόγραμμα distance learning ντόπιας σχολής ενώ βάζει τις 100 ώρες και δίνει εξετάσεις ΑΤΡL theory. Πάει σε μια φτηνή σχολή και παίρνει Commercial/ IR/ME-IR. Eχει ήδη έρθει σε επαφή με ατζέντη για τύπο και εταιρία που θα πιάσει δουλειά μετά το CPL (χωρίς να κάνει MCC-δεν χρειάζεται, είναι αυτονόητο στο type rating), φεύγει για εκπαίδευση τύπου και σφαιράτος όπου του έχει πει ο ατζέντης.

Πάσα αντίρρησις επί των ανωτέρω καλοπίστως διατυπουμένη, ασμένως αποδεκτή.
Τελευταία επεξεργασία από C421 σε 11 Φεβ 2012, 19:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x


asterixx25
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 17 Οκτ 2008, 10:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: σχολες και οικονομικη κριση

Δημοσίευσηαπό asterixx25 » 11 Φεβ 2012, 18:57

Ωραίες και τεκμηριωμένες πληροφορίες απο όλες τις πλευρές :great:

Επειδή στο προηγούμενο ποστ τέθηκε θέμα ατζέντη και εκπαίδευση επι συγκεκριμένου τύπου, μήπως θα μπορούσαν να δοθούν περισσότερες πληροφορίες επι αυτού ?
Πως βρίσκει κάποιος ατζέντηδες? Πώς πληρώνονται ? Που υπάρχουν γραφεία ευρέσεως εργασίας κλπ?

Ευχαριστώ. :thx:
0 x

C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 16

Re: σχολες και οικονομικη κριση

Δημοσίευσηαπό C421 » 11 Φεβ 2012, 19:23

Στο internet υπάρχουν εκατοντάδες γραφεία, σχολές, εκπαιδευτικά κέντρα κλπ αλλά μπορούν να βοηθήσουν και χειριστές που ξέρουν καλά την αγορά των γραφείων δηλ ποια είναι αξιόπιστα, ποια θέλουν μεγάλα ποσοστά, ποια σε κατευθύνουν σε καλά κέντρα, ποια κάνουν μεγάλα χρονοσυμβόλαια, ποια εξασφαλίζουν αμειβόμενο line, ποια εξασφαλίζουν line και μετά συμβόλαιο ετήσιο ή παραπάνω κλπ κλπ είναι ολόκληρη βιομηχανία. Η υπόθεση εκπαίδευση και σχολή για την απόκτηση του πτυχίου είναι παιδική χαρά μπροστά στην υπόθεση δουλειά μέσω πράκτορα. Με τη σχολή ξέρεις πέντε πάνω πέντε κάτω πότε θα τελειώσεις, πόσα θα ξοδέψεις κλπ.
Μετά, με τους πράκτορες, αρχίζουν οι ορθοπεταλιές:
Πήγαινε στο Dubai, στην CAE, δώσε 30000 $, κάνε το Β737-900, φύγε για Τανζανία, ένα χρόνο τζάμπα-να μην πληρώνεσαι-για να βάλεις 1000 ώρες Κ2 και τέρμα το συμβόλαιο. Τι κάνεις τότε?
Πήγαινε στη Σόφια, δώσε 15000 ευρώ κάνε το Α320 simulator, πήγαινε Αγγλία να κάνεις τις 6 προσγειώσεις και δώσε άλλα 10000, φύγε για ΣριΛάνκα, Α320 να κάνεις line. δώσε μας και 30000$ για να βάλεις 500 ώρες και μετά σου έχω έτοιμο συμβόλαιο (εμένα μου λες) για δύο χρόνια με 50% ποσοστά στο μισθό σου. Τι κάνεις σ αυτήν την περίπτωση?
Πήγαινε Miami, κάνε το Gulfstream V, δώσε 50000 $, πήγαινε στη Μόσχα 5 χρόνια με 600$ το μήνα.Πας? Ναι αμέ, άμα σου στέλνουν σπανακόπιτες από την Ελλάδα και κοιμάσαι στο πλυσταριό του ξενοδοχείου "Ουκρανία", πας σφαιράτος...
Αδέρφια, πάνε οι καλές μέρες του επαγγέλματος!
0 x



Επιστροφή σε “Σχολές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης