Κρίση στις αεροπορικές εταιρείες;;;

_ΜΙΧΑΛΗΣ_

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
09/04/2008
Μηνύματα
45
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Η συνεχόμενη ανοδική τάση του πετρελαίου έχει φέρει όχι μόνο τους απλούς πολίτες σε δυσφορία(αν όχι σε οικονομικό αδιέξοδο σε λίγο καιρό, ας περιμένουμε τον χειμώνα να δούμε πόσοι θα βάζουμε πετρέλαιο για θέρμανση...) αλλά και τις αεροπορικές εταιρείες. Ακουσα εχθές στα νέα ότι η DELTA θα προχωρήσει σε απολύσεις 2000 ατόμων, η QUANTAS σε 1000 περίπου άτομα και θέλω να ρωτήσω.Οι απολύσεις αφορούν και πιλότους; Είναι επικίνδυνο για κάποιον ο οποίος κάνει όνειρα να γίνει πίλοτος, να ξεκινήσει αυτό το εγχείρημα σήμερα;;Προβληματίζομαι τις τελευταίες ημέρες γιατί είμαι και εγώ ένας από αυτούς που θέλουν να πραγματοποιήσουν το όνειρο τους κάποια μέρα και να γίνουν επαγγελματίες χειριστές και δεν ξέρω αν τελικά μπορέσω να βρω δουλειά.Θα ήθελα την γνώμη σας.
 
Φίλε Μιχάλη, εκτιμώ οτι η κατάσταση είναι κρίσιμη αλλά όχι οτι διανύουμε και τα τελευταία χρόνια της πολιτικής αεροπορίας.
Είναι μια κρίσιμη καμπή για όλες τις οικονομίες, συνεπώς και για όλες τις εταιρίες, όπου ψάχνουν τρόπους για να εξισσοροπήσουν τη συνεχή αύξηση του πετρελαίου.
Ήδη η boeing, πραγματοποιεί κάποιες δοκιμαστικές πτήσεις με εναλλακτική ενέργεια-αν δεν κάνω λάθος υδρογόνο-οπότε κάποια στιγμή θα περάσουμε σε άλλα καύσιμα.
Έτσι λοιπόν το επάγγελμα του πιλότου δεν θα πεθάνει σίγουρα για τα επόμενα 100 χρόνια.. άρα συνέχισε την υλοποίηση του στόχου σου!!
 
Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σου φίλε PILOT23. Σαφώς η ερώτηση δεν ήταν μόνο προσωπική αλλά αφορά και όλα τα άλλα παιδιά που θέλουν να ακολουθήσουν τον συγκεκριμένο κλάδο.Το θέμα είναι όμως πότε θα ξεπεραστεί αυτή η κρίση γιατί μιλάμε για πολλά άτομα που θα χάσουν τις δουλειές τους, βάση των αριθμών που αναφέρθηκαν
 
Διάβασε ένα ενδιαφέρον ολοκληρωμένο άρθρο περί του θέματος της εκπαίδευσης , επαγγελματικής αποκατάστασης και μελλοντικών προοπτικών στο χώρο συγκεκριμένα των πιλότων στο τελευταίο Remove Before Flight!
Απεναντίας η ζήτηση των πιλότων για τα επόμενα χρόνια θα έχει αυξητική τάση.
 
Έχουμε ξαναπεί ότι όλες οι προβλέψεις για τα επόμενα 20-30 χρόνια στην Ευρώπη, μιλούν για αύξηση της επιβατικής κίνησης. Αυτά τα αεροπλάνα θα τα πετούν πιλότοι.

Οι κρίσεις είναι παράδοση στον αεροπορικό χώρο. Σκαμπανευάσματα συνεχή. Αλλά η τάση ανάπτυξης είναι πάντα ανοδική (1 βήμα πίσω-2 μπροστά). Μετά την 11/09/01, η αεροπορική βιομηχανία ήταν σε πολύ χειρότερη κατάσταση από σήμερα. Συνεχείς απολύσεις (και πιλότων), η έρημος γέμισε ολοκαίνουργια παροπλισμένα αεροπλάνα και άλλα τέτοια "όμορφα".
Μετά υπήρξαν 4 χρόνια τρομερής άνθησης. Τώρα θα φάμε κανά-δύο χρόνια στην πίεση και μετά πάλι από την αρχή.
 
Καθε φορα που συμβαινει μια αρνητικη συγκηρια , ορισμενοι κινδυνολογουν οτι θα ερθει το τελος κλπ.
Η 11/9 ηταν η χειροτερη κατασταση που εζησαν ολες οι αεροπορικες εταιριες με αποτελεσμα 2 ιστορικες εταιριες να κλεισουν στην Ευρωπη.
Στην παρουσα κριση που δε συγκρινεται με την 11/9 σε καμια περιπτωση υπαρχουν ορισμενα θετικα στοιχεια.
Πρωτα απο ολα σταματησαν να δημιουργουνται νεες ετιαριες χαμηλου κοστους και ετσι μπηκε ενα φρενο , σε μια αγορα η οποια ειχε αρχισει να αποκταει χαρακτηριστικα ολοκληρωτισμου, αφηνοντας στο περιθωριο την παρομοια αγορα των Τσαρτερ.
Σιγα σιγα βλεπουμε οι ετιαριες να επιλεγουν πιο επιφυλακτικα δρομολογια, καθως και μια ανοδο των Regional εταιριων και μαλλον και τις αγορας ελικοφορων.
Αρχιζουν νεες ανεξαρτητες απο Τ.Ο τσαρτερ εταιριες να ανεβαινουν οπως π.χ Jettime ,Seagle Air klp.
 
Πάντως οι ασιατικές αεροπορικές δεν νομίζω να κινδυνεύουν, τουλάχιστον όσες έχουν βάση στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όπως η Emirates, καθώς εκεί η βενζίνη είναι πάμφτηνη γιατί παράγουν πετρέλαιο...
 
Το παρακάτω κείμενο ειναι απο την εφημερίδα Espresso

Ψάχνουν για σωτηρία με απίθανες πατέντες 22/7/2008

Η British Airways απέλυσε 3.000 υπαλλήλους, η Lufthansa αύξησε την τιμή των εισιτηρίων της, η Japan Airlines αποφάσισε να μη βάψει το εξωτερικό των αεροσκαφών της, ενώ η Singapore μείωσε την κατανάλωση μεταλλικού νερού στις καμπίνες της. Για να αποφύγουν τη χρεοκοπία στο κατώφλι της οποίας έχουν οδηγηθεί από την άνοδο της τιμής του πετρελαίου, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν προβεί σε δραστικά μέτρα. Το τίμημα για τους επιβάτες; Πιο τσουχτερές τιμές εισιτηρίων, αλλά και καταπάτηση των πιο βασικών δικαιωμάτων τους, όπως, για παράδειγμα, η βεβαίωση για την ώρα αναχώρησης και άφιξης της πτήσης, αλλά και η δυνατότητα μεταφοράς των αποσκευών τους. Κίνδυνοι παρουσιάζονται και για την ασφάλεια των πτήσεων: χαρακτηριστικά, οι αμερικανικές εταιρείες Continental και US Airways αποφάσισαν να γεμίζουν στο ελάχιστο τα ρεζερβουάρ των αεροσκαφών τους, με αποτέλεσμα να έχουν αυξηθεί οι προσγειώσεις έκτακτης ανάγκης.
Η American Airlines επιβάλλει πλέον φόρο 15 δολαρίων για κάθε αποσκευή, ακόμη και για την πρώτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι την τακτική αυτή υιοθέτησαν πολύ γρήγορα όλες οι ανταγωνιστικές αμερικανικές εταιρείες. Η Southwest, αντιθέτως, τα έβαλε με τους παχύσαρκους τους οποίους υποχρεώνει να πληρώνουν δεύτερο εισιτήριο, αν η περιφέρειά τους δεν επιτρέπει το κατέβασμα των μπράτσων των καθισμάτων. Η βελγική Sabena, από την άλλη μεριά, ήταν η πρώτη που μείωσε την ταχύτητα των αεροσκαφών της, μια ιδέα που ακολούθησαν στη συνέχεια και πολλοί άλλοι, ενώ η Alitalia ζήτησε να πετάει σε μεγαλύτερο υψόμετρο για να υφίσταται μικρότερη αντίσταση του αέρα.
Κάποιες εταιρείες έφτασαν στο σημείο να σκεφτούν πρωτοποριακούς τρόπους για να αυξήσουν τα έσοδά τους, όπως, για παράδειγμα, η αμερικανική Delta που παραχώρησε τις κάρτες επιβίβασης για δημοσίευση διαφημίσεων, ενώ low cost εταιρείες, όπως η Ryanair, μείωσαν τους φόρους για τους πελάτες που εξυπηρετούνται μέσω Ιντερνετ.

Ολες οι κινήσεις των αεροπορικών εταιρειών για να αντιμετωπίσουν την κρίση.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ: Εκαναν πιο ελαφριά τα καθίσματα, τα καρότσια με τα αναψυκτικά και τα μαχαιροπίρουνα.
SINGAPORE AIRLINES: Μείωσε την κατανάλωση μεταλλικού νερού στην καμπίνα.
AMERICAN AIRLINES: Αύξησε σε 15 δολάρια το φόρο για κάθε αποσκευή.
JAPAN AIRLINES: Αποφάσισε να μη βάψει το εξωτερικό των αεροσκαφών.
SOUTHWEST AIRLINES: Επέβαλε δεύτερο εισιτήριο στους παχύσαρκους, αν η περιφέρειά τους εμποδίζει το κατέβασμα των μπράτσων των καθισμάτων.
CONTINENTAL AIRLINES: Μείωσε τα καύσιμα στα ελάχιστα επίπεδα. Εχουν διαμαρτυρηθεί οι πιλότοι που είναι αναγκασμένοι να εκτελούν προσγειώσεις έκτακτης ανάγκης.
US AIRWAYS: Μείωσε τα καύσιμα στα ελάχιστα επίπεδα. Εχουν διαμαρτυρηθεί οι πιλότοι.
ALITALIA: Ζήτησε να πετάει σε πιο μεγάλα υψόμετρα για να είναι μειωμένη η αντίσταση του αέρα.
AMERICAN AIRLINES: Πρόσθεσε σταθεροποιητικά πτερύγια στις άκρες των φτερών. Αποφάσισε να τροχοδρομεί στις πίστες με ένα μόνο αναμμένο κινητήρα.
LUFTHANSA και JAPAN AIRLINES: Διπλασίασαν τη συχνότητα καθαρισμού της ατράκτου των αεροσκαφών, γιατί όταν είναι καθαρό το αεροπλάνο καταναλώνει λιγότερη ενέργεια.

Απολύσεις και περικοπές πτήσεων

RYANAIR: Το 2009 θα κόψει το 30% των πτήσεων από Λονδίνο.
QANTAS AIRLINES: Θα κόψει 1.500 θέσεις εργασίας και θα ματαιώσει 1.200 νέες προσλήψεις.
BRITISH AIRWAYS: Θα κόψει 3.000 θέσεις εργασίας και θα μπλοκάρει τις προσλήψεις.
NORTHWEST: Θα κόψει 2.500 θέσεις εργασίας, που αντιστοιχούν στο 8% του συνόλου των εργαζομένων.

Αύξηση των τιμών των εισιτηρίων

DELTA AIRLINES: +50 δολάρια για τις πτήσεις από και προς Ηνωμένες Πολιτείες και Καναδά.
LUFTHANSA: Αυξήσεις από 3 έως 27 ευρώ ανάλογα με τις αποστάσεις των πτήσεων.
AIR FRANCE: Αυξήσεις από 2 έως 14 ευρώ: θα μειωθούν στο ήμισυ, μόλις η τιμή του πετρελαίου πέσει κάτω από τα 130 ευρώ το βαρέλι.
AUSTRIAN AIRLINES: Αυξήσεις από 3 έως 6 ευρώ.
 
astalavista_thes τα μαχαιροπίρουνα τι βάρος θα μπορούσαν να έχουν? Άντε συνολικά να έχουν και 20 κιλά, και να γλιτώσουν 5!
Τότε ας κάνουν και το άλλο, να προσλάβουν αεροσυνοδούς με χαμηλότερο βάρος και ΔΜΣ το πολύ 18! 45 κιλά η κάθε αεροσυνοδός!!
Πάντως η Emirates και η Qatar δεν έχουν πρόβλημα...
 
niogr":84g1qabu said:
Πάντως οι ασιατικές αεροπορικές δεν νομίζω να κινδυνεύουν, τουλάχιστον όσες έχουν βάση στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όπως η Emirates, καθώς εκεί η βενζίνη είναι πάμφτηνη γιατί παράγουν πετρέλαιο...
Πάμφθηνη μεν, πολύ ακριβότερη από όσο κόστιζε δε...
 
Top