Ίδρυση αεροπορικής εταιρείας

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις
FlyHigh
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: 25 Μαρ 2010, 16:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Ίδρυση αεροπορικής εταιρείας

Δημοσίευσηαπό FlyHigh » 08 Ιούλ 2011, 11:23

Φίλε MD 11 προσπαθείς να ανοίξεις αεροπορική εταιρεία μαθαίνοντας πληροφορίες μέσα από ένα forum?Εδώ άλλοι και άλλοι που ήταν χρόνια γνώστες δεν κατάφεραν να επιτύχουν σε αυτόν τον πολύ δύσκολο επιχειρηματικό κλάδο.Καλή τύχη anyway
0 x


Άβαταρ μέλους
dionysisATH
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 26 Μάιος 2010, 12:25
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT

Re: Ίδρυση αεροπορικής εταιρείας

Δημοσίευσηαπό dionysisATH » 08 Ιούλ 2011, 12:54

ωραία θα ήταν όμως να βλέπαμε ξανά 727 με Ελληνικό νηολόγιο......!
πέρα απο ένα ιδιόκτητο turbo-prop, θα χρειαστείς και 5-10 άλλα πραγματάκια........
0 x

Άβαταρ μέλους
MD-11ER
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2010, 18:16
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SEH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMT

Re: Ίδρυση αεροπορικής εταιρείας

Δημοσίευσηαπό MD-11ER » 08 Ιούλ 2011, 16:48

Το τι ακριβός χρειάζεται το γνωρίζω αλλά νομίζω πώς δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα στην Ελλάδα, έχω ακούσει για πολλά λαδώματα και ας είσαι 100% ΟΚ. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί κλίνουν η εταιρίες και την κάνουν στο εξωτερικό. Τεσπα δεν πειράζει παιδιά, κακός ρώτησα.
0 x

K.A320
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 02 Μαρ 2011, 18:34
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): THY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgsa

Re: Ίδρυση αεροπορικής εταιρείας

Δημοσίευσηαπό K.A320 » 08 Ιούλ 2011, 17:23

χρειάζεσαι περίπου στα 15 εκατομύρια περίπου, απαραίτητα χρειάζεσαι ένα ιδιόκτητο αεροσκάφος (ανεξάρτητα με το πόσο μεγάλο στόλο θα έχεις) με ελληνικό νηολόγιο και μετά ξεκινάς απο προσωπικό ως και λαδώματα για να λείτουργήσει η εταιρεία.Αν το σκέφτεσαι σοβαρά σου λέω ότι στην αεροπορική βιομηχανία και οι τελευταιές σε κατάταξη είναι οι επενδύσεις πανω σε αεροπορικές εταιρειές με απόδοση κεφαλαίου γύρω στο 5% ένω τα CRS έχουν απόδοση γύρω στο 24%.Δεν ξέρω αν σε διαφώτισα αλλίως στείλε pm.
0 x


pilotosATR
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 14:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): MAH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO

Re: Ίδρυση αεροπορικής εταιρείας

Δημοσίευσηαπό pilotosATR » 11 Αύγ 2011, 12:36

Αγαπητε φιλε Κ.Α 320 δεν νομιζω οτι η μονη λυση ειναι η αγορα ενος αεροσκαφους με 15 εκατ.Ισως με leasing να ειναι πιο σωστη για μια νεα εταιρεια που δεν διαθετει,αλλα και ουτε να δεσμευσει κεφαλαια.Βεβαια τα λαδωματα ''βοηθουν" στην αποκτηση της αδειας εκμεταλλευσης και του Α.Ο.C!!!!!!!Αναρωτιεμαι σχετικα με τις τοσες εταιρειες που κατα καιρους ιδρυονται στην χωρα μας.Υπαρχει τοσο αεροπορικο εργο που να δικαιολογει την υπαρξη τους?Δεν γνωριζουν οτι ειναι θεμα χρονου το κλεισιμο τους?Η χωρα μας ''δεν αντεχει'' εταιρειες με μεγαλα αεροσκαφη τυπου boeing737 και airbus320 για πτησεις εσωτερικου.Σωστα λοιπον ο φιλος MD-11ER "ψαχνεται" για turbo-prop!!!!!!
0 x

steftsak
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2009, 13:42

Re: Ίδρυση αεροπορικής εταιρείας

Δημοσίευσηαπό steftsak » 11 Αύγ 2011, 12:57

Οντως υπαρχει 727 for sale στο internet...και ειναι και υπεροχο!

http://www.controller.com/listingsdetai ... 116416.htm?

:banana:
0 x

asterixx25
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 17 Οκτ 2008, 10:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: Ίδρυση αεροπορικής εταιρείας

Δημοσίευσηαπό asterixx25 » 11 Αύγ 2011, 13:16

Όντως φοβερό :great:
0 x


Άβαταρ μέλους
zafos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 02 Μάιος 2010, 17:14

Re: Ίδρυση αεροπορικής εταιρείας

Δημοσίευσηαπό zafos » 11 Αύγ 2011, 13:41

Ωριστε καποια φτηνα αεροσκαφη http://flightplanet.com/aircraft-for-sa ... 2__509.php 243 χιλιαρικα ευρω πολυ καλο επιβατικο αμα θες κιολας να κανεις Αθηνα-Ροδο και Αθηνα-Θεσσαλονικη και αυτο http://flightplanet.com/aircraft-for-sa ... p__921.php 200 χιλιαρικα πολυ φτηνο ισως καλυτερο για cargo αλλα και η elite της εταιριας για Παρισι και Λονδινο http://www.airplanemart.com/advertisers ... 3ff06dc275 γυρω στα 400 χιλιαρικα.

Καλες Πτησεις :laola:
0 x

Άβαταρ μέλους
manuelgrecia
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 12 Σεπ 2008, 15:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Ίδρυση αεροπορικής εταιρείας

Δημοσίευσηαπό manuelgrecia » 11 Αύγ 2011, 15:27

Εγώ φίλοι μου είχα την τύχη (για την εμπειρία λέω και μόνο) να πετάξω με τα τελευταία 2 Β727 των ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ Αερογραμμών (πρώην ΟΑ). Απίστευτα αεροπλάνα αν πέσεις σε καταιγίδα... άλλα μέχρι εκεί. Πρώην βομβαρδιστικό και αξιόπιστο αεροπλάνο για την εποχή του... οχι για το 2011. Ακόμα θυμάμαι όταν κατεβάζαμε τον κόσμο από την σκάλα κάτω από την ουρά ότι τους λέγαμε να προσέχουν τα λάδια που έσταζαν από πάνω. Επίσης θυμάμαι ότι ο ένας κινητήρας έσβηνε συνέχεια εν πτήση αλλά δεν συνέβαινε και τίποτα οι άλλοι δύο αρκούσαν ειδικά σε domestic πτήση.

Συμφωνώ με τον φίλο μου πιο πάνω, πολλή καλή ιδέα να το μεταμορφώσεις σε σπίτι... καταπληκτικό! (δεν κάνω πλάκα).... και θα έχεις και μηχανές γαλλικού καφέ ενσωματωμένες στα galey! (που το πας αυτό)
0 x

Άβαταρ μέλους
Velerefontis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2007, 17:16
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): PAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 15

Re: Ίδρυση αεροπορικής εταιρείας

Δημοσίευσηαπό Velerefontis » 11 Αύγ 2011, 17:29

manuelgrecia έγραψε:Πρώην βομβαρδιστικό και αξιόπιστο αεροπλάνο για την εποχή του... οχι για το 2011. Ακόμα θυμάμαι όταν κατεβάζαμε τον κόσμο από την σκάλα κάτω από την ουρά ότι τους λέγαμε να προσέχουν τα λάδια που έσταζαν από πάνω. Επίσης θυμάμαι ότι ο ένας κινητήρας έσβηνε συνέχεια εν πτήση αλλά δεν συνέβαινε και τίποτα οι άλλοι δύο αρκούσαν ειδικά σε domestic πτήση.



Αδερφέ μου μας δουλεύεις έτσι...?? :wall: :wall: :wall: Πρωην βομδαρδιστικο??
0 x


Άβαταρ μέλους
zafos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 02 Μάιος 2010, 17:14

Re: Ίδρυση αεροπορικής εταιρείας

Δημοσίευσηαπό zafos » 12 Αύγ 2011, 14:12

Για σπιτι αυτο ειναι ιδανικο λογο του μεγεθους και της τιμης του http://www.airplanemart.com/advertisers ... af1b7e386c αμα τα ειχα θα το σκεφτομουν :wink:
0 x

Άβαταρ μέλους
manuelgrecia
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 12 Σεπ 2008, 15:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Ίδρυση αεροπορικής εταιρείας

Δημοσίευσηαπό manuelgrecia » 08 Ιουν 2012, 14:52

Αδερφέ μου μας δουλεύεις έτσι...?? Πρωην βομδαρδιστικο?


Zητώ συγνώμη για το βομβαρδιστικό... ήξερα ότι ο στρατός είχε επηρεάσει τον σχεδιασμό του αεροσκάφους για χρήση από τον στρατό αλλά παρασύρθηκα.
http://www.centennialofflight.gov/essay ... Aero20.htm

To B727-100 πρώιν C-22 είχε χρησιμοποιηθεί από τον στρατό χάρη στην δυνατότητα απογείωσης από μικρότερα αεροδρόμια.
http://www.globalsecurity.org/military/ ... t/c-22.htm

:roll:
0 x

Gr123
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 30 Σεπ 2012, 17:17

ερωτήσεις για ιδρυση νέα αεροπορική εταιρίας...

Δημοσίευσηαπό Gr123 » 01 Οκτ 2012, 21:28

καλησπέρα σε όλους σας φίλοι μου.εχω διαβάσει πολλά πράγματα από το φόρουμ και εχω μάθει πολλά...
λοιπόν,ας μπω στο θέμα...θα ήθελα να ρωτήσω αν μια αεροπορική εταιρία ξεκινήσει με ενα φαιρτσαιλντ μετρολαϊνερ ή μπιτσκραφτ 1900 ή εμπραερ 120 πόσο προσωπικό χρειάζεται??
Εχω διαβάσει πολλά δημοσιεύματα εδώ αλλά δν έχω βρει την απάντηση που ακριβώς ψάχνω.
Πιο συγκεκριμένα...
•16 πτήσεις την εβδομαδα(ραουντ τριπ)
•τι προσωπικό χρειάζεται?(πιλότοι,αεροσυνοδοι κτλ...)…ας πούμε χανντλινγκ από κάποια άλλη εταιρία
•ποσά είναι τα γενικά έξοδα περίπου?
• αν το αεροσκάφος είναι ενοικιασμενο?
ελπίζω να μπορέσετε να με βοηθήσετε (αν και ρωτάω πολλά)....
ευχαριστώ!!!!!!!
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης