Τηλεφωνητές AEGEAN

cebolinhia

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
28/02/2016
Μηνύματα
12
Likes
2
Καλησπέρα! Η Aegean άνοιξε θέσεις εργασίας για τηλεφωνήτριες στα γραφεία τιυς στην Κηφισιά. Γνωρίζει κανείς σας κάτι σχετικά μετην συγκεκριμένη δουλεία; (μισθό, ωράριο). Σας ευχαριστώ πολύ!
 
Δύσκολη δουλειά, με αρκετή πίεση. Δεν ξέρεις τι θα ακούσεις στην επόμενη εισερχόμενη κλήση (μαζί με τους «κανονικούς», θα σου σκάσουν εξαγριωμένοι επιβάτες, άσχετοι που δεν ξέρουν τι θέλουν, αργόσχολοι, αναιδείς κλπ). Οι κλήσεις καταγράφονται. Θα πρέπει να έχεις αυτοσυγκράτηση, να είσαι ευγενική και να μην πέσεις στην παγίδα να έρθεις σε αντιπαράθεση.

Η δουλειά είναι 24ωρη με κυλιόμενα οκτάωρα στην Κηφισιά. Η αμοιβή είναι βασικός μισθός + μπόνους, εάν καταφέρεις να πετύχεις κάποιο στόχο σε μηνιαία βάση. Θα πληρώνεσαι στην ώρα σου, χωρίς καθυστερήσεις. Μην περιμένεις ανέλιξη μέσα από αυτή τη δουλειά και μην περιμένεις, πως θα μπορέσεις να γίνεις αεροσυνοδός, επειδή είχες δουλέψει στο call centre (το λέω αυτό, γιατί ήσουν πολύ δραστήρια στο αντίστοιχο τόπικ). Πολύ καλή γνώση αγγλικής + μίας από τις ξένες γλώσσες, που ζητούν. Σχεδόν οι μισές κλήσεις θα είναι από το εξωτερικό.

Θα μάθεις Amadeus Altea, το οποίο θεωρώ, πως είναι σημαντικό πλεονέκτημα, εάν αποφασίσεις να ασχοληθείς με τις επιβατικές αερομεταφορές.

Σου εύχομαι καλή επιτυχία, αν το προσπαθήσεις.
 
aakunz":1av4ts4g said:
"Πότε θα προστεθούν στην Miles & Bonus οι 8 πόντοι για την σοκολάτα που αγόρασα στο duty free ?"
aakunz":1av4ts4g said:
Καμάκια... "Τι κάνεις το βράδυ γλύκα ?" "Διαβάζω airliners.gr, χοντρέ." "Θέλεις να διαβάσουμε παρέα ? Έχω ipad."
 
sv1xv":3ina46xi said:
aakunz":3ina46xi said:
"Πότε θα προστεθούν στην Miles & Bonus οι 8 πόντοι για την σοκολάτα που αγόρασα στο duty free ?"
"

Στο τέλος κάθε βάρδιας, κάθονται και κάνουν απολογισμό, πόσες φορές τους απέλυσαν, αυτοί που -και καλά- ξέρουν το Βασιλάκη, επειδή οι υπάλληλοι τους είπαν, ότι o ναύλος δεν επιστρέφεται αν έχεις πάρει go-light. Χώρια τους σουρρεαλιστικούς διαλόγους του τύπου «Εκατόν πενήντα ευρώ το πηγαινέλα για Μυτιλήνη; Εγώ με αυτά πάω Αμερική! Είστε κλέφτες, λαμόγια, απατεώνες $%^&*».

Θέλει πολύ γερά νεύρα. Είναι δύσκολη, επίπονη και κοπιαστική δουλειά, αλλά τη θεωρώ «μεγάλο σχολείο» στον τομέα του customer care.
 
Νομίζω ότι είμαι από άλλον πλανήτη, αποφεύγω όσο μπορώ να στρεσάρω τους εργαζομένους της Aegean με βλακείες.

Χθες το βράδι πραγματικά απέφυγα να διαμαρτυρηθώ για ένα θέμα καθαριότητας στην κοπέλα που διαχειριζόταν το lounge της Θεσσαλονίκης γιατί είχε κάπου 30 άτομα + μια κυρία με κινητικά προβλήματα.

Και μάλιστα φέτος πλήρωσα 250 για Μυτιλήνη (αλήθεια είναι) γιατί έκλεισα Ιούλιο την τελευταία στιγμή.
 
Η δουλειά στα τηλέφωνα έχει και κάποια μυστικά τα οποία θα τα μάθει αναγκαστικά μόνη της η κοπελιά σιγά-σιγά. Μπορεί λ.χ. να πάρουν από σένα μία πληροφορία πού θέλουν, φαινομενικά αθώα, και να τούς έχεις βοηθήσει σε κάτι άλλο πού ψάχνουν. Θα σάς έλεγα με την ευκαιρία και μία πολύ χαριτωμένη στιχομυθία με υπονοούμενα πού μάς διηγήθηκε μία συνάδελφος αλλά πρώτον το φόρουμ δεν έχει αίσθηση τού χιούμορ και δεύτερον θα βγώ εκτός θέματος και μπορεί να έχω θέμα....
 
Η δουλειά ως τηλεφωνήτρια στην Aegean δεν διαφέρει από δεκάδες άλλες παρόμοιες δουλειές σε call centers εταιριών, δηλαδή εξαντλητικά ωράρια εργασίας σε κυλιόμενες βάρδιες, Σ/Κ, αργίες και φυσικά χαμηλές αμοιβές.

Αρκετοί υποχρεώνονται να εργάζονται πολλές απλήρωτες ώρες πέραν του κανονικού ωραρίου, εάν δεν πιάσουν τους καθημερινούς (παράλογους) στόχους της εταιρείας,ενώ οι προσβολές και η ψυχολογική πίεση αποτελούν καθημερινό φαινόμενο.

Υπάρχει συνεχής παρακολούθηση των κλήσεων για αξιλόγηση και
αν για λίγες μέρες είσαι διαρκώς κάτω απ τον μέσο όρο των στόχων, γεια σας.

Με το που λήγει μία κλήση, το πρόγραμμα έχει ήδη στην αναμονή τον επόμενο και συνεχίζεις χωρίς διακοπή την πάρλα.
Για να πας τουαλέτα, σηκώνεις το χέρι μέχρι ο προϊστάμενος σου δώσει την άδεια να σηκωθείς.
Και μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις αρκετά λεπτά είτε επειδή δε μπορεί να λείπουν συγχρόνως πάνω από Χ άτομα είτε επειδή κρίνει ότι υπάρχει φόρτος εργασίας.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των εργαζομένων δεν την παλευει για πάνω από κάτι μήνες και παραιτούνται.
 
teris3":2ittuk2l said:
Αρκετοί υποχρεώνονται να εργάζονται πολλές απλήρωτες ώρες πέραν του κανονικού ωραρίου, εάν δεν πιάσουν τους καθημερινούς (παράλογους) στόχους της εταιρείας,ενώ οι προσβολές και η ψυχολογική πίεση αποτελούν καθημερινό φαινόμενο.

Επειδή εύκολα κάποιος που δεν ξέρει, γράφει 3 μπούρδες στο ίντερνετ και δημιουργεί εντυπώσεις, σε πληροφορώ ότι αυτό δεν παίζει. Όποιος κάτσει έστω και μια ώρα παραπάνω την πληρώνεται ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ. Η Aegean είναι πολύ τυπική σε αυτά. Όσο για τις προσβολές, θα μπορούσες να μας πεις μια από προσωπική εμπειρία? Η έστω φίλου σου. Για την πίεση δεν θα πω, βρες μου εσύ μια δουλειά που να μην έχει να έρθω κι εγώ (εκτός από δημόσιο φυσικά).

teris3":2ittuk2l said:
Υπάρχει συνεχής παρακολούθηση των κλήσεων για αξιολόγηση και αν για λίγες μέρες είσαι διαρκώς κάτω απ τον μέσο όρο των στόχων, γεια σας.

Μπούρδα νούμερο 2. Αν δεν κάνεις καλά την δουλειά σου προφανώς και δεν θα μείνεις. Αυτό ισχύει από την Aegean ως το βενζινάδικο της γειτονιάς σου. Αν είσαι καλός θα μείνεις, και αν δεν πιάσεις στόχο για λίγες μέρες (εβδομάδες ή μήνες θα βάλω εγώ) θα προσπαθήσουν να σε βοηθήσουν να το κάνεις. Αν είσαι αδιάφορος ή κακός στην δουλειά σου ε τότε δεν βλέπω τον λόγο να μείνεις.

teris3":2ittuk2l said:
Το μεγαλύτερο ποσοστό των εργαζομένων δεν την παλευει για πάνω από κάτι μήνες και παραιτούνται.
Πες το στα άτομα που είναι 9-10 χρόνια στο C.C. και συνεχίζουν. Προφανώς κάποιοι δεν θα την παλέψουν, αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό μένει, και μάλιστα άτομα που ήρθαν ως εποχικοί επέστρεψαν και 2η και 3η σεζόν. Και ναι δεν τους μαστίγωσαν, μόνοι τους είπαν το ναι!!! :shock:
 
Από τα γραφόμενα ορισμένων βλέπω μια σύγχυση μεταξύ των θέσεων σε call centre που οι εργαζόμενοι ασχολούνται με εισερχόμενες κλήσεις με αυτούς που ασχολούνται με εξερχόμενες. Υπάρχει μεγάλη διαφορά εδώ. Στην τελευταία κατηγορία των outgoing calls η πίεση είναι διαφορετική και σίγουρα μεγαλύτερη, διότι ο μισθός σου εξαρτάται και από των αριθμό πωλήσεων που θα πιάσεις. Εκεί ο φόρτος εργασίας και στρες είναι κατά πολύ μεγαλύτερος σε σχέση με τηλεφωνικά κέντρα που έχεις incoming calls και κυρίως παροχή υπηρεσιών customer service. Σε αυτήν την κατηγορία η κατάσταση είναι σαφώς καλύτερη. Έχεις βεβαίως κυλιόμενα ωράρια και σίγουρα και πελάτες που είναι... κουραστικοί, αλλά η εργασία δεν συγκρίνεται με outgoing.

Τουλάχιστον η Aegean είναι μια πιο οργανωμένη εταιρεία και τυπική σε θέματα εργασίας και κυρίως πληρωμής. Τουλάχιστον αυτά ακούω.
 
teris3":3rr1nci4 said:
Με το που λήγει μία κλήση, το πρόγραμμα έχει ήδη στην αναμονή τον επόμενο και συνεχίζεις χωρίς διακοπή την πάρλα.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των εργαζομένων δεν την παλευει για πάνω από κάτι μήνες και παραιτούνται.
Είναι αλήθεια ότι άκουσα κάποτε από μία συνάδελφο που δούλευε στις κρατήσεις (που θεωρείτο σοβαρή δουλειά με τέσσερις βδομάδες εκπαίδευση) ότι στο τέλος τού ωραρίου "είσαι κοτόπουλο".Όταν εγώ πρωτοπήγα στην Ολυμπιακή την πρώτη μέρα στο γραφείο ενθουσιάστηκα.Τη δεύτερη μέρα είπα "θέλω να φύγωωω". Το πάλεψα όμως όπως τόσοι και τόσες και παρέμεινα.
 
Top