Δύσκολη δουλειά, με αρκετή πίεση. Δεν ξέρεις τι θα ακούσεις στην επόμενη εισερχόμενη κλήση (μαζί με τους «κανονικούς», θα σου σκάσουν εξαγριωμένοι επιβάτες, άσχετοι που δεν ξέρουν τι θέλουν, αργόσχολοι, αναιδείς κλπ). Οι κλήσεις καταγράφονται. Θα πρέπει να έχεις αυτοσυγκράτηση, να είσαι ευγενική και να μην πέσεις στην παγίδα να έρθεις σε αντιπαράθεση.
Η δουλειά είναι 24ωρη με κυλιόμενα οκτάωρα στην Κηφισιά. Η αμοιβή είναι βασικός μισθός + μπόνους, εάν καταφέρεις να πετύχεις κάποιο στόχο σε μηνιαία βάση. Θα πληρώνεσαι στην ώρα σου, χωρίς καθυστερήσεις. Μην περιμένεις ανέλιξη μέσα από αυτή τη δουλειά και μην περιμένεις, πως θα μπορέσεις να γίνεις αεροσυνοδός, επειδή είχες δουλέψει στο call centre (το λέω αυτό, γιατί ήσουν πολύ δραστήρια στο αντίστοιχο τόπικ). Πολύ καλή γνώση αγγλικής + μίας από τις ξένες γλώσσες, που ζητούν. Σχεδόν οι μισές κλήσεις θα είναι από το εξωτερικό.
Θα μάθεις Amadeus Altea, το οποίο θεωρώ, πως είναι σημαντικό πλεονέκτημα, εάν αποφασίσεις να ασχοληθείς με τις επιβατικές αερομεταφορές.
Σου εύχομαι καλή επιτυχία, αν το προσπαθήσεις.