Τέλος αλλαγής ονόματος 198 ευρώ!!

konstantina4

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
06/01/2020
Μηνύματα
7
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
Aeg
Καλησπέρα σας,σήμερα ταξίδευε η πεθερά μου από Θεσσαλονίκη προς Χανιά και υπήρξε πρόβλημα στο εισιτήριο της γιατί έγραφε μόνο το επίθετο της ενω στη θέση του ονόματος έγραφε Κα. Το αρχικό εισιτήριο κόστιζε 125 ευρώ κ ήταν με χειραποσκευη και προτεραιότητα. Την έβαλαν να πληρώσει επιπλέον 198 ευρώ για το τέλος αλλαγής ονόματος. Συνολο δηλαδή 323 ευρώ. Ειναι νόμιμο αυτό?Μπορεί να διεκδικήσει κάποιο ποσό πίσω?Υπάρχει κάποιος τρόπος να κάνει ένσταση ή καταγγελία?Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτέρων!!
 
Δεν μπορεί να γίνει τίποτα απολύτως, η κάθε εταιρία έχει τις δικές τι χρεώσεις. Επίσης στις περισσότερες περιπτώσεις, υπάρχει πίνακας με ενημερώσεις στο κάθε σάιτ των εταιρειών, όπου και εκεί βασίζονται, στην ενημέρωση το πελάτη. Γιατί δεν έκλεισε από την αρχή καινούργιο εισιτήριο, ίσως να κόστιζε λιγότερο. Από την στιγμή, που πλήρωσε και την έξτρα αυτή χρέωση, δεν μπορεί να πάρει τίποτα πίσω, γιατί είναι σαν να έχει συμφωνήσει.
 
Οκ καθε εταιρεία έχει την πολιτική της αλλά αυτό είναι αισχροκέρδια. Αφορά καταφανώς ένα λάθος και όχι αλλαγή ταξιδιώτη. Ποια εταιρεία ήταν αυτή;
 
Μιλάμε για τέλος αλλαγής ονόματος + διαφορά ναύλου μεταξύ της ημέρας της αρχικής κράτησης και της ημέρας που έγινε η αλλαγή. Αν το είχατε δει νωρίτερα, θα μπορούσατε πολύ απλά να μπείτε στο chat της Ryanair και να ζητήσετε διόρθωση της κράτησης χωρίς χρέωση.
 
Η ryanair!το καινούριο εισιτήριο θα κόστιζε μόνο τρία ευρώ λιγότερα σε σχέση με την αλλαγή ονόματος κ της είπαν μάλιστα ότι η αλλαγή ονόματος είναι πιο γρήγορη κι έτσι επέλεξε να αλλάξει το όνομα.Ολα αυτά βέβαια συνέβησαν στο αεροδρόμιο όπου υπήρχε κ το άγχος.Παντως θα ήταν πιο λογικό να πληρωνε ένα μικρότερο ποσό ή τη διαφορά με το καινούριο εισιτήριο όχι 198 ευρώ!!τι να πω δεν βρίσκω πουθενά κάποια φόρμα για καταγγελία ή κάτι σχετικό...
 
Μπορεις να κανεις καταγγελεια στο συνηγορο του πολιτη, αλλα δεν θα παρεις τιποτε πισω.
Την άλλη φορα που θα θελεις να ταξιδεψεις θα ξερεις ποια αεροπορικη εταιρια να επιλεξεις και ποια οχι
 
flesland":vg5xw2us said:
Οκ καθε εταιρεία έχει την πολιτική της αλλά αυτό είναι αισχροκέρδια. Αφορά καταφανώς ένα λάθος και όχι αλλαγή ταξιδιώτη. Ποια εταιρεία ήταν αυτή;

Ακριβώς. Γενικώς μιλάμε για γελοιότητες. Άκου να χρεώνουν και διαφορά ναύλου (!!!!) για να διορθώσουν το όνομα και όχι, όπως πολύ σωστά λες, για αλλαγή επιβάτη. Γελοίο και απαράδεκτο. Αλλά..... δε φαντάζομαι να μπορούν να γίνουν και πολλά από νομικής πλευράς. Αν το γράψεις σε twitter κλπ μόνο και τους κάνεις tag (στα αγγλικά το tweet φυσικά) υπάρχει μια πιθανότητα να αποφασίσουν να μη γελοιοποιηθούν τόσο, αλλά Ryanair είναι, αν δε θέλανε να γελοιοποιούνται θα είχαν διορθώσει άλλα κι άλλα...
 
Με Ryanair η αληθεια είναι ότι δεν θα βγει άκρη. Και εγώ στα social media θα έστελνα αλλά έχει καει η γούνα μου στο παρελθον και από τότε δεν ασχολούμαι μαζί τους.
 
Στη Γερμανία ή την Αυστρία δε θα είχες πρόβλημα, καθώς στις πτήσεις εσωτερικού ή εντός Σένγκεν δεν ελέγχουν ταυτοπροσωπία (εκτός από το check-in). :banana:
 
Σας ευχαριστώ...Υπάρχει κάποιος που έζησε κάτι παρόμοιο και πήρε χρήματα πίσω με κάποιον τρόπο? Twitter δεν έχω καν
 
Top