Ryanair στην Ελλάδα

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την παρουσία της Ryanair στην Ελλάδα
gigibol
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 19 Μαρ 2011, 16:42
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LIPE
x 9

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό gigibol » 13 Ιαν 2014, 14:44

Φυσικά και δε βασίζομαι στην ομογένεια για να στηρίξω μια εξάμηνης διαρκείας πτήση. Η Εμίλια Ρομάνια, της οποίας πρωτεύουσα είναι η Μπολώνια, είναι από τις πιο πλούσιες περιοχές της Ιταλίας και οι κάτοικοί της (4.500.000) ταξιδεύουν, να είσαι βέβαιος.
Eίπα και πιο πάνω ότι ίσως κορέστηκε σα γραμμή, μετά από 3 αν θυμάμαι καλά χρόνια λειτουργίας. Συνέβη σε πρωτεύουσες (Όσλο, Δουβλίνο) που σταμάτησαν σαν πτήσεις και μόνο πρόσφατα επανήλθαν, λογικό να συμβεί για τη Θεσσαλονίκη, καθώς για τους Ιταλούς δεν είναι άλλο καινούργιος προορισμός.
Το ότι δεν έπιασε η Αθήνα από Μπολώνια, άρα αποκλείεται να πιάσει η Θεσσαλονίκη, δεν το θεωρώ απόλυτα σωστό. Η Θεσσαλονίκη είναι κέντρο για μια σχετικά άγνωστη για τους Ιταλούς Ελλάδα και όσοι Ιταλοί γνωρίζω που επισκεύτηκαν τη Μακεδονία ενθουσιάστηκαν, μηδενός εξαιρουμένου. Προσωπικά δεν έχω χρησιμοποιήσει το δρομολόγιο, οπότε δε μου άλλαξε κάτι, θέλω να πιστεύω ότι μιλάω αντικειμενικά.
Αν θεωρείς ότι αφού δεν έπιασε η Αθήνα αποκλείεται να πιάσει η Θεσσαλονίκη, εξήγησέ μου γιατί δεν έπιασε το Μπολώνια-Αθήνα καλοκαιρινό 2 φορές την εβδομάδα και πιάνει το Μπολώνια-Κωνσταντινούπολη με 2 εταιρίες και 3 πτήσεις την ημέρα (δύο turkish συν μία pegasus στο Sabiha Gokcen), 12 μήνες το χρόνο. Το θέμα δεν είναι κατά τη γνώμη μου αν είσαι hub ή όχι, αλλά ποιος υποστηρίζει το hub. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας υπολειτουργεί και το θεωρώ κρίμα. Το αν και γιατί υπολειτουργεί...ανοίγουμε μεγάλη κουβέντα και βγαίνουμε off topic...ας το δουν οι ειδικοί!!! :wink:
0 x


Άβαταρ μέλους
nikosoik
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 29 Απρ 2008, 16:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 53

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό nikosoik » 13 Ιαν 2014, 19:39

dinosaxon έγραψε:καλησπέρα σε όλους,

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Σήμερα πετούσα από SKG στο STN. Λόγω ομίχλης, το αεροπλάνο δεν μπόρεσε να προσγειωθεί στη Θεσσαλονίκη και κατευθύνθηκε στην Αθήνα, όπου και προσγειώθηκε. Ωστόσο, ενώ ήταν σε διαδικασία προσγείωσης στο αεροδρόμιο της Αθήνας στη Θεσσαλονίκη ξεκίνησαν οι προσγειώσεις. Παρόλ' αυτά, ο πιλότος το προσγείωσε στην Αθήνα, οι επιβάτες ξεκίνησαν για Θεσσαλονίκη με λεωφορεία και το αεροπλάνο επέστρεψε άδειο μετά από 1,5 ώρες! Για ποιόν λόγο έγινε αυτό;
Το ίδιο συνέβη με την Easy, αλλά μάθαμε ότι η προσγείωση έγινε στη Σόφια. Οι υπόλοιπες αεροπορικές δεν είχαν τέτοιου είδους προβλήματα και την "πάτησαν" μόνο οι low-cost!

Άσχετο: η βαλίτσα μου καταστροφικέ εντελώς. Έκανα αίτηση υποσημείωσης στο αεροδρόμιο και μάλιστα την έβγαλαν φωτογραφίες κτλ. Ήταν καινούρια (το δεύτερο ταξίδι της) και δήλωσα ότι την αγόρασα 25 ευρώ. Υπάρχει περίπτωση να αποζημιωθώ;

Σας ευχαριστώ.


Καλησπέρα Ντίνο.
Φυσικά και θα πάρεις αποζημίωση. Έχω λάβει και εγώ αν και ήταν μόνο τα έξοδα μου. Δες και τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς. Θέλουν λίγο πίεση. Θυμάμαι ότι με έβαλαν να σκανάρω τα έξοδα μου και κάποια έγγραφα και μου ήρθε ταχυδρομικώς επιταγή στο σπίτι την οποία την πήγα στην Εθνική και μετά από κάποιους μήνες μπήκαν τα χρήματα στο λογαριασμό μου. Οπότε κυνήγα το.
0 x

nick15801
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Φεβ 2012, 02:07
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGNX
x 1

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό nick15801 » 13 Ιαν 2014, 21:41

gigibol έγραψε:Φυσικά και δε βασίζομαι στην ομογένεια για να στηρίξω μια εξάμηνης διαρκείας πτήση. Η Εμίλια Ρομάνια, της οποίας πρωτεύουσα είναι η Μπολώνια, είναι από τις πιο πλούσιες περιοχές της Ιταλίας και οι κάτοικοί της (4.500.000) ταξιδεύουν, να είσαι βέβαιος.
Eίπα και πιο πάνω ότι ίσως κορέστηκε σα γραμμή, μετά από 3 αν θυμάμαι καλά χρόνια λειτουργίας. Συνέβη σε πρωτεύουσες (Όσλο, Δουβλίνο) που σταμάτησαν σαν πτήσεις και μόνο πρόσφατα επανήλθαν, λογικό να συμβεί για τη Θεσσαλονίκη, καθώς για τους Ιταλούς δεν είναι άλλο καινούργιος προορισμός.
Το ότι δεν έπιασε η Αθήνα από Μπολώνια, άρα αποκλείεται να πιάσει η Θεσσαλονίκη, δεν το θεωρώ απόλυτα σωστό. Η Θεσσαλονίκη είναι κέντρο για μια σχετικά άγνωστη για τους Ιταλούς Ελλάδα και όσοι Ιταλοί γνωρίζω που επισκεύτηκαν τη Μακεδονία ενθουσιάστηκαν, μηδενός εξαιρουμένου. Προσωπικά δεν έχω χρησιμοποιήσει το δρομολόγιο, οπότε δε μου άλλαξε κάτι, θέλω να πιστεύω ότι μιλάω αντικειμενικά.
Αν θεωρείς ότι αφού δεν έπιασε η Αθήνα αποκλείεται να πιάσει η Θεσσαλονίκη, εξήγησέ μου γιατί δεν έπιασε το Μπολώνια-Αθήνα καλοκαιρινό 2 φορές την εβδομάδα και πιάνει το Μπολώνια-Κωνσταντινούπολη με 2 εταιρίες και 3 πτήσεις την ημέρα (δύο turkish συν μία pegasus στο Sabiha Gokcen), 12 μήνες το χρόνο. Το θέμα δεν είναι κατά τη γνώμη μου αν είσαι hub ή όχι, αλλά ποιος υποστηρίζει το hub. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας υπολειτουργεί και το θεωρώ κρίμα. Το αν και γιατί υπολειτουργεί...ανοίγουμε μεγάλη κουβέντα και βγαίνουμε off topic...ας το δουν οι ειδικοί!!! :wink:

Αγαπητέ, νομίζω πως υπερβάλετε λίγο. ΟΚ μπορεί να τους αρέσει η Θεσσαλονίκη αλλά αν μπορεί να κορεστεί τόσο εύκολα δεν νομίζεις ότι υπάρχει λόγος. Η σύγκριση με το δρομολόγιο της Αθήνας βασίζεται στο σκεπτικό του ότι προσφέρει τα όποια Connection flights για domestic routes κάτι που δεν μπορεί να το προσφέρει η Θεσσαλονίκη. Επιπλέον συγκρίνεις την Θεσσαλονίκη με την Κωνσταντινούπολη; Ούτε καν με την Αθήνα δεν μπορείς να την συγκρίνεις για πολλούς και διάφορους λόγους. Γενικά συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Η Ελλάδα είναι ΕΕ η Τουρκία όχι άρα τι σημαίνει αυτό για τον αερομεταφορέα της; Και τι για Hub της. Αν έχεις κάποια γνώση από χρηματοοικονομικά κοίταξε λίγο την Turkish μπορεί να δεις πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Για την Pegasus δεν είχα ποτέ κανένα ενδιαφέρον να την κοιτάξω αλλά πάλι κάποιος λόγος υπάρχει.
Όσο για το ελ Βενιζέλος, συμφωνώ ότι υπολειτουργεί αλλά και πάλι αυτό αντικατοπτρίζει πολλά πράγματα και όχι μόνο τις υψηλές χρεώσεις η τον αερομεταφορέα. Είναι και τα καύσιμα είναι και οι φόροι είναι και η συρρίκνωση της οικονομίας και οι φτωχές επιδώσεις της Αθήνας σε πολλά επίπεδα, και και και.
Σε τι ειδικό πιστεύεις ότι θα πρέπει να απευθυνθούμε αν επιτρέπετε; Έτσι για να δω πόσο μακριά πρέπει να πάω.
Φιλικοί χαιρετισμοί
ΝΣ
0 x

gigibol
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 19 Μαρ 2011, 16:42
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LIPE
x 9

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό gigibol » 14 Ιαν 2014, 00:40

Δε συγκρίνω τη Θεσσαλονίκη με την Κωνσταντινούπολη. Πιστεύω ότι μια lowcost καλοκαιρινή από Μπολώνια και παρόμοιες πόλεις τόσο προς Αθήνα όσο και προς Θεσσαλονίκη με όλα όσα έχει να προσφέρει η ελλάδα σαν τουριστική χώρα μπορεί να έχει πολύ καλές πληρότητες, κυρίως λόγω ρεύματος τουριστών προς (και πολύ λιγότερο από) ελλάδα.

Συγκρίνω την Αθήνα με άλλες πρωτεύουσες. Συμφωνώ μαζί σου στο ότι το Μπολώνια Αθήνα με Aegean δεν έπιασε. Μπορεί όμως να πιάσει, με μικρότερο αεροπλάνο (50-90 θέσεων) και πιο πολλά δρομολόγια, όπως συμβαίνει με όλες τις άλλες συνδέσεις με ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, φυσικά με την ανάλογη διαφήμιση και με πακέτα flight&hotel, flight&drive κλπ

Επιστρέφοντας στη ryanair, όλα τα ελληνικά αεροδρόμια με τα οποία συνδέεται (ακόμα και τα Χανιά που θεωρούνται hub) είναι για τον τουρίστα επί το πλείστον τελικοί και όχι ενδιάμεσοι προορισμοί.
0 x


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό OA701 » 14 Ιαν 2014, 00:52

Σε Ρόδο και Κω πάντως η FR έχει επιλέξει για το καλοκαίρι του 2014 νέα τακτική, δεν γνωρίζω αν εφαρμόζεται και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς. Αντι λοιπόν να πετάνε και βάσει της συμφωνίας ένα 6-7μηνο το κάθε δρομολόγιο, σε κάποια που προφανώς οι πληρότηρες μέχρι Ιούνη πρέπει να είναι χαμηλές θα πετάνε 2-4 μήνες ενώ για να μην έχουν προβλημα προσθέτουν πτήσεις στη high season δεξιά κ αριστερά ώστε να πιάσουν τα νούμερα που πρέπει. Φυσικά, εγείρεται το ερώτημα πλέον γιατί να πληρώνουμε τους Ιρλανδούς, για να μας φέρνουν κόσμο τη high season;
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

billaras
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Σεπ 2006, 12:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 1

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό billaras » 14 Ιαν 2014, 11:08

Βάση στη Θεσσαλονίκη?

κοντός ψαλμός ...

http://thesout.gr/news/9344-vasi-sti-th ... -i-ryanair
0 x

gigibol
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 19 Μαρ 2011, 16:42
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LIPE
x 9

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό gigibol » 16 Ιαν 2014, 14:16

Νέα πτήση για Κέρκυρα, από Eindhoven, κάθε Παρασκευή, από 4 Απρίλη.
0 x



Επιστροφή σε “Ryanair στην Ελλάδα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης