Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την παρουσία της Ryanair στην Ελλάδα
spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2391
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 171

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 09 Δεκ 2015, 21:41

....την SKG την εχουν....%$#!σμενη.. :rant: ..Btw, δεν ειναι παραξενο να μην Παρ και Κυρ για Μύκονο,τις μερες με τη μεγαλύτερη κίνηση ειδικα τη θερινη περίοδο? Πολλοί μαζεύτηκαν..Volotea, Ryanair,Aegean..αραγε θα αντέξουν ολοι και δη η πρωτη μπροστά στην..παντοδύναμη FR και τον ανταγωνισμό απο τα καράβια?
0 x


A3970
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 28 Οκτ 2013, 18:26
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): VRD
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 44

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό A3970 » 10 Δεκ 2015, 00:16

Βλέπω πολυ σύντομα η Α3 να ακυρώνει την (αρκετα μεγάλη) αύξηση στο ΑΤΗ-OTP που προγραμματίζει για το ερχόμενο καλοκαίρι (12 απο 8xWeekly πέρσι). :roll:
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό OA701 » 10 Δεκ 2015, 15:54

Και λίγο ρεπορτάζ πέραν της κύριας είδησης του ανοίγματος νέων δρομολογίων
Στόχος της εταιρείας, τόνισε ο κ. Ο' Μπράιεν, είναι να φτάσει σταδιακά στην Ελλάδα τα 10 εκατ. επιβάτες


Ο κ. Ο' Μπράιεν σημείωσε ότι υπάρχει έλλειψη χρονοθυρίδων στα περιφερειακά αεροδρόμια ... ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας εξέφρασε το παράπονό του ότι ενώ η αεροπορική επιθυμεί να βάλει και άλλες πτήσεις, εν τούτοις σε περιφερειακά αεροδρόμια, όπως αυτό της Κέρκυρας, η ΥΠΑ δεν της δίνει επιπλέον χωρητικότητα.


...στις 25 Σεπτεμβρίου 2015 πρότεινε στο υπουργείο Υποδομών να χρηματοδοτηθεί από τη Ryanair ένα νέο ραντάρ για το αεροδρόμιο των Χανίων, προκειμένου αυτό να μπορεί να εξυπηρετεί περισσότερες κινήσεις αεροσκαφών με αντάλλαγμα την ατέλεια φόρων για ένα έτος, όμως δεν υπήρξε απάντηση...


...τόνισε ξεκάθαρα ότι εάν η Fraport προχωρήσει σε αυξήσεις των χρεώσεων, η Ryanair θα προσθέσει πτήσεις τη θερινή περίοδο, όμως θα επανεξετάσει τις συχνότητες πριν και μετά το καλοκαίρι...


:arrow: http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=760666

@spotterakis
Για τη SKG, δεδομένου ότι έχουν άμεσο feedback Α3, FR, U2 κ.α. αεροπορικές, τελικά μήπως το θέμα δεν το έχουν οι αεροπορικές αλλά η Θεσσαλονίκη; Μήπως δεν μπορεί να υποστηρίξει τα yield που απαιτούνται ώστε πολλές συνδέσεις να είναι βιώσιμες μακροπρόθεσμα; Λέω εγώ τώρα, αλλά δεν μπορεί, αν η πόλη έδινε κερδοφορίες τότε σίγουρα θα είχε προσελκύσει μεγαλύτερο έργο...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26
x 61

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό teris3 » 11 Δεκ 2015, 23:41

Από Θεσσαλονίκη για Στοκχόλμη και Καρλσρούη ξεκινάει τις πτήσεις το 2016 νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, δηλαδή 17 Μαρτίου για Στοκχόλμη(Skavsta) και 18 Μαρτίου για Καρλσρούη.
0 x


Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 745
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 182

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 12 Δεκ 2015, 10:04

Προφανώς λόγω του καθολικού Πάσχα (που του χρόνου είναι σχετικά νωρίς) αρκετές εταιρίες αρχίζουν το καλοκαιρινό τους πρόγραμμα ήδη από μέσα Μαρτίου / έχουν κάποια επιπλέον δρομολόγια.

Και όσον αφορά την Θεσσαλονίκη: Δεν μπορώ να φανταστώ ότι το yield είναι τόσο κακό, τουλάχιστον όχι το καλοκαίρι. Και αν κοιτάω τις τιμές Ευρώπη – Ελλάδα, γενικά πιο εύκολο να βρεις φθηνό εισιτήριο για Αθήνα παρά για Θεσσαλονίκη (λόγω περισσότερων επιλογών / περισσότερου ανταγωνισμού).
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό OA701 » 12 Δεκ 2015, 14:30

H κοινή λογική λέει ότι αν η SKG είχε περισσότερο ή ποιοτικότερο "ψωμί" τότε σίγουρα θα υπήρχαν περισσότερα δρομολόγια και ανταγωνισμός. Προσωπικά, έχω την αίσθηση ότι με τις δεδομένες συνθήκες δεν μπορεί αυτή τη στιγμή να υποστηρίξει ως O&D α/δ κάτι περισσότερο από αυτό που βλέπουμε, ίσως αν η EL πάει να κάνει ένα μικρό hub με ροές απο βορρά προς νότο να δούμε περισσότερη κίνηση τουλάχιστον στο θερινό πρόγραμμα. Μη ξεχνάμε ότι ένα α/φος τύπου 738/320 έχει ετήσια έξοδα ~100 εκατομ. ευρώ (90 λέει η FR, 120 η A3), μάλιστα οι αεροπορικές το νούμερο αυτό το χαρακτηρίζουν επένδυση, οπότε είναι λογικό να επιζητούν τα αποδοτικότερα δρομολόγια...

Πάμε τώρα στα ωραία, Ο' Brien speaking (εδώ όλο το άρθρο όπου λέει και πικρές αλήθειες για τα χάλια μας)
Σε σχέση με την επιλογή των νέων προορισμών της εταιρίας, παραδέχεται ότι πρόθεσή της Ryanair δεν είναι μία διασυνδεσιμότητα που θα έχει μετεπιβιβάσεις για τους επιβάτες. Αντίθετα, όπως λέει, η εταιρία είδε μία ευκαιρία στην εσωτερική αγορά, καθώς θεώρησε ότι μπορούσε να συμπιέσει τις τιμές προς τα κάτω.

«Η Σαντορίνη είναι μισή ώρα πτήση κι έχει εξαιρετικά υψηλές τιμές - μπορείς να πετάξεις φτηνότερα για το Λονδίνο. Πετάμε σύντομες πτήσεις, αυξάνουμε την χρήση των αεροσκαφών μας και ξέρουμε ότι είμαστε φτηνότεροι από τον ανταγωνισμό» συνεχίζει.

Παράλληλα, ομολογεί ότι ένας μεγάλος αριθμός δρομολογίων της Ryanair από την Αθήνα συμπίπτει με αυτά της AEGEAN. «Εάν μία άλλη αεροπορική εκτελεί ένα δρομολόγιο με επιτυχία, εμείς ξέρουμε ότι ως low cost μπορούμε να το κάνουμε με μεγαλύτερη επιτυχία. Αυτό που δεν ξέρουμε είναι η επίδοση ενός απολύτως νέου δρομολογίου. Και ειλικρινά εάν το αεροδρόμιο θέλει να χρεώνει 40 ευρώ ανά επιβάτη, τότε θα πάρουμε την εύκολη επιλογή» καταλήγει.

«Εάν η Ελλάδα θέλει η Ryanair να πάρει αναλάβει εμπορικό κίνδυνο για να ανοίξει απολύτως καινούρια δρομολόγια, τότε αυτό θα πρέπει να αντανακλάται στην τιμή», κάτι που, όπως λέει, σήμερα δεν γίνεται.

Συμπέρασμα; Αναποφεύκτα κάποια στιγμή θα κλιμακωθεί ο ανταγωνισμός στην ΑΤΗ και με τα υπάρχοντα δεδομένα θα πιεστεί πολύ η Α3. Να πω πάλι ότι μια συνεργασία με IAG και ειδικότερα τη VY θα δώσει άλλον αέρα; Το εύχομαι.
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2391
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 171

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 05 Φεβ 2016, 09:40

Από τον ερχόμενο χειμώνα το ATH-CIA αυξάνεται 3daily

http://corporate.ryanair.com/news/novit ... ?market=it

Στο μεταξύ κλείνει μικρές βάσεις στην Ιταλια, λογω αύξησης τελών και λέει οτι τα α/φη θα μεταφερθούν σε Ισπανία,Πορτογαλία, Ελλάδα (μέχρι να αρχίσει η FRAPORT τα τσεκούρια στα τέλη..)...

http://corporate.ryanair.com/news/novit ... ?market=it

Παράλληλα,παρατηρεί κανεις αν κοιτάξει τις χειμερινές πτήσεις οτι ετοιμαζεται να κανει βασεις σε Σοφια, Νυρεμβεργη, Αμβούργο..Ένα Σοφια-Αθηνα το βλεπω να'ρχεται..
Και με το RYG υπάρχει θέμα ότι κλεινει τη βάση λογω του φορου 80NOK που θα επιβληθεί από Απρίλιο..Κανείς δεν ξέρει εάν θα παει OSL και τι θα γίνει με το TRF..

http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/6616360/
0 x


teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26
x 61

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό teris3 » 10 Φεβ 2016, 21:18

Ανοίγει Θεσσαλονίκη-Βερολίνο από 30/10
Η κράτηση θέσεων με χαμηλό κόστος, της τάξης των 24,99 ευρώ, θα είναι διαθέσιμη μέχρι την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου.
0 x

teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26
x 61

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό teris3 » 16 Φεβ 2016, 15:55

Eνισχυμένο χειμερινό πρόγραμμα από Αθήνα προς
Βουκουρέστι, Δουβλίνο, Μάλτα, Μπολόνια, Μύκονο, Σόφια
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό OA701 » 16 Φεβ 2016, 16:48

Αναλυτικότερα
Το χειμερινό πρόγραμμα Αθήνας της Ryanair το 2016:

-6 αεροσκάφη (1 επιπλέον),

-6 νέα δρομολόγια προς: Βουκουρέστι (καθημερινό), Σόφια (καθημερινό), Μύκονος (καθημερινό), Μπολόνια (4 εβδομαδιαία), Μάλτα (3 εβδομαδιαία) και Δουβλίνο (2 εβδομαδιαία),

-Περισσότερες πτήσεις προς Ρόδο ( 3 καθημερινές) και Ρώμη (3 καθημερινές),

-19 δρομολόγια,

-3,4 εκατ. επιβάτες (αύξηση 25%).


Επίσης
επιδίωξη της Ryanair– για το 2016 στην Ελλάδα - αποτελεί η ανάπτυξη κατά 25% στην Αθήνα, η δημιουργία 4ης βάσης στην Κέρκυρα και η διακίνηση 6,5 εκατ. επιβατών συνολικά, με την παροχή 30 δρομολογίων.

Σύμφωνα με στελέχη της Ryanair, η εταιρεία διαθέτει μερίδιο αγοράς 16% στην Ελλάδα, κατέχοντας τη δεύτερη θέση πίσω από την Aegean. Στη τρίτη είναι η EasyJet.


Και οι κλασσικές μουρμούρες...
Συνοπτικά, ο CEO Michael O’ Leary στάθηκε στην ανάγκη μείωσης των τιμολογίων του «Ελ. Βενιζέλος», μέσω της παράτασης της υφιστάμενης σύμβασης παραχώρησης, με το προαπαιτούμενο ότι οι ιδιώτες επενδυτές θα δεσμευτούν για συγκεκριμένες επενδύσεις και αύξηση της επιβατικής κίνησης.

Αντίστοιχα για τη Fraport, υπογράμμισε ότι «δυστυχώς, η σύμβαση παραχώρησης δεν υποχρεώνει τη γερμανική εταιρεία για άνοδο της επιβατικής κίνησης, εάν και θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο», εάν και η γενικότερη αίσθηση είναι ότι η ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών δεν αποτελεί "εμπόδιο" των αναπτυξιακών σχεδίων της Ryanair στην Ελλάδα, αφού η ρητορική του κ. O' Leary χαρακτηρίστηκε ως "ήπια".

:arrow: http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... ismoi.html
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


jimAEL
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 13:14
x 34

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό jimAEL » 16 Φεβ 2016, 18:46

Κάπου διάβασα, δεν θυμάμαι που, πως βρίσκεται σε συζητήσεις με Tap και Air Lingus για feed στις υπερατλαντικές πτήσεις τους, γιατί όπως είπε προς το παρόν δεν το σκέφτεται η Ryanair.

Η Μύκονος λέει καθημερινή αλλά παρασκευη και κυριακή δεν έχει πτήσεις.
0 x

Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 526
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 52
Επικοινωνία:

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 16 Φεβ 2016, 21:41

Για JMK θεωρώ πολύ σύντομα θα αυξήσει την συχνότητα
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2391
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 171

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 17 Φεβ 2016, 08:51

Tα δρομολογια με εξαίρεση της Σόφιας δεν ειναι νέα..αφου ξεκινάνε τώρα απο το εαρινό!..Εντύπωση μου προκαλεί η Μάλτα με 3εβδομαδιαία..σηκώνει το Αθήνα-Μάλτα χειμωνιάτικα και με τετοια συχνότητα; η αγορά μας δεν ειναι όπως των βορειοευρωπαίων που κατεβαίνουν σωρηδόν σε τετοιους προορισμούς χειμωνιάτικα..
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3564
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 661

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό aakunz » 17 Φεβ 2016, 09:21

Δε σηκώνει πολλές συχνότητες, γι' αυτό και η Air Malta αναγκάστηκε (προληπτικά;) να αποχωρήσει από το δρομολόγιο και να κάνει «αρπαχτές» τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
0 x

AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 38

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό AirServ » 17 Φεβ 2016, 11:29

Παντως αν κανει την "απειλη"του πραγματικοτητα και σηκωθει και φυγει απο Ελλαδα θα ηθελα να δω τα νουμερα του Ελ.Βενιζελος μετα..Για να εχουμε και ενα μετρο συγκρισης με τις γνωστες"φανφαρες"οτι η Α3 συνεβαλε αποφασιστικα στην αυξηση της κινησης..
0 x



Επιστροφή σε “Ryanair στην Ελλάδα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης