Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την παρουσία της Ryanair στην Ελλάδα
nikmech
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 05 Δεκ 2008, 17:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 15

Re: Γενικές ερωτήσεις για πτήσεις με ryanair

Δημοσίευσηαπό nikmech » 27 Ιαν 2018, 23:32

Νέο παγκόσμιο ρεκόρ της Ryanair : Χρειάστηκε να μεταβώ ASAP Θεσσαλονίκη - Αθήνα - Θεσσαλονίκη για επαγγελματικούς λόγους χωρίς απαραίτητα να πρέπει να είμαι είμαι πρωί - πρωί στην Αθήνα, απλά η απόφαση οριστικοποιήθηκε στις 22:00 της προηγούμενης. Το τρένο έβγαινε κανένα 90ρι, το αυτοκίνητο ξέρετε (Αν και θέλω να δω επιτέλους την ΠΑΘΕ καρακομπλέ). η Aegean 145 στις ώρες που ήθελα και η Ryanούλα 156+290 !! Έχετε ξανακούσει τιμή πτήσης 290 € διάρκειας 45 min όχι business άνευ αποσκευών ! ΣΗΜΕΙΩΣΗ Η FLEX ΚΟΣΤΙΖΕ 374 !!!!!!!!! ΜΜΜΜΜ ΑΑΑ ΥΥΥΥΥ ΡΡΡΡΡ ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
0 x


amoydar
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 18 Οκτ 2009, 01:11
x 2

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό amoydar » 30 Ιαν 2018, 00:04

22/01 η πτήση fr9022 WMI-ATH αναχωρούσε στις 7κ30. Η πύλη έκλεινε κατα τις 7. Πηγαίνοντας με αυτοκινητο στο αεροδρόμιο πετύχαμε δυστυχημα στον αυτοκινητόδρομο. Ειχαμε αναχωρήσει κατα τις 6 παρά από την πόλη (Βαρσοβία) για να ειμαστε εκει 6κ30 να περασουμε ελεγχο και να συνεχίσουμε χαλαρα για την πύλη χωρίς άγχος. Λόγω του δυστυχηματος και του ότι δεν υπήρχε άλλος δρόμος για το Modlin που να διασχίζει το ποτάμι και να προσεγγίζει το αεροδρόμιο πέσαμε σε τρομερό μποτιλιάρισμα. Φτάσαμε στην είσοδο του terminal 8:05 χωρίς ελπίδα να μας περιμένει κάποιο αεροπλάνο. Ειχάμε ήδη ετοιμάσει στοιχεία για κράτηση εισητηρίων την επόμενη. Λέμε Ryan είναι όσοι και να έμειναν "πίσω" λόγω traffic δεν πρόκειται να περιμένει. ΚΑΙ ΟΜΩΣ!!! Διαψευστήκαμε Οικτρα προς μεγάλη μας χαρά ! Στον έλεγχο μας ειδοποίησε κάποιος που μίλησε με το πλήρωμα πως θα περιμένουν όσους έχουν φτάσει αλλά να κάνουμε γρήγορα. Αφού προσπεράσαμε ΟΛΕΣ τις ουρές και μας λυπήθηκαν οι προπορευόμενοι για μια άλλη πτήση (που δεν βιάζοταν) τελειώσαμε σχετικά γρήγορα τον ελεγχο βουρ τρέχοντας για την πύλη που απλά μας υπέδειξαν τον δρόμο και τρέχοντας (κυριολεκτικά) για το αεροσκάφος ανεβήκαμε αυτή την πολύ ωραία σκάλα. Μπήκαμε εμείς και μέτρησα άλλους 35 μετά από εμάς. Από ότι κατάλαβα καμια 50ρια άτομα θα το χάναμε σίγουρα αν έφευγε στην ώρα του. Κάτσαμε άρων άρων και μετά την απαραίτητη αποπαγοποίηση (που πρώτη φορά πετυχάινω στις δεκάδες πτήσεις μου) λόγω μεγάλης παραμονής στο έδαφος αναχωρήσαμε κατά τις 08:45. Η προισταμένη του πληρώματος καμπίνας μας είπε πως έμαθαν για το traffic στον δρόμο και ο πιλότος επικοινώνησε με το Δουβλίνο που του έδωσαν περιθώριο 15 λεπτών αναμονής. Αυτό το 15λεπτο ίσως "τεντώθηκε" λίγο-πολύ με ευθύνη όλων για να μην μείνει κάποιος πισω. Στα 5 χρόνια που δουλέυει στην εταιρία είπε πως δεν έχει συμβεί ΠΟΤΕ αεροσκάφος της Ryan να περιμένει τους επιβατες ενώ έχουν καθυστερήσει και ούτε μάλλον θα ξανασυμβεί. Η πτήση τελικά έφυγε γεμάτη. Ούτε και εγώ το πέριμενα με όσα έχω δει διαβάσει και γνωρίζω για την εν λόγω εταιρία. Αλλά εκπλήχθηκα θετικά και θα ήθελα να στείλω τις ευχαριστίες και την ικανοποίηση μου για αυτή την κίνηση που έδειξε ένα πρόσωπο κοντά στον επιβάτη ξέροντας πως κόστισε τελικά κάτι αυτός ο έξτρα χρόνος παραμονής.
2 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1191
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 199
Επικοινωνία:

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 30 Ιαν 2018, 07:57

Κάπως έτσι μπορείς να την πατήσεις πηγαίνοντας στο αεροδρόμιο από τον Περιφερειακό Θεσσαλονίκης, ιδίως στο τμήμα από διασταύρωση Λαγκαδά μέχρι Τριανδρία. Ένα μικρό ατύχημα σε ώρα αιχμής και κλείνουν και τα δυο ρεύματα, το ένα λόγω του ατυχήματος και το άλλο από τους περίεργους που μειώνουν ταχύτητα για να δουν τι συμβαίνει.
0 x

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 33

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 30 Ιαν 2018, 15:38

Θέλω να πιστεύω ότι υπήρχε και κάποιος άλλος σοβαρός λόγος για την καθυστέρηση.Γιατι μπορει οι 30-40 αργοπορημένοι να κάνανε πάρτι που το αεροπλάνο τους περίμενε (ούτε ΚΤΕΛ να τανε) οι υπόλοιποι όμως 150 θα σιχτιρίζανε που φάγανε στη μάπα μια αναίτια καθυστέρηση.Και όχι αυτό δε δείχνει επαγγελματισμό...
1 x


pansek
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 21 Ιαν 2011, 19:09
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LEBL
Τοποθεσία: Βαρκελώνη
x 8
Επικοινωνία:

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pansek » 30 Ιαν 2018, 15:49

Και όχι αυτό δε δείχνει επαγγελματισμό...

Ναι αυτό δεν είναι επαγγελματισμός.Είναι ανθρωπιά.
2 x

amoydar
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 18 Οκτ 2009, 01:11
x 2

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό amoydar » 30 Ιαν 2018, 16:10

Ισχύει πως η καθυστέρηση δεν ηταν ευχάριστη για όσους ήταν στην ώρα τους. Αλλά επειδή η τροχάια είχε κλέισει τον έναν και μοναδικό δρόμο για μια ώρα λόγω του δυστυχήματος υπήρχε μια αντικειμενική δυσκολία πρόσβασης. Προφανώς το αεροδρομιο και η αρεοπορική δεν φέρουν ευθύνη καθώς υπάρχει πάντα ο απρόοπτος παράγοντας που πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν. Και όπως πίστευα και εγώ η Ryan θα βολευτεί από μια τέτοια κατάσταση καθώς ολοι οσοι δεν πέταξαν θα κλέισουν εισητηρια τις επόμενες ημέρες δηλάδη περισσότερα έσοδα για την εταιρία. Τελικά έγινε το αναπάντεχο. Ενας βασικός λόγος ίσως ήτανε ότι το αεροσκάφος δεν είχε άλλη πτήση μετά και θα εμενε τη νύχτα στον Βενιζέλο.
0 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 603
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 144

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 30 Ιαν 2018, 19:50

STAVROS_ATH έγραψε:Θέλω να πιστεύω ότι υπήρχε και κάποιος άλλος σοβαρός λόγος για την καθυστέρηση.Γιατι μπορει οι 30-40 αργοπορημένοι να κάνανε πάρτι που το αεροπλάνο τους περίμενε (ούτε ΚΤΕΛ να τανε) οι υπόλοιποι όμως 150 θα σιχτιρίζανε που φάγανε στη μάπα μια αναίτια καθυστέρηση.Και όχι αυτό δε δείχνει επαγγελματισμό...


Συμφωνώ. Θα πληρώσει τώρα τη ζημιά όλων αυτών, που λόγω αυτής της καθυστέρησης έχασαν άλλη πτήση, το τρένο, το ΚΤΕΛ κλπ;

Ανθρωπιά θα ήτανε σε τέτοιες περιπτώσεις να προσφέρει δωρεάν αλλαγή του εισιτηρίου σε άλλη πτήση, όχι να αφήσει όλους τους άλλους να περιμένουν …
2 x


pansek
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 21 Ιαν 2011, 19:09
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LEBL
Τοποθεσία: Βαρκελώνη
x 8
Επικοινωνία:

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pansek » 30 Ιαν 2018, 21:37

Κοιτώντας την ώρα άφιξης βλέπουμε ότι είχε μισή ώρα καθυστέρησης.Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.
Μας φέρεται η Ράυαν επαγγελματικά,τότε λέμε παλιοεταιρία είναι δεν έχει ανθρωπιά.
Δείχνει ανθρώπινο πρόσωπο η Ράυαν,τότε λέμε δεν φέρθηκε επαγγελματικά.
Ήμαρτον!!!!
0 x

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 33

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 30 Ιαν 2018, 22:03

Πάτε καλά, μια εταιρία καθυστέρησε την πτήση για μία ώρα επειδή κάποιοι βρήκαν κίνηση στο δρόμο;να φευγαν μία ώρα πιο νωρίς.Οι άλλοι που έφτασαν στην ώρα τους και έπρεπε κανονικά να αναχωρήσουν τι είναι;Βλάκες;Καθημερινά κλείνουν δρόμοι, χαλάνε αμάξια,λεωφορεία,γίνονται ατυχήματα,η κίνηση είναι απρόβλεπτη.Είναι αυτός λόγος για καθυστέρηση της πτήσης, έστω και μισή ώρα;Οι άνθρωποι οι άλλοι μπορεί να χουν υποχρεώσεις και να θέλουν να φτάσουν ontime.Αν το περιστατικό είναι αληθές και η καθυστέρηση έγινε για να εξυπηρετήσει τους αργοπορημένους, το θεωρώ ατυχέστατο και ανάρμοστο.
Τελευταία επεξεργασία από STAVROS_ATH σε 30 Ιαν 2018, 22:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2201
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 125

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 30 Ιαν 2018, 22:06

μηπως ξεφευγετε λίγο από το θεμα κ θα σας συμμαζεψουν οι admin/mods?
1 x


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5357
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 352
Επικοινωνία:

Re: Γενικές ερωτήσεις για πτήσεις με ryanair

Δημοσίευσηαπό GP707 » 31 Ιαν 2018, 21:19

nikmech έγραψε:Νέο παγκόσμιο ρεκόρ της Ryanair : Χρειάστηκε να μεταβώ ASAP Θεσσαλονίκη - Αθήνα - Θεσσαλονίκη για επαγγελματικούς λόγους χωρίς απαραίτητα να πρέπει να είμαι είμαι πρωί - πρωί στην Αθήνα, απλά η απόφαση οριστικοποιήθηκε στις 22:00 της προηγούμενης. Το τρένο έβγαινε κανένα 90ρι, το αυτοκίνητο ξέρετε (Αν και θέλω να δω επιτέλους την ΠΑΘΕ καρακομπλέ). η Aegean 145 στις ώρες που ήθελα και η Ryanούλα 156+290 !! Έχετε ξανακούσει τιμή πτήσης 290 € διάρκειας 45 min όχι business άνευ αποσκευών ! ΣΗΜΕΙΩΣΗ Η FLEX ΚΟΣΤΙΖΕ 374 !!!!!!!!! ΜΜΜΜΜ ΑΑΑ ΥΥΥΥΥ ΡΡΡΡΡ ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

Κατ' αρχήν έγραψες μια εμπειρία σου στο θέμα "Γενικές ερωτήσεις για πτήσεις της Ryanair" ενώ δεν υπέβαλες καμία ερώτηση.

Στο θέμα:
Αν είχε πχ μία τελευταία θέση σε μια γεμάτη πτήση και μάλιστα εντελώς last minute, την βάζει όσο θέλει. Δεν είσαι υποχρεωμένος να την αγοράσεις αλλά μπορείς να επιλέξεις οτιδήποτε άλλο.
Αν πάλι σου φαίνεται περίεργο και ρίξεις "μαύρο" όπως λες στην εταιρία, θα έχει ενδιαφέρον αν θα εμμείνεις στο "μαύρο" αν στο μέλλον σε αντίστοιχη περίπτωση συμβεί να έχει η Ryan 80 και η Χ εταιρία 240! Γιατί με εισιτήρια τελευταίας στιγμής θα... εκπλαγείς από πολλές αεροπορικές εταιρίες...

Ρίξε μια ματιά. Έτσι κάτι που μου ήρθε στο μυαλό: Air France, Παρίσι-Τουλούζη για αύριο και επιστροφή μεθαύριο. Εντάξει, δεν είναι 45' αλλά 60'. Τιμή 602€. Δεν συγκρίνουμε την FR με την AF ή αν έχουν βαλίτσα στην τιμή κλπ. Απλά οι τιμές της τελευταίας στιγμής, ακόμα και οι domestic, μπορεί να είναι εξωπραγματικές πολλές φορές, ανεξαρτήτως εταιρίας.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

jimAEL
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 13:14
x 32

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό jimAEL » 04 Φεβ 2018, 12:19

http://www.arabianbusiness.com/transpor ... -to-jordan

Γράφει για πτήσεις Αθήνα-Άκαμπα.
0 x

geo13pao
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 15 Ιουν 2017, 21:26
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 27

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό geo13pao » 04 Φεβ 2018, 15:20

από τον Οκτώβρη 2 φορές την εβδομάδα Αθήνα - Ακάμπα

https://corporate.ryanair.com/news/b7oluru3xt4lgj/
1 x


Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 511
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 43
Επικοινωνία:

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 04 Φεβ 2018, 16:01

Η Ιορδανία θα είναι μόνο η αρχή....

Φαίνεται πως έχει εξαντλήσει την Ευρώπη και στρέφεται σε νέες αγορές;;; Θα δείξει
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2201
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 125

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 04 Φεβ 2018, 20:39

χμμ..ναταν Αθηνα-Αμάν θα το καταλαβαινα..Αθήνα-Ακαμπα τι αγορα υπαρχει για να γεμιζει 2 738 την εβδομαδα,οταν για Αμάν η RJ βαζει και Ε-175..
0 x



Επιστροφή σε “Ryanair στην Ελλάδα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης