Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την παρουσία της Ryanair στην Ελλάδα
sierra_sotiropoulos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 12 Απρ 2005, 00:39
x 34

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό sierra_sotiropoulos » 21 Νοέμ 2018, 19:55

Στο TLV turnaround σε λιγοτερο απο 45-50 λεπτα ειναι ονειρο θερινης νυκτος εξ´ αιτιας του αεροδρομιου (security, handling, κλπ). Οποτε για να μην ματαιοπονουν προσπαθωντας να πιασουν τα 25' και να φευγουν παντα με καθυστερηση επελεξαν το πιο ρεαλιστικο 50'.
Εαν φευγουν ακομα και στα 50' θα πρεπει να το θεωρουν επιτυχια.
2 x


jetfly2008
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 12 Ιουν 2008, 10:28
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 1

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό jetfly2008 » 06 Δεκ 2018, 22:24

Νέο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Κρακοβία από τον Απρίλιο 2 φορές την εβδομάδα.

https://www.voria.gr/article/neo-dromol ... -i-ryanair
0 x

ckabi
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: 05 Οκτ 2006, 10:00
x 8
Επικοινωνία:

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ckabi » 19 Δεκ 2018, 11:44

teris3 έγραψε:Από Απριλη 19 ξεκιναει 2xweekly Αθηνα-Κιεβο

Έχουν εξαφανιστεί οι πτήσεις από αυτό το "νέο" δρομολόγιο
0 x
Ταξιδεύω άρα υπάρχω!

Blog με τα ταξίδια μου και όχι μόνο: http://www.taxidiaris.gr/

teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26
x 37

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό teris3 » 19 Δεκ 2018, 20:25

Δεν ξερω γιατι το λες, τις βλεπω κανονικα
0 x


ckabi
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: 05 Οκτ 2006, 10:00
x 8
Επικοινωνία:

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ckabi » 20 Δεκ 2018, 08:11

εμένα δεν μου δίνει καμία ημερομηνία να επιλέξω...
0 x
Ταξιδεύω άρα υπάρχω!

Blog με τα ταξίδια μου και όχι μόνο: http://www.taxidiaris.gr/

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 20 Δεκ 2018, 22:17

Φανταζομαι ειναι στο στάδιο επεξεργασίας του προγράμματος γιαυτό ανεβοκατεβαίνει..(Υ.Γ. η Ουκρανία έχει υπογράψει open-skies agreement με Ε.Ε. ή είμαστε με διμερείς συμφωνίες;)
0 x

jimAEL
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 13:14
x 34

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό jimAEL » 04 Ιαν 2019, 16:01

Δεν ξέρω αν υπάρχει σχετικό τόπικ με αριθμούς πτήσεων αλλά επειδή αφορά πτήση της FR είπα να ρωτήσω εδώ.

Μπορεί κανείς να μου εξηγήσει γιατί η πτήτη Luton-Athens έχει δύο αριθμούς; Τη βλέπω και ως FR4575 και FR9714.
0 x


Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 516
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 45
Επικοινωνία:

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 06 Ιαν 2019, 10:40

Πιθανότατα έχει να κάνει με την βάση που είναι το αεροπλάνο και ξεκινά την πτήση. πχ στην πρώτη περίπτωση μπορεί να είναι αεροσκάφος βάσης Αθήνας, και στην δεύτερη αντίστοιχα βάσης Luton
0 x

jimAEL
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 13:14
x 34

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό jimAEL » 06 Ιαν 2019, 17:26

Το αεροσκάφος έχει βάση το Λουτον, η επιστροφή εμφανίζεται μόνο ως FR4576.
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1083
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 100

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 09 Ιαν 2019, 14:56

Αθήνα - Τελ Αβίβ από τον Απρίλιο 4 φορές την εβδομάδα

https://corporate.ryanair.com/news/%CE% ... ?market=gr
0 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W

MyFlightMemory Statistics


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 09 Ιαν 2019, 15:56

Bασικα 3 φορες την εβδομαδα δειχνει..Mon,Fri,Sun και εβαλε τη Θεσσαλονικη το ιδιο ενω αρχικα ηταν 2 την εβδομαδα
0 x

chr04
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57
x 24

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό chr04 » 14 Ιαν 2019, 10:45

"Ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό, πως από την 1η Απριλίου 2019 διακόπτεται η σύνδεση Θεσσαλονίκη-Αθήνα και αντίστροφα. Η τελευταία πτήση θα πραγματοποιηθεί από την Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα την 31η Μαρτίου 2019 με ώρα αναχώρησης 20:05 και αριθμό πτήσης FR8969. Η πώληση των εισιτηρίων έχει διακοπεί. Ευχαριστούμε πολύ για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε."

http://www.rthess.gr/article/92636/diak ... ssaloniki-–-athina-kai-antistrofa-i-ryanair
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 14 Ιαν 2019, 12:01

Απλά επιβεβαιώνει αυτο που ξεραμε εδω και καιρό κ βλέπαμε ηδη αφου είχαν εξαφανιστεί οι πτήσεις απο Απρίλιο και ύστερα..Δεν ξερω πόσο πιο κερδοφορα ειναι οι πτήσεις εσωτερικού στην Ιταλία ή στην Γερμανια που κανει και εδω τα κοβει, αλλά σιγουρα ξερω απ'αυτα που εχω δει ότι και εκει τα σκοτώνει στις τιμες για να ανταγωνιστεί τις legacy..Κριμα..Τοσα χρονια εχει προκαλεσει πολλες αναταράξεις στο εσωτερικο με τα σταμάτα-ξεκινα..Τωρα το δρομολόγιο μενει στα χέρια της Α3 κ Ellinair, η οποία βεβαια με δυο πτήσεις τη μερα δεν μπορει να ανταγωνιστεί τις 8-9 της A3..
Ξερουμε αν τα σλοτ που ειχε για τα καθημερινα ATH-SKG θα χρησιμοποιηθουν απο την ιδια εταιρεια για άλλα δρομολόγια ή τα χανει κ τα παιρνουν άλλες εταιρείες;
1 x


Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1661
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 122

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό george_a » 14 Ιαν 2019, 15:30

Κάποιες σκέψεις....
Κυρίως σε όσους έχουν στην άκρη του μυαλού τους τις λέξεις 'μονοπώλιο' / slots κλπ. Κατάλοιπα, κατ' εμέ, παλιάς εποχής και τα δύο. Υπήρχαν; Ασφαλώς, μέχρι και το '90, αυτή ήταν η πραγματικότητα. Υπάρχουν σήμερα; ασφαλώς και όχι. Και μόνο το ότι υπήρξε, για σημαντικό διάστημα, ισχυρή παρουσία πολλαπλών αερομεταφορέων στη γραμμή ATH-SKG δείχνει ότι δεν υφίσταται μονοπώλιο. Ακόμα και αν μείνει μόνο μία. Διότι ο ορισμός του μονοπωλίου δεν είναι αν είναι ένας μόνο στη γραμμή, είναι αν υπάρχουν εμπόδια στην είσοδο κάποιου άλλου. Εμπόδια δεν υπάρχουν. Ούτε κάν με τη μορφή slots.
Ελπίζω αυτή η μικρή περιπέτεια να ξεκαθαρίσει τη σκέψη σε μερικούς.


Τότε γιατί δεν καρποφόρησε ούτε και η κραταιά Ryanair?

Η δική μου απάντηση: διότι το επιχειρηματικό πλαίσιο στην ΛΔΕ (Λαϊκή Δημοκρατία της ΕΛλάδας) είναι εξόχως αντι-επιχειρηματικό. Με απαγορευτικά κόστη λειτουργίας (τέλη αεροδρομίων) και άκρως αντιπαραγωγικές δομές. Για παράδειγμα πέστε μου σε ποια χώρα υπάρχει τέλος επιτηδεύματος, τρελλές υποχρεωτικές ασφαλιστικές εισφορές, τέλη για κάθε είδους σφραγίδα που θα χρειαστείς από το τέρας της γραφειοκρατίας κλπ κλπ. Αν δεν υπάρχει θετικό πνεύμα του επιχειρείν, δεν υπάρχει σταθερή δομή ανάπτυξης για μια επιχείρηση, παρά μόνο ευκαιριακή (βλέπε αρπαχτές). Πολύ απλά, το μόνο που δουλεύει στη χώρα μας είναι ο τουρισμός. Άρα, σταθερή ροή ατόμων που να θέλουν να πάνε π.χ. ATH-MJT, για λόγους άλλους από το ότι επισκέπτονται τον τόπο καταγωγής τους ή εποχιακούς, είναι ασήμαντη. Έτσι έχουμε πολύ έντονα εποχιακά φαινόμενα, ακριβώς λόγω τουρισμού. Σε ένα πλαίσιο, λοιπόν, που μόνο η 'αρπαχτή' δουλεύει, ας μην περιμέναμε μακροημέρευση. Τί, έτσι στα καλά καθούμενα, θα πιάσει κάτι σοβαρό; Αν ο μόνος λόγος που πετάς είναι το ευκαιριακό φτηνό εισητήριο, αυτό σε βάθος χρόνου είναι εγγύηση αποτυχίας, όχι επιτυχίας.
5 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2102
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 59
Επικοινωνία:

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό dtrach » 14 Ιαν 2019, 16:19

Πιστεύω οτι η αύξηση του φπα για πτήσεις εσωτερικου επαιξε σημαντικό ρόλο..

ενδεικτικό
Συνημμένα
skg.jpg
Τελευταία επεξεργασία από dtrach σε 14 Ιαν 2019, 22:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
1 x



Επιστροφή σε “Ryanair στην Ελλάδα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης