Σελίδα 36 από 37

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2018, 19:55
από sierra_sotiropoulos
Στο TLV turnaround σε λιγοτερο απο 45-50 λεπτα ειναι ονειρο θερινης νυκτος εξ´ αιτιας του αεροδρομιου (security, handling, κλπ). Οποτε για να μην ματαιοπονουν προσπαθωντας να πιασουν τα 25' και να φευγουν παντα με καθυστερηση επελεξαν το πιο ρεαλιστικο 50'.
Εαν φευγουν ακομα και στα 50' θα πρεπει να το θεωρουν επιτυχια.

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2018, 22:24
από jetfly2008
Νέο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Κρακοβία από τον Απρίλιο 2 φορές την εβδομάδα.

https://www.voria.gr/article/neo-dromol ... -i-ryanair

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 19 Δεκ 2018, 11:44
από ckabi
teris3 έγραψε:Από Απριλη 19 ξεκιναει 2xweekly Αθηνα-Κιεβο

Έχουν εξαφανιστεί οι πτήσεις από αυτό το "νέο" δρομολόγιο

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 19 Δεκ 2018, 20:25
από teris3
Δεν ξερω γιατι το λες, τις βλεπω κανονικα

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2018, 08:11
από ckabi
εμένα δεν μου δίνει καμία ημερομηνία να επιλέξω...

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2018, 22:17
από spotterakis
Φανταζομαι ειναι στο στάδιο επεξεργασίας του προγράμματος γιαυτό ανεβοκατεβαίνει..(Υ.Γ. η Ουκρανία έχει υπογράψει open-skies agreement με Ε.Ε. ή είμαστε με διμερείς συμφωνίες;)

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2019, 16:01
από jimAEL
Δεν ξέρω αν υπάρχει σχετικό τόπικ με αριθμούς πτήσεων αλλά επειδή αφορά πτήση της FR είπα να ρωτήσω εδώ.

Μπορεί κανείς να μου εξηγήσει γιατί η πτήτη Luton-Athens έχει δύο αριθμούς; Τη βλέπω και ως FR4575 και FR9714.

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2019, 10:40
από Greg.CHQ
Πιθανότατα έχει να κάνει με την βάση που είναι το αεροπλάνο και ξεκινά την πτήση. πχ στην πρώτη περίπτωση μπορεί να είναι αεροσκάφος βάσης Αθήνας, και στην δεύτερη αντίστοιχα βάσης Luton

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2019, 17:26
από jimAEL
Το αεροσκάφος έχει βάση το Λουτον, η επιστροφή εμφανίζεται μόνο ως FR4576.

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2019, 14:56
από AirNewZealand
Αθήνα - Τελ Αβίβ από τον Απρίλιο 4 φορές την εβδομάδα

https://corporate.ryanair.com/news/%CE% ... ?market=gr

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2019, 15:56
από spotterakis
Bασικα 3 φορες την εβδομαδα δειχνει..Mon,Fri,Sun και εβαλε τη Θεσσαλονικη το ιδιο ενω αρχικα ηταν 2 την εβδομαδα

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2019, 10:45
από chr04
"Ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό, πως από την 1η Απριλίου 2019 διακόπτεται η σύνδεση Θεσσαλονίκη-Αθήνα και αντίστροφα. Η τελευταία πτήση θα πραγματοποιηθεί από την Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα την 31η Μαρτίου 2019 με ώρα αναχώρησης 20:05 και αριθμό πτήσης FR8969. Η πώληση των εισιτηρίων έχει διακοπεί. Ευχαριστούμε πολύ για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε."

http://www.rthess.gr/article/92636/diak ... ssaloniki-–-athina-kai-antistrofa-i-ryanair

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2019, 12:01
από spotterakis
Απλά επιβεβαιώνει αυτο που ξεραμε εδω και καιρό κ βλέπαμε ηδη αφου είχαν εξαφανιστεί οι πτήσεις απο Απρίλιο και ύστερα..Δεν ξερω πόσο πιο κερδοφορα ειναι οι πτήσεις εσωτερικού στην Ιταλία ή στην Γερμανια που κανει και εδω τα κοβει, αλλά σιγουρα ξερω απ'αυτα που εχω δει ότι και εκει τα σκοτώνει στις τιμες για να ανταγωνιστεί τις legacy..Κριμα..Τοσα χρονια εχει προκαλεσει πολλες αναταράξεις στο εσωτερικο με τα σταμάτα-ξεκινα..Τωρα το δρομολόγιο μενει στα χέρια της Α3 κ Ellinair, η οποία βεβαια με δυο πτήσεις τη μερα δεν μπορει να ανταγωνιστεί τις 8-9 της A3..
Ξερουμε αν τα σλοτ που ειχε για τα καθημερινα ATH-SKG θα χρησιμοποιηθουν απο την ιδια εταιρεια για άλλα δρομολόγια ή τα χανει κ τα παιρνουν άλλες εταιρείες;

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2019, 15:30
από george_a
Κάποιες σκέψεις....
Κυρίως σε όσους έχουν στην άκρη του μυαλού τους τις λέξεις 'μονοπώλιο' / slots κλπ. Κατάλοιπα, κατ' εμέ, παλιάς εποχής και τα δύο. Υπήρχαν; Ασφαλώς, μέχρι και το '90, αυτή ήταν η πραγματικότητα. Υπάρχουν σήμερα; ασφαλώς και όχι. Και μόνο το ότι υπήρξε, για σημαντικό διάστημα, ισχυρή παρουσία πολλαπλών αερομεταφορέων στη γραμμή ATH-SKG δείχνει ότι δεν υφίσταται μονοπώλιο. Ακόμα και αν μείνει μόνο μία. Διότι ο ορισμός του μονοπωλίου δεν είναι αν είναι ένας μόνο στη γραμμή, είναι αν υπάρχουν εμπόδια στην είσοδο κάποιου άλλου. Εμπόδια δεν υπάρχουν. Ούτε κάν με τη μορφή slots.
Ελπίζω αυτή η μικρή περιπέτεια να ξεκαθαρίσει τη σκέψη σε μερικούς.


Τότε γιατί δεν καρποφόρησε ούτε και η κραταιά Ryanair?

Η δική μου απάντηση: διότι το επιχειρηματικό πλαίσιο στην ΛΔΕ (Λαϊκή Δημοκρατία της ΕΛλάδας) είναι εξόχως αντι-επιχειρηματικό. Με απαγορευτικά κόστη λειτουργίας (τέλη αεροδρομίων) και άκρως αντιπαραγωγικές δομές. Για παράδειγμα πέστε μου σε ποια χώρα υπάρχει τέλος επιτηδεύματος, τρελλές υποχρεωτικές ασφαλιστικές εισφορές, τέλη για κάθε είδους σφραγίδα που θα χρειαστείς από το τέρας της γραφειοκρατίας κλπ κλπ. Αν δεν υπάρχει θετικό πνεύμα του επιχειρείν, δεν υπάρχει σταθερή δομή ανάπτυξης για μια επιχείρηση, παρά μόνο ευκαιριακή (βλέπε αρπαχτές). Πολύ απλά, το μόνο που δουλεύει στη χώρα μας είναι ο τουρισμός. Άρα, σταθερή ροή ατόμων που να θέλουν να πάνε π.χ. ATH-MJT, για λόγους άλλους από το ότι επισκέπτονται τον τόπο καταγωγής τους ή εποχιακούς, είναι ασήμαντη. Έτσι έχουμε πολύ έντονα εποχιακά φαινόμενα, ακριβώς λόγω τουρισμού. Σε ένα πλαίσιο, λοιπόν, που μόνο η 'αρπαχτή' δουλεύει, ας μην περιμέναμε μακροημέρευση. Τί, έτσι στα καλά καθούμενα, θα πιάσει κάτι σοβαρό; Αν ο μόνος λόγος που πετάς είναι το ευκαιριακό φτηνό εισητήριο, αυτό σε βάθος χρόνου είναι εγγύηση αποτυχίας, όχι επιτυχίας.

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2019, 16:19
από dtrach
Πιστεύω οτι η αύξηση του φπα για πτήσεις εσωτερικου επαιξε σημαντικό ρόλο..

ενδεικτικό