Σελίδα 38 από 40

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 22:32
από spotterakis
Και γιατι η Α3 αφου δεν εχει ανταγωνιστή σοβαρό πια, δεν εχει αναγκη να βγάλει περισσότερες φθηνές θέσεις στο σφυρί όπως πριν..Αλλά τον κόσμο που θα χάσει η FR στο ATH-SKG δεν θα τον κερδίσει απαραίτητα η Α3, γιατί αρκετοί δεν μπορούν να πληρωνουν τις τιμες της ..Οπότε πισω στο τρένο ή το ΚΤΕΛ

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2019, 23:03
από nikmech
Νομίζω ότι το τρένο με την πλήρη ολοκλήρωση της νέας γραμμής και την επικείμενη ηλεκτροδότησή της στο σύνολο θα πετυχαίνει χρόνους γύρω στις 3,30 hr οπότε θα εξελιχθεί σε σοβαρό ανταγωνιστή των αεροπορικών εταιρειών. Επίσης υπάρχει χώρος για μεγαλύτερο «παιχνίδι» τιμών αφού οι διαθέσιμες θέσεις θα είναι πλέον άνετα 8 x 500 = 4.000 ημερήσια και χωρίς χρεώσεις αποσκευών, boarding priority κ.λπ. Ως συνέπεια το αεροπλάνο θα γίνει ακριβό στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη και τα εισιτήρια θα τσιμπήσουν όπως συμβαίνει σε ανάλογες πτήσεις στην Γερμανία π.χ Μόναχο - Φρανκφούρτη! Και φυσικά το ΚΤΕΛ στην γραμμή θα εξαφανιστεί πάλι όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις στο εξωτερικό !

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2019, 07:57
από Ulrike
Απ’ την άλλη πλευρά νομίζω ότι Α3/ΟΑ θα συνεχίζουν να προσφέρουν αρκετές πτήσεις την ημέρα, γιατί τις χρειάζονται ως feeder στο δίκτυό της (και για επιβάτες με ανταπόκριση από Αθήνα το τρένο δεν είναι εναλλακτική). Και εφόσον μένουν θέσεις άδειες, θα τα πουλήσουν μάλλον και σε καλές τιμές.

Ακριβώς γι΄αυτό εταιρίες όπως η FR δύσκολο μπορούν να ανταγωνιστούν σε τέτοιες γραμμές. Κάτι που βέβαια δεν σημαίνει ότι η FR δεν έκανε κέρδος στο ATH-SGK (δεν γνωρίζω αριθμούς), αλλά μάλλον αλλού περιμένει υψηλότερο κέρδος….

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2019, 10:05
από YCNZ
Κύριοι, αρχές μάρκετινγκ είναι. Βάζεις 7 πτήσεις την ημέρα με €10 το κεφάλι, κι ας μπαίνεις μέσα έστω και λίγο, σε ένα δρομολόγιο που θα έχει εγγυημένη πελατεία. Σε μαθαίνουν όλοι σε μια μεγάλη και σε μία μεσαία αγορά, αποκτάς φανατικό κοινό, αλλά σιγά σιγά αποσύρεσαι, και όταν έρθει η ώρα μεταφέρεις πληρώματα, αεροσκάφη και εθισμένο / εξοικειωμένο πλέον κοινό σε πιο προσοδοφόρα δρομολόγια.

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2019, 17:16
από spotterakis
Nαι, αποσυρεται απο τα εσωτερικου, με λιγες εξαιρεσεις, κ επικεντρώνεται στα εξωτερικου..Βεβαια σε αλλες χώρες με πολυ μεγαλυτερη αγορα, π.χ. Ιταλια παραμενει στα εσωτερικου κ είναι και πρωτη στις προτιμήσεις των επιβατων..
Επίσης απο Αθήνα βλεπουμε οτι την αγορά της FR στα εσωτερικού σιγα σιγα την παίρνει η Volotea..Δεν ξερω βεβαια αν η συγκεκριμένη θα παραμείνει κ αν βγαζει κερδος, εκεί που θεωρητικά δεν μπορεσε η FR, όταν μαλιστα δουλεύουν με το ίδιο μοντέλο..Πάντως ως τώρα δεν είδαμε την V7 να δοκιμάζει την γραμμή αυτή (ATH-SKG) κ δεν νομίζω να μπει..Προτιμά τις νησιωτικές συνδέσεις..

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2019, 18:21
από Καραμήτρος Air
Μην ξεχνάμε πως οι ναύλοι εσωτερικού χάρη στην Πρώτη Φορά Αριστερά έχουν πλέον 24% ΦΠΑ ενώ οι ναύλοι εξωτερικού απαλλάσσονται.

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2019, 09:02
από airfan
μη ξεχνάμε επίσης οτι απο 1η Απριλίου ο φόρος αεροδρομίου στα Χανιά, Ζάκυνθο και Καβαλα( αν δεν απατώμαι) ανεβαίνει απο τη fraport στα 18,5 ευρώ... δηλαδή 5 ευρώ πάνω, επειδή τελείωσαν τα έργα... έργα που ηδη είχαν γίνει(κτίρια) και αυτοί έκαναν ανακατανομές των χώρων.. Άρα τα εισιτήρια θα ακριβύνουν και άλλο !!

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2019, 15:39
από spotterakis
Ξερει κανείς γιατι ξαφνικα στο σάιτ της FR οι χειμερινές πτήσεις εχουν κενο από 25/26 Οκτωβρίου και πηγαίνουν μετά στις 19/20 Νοεμβρίου;

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 19 Μαρ 2019, 12:44
από spotterakis
Δεν βλεπω μετά τις 26 Οκτωβρίου SKG-WMI,HAM,NAP..Άραγε γινονται εποχικα ή δεν εχει φορτωθεί ακομα εντελώς το χειμερινό προγραμμα ;

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 19 Μαρ 2019, 21:46
από joker2013
Καραμήτρος Air έγραψε:Μην ξεχνάμε πως οι ναύλοι εσωτερικού χάρη στην Πρώτη Φορά Αριστερά έχουν πλέον 24% ΦΠΑ ενώ οι ναύλοι εξωτερικού απαλλάσσονται.


Ηταν δίκαιο, εγινε πραξη. Οι ψηφοφόροι μας πάνε με ΚΤΕΛ και με καράβι

Λήξη πολτικού offtopic :P

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 19 Μαρ 2019, 21:49
από joker2013
nikmech έγραψε:Νομίζω ότι το τρένο με την πλήρη ολοκλήρωση της νέας γραμμής και την επικείμενη ηλεκτροδότησή της στο σύνολο θα πετυχαίνει χρόνους γύρω στις 3,30 hr οπότε θα εξελιχθεί σε σοβαρό ανταγωνιστή των αεροπορικών εταιρειών. Επίσης υπάρχει χώρος για μεγαλύτερο «παιχνίδι» τιμών αφού οι διαθέσιμες θέσεις θα είναι πλέον άνετα 8 x 500 = 4.000 ημερήσια και χωρίς χρεώσεις αποσκευών, boarding priority κ.λπ. Ως συνέπεια το αεροπλάνο θα γίνει ακριβό στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη και τα εισιτήρια θα τσιμπήσουν όπως συμβαίνει σε ανάλογες πτήσεις στην Γερμανία π.χ Μόναχο - Φρανκφούρτη! Και φυσικά το ΚΤΕΛ στην γραμμή θα εξαφανιστεί πάλι όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις στο εξωτερικό !


Συμφωνοι αλλα η γραμμή ακομα δεν είναι έτοιμη, η λειτουργία του "bullet train" πηρε αναβολη και η Ryan εφυγε προκαταβολικα. Σιγουρα, οταν υπαρχει Αθηνα-Θεσσαλονικη σε 3:30, το αεροπλανο θα φαινεται αργο και θα πεσει η ζητηση οπως εγινε με το Μαδριτη-Βαρκελωνη. Οταν...

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 19 Μαρ 2019, 21:57
από joker2013
YCNZ έγραψε:Κύριοι, αρχές μάρκετινγκ είναι. Βάζεις 7 πτήσεις την ημέρα με €10 το κεφάλι, κι ας μπαίνεις μέσα έστω και λίγο, σε ένα δρομολόγιο που θα έχει εγγυημένη πελατεία. Σε μαθαίνουν όλοι σε μια μεγάλη και σε μία μεσαία αγορά, αποκτάς φανατικό κοινό, αλλά σιγά σιγά αποσύρεσαι, και όταν έρθει η ώρα μεταφέρεις πληρώματα, αεροσκάφη και εθισμένο / εξοικειωμένο πλέον κοινό σε πιο προσοδοφόρα δρομολόγια.


Βεβαια στο μαρκετινγκ, τουλαχιστον στη δικη μας σχολη, μας διδασκαν οτι οι εταιριες πρεπει να δημιουργουν και σχεσεις εμπιστοσυνης με τους πελατες τους. Με το να ανακατευεις τα δρομολογια σαν υλικα σε μιξερ, δε πετυχαινεις κατι τετοιο. Στενη σχεση με τη Ryan αναπτυσσει ο ultra-low-cost τουριστας ο οποιος θα καθορισει τον προορισμο του βασει του που πεταει η αγαπημενη ολων μας. Αθηνα παει; Αθηνα. Ναπολη; Ναπολη. Ουφα; Ουφα, ξερεις τι κρυμμενο διαμαντι ειναι, Μοσχα και Α. Πετρουπολη δεν πιανουν μια.

Αυτος που θα πρεπει να παει καπου, οσα δρομολογια και να αλλαξει η Ryan, δε θα την ακολουθησει. Αν πρεπει καθε ΣΚ να ανεβαινει Θεσσαλονικη απο Αθηνα, ειτε θα παει σε ανταγωνιστη, ειτε σε αλλο μεσο. Δε θα παει Wroclaw επειδη εκει πεταει ο Λιγδης. Αυτος δεν θα την ακολουθησει κι ισως κιολας τον χασει και για παντα εφοσον τον κερδισει ενας ανταγωνιστης :wink:

Και φυσικά, αυτος που θα σε ακολουθεί μόνο λόγω τιμής, θα είναι αυτος που θα φύγει πολύ πιο εύκολα εφόσον τσιμπήσεις τις τιμές γιατι ήταν κι ο κύριος λόγος που σε επιλέγει. Δεν επιλέγει κανένας τη Ryanair λόγω εμπειρίας ταξιδιού πχ. Αντίθετα ο frequent traveller που ειναι "δικος σου", θα δεχτει να πληρώσει παραπάνω αρκεί να πετάξει μαζί σου.

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 20 Μαρ 2019, 08:16
από gigibol
Δε σου άρεσε το Wroclaw; Εγώ έμαθα για την ύπαρξή του μέσω «Λίγδη» και είναι ένας από τους προορισμούς που θέλω να επισκεφτώ. Ελπίζω να βρω εισητήριο σε καλή τιμή, αλλά να είσαι σίγουρος ότι χρήματα στην πόλη (ίσως και στην περιοχή) θα αφήσω, σε ξενοδοχεία και εστιατόρια ή αν έχει κάτι τυπικό που να μου αρέσει. Αν πάμε παρέα θα ψάξουμε και για έναν επίσημο ξεναγό για μια εκδρομή στα περίχωρα. Γιατί φαίνεται να έχει ενδιαφέρον. Υπολόγισε πόσοι θα το επισκεφτούν και θα δεις τα οφέλη για την τοπική οικονομία. Επίσης πόσοι Πολωνοί θα έρθουν διακοπές πχ στη χώρα μας μόνοι τους και όχι με πακέτα all inclusive, κάτι που δε με χαλάει καθόλου.
Αν η Ούφα και η κάθε Ούφα δεν είναι διαμάντι και δε σε ενδιαφέρει, απλά μην πας. Η συγκεκριμένη απ´ότι βλέπω είναι μια πόλη με πάνω από ένα εκατομμύριο κατοίκους και αν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη ή κάποιο νησί μας είναι για αυτούς ελκυστικός προορισμός τότε είναι ευπρόσδεκτοι. Όποιος ασχολείται με τον τουρισμό δεν θέλει να τους χάσει επειδή εσένα και σε κάποιους άλλους δεν τους αρέσει η Ούφα. Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα διάλεξε τον προορισμό που σε ευχαριστεί και να τα περάσεις όμορφα.

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 20 Μαρ 2019, 10:36
από joker2013
Νομίζω πως κατάλαβες ο,τι σε βόλευε. Μια χαρά μπορεί να είναι η Ουφα. Η απαντηση μου πηγαινε στο φίλο που έλεγε οτι η Ryan δημιουργεί φανατικό κοινό σε δημοφιλή δρομολόγια το οποίο την ακολουθεί όπου κι αν πετάει μετά, κι ας φύγει απο τα δημοφιλή. Ούτε καν κοντά δεν έπεσες με αυτό που απάντησες :P

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε: 20 Μαρ 2019, 10:57
από gigibol
Φανατικό κοινό όχι, συμφωνώ μαζί σου. Αλλά το ότι έγινε πιο γνωστή στους έλληνες με το Αθήνα Θεσσαλονίκη αληθεύει. Την έμαθαν και τη συνήθισαν, με τα καλά της και τα κακά της. Είναι ένα δρομολόγιο με πολλούς παίχτες και ίσως να μη τη συμφέρει πλεον ή να προτιμά να γεμίζει τα αεροπλάνα της με καλύτερες για αυτήν τιμές. Πιθανόν να το χρησιμοποίησε για να γίνει πιο γνωστή. Και αν έγινε έτσι δεν είναι κακό. Εταιρεία είναι, όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Προσωπικά, φανατικός της ράιαν δεν είμαι, την έχω βρίσει όταν κάτι μου πάει στραβά στο ταξίδι μου, όπως έβρισα και τις υπόλοιπες που δε μου πρόσφεραν πολύ περισσότερα σε ανάλογες περιπτώσεις.. Αλλά έχω πάρει και τα ρίσκα μου αφού ποτε πχ δεν πρόσθεσα κάποια ασφάλεια στις κρατήσεις μου ή προτιμώ τις go light fares για να πληρώσω λιγότερο.