Πρεμιέρα στην Αθήνα

panos81c

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2008
Μηνύματα
441
Likes
38
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Πρεμιέρα σήμερα για την Ryanair στην Αθήνα...

Η πρώτη πτήση ήταν η FR1260 για Μιλάνο (Bergamo). Ακολούθησαν δύο πτήσεις για Θεσσαλονίκη (FR10 και FR1:cool:, λογικά την μία από τις δύο θα εκτέλεσε το αεροπλάνο που βασίζεται στο "Μακεδονία".

Η πρώτη πτήση για τα Χανιά ήταν στις 9:25 με αριθμό FR2220.

Στις 9:05 αναχώρησε και η πρώτη πτήση για το κυριότερο αεροδρόμιο στο δίκτυο της εταιρείας, το Stansted του Λονδίνου, που πολλοί αποκαλούν "Ryanairport" για τον λόγο αυτό. Ο αριθμός της πτήσης είναι FR14, και μου προκαλεί εντύπωση πώς σε μια τόσο μεγάλη εταιρεία, με τόσο εκτεταμένο δίκτυο point-to-point πτήσεων, φτάσαμε ακόμα να περισσεύουν και να δίνονται διψήφιοι αριθμοί πτήσεων.

Όλες οι πτήσεις μέχρι τώρα ήταν στην ώρα τους.

Για το υπόλοιπο της ημέρας θα αναχωρήσουν από την Αθήνα οι παρακάτω πτήσεις:

FR 1200 για Πάφο (η πρώτη) στις 12:10, άφιξη στις 13:45
FR 1240 για Ρόδο (η πρώτη) στις 16:35, άφιξη στις 17:45
FR 16 για Θεσσαλονίκη στις 17:30, άφιξη στις 18:25
FR 1220 για Χανιά στις 19:45, άφιξη στις 20:45
FR 12 για Θεσσαλονίκη στις 20:10, άφιξη στις 21:05
FR 28 για Θεσσαλονίκη στις 22:30, άφιξη στις 23:25

Αν προλάβω (λόγω δουλειάς...) το απόγευμα σκοπεύω να πεταχτώ μέχρι το "Ελευθέριος Βενιζέλος" για να πάρω μια ιδέα τι "παίζει" με την πιο πολυσυζητημένη εταιρεία χαμηλού κόστους στην Ευρώπη...

Ξέρει κανένας πού σταθμεύουν τα αεροπλάνα της Ryanair; Σε ποιες θέσεις εννοώ...

Συνήθως οι εταιρείες χαμηλού κόστους αποφεύγουν τις φυσσούνες, τόσο για το κόστος (ένα stand με φυσσούνα χρεώνεται ακριβότερα απ' ότι ένα χωρίς), και επίσης ένα remote stand δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα και η μπροστινή και η πίσω πόρτα του αεροσκάφους για επιβίβαση/αποβίβαση επιβατών. Όμως τα remote stands βρίσκονται συνήθως μακριά από τις θύρες στο κτίριο του αεροσταθμού, και η Ryanair δεν το θέλει αυτό. Έχω δει πολλές φορές στην Βρετανία την Ryanair (και την easyJet) να σταθμεύουν σε ένα stand με φυσσούνα, αλλά να μην την χρησιμοποιούν, αλλά οι επιβάτες να επιβιβάζονται με τις κλασσικές σκάλες - άλλωστε τα 737 της Ryanair έχουν ενσωματωμένη σκάλα στην μπροστινή πόρτα και χρειάζονται μηχανοκίνητες μόνο για την πίσω. Η easyJet όμως στην Αθήνα χρησιμοποιεί σχεδόν πάντα φυσσούνες...
 
panos81c":3rr9mmhh said:
Ξέρει κανένας πού σταθμεύουν τα αεροπλάνα της Ryanair; Σε ποιες θέσεις εννοώ...

Δεν ξέρω αν γίνεται αποβίβαση με λεωφορεία μπροστά στις φυσούνες του κεντρικού αεροσταθμού. Εμένα μου έχει τύχει μια φορά (δε θυμάμαι εταιρεία) αποβίβαση με λεωφορείο στις φυσούνες του δορυφόρου. Πάντως η Ryanair στη Mallorca χρησιμοποιεί κανονικά τις φυσούνες, ίσως και αλλού. Στο Stansted, για παράδειγμα, τι γίνεται;
 
Καλές πτήσεις...
 
Ξέρουμε τι πληρότητες είχαν οι πτήσεις της "πρεμιέρας";
 
d|m|tr|s":1gfbqirp said:
Στο Stansted, για παράδειγμα, τι γίνεται;

Στο Stansted η Ryanair χρησιμοποιεί κυρίως το βορειότερο από τα τρία piers. Είναι διαμορφωμένο ειδικά για τις δικές τις ανάγκες, καθώς πολύ σπάνια το χρησιμοποιεί άλλη εταιρεία (ακόμα και η easyJet). Οι θύρες του είναι διαμορφωμένες όπως ακριβώς και αυτές που έχουν κανονικά φυσσούνα αλλά... χωρίς την φυσσούνα. Οι επιβάτες κατεβαίνουν με σκάλες στην πίστα και το αεροπλάνο είναι σταθμευμένο ακριβώς απ' έξω. Δες την φωτογραφία εδώ και θα καταλάβεις ακριβώς πώς είναι:
http://www.airliners.net/search/photo.s ... humbnails=

Όταν οι θέσεις αυτές γεμίσουν, χρησιμοποιεί τα απλά remote stands στην βόρεια πίστα, όπου οι επιβάτες μεταφέρονται με λεωφορεία.

Το μεσαίο pier αποτελεί την τρίτη επιλογή. Αυτό έχει φυσσούνες και είναι απευθείας συνδεδεμένο με το κεντρικό κτίριο (όπως είναι και το βόρειο). Εκεί μάλλον εξαρτάται από την πληρότητα του αεροπλάνου αν θα συνδεθεί με φυσσούνα ή όχι. Αν οι επιβάτες είναι λίγοι και μπορούν να επιβιβαστούν γρήγορα από την μπροστινή πόρτα μόνο, τότε συνδέοουν την φυσσούνα. Αν όχι, τότε αυτή παραμένει αποσυνδεδεμένη, και οι επιβάτες εξυπηρετούνται όπως και στο βόρειο pier.

Δεν θυμάμαι, όσες φορές έχω πετάξει από Stansted, να δω αεροπλάνα της στο νότιο pier, το οποίο έχει φυσσούνες και συνδέεται με τον αεροσταθμό με rapid transit (αυτόματο τρενάκι), καθώς αυτό το pier απέχει περισσότερο από τον αεροσταθμό σε σχέση με τα άλλα δύο.
 
Στις 2 Απριλίου η Ryanair παρουσίασε μια μάλλον κακή εικόνα. Κατ'αρχήν στα Σπάτα έχει στήσει μια περίπλοκη διαδικασία με αυστηρούς ελέγχους ταυτότητας και διαστάσεων αποσκευών πριν την είσοδο στο gate (χρησιμοποιεί τα B30-B31 τα οποία μπλοκάρει έξω από τα καθίσματα). Επίσης την ίδια ημέρα στην πρωϊνή πτήση για Χανιά άφησε έξω 6-7 checked-in επιβάτες οι οποίοι έφθασαν στην πύλη επιβιβάσεως μισό έως ένα λεπτό αφού έφυγε το δεύτερο λεωφορείο (το αεροπλάνο δεν έφυγε παρά μισή ώρα αργότερα) λόγω ουράς στον έλεγχο ασφαλείας, προφανώς για να μην επιβαρυνθεί για τρίτο λεωφορείο. Προκλήθηκε σοβαρό επεισόδιο και το προσωπικό του αεροδρομίου θα έτρωγε ξύλο αν δεν ήταν τυχαία εκεί δυο αστυνομικοί που κάλυπταν την επιβίβαση κάτι κουστουμαρισμένων ημιεπισήμων για Βρυξέλες στην B29.

Περιέργως τέτοια φαινόμενα δεν συνέβησαν σε δυο πτήσεις Ryanair που έκανα στο εξωτερικό την περασμένη εβδομάδα, φαίνεται είναι ενδημικά στην Αθήνα (και εκεί όμως έκαναν όμως άλλες καρμιριές). Μετά από αυτά προσωπικά θα κρατηθώ μακριά από Ryanair μέχρι να δείξει ότι αλλάζει πρόσωπο.
 
sv1xv":ujseobz1 said:
Επίσης την ίδια ημέρα στην πρωϊνή πτήση για Χανιά άφησε έξω 6-7 checked-in επιβάτες οι οποίοι έφθασαν στην πύλη επιβιβάσεως μισό έως ένα λεπτό αφού έφυγε το δεύτερο λεωφορείο (το αεροπλάνο δεν έφυγε παρά μισή ώρα αργότερα) λόγω ουράς στον έλεγχο ασφαλείας, προφανώς για να μην επιβαρυνθεί για τρίτο λεωφορείο.
Είχε κλείσει το boarding; Ή αλλιώς, έφτασαν στην έξοδο πριν την "gate closes" ώρα που γράφει η κάρτα επιβίβασης; Αν όχι (που έτσι πιστεύω), τότε δεν υπάρχει λόγος για φωνές και καβγάδες. Δεν είναι φτέξιμο της εταιρίες αν έφτασαν αργότερα στην έξοδο, αλλά των επιβατών.

Τις ώρες που αναγράφει η ryanair τις τηρεί. Αυτό να το γνωρίζουν όσοι ταξιδέυουν μαζί της...
 
sv1xv":3jmqvsxa said:
Μετά από αυτά προσωπικά θα κρατηθώ μακριά από Ryanair μέχρι να δείξει ότι αλλάζει πρόσωπο.
Και η Ryanair θα βάλει τη γάτα της να κλαίει... Οι κανινισμοί υπάρχουν για κάποιο λόγο. Δεν μπορεί να κατηγορηθεί το προσωπικό εδάφους επειδή τήρησε τους κανονισμούς, είτε περί επιτρεπόμενων διαστάσεων χειραποσκευών ή περί χρονικού ορίου στην επιβίβαση. «Καρμιριές» είναι αυτά που κάνουν όσοι νομίζουν ότι με €9,99 θα έχουν VIP μεταχείριση.
 
Τουλάχιστον στην δική μου προτίμηση η Ryanair και ειδικότερα η ελληνική οπερατίβα της έπεσε αρκετά χαμηλότερα, παρόλο που έχω πετάξει μαζί της αλλού χωρίς μεγάλα παράπονα και δεν είχα καμμία εμπλοκή στο συμβάν. Κάποιοι άλλοι συμπατριώτες μας όμως θα ακούν το όνομα της και θα αλλάζουν δρόμο. Αν την δεύτερη ημέρα αυτοί είναι γύρω στους 10, τότε πόσοι θα είναι μέχρι τον Ιούλιο?
 
Top