kotobloco έγραψε: Ειναι και ο λογος που δεν ηρθε στην Ελλαδα δυο χρονια νωριετερα.
Ειχε ζητησει απο το αερδρομιο της Αθηνας να τους χρεωνει λιγοτερο και αυτοι θα εφερναν αλλα 2 εκατομμυρια επιβατες το χρονο και ειχαμε πει οχι. Δυο χρονια μετα ειπαμε ναι.
aakunz έγραψε:Δε νομίζω να ισχύει αυτό που λες, διότι πολύ απλά δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού για τους υπόλοιπους αερομεταφορείς, για την παροχή των ίδιων υπηρεσιών. Οι φόροι GR, WQ, WP, ZL, F8 είναι κοινοί για όλους τους επιβάτες και υπολογίζονται βάσει της ηλικίας του επιβάτη και του προορισμού του, ανεξαρτήτως αερομεταφορέα. Αυτό που κάνει η FR, είναι είτε να «κρύβει» μέρος των φόρων στο ναύλο και να εμφανίζει ως φόρο τον ΦΠΑ 24% (αν προσέξεις στο παράδειγμα του diontheo, τα €6,96 φόρος είναι ακριβώς το 24% επί των €28,99 του ναύλου), είτε να τους «επιδοτεί» ως προσφορά αντί διαφήμισης.
Άρα, για αυτό το δρομολόγιο, η FR θα πρέπει να πληρώσει τους εξής φόρους και τέλη:
GR €12.00 υπέρ Ελληνικού Δημοσίου
WQ €5,00 + ΦΠΑ για τον ΑΙΑ (security)
WP €12,69 + ΦΠΑ για τον ΑΙΑ (passenger facility charge)
Άρα για φόρους έχουμε: €29,69 εκ των οποίων τα €17,69 υπόκεινται κανονικά σε ΦΠΑ 24% = €33,94.
Η FR υπολογίζει €28,99 ναύλο + €6,96 ΦΠΑ + 0,69 passenger fee = €36,64.
Εδώ λοιπόν, η FR έχει βγάλει ένα έσοδο €2,70 από τον επιβάτη
Carrier specific fees, υπάρχουν σε άλλες χώρες, όπως π.χ. στη Γερμανία, όπου οι ισραηλινοί αερομεταφορείς επιβαρύνουν τα εισιτήριά τους με ένα επιπλέον τέλος, το οποίο αποδίδουν στο αεροδρόμιο, λόγω των επιπρόσθετων μέτρων ασφαλείας που ζητούν να υπάρχουν στα αεροδρόμια όπου επιχειρούν.
Επιστροφή σε “Ryanair στην Ελλάδα”
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες