Πρόβλημα στην αγορά εισιτηρίου

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την παρουσία της Ryanair στην Ελλάδα
Άβαταρ μέλους
jj_lgkr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2012, 17:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDH
x 51

Re: Πρόβλημα στην αγορά εισιτηρίου

Δημοσίευσηαπό jj_lgkr » 31 Αύγ 2015, 13:58

Τα ίδια και πιο κοντά μας. Για οριακά 3ψήφιο ποσό δεν δεχόταν καμία κάρτα η TuiFly. Εννοείται τα τουριστικά +20% και βάλε, οπότε η αγορά έγινε με τη βοήθεια...εξωτερικού.
0 x


Άβαταρ μέλους
airzena
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 954
Εγγραφή: 21 Μαρ 2012, 09:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): UGTB
x 28

Re: Πρόβλημα στην αγορά εισιτηρίου

Δημοσίευσηαπό airzena » 02 Σεπ 2015, 08:43

airzena έγραψε:Σιγά που έχουν ανοίξει οι συναλλαγές με Ελληνικές Πιστωτικές κάρτες για όλες τις εταιρείες. :thx:
.........

Για να μην σας παραπληροφορώ, δεν είναι σωστό αυτό που έγραψα ότι δεν μπορώ να πληρώσω με Ελληνική πιστωτική κάρτα.
Η διαδικασία αγοράς εισιτηρίου από την ιστοσελίδα της Avianca είναι πολύπλοκη.
3 ημέρες μου πείρε για να μου στείλουν το e-ticket.
Μετά την επιλογή των πτήσεων, την πληκτρολόγηση των στοιχείων μου και τον αριθμό της κάρτας, σταματά η διαδικασία. Ύστερα το customer service σου στέλνει ηλεκτρονικά το booking reference ( το οποίο δεν είναι εισιτήριο) και τέλος θέλουν να μιλήσουν τηλεφωνικά (σε εμένα 2 φορές μια από το sales office του Los Angeles και άλλη μια από Miami) για να επιβεβαιώσουν ότι είσαι ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας και βεβαιώνεις την χρέωση ώστε να σου στείλουν το εισιτήριο.
Άμα δεν ομιλείς Αγγλικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά δεν συνεχίζουν την διαδικασία και δεν χρεώνουν την πιστωτική κάρτα με αποτέλεσμα ΝΟ εισιτήριο. Αναγκάστηκα να χρεώσω και το 2ο εισιτήριο στην δική μου κάρτα για αυτό τον λόγο.
0 x
http://my.flightmemory.com/magistros3

Gramma90
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 24 Ιαν 2016, 20:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AIR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): THES

Ryanair

Δημοσίευσηαπό Gramma90 » 24 Ιαν 2016, 20:37

Μπορει καποιος να βοηθησει;Προσπαθησα να κανω κρατηση στη ryanair δεν εγκριθηκε και οταν ξανα προσπάθησα μου εμφανιστηκε ενα μήνυμα ότι έχω κάνει διπλή κρατηση .Δ μ έχει ερθει ομως mail επιβεβαιωσης, πως γινεται να εκανα δευτερη κρατηση;
0 x

sunnysky
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 05 Ιαν 2015, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 53

Re: Πρόβλημα στην αγορά εισιτηρίου

Δημοσίευσηαπό sunnysky » 24 Ιαν 2016, 22:00

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μιλήσεις με το live chat στην ιστοσελίδα της ryanair και να τους εξηγήσεις τι έχει συμβεί. Θα ελέγξουν τις κρατήσεις και θα σου πουν τι έχει γίνει. Από εκεί και πέρα θα πρέπει να ζητήσεις (σε περίπτωση που όντως έχεις διπλή κράτηση) να ακυρωθεί η μία. Σου έυχομαι καλή τύχη και ενημέρωσε αν θες για το πως χειρίστηκαν την υπόθεση.
0 x


Άβαταρ μέλους
airzena
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 954
Εγγραφή: 21 Μαρ 2012, 09:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): UGTB
x 28

Re: Πρόβλημα στην αγορά εισιτηρίου

Δημοσίευσηαπό airzena » 16 Φεβ 2016, 10:58

Έχω ακυρώσει εισιτήριο (φίλου) της εταιρείας Ryanair :rant: από Μιλάνο και δεν παραδέχονται ότι υπάρχουν φόροι / έξοδα αεροδρομίου που θα έπρεπε να επιστραφούν.
Προσπαθώ να στείλω ηλεκτρονικό μήνυμα στην εταιρεία (ώστε να λάβω γραπτή απάντηση) αλλά όλα τα links σε παραπέμπουν σε chat όπου ο εκπρόσωπός τους, απαντά ότι =international tickets = no taxes. Γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να διεκδικήσω τους φόρους του εισιτηρίου.
Δεν θεωρώ λογικό ότι η Ryanair δεν χρεώνει φόρους και τέλη αεροδρομίου στην Ιταλία. :?:
Φυσικά κρύβονται και αποκρύπτουν στοιχεία γιατί και όταν αγοράζεις εισιτήριο δεν σου κάνουν ανάλυση του ναύλου, απλά σου αναφέρουν ότι πρέπει να πληρώσεις το –χ- ποσόν. :evil:
Θα καταλάβαινα να απαντήσουν οι φόροι / τέλη είναι –χ- ποσόν, αλλά χρεώνουμε τέλος εξυπηρέτησης –χ- και δεν λαμβάνει τίποτα €. Αλλά να κάνουν τον τρελό … είναι εξοργιστικό. :rant:
0 x
http://my.flightmemory.com/magistros3

Godhatesusall
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2013, 12:16
x 5

Re: Πρόβλημα στην αγορά εισιτηρίου

Δημοσίευσηαπό Godhatesusall » 16 Φεβ 2016, 11:46

Ο καλύτερος τρόπος είναι να πας στο matrix.ita (http://matrix.itasoftware.com) , να ψάξεις για την πτήση που θέλεις ή την ίδια πτήση από άλλη εταιρεία (γιατί το σιτε δεν θα σου βγάλει πτήσεις της FR ή της U2) και μετά να δεις τα tax components.
Φαντάζομαι λες για ακύρωση 1-way BGY-ATH ticket. Βλέπω μόνο εισητήρια με μία στάση, αλλά λογικά οι χρεώσεις σου από ιταλία θα είναι:

Italy Security Bag Charge (EX)

€2.12
Italy Passenger Service Charge Departure (MJ)

€0.16
Italy Council City Tax (HB)

€9.00
Italy Security Charge (VT)

€1.81
Italy Embarkation Tax (IT)

€8.02

Σύνολο δηλαδή 21.11 ευρώ.
Για να σου επιστρέψει η ryanair φόρους για αχρησιμοποίητο εισητήριο πάνε εδώ:
https://refundclaims.ryanair.com/

Απ'ότι βλέπω εδώ όμως, θα σου χρεώσουν 20 ευρώ για την επιστροφή φόρου:
https://www.ryanair.com/gb/en/useful-in ... entre/fees
Άρα καθαρό κέρδος 1.11 ευρώ!!
1 x



Επιστροφή σε “Ryanair στην Ελλάδα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες