Πρόβλημα στην αγορά εισιτηρίου

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Likes
1
Γειά σας.

Προσπαθώ να κάνω αγορά εισιτηρίου μέσω τις ιστοσελίδας της εταιρείας, αλλά ενώ βάζω όλα τα στοιχεία που έχω από την τράπεζα , η οποία δεν μπορεί να με βοηθήσει σε κάτι, και μου εμφανίζεται και η ερώτηση ασφαλείας της κάρτας, δεν πραγματοποιείτε η αγορά.

Έχει αντιμετωπίσει κάποιος ανάλογο πρόβλημα και αν ναι πως το επίλυσε;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Αν η διεύθυνση που έχεις δηλώσει την κάρτα δεν συμφωνεί με αυτή που εισάγεις στο σύστημα κρατήσεως δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει η κράτηση.
 
Μα το θέμα είναι ότι πρώτον εισάγω ακριβώς την διεύθυνση που μου έχει δώσει η τράπεζα και δεύτερον η τράπεζα μου είπε ότι δεν έχει δώσει στην εταιρεία τέτοια στοιχεία για να μπορεί να μου ακυρώνει την κράτηση.
Και εντωμεταξύ πρώτη φορά συναντάω την απαίτηση εισαγωγή της διεύθυνσης της κάρτας. Τι να πώ;
 
Με τι κάρτα προσπαθείς να κάνεις την κράτηση? Visa? Mastercard? Η απαίτηση εισαγωγής της διεύθυνσης (billing address) είναι κάτι το οποίο απαιτούν οι περισσότερες σελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου για καλύτερη εξακρίβωση των στοιχείων. Τα στοιχεία που θα εισαγάγεις κατά την αγορά θα ταυτοποιηθούν με τα στοιχεία που έχει η τράπεζα για σένα, η καθαυτή εταιρεία δεν λαμβάνει κανένα προσωπικό σου στοιχείο απο τη τράπεζα. Η billing address πρέπει να ταιριάζει απόλυτα με την διεύθυνση που είναι καταχωρημένη η κάρτα. Μήπως το πρόβλημα είναι όταν γράφει την διέθυνση με λατινικούς χαρακτήρες?

Αν έχεις Visa, και αφότου πατήσεις να γίνει η αγορά, μπορεί να σε προωθήσει στο Verified by Visa παράθυρο και εκεί θα πρέπει εισαγάγεις κάποια στοιχεία παραπάνω όπως φαίνεται σε αυτή τη σελίδα. Μήπως εκεί είναι το πρόβλημα?
 
Έχω Maestro , από την Εθνική, και όντως με προωθεί στο MasterCard® SecureCode™ και παρόλο που εισάγω τα σωστά στοιχεία και πάει να πραγματοποιηθεί η πληρωμή, στην συνέχεια μου εμφανίζεται το πλαίσιο διαλόγου που μου επισημαίνει το λάθος στο πεδίο της διεύθυνσης κάρτας .
 
Παρόμοιο πρόβλημα αντιμετώπισα με την εταιρεία κινητής που είμαι συνδρομητής, εντελώς ξαφνικά η ιστοσελίδα τους άρχισε να μη δέχεται τη mastercard μου βγάζοντας μου λάθος το όνομα του card holder. Μίλησα και ξαναμίλησα μαζί τους, δεν τους είχε ξανασυμβεί λέει κ παρόμοιες π@π@ριές, το αποτέλεσμα είναι ότι δεν μου έδωσαν λύση και πλέον κάθε 2 μήνες τραβιέμαι σε κατάστημα για πληρωμή cash :rant:
 
Μα ναι! Αυτό που μου είπαν από την τράπεζα ήταν πως το πρόβλημα δημιουργείτε από την εταιρεία και την ιστοσελίδα της.
 
Τι γίνεται τώρα που υπάρχει περιορισμός στις αγορές με πιστωτικές κάρτες; Υποτίθεται ότι πρέπει η χρέωση να γίνεται σε λογαριασμό εντός Ελλάδος. Σε πρακτορείο που ρώτησα, μου είπαν ότι για αγορές εισιτηρίων με ξένες εταιρείες, από ελληνικό πρακτορείο, δεν υπάρχει πρόβλημα. Η Ryanair όμως; Συνεργάζεται με πρακτορεία στην Ελλάδα και αν ναι με ποια;
 
Ο περιορισμός ισχύει στις αναλήψεις μετρητών από ελληνικούς λογαριασμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό (€60 και €0 αντίστοιχα). Δεν υπάρχει περιορισμός στη χρήση πιστωτικών καρτών.
 
Top