Airbus A320N της Sky Express

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Sky Express
Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2819
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 133
Επικοινωνία:

Re: Airbus A320N της Sky Express

Δημοσίευσηαπό MerNion » 14 Οκτ 2020, 19:43

Εχουμε ιδεα πως χρηματοδοτηθηκαν αυτα τα 4; Ειναι οντως ιδιοκτητα ή sale and lease back;
0 x


IATA
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 392
Εγγραφή: 26 Μαρ 2004, 09:38
x 2

Re: Airbus A320N της Sky Express

Δημοσίευσηαπό IATA » 14 Οκτ 2020, 20:11

Μα για να κάνει sale and lease back δεν πρέπει να είναι ιδιοκτησία της; Ή κάνω κάπου λάθος;
1 x

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2819
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 133
Επικοινωνία:

Re: Airbus A320N της Sky Express

Δημοσίευσηαπό MerNion » 14 Οκτ 2020, 22:28

Οχι, γίνεται και μέσω lessors.

Δες τι έλεγε στην οικονομική ενημέρωση η Aegean (που φαντάζομαι το ίδιο scheme μπορεί να ισχύσει και με την Sky):
The Company is likely to enter into a sale and leaseback agreement in the future with lessors who will finance
these aircrafts in full. According to these agreement’s clauses, the right and the commitment to purchase the
aircraft is assigned to the lessor on the date of its delivery. At the delivery date, the lessor pays the full purchase
price and the Company collects the full amount already paid in advance. Consequently, the related non-current
asset is derecognized, and any gain or loss is recognized in the statement of comprehensive income.
1 x

geo13pao
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 15 Ιουν 2017, 21:26
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 90

Re: Airbus A320N της Sky Express

Δημοσίευσηαπό geo13pao » 14 Οκτ 2020, 23:49

Συγχαρητήρια στην Sky Express, πολύ όμορφο και σύγχρονο το νέο livery, και ωραία γραμματοσειρά!
0 x


Άβαταρ μέλους
Alex-LGSA
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 22:22
x 66

Re: Airbus A320N της Sky Express

Δημοσίευσηαπό Alex-LGSA » 15 Οκτ 2020, 00:09

MerNion έγραψε:Οχι, γίνεται και μέσω lessors.

Δες τι έλεγε στην οικονομική ενημέρωση η Aegean (που φαντάζομαι το ίδιο scheme μπορεί να ισχύσει και με την Sky):
The Company is likely to enter into a sale and leaseback agreement in the future with lessors who will finance
these aircrafts in full. According to these agreement’s clauses, the right and the commitment to purchase the
aircraft is assigned to the lessor on the date of its delivery. At the delivery date, the lessor pays the full purchase
price and the Company collects the full amount already paid in advance. Consequently, the related non-current
asset is derecognized, and any gain or loss is recognized in the statement of comprehensive income.


Πιθανόν να είναι όπως τα λες MerNion.

Tα Sale & Leaseback γίνονται αν το αεροπλάνο, έστω και τυπικά και για μια στιγμή , είναι ιδιοκτησία της αεροπορικής.
Δηλαδή σε αυτήν την περίπτωση παραγγέλνει η Sky, στην παραλαβή ο lessor αγοράζει το αεροπλάνο και πληρώνει τη Sky ένα ποσο A και ταυτόχρονα κλείνει συμφωνία για για ενοίκιο. Τέλος, η Sky τα σκάει στην Airbus αφού πήρε το ρευστό (ένα ποσό που δεν είναι απαραίτητα ίδιο με το ποσο A) και όλα καλά :mrgreen: .

Από αξιόπιστη πηγή, άκουσα πως πάει κάπου 40 εκατομμύρια ευρώ σήμερα ένα καινούριο A320neo. Λέτε το αφεντικό της GQ να έχει 160εκ cash? Μάλλον δύσκολο και γι αυτό το πιθανότερο να είναι SLB.
0 x
Alex

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2819
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 133
Επικοινωνία:

Re: Airbus A320N της Sky Express

Δημοσίευσηαπό MerNion » 15 Οκτ 2020, 00:49

Αυτα τα αεροπλανα ειχαν βγει σε «δημοπρασια» απο την airbus μετα την αποτυχια παραδοσης τους στην air asia. Οποτε η τιμη θα ηταν σιγουρα πολυ χαμηλοτερη «για να φυγουν»...
Οικονομικες καταστασεις δημοσιευει καπου η «Κρητικές Αεροπορικές Εκμεταλλεύσεις» αραγε...;
0 x

Άβαταρ μέλους
mxnk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 915
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 01:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 27

Re: Airbus A320N της Sky Express

Δημοσίευσηαπό mxnk » 15 Οκτ 2020, 00:53

Τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία για το 2018
Συνημμένα
Sky2018.pdf
(2.76 MiB) Μεταφορτώθηκε 145 φορές
1 x
_________________
I'd rather be flying...

https://my.flightradar24.com/mxnk
http://www.air-born.gr


Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 162

Re: Airbus A320N της Sky Express

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 15 Οκτ 2020, 08:44

Χαμηλό σχετικά κόστος αγοράς/ενοικίασης, χαμηλό (αναλογικά με άλλους τύπους) κόστος λειτουργίας/συντήρησης (χωρίς υποχρέωση βαριάς συντήρησης για μεγάλο διάστημα), χαμηλό (υποθέτω) κόστος μισθοδοσίας...ίσως είπαν να αρπάξουν την ευκαιρία και ποντάρουν στο ότι θα τους βγει. Από τις κλασικές γραμμές φιλέτα και με δίκτυο εσωτερικού να υποστηρίζει connections εντός της εταιρίας και όχι interline (οπότε περισσότερο έσοδο στην τσέπη), θεωρώ ότι δεν είναι και πολύ μεγάλο το ρίσκο, ακόμα και εν μέσω πανδημίας. Μακάρι να τους βγει!
1 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
KOSTAS1966
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 24 Σεπ 2011, 17:06
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 21

Re: Airbus A320N της Sky Express

Δημοσίευσηαπό KOSTAS1966 » 15 Οκτ 2020, 11:57

Ειδικά το κόστος μισθοδοσίας..... Αλλά όταν βγάζεις αγγελία σε περίπτωση κρίσης και έχεις χιλιάδες βιογραφικά σαφώς και έχεις το "πάνω χέρι".... αλλιώς ας περάσει ο επόμενος. Η αγορά έχει σκληρούς νόμους.
1 x

skyboy
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 27 Απρ 2015, 23:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 19

Re: Airbus A320N της Sky Express

Δημοσίευσηαπό skyboy » 15 Οκτ 2020, 15:59

Νομίζω πως το κόστος μισθοδοσίας δεν είναι μεγάλο αγκάθι για τις αεροπορικές, συγκριτικά με τα υπόλοιπα έξοδα που έχει. Απο τη στιγμή όμως που ο βασικός παίκτης της αγοράς (Aegean) έχει καταφέρει να κρατήσει τους μισθούς των πιλότων χαμηλά, φαντάζομαι κάπου εκεί θα κινηθουν και οι μισθοί που θα προσφέρει η skyexpress.
1 x


Bladerunner
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: 21 Ιαν 2010, 03:00
x 43

Re: Airbus A320N της Sky Express

Δημοσίευσηαπό Bladerunner » 16 Οκτ 2020, 02:51

Και όχι μόνο! Απ'οτι πληροφορήθηκα, για Μηχανικούς, Β1 εννοείται, ο μισθός είναι 1400 ευρω... :roll:
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 312

Re: Airbus A320N της Sky Express

Δημοσίευσηαπό flesland » 16 Οκτ 2020, 14:21

Αυτός είναι ο μισθός, όχι το μισθολογικό κόστος. Τα 1400Ε έχουν μισθολογικό κόστος με εργοδοτικές εισφορές που μπορεί να είναι άλλο ένα 50%. Αν τώρα ότι υπολογίσετε το ετήσιο κόστος για πχ 6 πιλότους που πετάνε ένα αεροσκάφος (τυχαίο νούμερο καθώς δεν γνωρίζω καθόλου τα ωράρια τους, άδειες κλπ) συν 15 αεροσυνοδούς, συν μηχανικούς, συν υποστήριξη, συν γραμματεία και εξυπηρέτηση πελατών, μόνο αμελητέο δεν είναι. Η BTS υπολογίζει το ιπτάμενο προσωπικό και μόνο σε 1/3 του κόστους μιας αεροπορικής εταιρείας.
0 x

skyboy
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 27 Απρ 2015, 23:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 19

Re: Airbus A320N της Sky Express

Δημοσίευσηαπό skyboy » 16 Οκτ 2020, 14:32

Έχεις κάποιο link γι αυτή την έρευνα; μέχρι τώρα είχα την εντύπωση ότι το μισθολόγικο κόστος των πιλότων είναι περίπου 10% των εξόδων της εταιρείας το οποίο μάλλον μοιάζει πιο σωστό αφού ενδεικτικά αναφέρω ότι ένα α/φος τύπου a320 η B737 μόνο για ένα σκέλος Αθήνα - Θεσσαλονίκη καίει κάτι λιγότερο από 2Τ καύσιμα δλδ περίπου 1200 - 1300€. Χώρια τα landing fees, handling, καθαρισμός, catering κτλπ.
0 x


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 312

Re: Airbus A320N της Sky Express

Δημοσίευσηαπό flesland » 16 Οκτ 2020, 15:01

Το διάβασα εδώ
https://www.sciencedaily.com/releases/2 ... 132740.htm

Είναι σίγουρο ότι στην Ελλάδα θα είναι μικρότερο το κόστος, καθώς οι μισθοί 200 και 300Κ δεν υπάρχουν ούτε σε κάποιο τρελό όνειρο και επίσης οι οικονομίες κλίμακας είναι άλλες - άλλο να αγοράζεις 200 αεροσκάφη άλλο 2 και το ίδιο με τα καύσιμα τους - αλλά ακόμα και 10-15%% να είναι, δεν είναι μικρό. Μιλάμε για μια βιομηχανία που τα ρίσκα της είναι τόσο μεγάλα που κινούνται στα όρια της οικονομικής αυτοκτονίας για κάποιον που έχει κεφάλαια. Επίσης έχει σημασία για το είδος της εταιρείας, παράδειγμα δεν μπορώ να σκεφτώ του κόστος της Emirates μόνο με wide bodies και χωρίς φορολογία, σε σχέση με της SAS ή την Air France.
1 x

K.A320
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 02 Μαρ 2011, 18:34
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): THY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgsa
x 6

Re: Airbus A320N της Sky Express

Δημοσίευσηαπό K.A320 » 16 Οκτ 2020, 19:27

Νομίζω ότι όλο το το προσωπικό θα είναι στο συνεργασία οπότε ελάχιστο μισθολογικό κόστος(όπως η αιγαίου). Όλες κι εταιρείες πήραν επιστρεπτέα προκαταβολή. πχ Αν πηραν 100 θα επιστρεψουν άτοκα τα 60 μετα απο αρκετο καιρο ατοκα. Αν γεμίσουν τα Α/Φ μονο κερδος θα εχουν. Κανενα ρισκο λοιπον.
0 x



Επιστροφή σε “Sky Express”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 

 

cron