sky express-call center

natalia-p12

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
04/04/2011
Μηνύματα
6
Likes
1
Καλησπέρα σας,

Πριν απο μερικές μέρες είδα on line αγγελία της sky express για την θέση "call center agent" στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο αεροδρόμιο. Η εταιρεία έχει τα γραφεία της στην Κρήτη. Σωστά;
Προσπάθησα να επικοινωνήσω και με την ίδια την εταιρεία για να μάθω αν πρόκειται για ψεύτικη αγγελία αλλά δυστυχώς δεν μου έχουν απαντήσει.
Αν κανείς ξέρει θα το εκτιμούσα.
 
Γιατί σηκώνουν το τηλέφωνο;
Αρκετές φορές προσπάθησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά μαζί τους, αλλά εκτός από το ηχογραφημένο μήνυμα .... δεν κατάφερα να μιλήσω με κανέναν.
 
Πραγματικά κάνουν ότι μπορούν για να αποθαρρύνουν τον επιβάτη απο το να τους επιλέξει. Προσπαθώ να αλλάξω πτήση, πλήρωσα, χρεώθηκα, τα χρήματα έφυγαν απο τον λογαριασμό αλλά στην διαχείριση κράτησης εμφανίζεται ακόμα η παλιά χωρίς την παραμικρή αλλαγή είτε στην χρέωση είτε στην ημερομηνία κλπ. Σαν να μην την άλλαξα ποτέ. Και φυσικά δεν απαντάει κανείς στο τηλέφωνο.
 
Γενικά το ERP τους από ο,τι κατάλαβα έχει πολλά προβλήματα.
Είναι απαράδεκτο να μου εμφανίζεται εντελώς διαφορετικό iternary, άλλου επιβάτη, για άλλη πτήση, αφού συμπληρώνω το δικό μου PNR και επίθετο. Αυτό μου έτυχε 3 από τις πέντε φορές που πέταξα μαζί τους. Μου δίνει την εικόνα ο,τι το σύστημά τους δεν ειναι ασφαλές που είναι και θέμα cyber-security!

Οστόσο θεωρώ πριν προχωρήσει με τα φιλόδοξα σχέδια της, να αναβάθμιση πρώτα τα συστήματα της και να βγάλει και κάποια εφαρμογή στο κινητό! Μέχρι και το σουβλατζιδικο της γειτονιάς μου έχει! Το καλό είναι ο,τι έχουν ανάρτηση αγγελίες για mobile app developers.

Αν είχε και FFP, σίγουρα θα τους διάλεγα πιο συχνά καθώς πολλές φορές έχουν πιο βολικές ώρες. Αλλα ας μην ζητάμε πολλά, είναι πολύ ακριβά τα FFP για τις εταιρείες και δεν τους συμφέρει πάντα οικονομικά.

Όσον αφορά το τηλεφωνικό κέντρο τους, μια φορά τον Οκτώβριο επιχείρησα να τους καλέσω και δεν βρήκα κάποιον. Σημειώνεται ο,τι ηταν κατά τις 19:30, λίγο πριν την ώρα που κλείνει. Στην συνέχεια τους έστειλα προσωπικό μήνυμα στο Instagram και προς μεγάλη έκπληξη έλαβα και απάντησή.

Μένει να δούμε πως θα τα αντιμετωπίσουν όσο μεγαλώνουν. Ελπίζω να μην τους δημιουργηθούν μεγάλα προβλήματα και να έχουμε σε Ελλάδα και Κύπρο δύο ισχυρά για τα δεδομένα μας, airline brands με καλα προϊόντα!
 

Attachments

  • Screenshot_20211218-135050_Instagram.jpg
    Screenshot_20211218-135050_Instagram.jpg
    265,4 KB · Προβολές: 31
. Και φυσικά δεν απαντάει κανείς στο τηλέφωνο.

Στο τηλέφωνο δεν απαντάει κανείς γιατί δεν προλαβαίνει. Βλέπετε, ακόμη και τον Αύγουστο, στην βάρδια του call-center υπάρχουν ένας με δύο υπάλληλοι, οι οποίοι εκτός από το τηλέφωνο πρέπει να απαντάνε στα email και να μιλάνε και με τους σταθμούς.

Το δε customer care σαν τμήμα δεν έχει καν τηλέφωνο (γιατί αυτοί που δουλεύουν εκεί "ενοχλούνται") ενώ το ωράριό του είναι 11 το πρωί με "νωρίς το απόγευμα"!
 
Ενημέρωση: Άφησα το τηλέφωνο στην αναμονή για όσο πήγαινε, τουλάχιστον έχουν ωραία μουσικούλα. Παράλληλα ασχολιόμουν με την δουλειά μου. Η απάντηση ήρθε στα 58 λεπτά αναμονής και εξυπηρετήθηκα μέσα σε 2 λεπτά.
Ούτε ρώτησα γιατί γίνονται τέτοια λάθη με τις κρατήσεις και τις αλλαγές, αλλά και στην κατάσταση που ήμουν με το πρόγραμμα του ταξιδιού δεν με ενδιέφερε κιόλας. Στο κάτω κάτω η κοπέλα ήταν εξυπηρετική, και αν κρίνω απο την απόλυτη ησυχία τριγύρω της ίσως να ήταν και μόνη της. Αρκετά τραβάνε ηδη, δεν είχε νόημα να ξεσπάσω επάνω της το παραμικρό, εγω δεν θα κέρδιζα τίποτα, η κατάσταση με τις κρατήσεις δεν θα βελτιωνόταν και θα της έκανα πιο δύσκολη την ημέρα. Δεν υπήρχε λόγος.

Όμως μαζί τους απο εδω και πέρα (και μέχρι να εκσυχρονιστούν τα συστήματά τους) πλέον μόνο πτήσεις για αναψυχή / βόλτα με ελεύθερο πρόγραμμα κλπ, γιατί έτσι και κάτσει η οποιαδήποτε στραβή μπορεί να μην υπάρχει η χρονική πολυτέλεια αναμονής που είχα σήμερα.
 
Γενικά το ERP τους από ο,τι κατάλαβα έχει πολλά προβλήματα.
Είναι απαράδεκτο να μου εμφανίζεται εντελώς διαφορετικό iternary, άλλου επιβάτη, για άλλη πτήση, αφού συμπληρώνω το δικό μου PNR και επίθετο. Αυτό μου έτυχε 3 από τις πέντε φορές που πέταξα μαζί τους. Μου δίνει την εικόνα ο,τι το σύστημά τους δεν ειναι ασφαλές που είναι και θέμα cyber-security!
Το σύστημά τους το έχει φτιάξει η σουηδική Ezy, η οποία εξαγοράστηκε από την αμερικανική Radixx, θυγατρική της Sabre, που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λογισμικού ταξιδιωτικών εφαρμογών (αν δεν κάνω λάθος, έρχεται δεύτερη μετά την ευρωπαϊκή Amadeus). Τον Απρίλιο του 2021, το Radixx κατέρρευσε κι έμεινε εκτός λειτουργίας για 4 ή 5 μέρες, λόγω κάποιου malware, με αποτέλεσμα τουλάχιστον 20 αεροπορικές να σταματήσουν τις πωλήσεις, ανάμεσά τους και η Sky Express. Θα περίμενε κανείς ότι με τη Sabre από πίσω, τέτοια περιστατικά θα ήταν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας. Το έχω ξαναπεί, ότι δε φτάνουν μόνο τα νέα αεροσκάφη. Θα πρέπει να αφήσουν πίσω νοοτροπίες και πρακτικές του παρελθόντος, να υιοθετήσουν μία συνολικά πελατοκεντρική αντίληψη και να επενδύσουν σε ένα καλύτερο σύστημα κρατήσεων, πωλήσεων και διαχείρισής τους. Μέχρι τότε, θα τους έχω στην προσωπική μου Μαύρη Λίστα, γιατί δε μου αρέσουν τα γρυλίσματα... προτιμώ τις πράξεις.

 
Εχει κανεις προσωπική εμπειρία από την τηλεφωνική τους εξυπηρέτηση;
Φίλοι πρόσφατα μου λένε ότι ουσιαστικα ειναι ανύπαρκτο το call center , όσες φορές και να κάλεσαν δεν καταφεραν ποτέ να μιλησουν με κανέναν.
 
Το υπόλοιπο δηλαδή υπαρχει?
Νομίζω ότι σε σχέση με όλα τα άλλα το call center φυσάαααει
 
Όταν χρειάστηκε να επικοινωνήσω το άφησα όσο πήγαινε γιατί ήταν ανάγκη, απάντησαν στην 1 ώρα και 5 λεπτά αν θυμάμαι καλά.
Το άφησα σε ανοιχτή ακρόαση απο δεύτερη γραμμή.
Εξυπηρετήθηκα, ευγενέστατη η κυρία, αλλά υπάρχει η πιθανότητα να ήταν και μόνη της εκεί.
 
Top