Λάθος posts ...

Re: TUIfly - HF and HLX will be one.

TUI Travel: Ακύρωση 10 παραγγελιών στη Boeing

Μέτρα για την αναχρηματοδότηση χρέους ύψους 900 εκατ. στερλινών (1,4 δισ. δολ.) ανακοίνωσε η βρετανική ταξιδιωτική εταιρεία TUI Travel, ενώ γνωστοποίησε την πρόθεσή της να ακυρώσει 10 από τις 23 παραγγελίες για το 787 Dreamliner της Boeing

Σε σημερινή ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει ότι σχεδιάζει να αντλήσει περί τα 440 εκατ. στερλίνες μέσω έκδοσης μετατρέψιμων ομολόγων και θα μεταθέσει την πληρωμή του δανείου των μετόχων, ύψους 150 εκατ. στερλινών, για μετά το 2011.

Όσον αφορά στα Dreamliner, υπογραμμίζει ότι πρόκειται για τα ιδανικά αεροσκάφη για τις απαιτήσεις των πτήσεών της. Ωστόσο, όπως σημειώνει, έπειτα από εκτεταμένες διαπραγματεύσεις με τη Boeing, αποφάσισε να ακυρώσει 10 παραγγελίες και να αποκτήσει δικαιώματα αγοράς – χωρίς καμία υποχρέωση από μέρους της – άλλων 13 αεροσκαφών 787.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

μόνο άσχετο? Αλλού ήθελα να το γράψω και αλλού το έγραψα. κύριε διαχειριστά μεταφέρτε το όπου δει ή διαγράψτε το
της νύχτας τα καμώματα...
 
Re: Olympic A340

Είχαμε δεν είχαμε κάναμε την Ολυμπιακή των 5 ηπείρων, Ολυμπιακή των 5 πόλεων.
Σίγουρα πολλοί από εσάς που κατέχετε καλύτερα το αεροπορικό αντικείμενο από εμένα, ίσως να διαφωνήσετε.
Αλλά... μία το σκότωμα των 474, μία το σκότωμα των 340, η Ολυμπιακή πλέον δεν θεωρώ ότι έχει καμία αίγλη, είναι πλέον
μια περιφερειακή εταιρεία... "σαν τις άλλες".
 
Re: Olympic A340

Απλα το παιδι μπερδευτηκε, εκανε το 747 σε 474 (ανεπιτρεπτο κατ εμε) και πιστευει οτι αν μια εταιρεια δεν εχει μεγαλα αεροσκαφη δεν εχει ουτε αιγλη, ουτε κυρος, ουτε τπτ. Αποψεις.
 
Re: Αποχαιρετισμος


Ετσι ακριβώς. Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα, υπήρξαν επαγγελματίες που πόνεσαν την εταιρεία αυτή και προσπάθησαν για το καλύτερο.
Δεν είμαι και τόσο γνώστης των αεροπορικών θεμάτων και πολύ περισσότερο "μπροστά σου" δεν ξέρω τίποτα, εφόσον πέρασες 20 χρόνια εκεί.
Οπως έγραψα και στο topic με τα Α340, η δική μου ένσταση αφορά την κατάργηση των υπερατλαντικών δρομολογίων, και την απόσυρση της μόστρας μας.
Οταν κάποια στιγμή είδα το Α340 να περνά πάνω από το σπίτι μου και αντελήφθην ότι πηγαίνει στο Λονδίνο, σκέφτηκα ότι ο Marfin βάζει Α340 για
Λονδίνα και Παρίσια και αυτό ανεβάζει την εικόνα της εταιρείας. Σκέτη χλιδή.
Φευ.... τι μάταιη σκέψη. Σιγά. Σε λίγες μέρες κατάλαβα την πραγματικότητα.
Αλλά πείτε μου εσείς που γνωρίζετε.
Η Αυστραλία, το Γιοχάνενσμπουργκ, η αμερική και ο Καναδάς είχαν λη δεν είχαν πληρότητες?
Πως έτσι ελαφρά την καρδία καταργούνται τέτοια δρομολόγια?
Η Ολυμπιακή με τα δρομολόγια αυτά ήταν μια διεθνής εταιρεία κύρους. Τώρα έγινε μια εταιρειούλα των Βαλκανίων με τα κλασσικά Λονδίνο, Παρίσι Βρυξέλλες και τα συναφή. Δηλαδή τα υπερατλαντικά ήταν το πρόβλημα που έπεσε έξω η εταιρεία?
Από την κατάργηση των υπερατλαντικών θα επιβιώσει η νέα Ολυμπιακή? Α, ναι τι σύμπτωση....τώρα θα πρέπει υποχρεωτικά και αναγκαστικά να ταξιδέψω με τις Αμερικάνικες. Α! και με Ελληνόφωνο πλήρωμα ε?
Τα τζιμάνια από την Αιγαίου που έστησαν την νέα Ολυμπιακή τα έκοψαν για να μην επιβαρύνεται η εταιρεία?
Τι να πω....
Συγγνώμη αλλά αυτά είναι μπούρδες.
Πόσα δρομολόγια κάθε μέρα εντός και εκτός είναι μισοάδεια?
Πραγματικά λυπάμαι που η τεράστια Ολυμπιακή έφτασε να γίνει από εταιρεία των 5 Ηπείρων εταιρεία των 5 πόλεων.
Και πραγματικά το σκέφτομαι αν θα ξαναταξιδέψω με αυτήν.
Είχα τους λόγους μου να αποφεύγω την Aegean για λόγους προσωπικής αξιοπρέπειας.
Τώρα να με δω.
 
Re: Αποχαιρετισμος

1. Παραθετεις ολοκληρο το προηγουμενο ποστ (τεσπα, δεν ειμαι αρμοδιος για την τηρηση των κανονισμων)
2. Εχει συζητηθει και αλλου το θεμα των υπερατλαντικων και οτι η MIG δεν ανελαβε τα Α340 και τουτεστιν τις υπερατλαντικες γραμμες λογω κοστους αποκτησης αυτων. Εκ τουτου με δεδομενο το περιεχομενο του ποστ σου παμε στο
3. Εισαι εντελως οφφ!

Ο FLIGHTATT απλα περιεγραψε πως βλεπει ο ιδιος το περασμα απο τη μια στην αλλη και εξεφρασε με τον τροπο του τον αποχαιρετισμο που ο ιδιος εκρινε σκοπιμο. Εσυ ανοιγεις νεα θεματα στο παρον τα οποια δεν ειναι επι του θεματος. Αν εχεις να προσθεσεις κατι, καποιο "αντιο", καποιο "στα τσακιδια" καντο. Αλλα μην μπλεκεις αλλα θεματα εδω!

Ευχαριστω για την κατανοηση!


Φιλικα

Στεφος
 
Re: Αποχαιρετισμος

1. Ε καινούργιος είμαι εδώ. θα μάθω σιγά-σιγά... :mrgreen:
2. Δεν ανέλαβε τις υπερατλαντικές λόγω κόστους, αλλά όμως μήπως κονομάει από αυτές?
3. αν δεν είναι αυτό το σωστό topic πες μου ποιο είναι τότε!
4. και εγώ με τον τρόπο μου αποχαιρετισμό έκανα....
 
Re: Αποχαιρετισμος

Θες λίγο να μας αναλύσεις το πώς κονομάει από αυτές; Πωλώντας θέσεις κοινού κωδικού; Και αν, το κακό που είναι;
 
Re: Αποχαιρετισμος

Δεν μπορώ ακόμα να πω αν είναι καλό ή κακό.
Για να καταλάβεις το σκεπτικό μου, θεωρώ ότι καλώς ή κακώς η εταιρεία από σήμερα χωρίς τα υπερατλαντικά είναι πολύ πιο φτωχή.
Αν όντως, όπως έγραψε ο makedonas, η MIG δεν ανέλαβε τα υπερατλαντικά λόγω κόστους, δεν θα έπρεπε να πουλάει και εισιτήρια για τις Delta κλπ εταιρείες.
Δεν τα παίρνεις, μην τα πάρεις.
Ε αυτό δεν είναι κακό? ή είναι καλό? "Αναρρωτιέμαι"
 
Top