Μικρά ελληνικά αεροδρόμια

geia sou Niko,
metafero me epifylaksi ayta pou mou ehoun pei gia to Epitalip, oti diladi eprokeito gia to kapritsio enos dimarhou, pou me ti stiriksi i anohi Hleiou ypourgou eftiakse to aerodromio ekei gia psifothirikous logous.
Gerasimos
 
Γεράσιμε σε ευχαριστώ πολύ.

Κάτι αντίστοιχο είχα ακούσει και εγώ από μία γνωστή που κατάγεται από τον Πύργο. Ξέρεις μήπως τί ισχύει σήμερα; Εννοώ αν χρησιμοποιείται καθόλου;
 
Απ' ότι ξέρω στο Επιτάλιο εδρεύουν 2 PEZETEL για αεροψεκασμούς και αεροπυρόσβεση. Αυτό που δεν γνώριζα ήταν σχετικά με πτήσεις της Ολυμπιακής προς Επιτάλιο! Πότε έγινε αυτό? Εγώ ήξερα απλώς για μια πτήση της ΟΑ που ξεκίνησε γύρω στο 1969 από Αθήνα για Ανδραβίδα και η οποία είχε τον τίτλο ΑΘΗΝΑ-ΠΥΡΓΟΣ.
 
NIKOΣ ΣΑΡΟΥΚΟΣ":1zh94548 said:
Γεράσιμε σε ευχαριστώ πολύ.

Κάτι αντίστοιχο είχα ακούσει και εγώ από μία γνωστή που κατάγεται από τον Πύργο. Ξέρεις μήπως τί ισχύει σήμερα; Εννοώ αν χρησιμοποιείται καθόλου;

όπως έγραψε και ο regnis, εδρεύει κλιμάκιο PZL.
 
Ego 8a pw gia to Aerdromio ths Samou to opoio eixa thn timi na gnoriso otan hmoun fandaros ekei. Loipon to en logo aerodromio thymhzei entona afrikaniko aerodromio toso sto mege8os alla kai sto gegonos oti einai teleios troto oson afora thn asfaleia kai ypoti8etai oti einai kai die8nes aerodromio!!!
 
OA277":1okc4tpi said:
Hi,
san Komotinaios mallon tha mporousa na doso plirofories edo pera :)
To proto aerodromio pou eihe i Komotini itan ekei pou einai simera i sholi astifilakon gia osous tihainei na gnorizoun..... Ap'osa ksero den leitourgei edo kai hronia......eiha paei mono mia fora otan eimoun 6 hronon kai to mono pou thimamai einai enas mikros diadromos kai 2 tol....
Auto pou leei o Gerasimos prepei na einai stin vasi stin Maroneia......ekeino ap'osa ksero leitourgei......den ksero omos leptomereies...sorry...
OA277
p.s. Re si Phantoma stin Komotini eisoun???? Toso pikra itan???

EIXA FOTO ME AEROPLANO STIN KOMOTINI TIS TEA............ALLA TIN EXASA APO TO P/C MAZI ME ALLA POLLA
 
AGRINIO

NIKOΣ ΣΑΡΟΥΚΟΣ":rd6qjj3n said:
Καλησπέρα σε όλους!

Προσπαθώ να βρω φωτογραφικό υλικό από λιγότερο γνωστά αεροδρόμια, όπως Αγρίνιο, Σπάρτη, Επιτάλιο κ.α. Γνωρίζει μήπως κανείς αν υπάρχουν σχετικές πηγές στο διαδίκτυο;

Επίσης δύο ακόμη ερωτήσεις:

Με τον αερολιμένα Επιταλιου, τί ακριβώς συμβαίνει; Γιατί κατασκευάστηκε όταν ακριβώς δίπλα είναι η Ανδραβίδα; Χρησιμοποιείται καθόλου σήμερα μετά το άδοξο τέλος της γραμμής της ΟΑ πριν από 11 και πλέον χρόνια;

Γνωρίζει επίσης κανείς το ιστορικό ενός αεροδρομίου στην Δράμα; Αν δεν κάνω λάθος υπήρχε γραμμή της ΤΑΕ κάπου στα τέλη της δεκαετίας του 1940 και αρχές του '50...

Σας ευχαριστώ.

APO TO SITE TIS AEROLESXIS AGRINIOU MALLON 8A VREIS FOTO.......ENO KAI TO AERODROMIO TIS SPARTIS TO EIXA...............ALLA OXI PIA.......
 
xristos":xjdwx7f9 said:
Απ' ότι ξέρω στο Επιτάλιο εδρεύουν 2 PEZETEL για αεροψεκασμούς και αεροπυρόσβεση. Αυτό που δεν γνώριζα ήταν σχετικά με πτήσεις της Ολυμπιακής προς Επιτάλιο! Πότε έγινε αυτό? Εγώ ήξερα απλώς για μια πτήση της ΟΑ που ξεκίνησε γύρω στο 1969 από Αθήνα για Ανδραβίδα και η οποία είχε τον τίτλο ΑΘΗΝΑ-ΠΥΡΓΟΣ.

Και εγώ, τα ίδια ακριβώς γνωρίζω. Το αεροδρόμιο του Επιταλίου βρίσκεται κοντά στην Αρχαία Ολυμπία και χρησιμοποιείται για αεροψεκασμούς, αλλά αμφιβάλλω αν ο διάδρομός του είναι ικανός να εξυπηρετήσει ακόμα και VIP lear jets. Φαντάζομαι ότι μόνον ελικοφόρα θα μπορεί να εξυπηρετήσει - και μόνο Ντορνιέ, φαντάζομαι.

Όσο για την πτήση Αθήνα - Πύργος, θα είναι πια εντελώς ασύμφορη η αναβίωση εκ της τέφρας της. Φανταστείτε ότι αν εκείνη την εποχή (1969), με το οδικό δίκτυο αλλά και το τροχαίο υλικό που υπήρχε κάνοντας τη χρονική απόσταση των δύο πόλεων 5 ώρες, ήταν μη ανταγωνιστική / μη βιώσιμη η λειτουργία της γραμμής, τώρα (και πολύ περισσότερο στο μέλλον) που οδικώς η απόσταση διανύεται σε 3 ώρες πόσο "βιώσιμη" θα μπορούσε να είναι. Καθόλου, φυσικά.

Εγώ, αυτό που αναρωτιέμαι είναι γιατί δεν λειτουργούν γραμμές όπως π.χ. Ανδραβίδα (Πύργος) - Θεσσαλονίκη ή Άραξος (Πάτρα) - Θεσσαλονίκη, για την εξυπηρέτηση τοπικών επιχειρηματιών που μεταβαίνουν στη Θεσσαλονίκη για δουλειές. Φαντάζομαι ότι κάποιες τέτοιες γραμμές θα μπορούσαν να είναι βιώσιμες, έστω και με συχνότητα μιας φοράς την εβδομάδα.
 
Σχετικά με τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Άραξος είχαν γίνει κάποιες προσπάθειες στο παρελθόν από την Ολυμπιακή (περίοδος 1989-1990) και την Air Greece (γύρω στο 199:cool: αλλά δεν καρποφόρησαν. Βασική αιτία, η μεγάλη απόσταση του αεροδρομίου από την Πάτρα (45 km) και η κακή συγκοινωνία.

Τώρα σχετικά με την Ανδραβίδα: Το αεροδρόμιο βασικά είναι αποκλειστικά στρατιωτικό και τώρα επιτέλους κατασκευάζεται (προγραμματιζόμενη ολοκλήρωση 2005) αεροσταθμός για να αρχίσει να λειτουργεί και ως πολιτικό (για charter κτλ.). Ελπίζω να δούμε και τέτοιες πτήσεις εσωτερικού (Ανδραβίδα-Θεσσαλονίκη).
 
MAXIM":2lnfe092 said:
EIXA FOTO ME AEROPLANO STIN KOMOTINI TIS TEA............ALLA TIN EXASA APO TO P/C MAZI ME ALLA POLLA

To EMB-110P2 SX-BNL evvoeis? to exw.. ama to 8eleis steile mou me PM tnv email sou va sto steilw.. ;) Alla kai oti allo 8eleis.. ;)
 
Top