Αποχαιρετισμος

Σκεπτικός αν θα έπρεπε να γράψω κάποιο "αποχαιρετιστήριο" post το αποφάσισα μόλις τώρα...

Δέν χρειάζεται "μνημόσυνο".

Όπως οι περισσότεροι που έγραψαν συναισθηματικά posts έτσι και εγώ με DC πρωτοπέταξα σαν μωρό με τους γονείς μου αλλά και σαν ασυνόδευτος.

Δεν θα γράψω "δακρύβρεχτο" post γιατί η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ γιατί:

1-Σαν όνομα συνεχίζει να υπάρχει και χαίρομαι γιαυτό (Θα μπορούσε να είχε κλείσει...)
2-Δεν είναι η πρώτη φορά που αλλάζει χέρια (Από τον Ωνάση πήγε στο Δημόσιο και τώρα στην M.I.G)
3-Δεν είναι πρώτη φορά που αλλάζει το δεύτερο συνθετικό ( airlines/airways/air)
4-Η πολύχρονη επαφή μου με αυτή , πλέον μου έχει αφήσει το "Αν σου κάτσει" σαν αυτόματο συνειρμό... (Θα πετάξεις η όχι , Με "καλό" πλήρωμα η όχι , Στην ώρα σου η όχι κ.ο.κ)

Η αντιστοιχία που μπορεί να περιγράψει την κατάσταση όπως την προσλαμβάνω εγώ είναι :
ΕΝΑ "Κλασικό" αυτοκίνητο (Π.Χ μία Rolls ) που όταν πρωτοκυκλοφόρησε ήταν δακτυλοδεικτούμενη και ο ιδιοκτήτης της την "γυάλιζε" συνεχώς κρατώντας το "λαμπερό" , έφθασε όταν άλλαξε ιδιοκτήτη και το ανέλαβε "γραφείο ενοικιαζόμενων" να φθάσει σε αυτή την κατάσταση
http://www.frankdale.com/restoration_pics/before/4.jpg , ,
http://www.frankdale.com/restoration_pics/before/12.jpg ,
http://www.frankdale.com/restoration_pics/before/13.jpg ,
http://www.frankdale.com/restoration_pics/before/16.jpg ,
και ευελπιστώ ότι τώρα που έφυγε από την κακομεταχείριση που είχε σαν "ενοικιαζόμενο" και πήγε σε άλλον ιδιοκτήτη θα το επαναφέρει στη κατάσταση θαυμασμού που του αρμόζει κάπως έτσι δηλαδή
http://www.frankdale.com/restoration_pics/after/6.jpg ,
http://www.frankdale.com/restoration_pics/after/5.jpg ,
http://www.frankdale.com/restoration_pics/after/15.jpg
ώστε να επανέλθει έτσι :
http://www.frankdale.com/restoration_pics/after/1.jpg

Χαίρομαι λοιπόν που βλέπω να μην έχει πάει στην "πρέσα" για "παλιοσίδερα" (κλείσιμο) αλλά να γίνεται restoration .

Δεν λέω λοιπόν "αντίο" αλλά καλή συνέχεια.
 
gonso":c5erywf3 said:
AirNewZealand":c5erywf3 said:
Θερμή παράκληση : μην γ*****τε και αυτό το θέμα

Aν πούμε μιά λιγότερο δακρύβρεχτη άποψη, θεωρείται ότι γ****με το θέμα?

Σας ζητώ ταπεινά συγγνώμη αγαπητέ που εγώ είμαι ικανός να γράφω μόνο "δακρύβρεχτα" ποστ, και δεν έχω τη διάνοια για να κατασκευάζω χριστουγεννιάτικα quiz. Ευτυχώς, υπάρχουν και μέλη όπως ο B747-400F, που κατάλαβε σε τί αναφέρομαι,

B747-400F":c5erywf3 said:
Αγαπητε GONSO,Ο φιλος μας AirNewZealand αναφερεται σε σειρα απαντησεων και διαλογο, που σβηστηκε απο τους συντονιστες.

και τον ευχαριστώ για αυτό.

Δεν ξέρω αν είναι δόκιμο, αλλά και σπίτι αλλάζεις, μπορεί και να το κατεδαφίσεις για να φτιάξεις κάποιο καλύτερο. Κεραμίδι εξακολουθείς να έχεις πάνω απ' το κεφάλι σου. Αλλά κάποιες αναμνήσεις είναι δεμένες με το παλιό σπίτι, όχι με το καινούριο ή το ανακαινισμένο.

Και σαν καλός Χριστιανός, γυρνάω και το άλλο μάγουλο για να φάω και από εκεί σφαλιάρα.
 
Τώρα γιατί αρπάχτηκες........είναι απορίας άξιο???

Αν είναι επειδή δεν κλαίω ώς θα όφειλα (προφανώς) σε αυτό το thred, να το διορθώσω αν απαιτείται.

Και μήν κάνεις το λάθος να με μπερδεύεις με αυτούς που κοκκορομαχούν ΟΑ-Α3 εδώ και μήνες εδώ μέσα. Δεν το έχω παίξει αυτό το παιχνίδι. Μία άποψη εξέφρασα. Αν δεν χωράει εδώ μέσα, μάλλον το πρόβλημα δεν το έχω εγώ.
 
Αν πρόσεξες, ούτε ειρωνεύτηκα κάποιον για τα αρνητικά του σχόλια, ούτε τον παρότρυνα να γράψει μόνο θετικά σχόλια. Εσύ πάλι, δεν μπόρεσες παρά μόνο να χλευαστείς όποιον εξέφρασε κάποιο συναισθηματισμό. Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.

gonso":1c5s9yv9 said:
Τώρα γιατί αρπάχτηκες........είναι απορίας άξιο???

Μεγάλης. Γιατί ούτε δουλεύω/δούλευα στην Ολυμπιακή, ούτε στην Aegean, ούτε έχω συγγενείς σε καμμία από τις δύο. Εσύ γιατί ειρωνεύτηκες, θα μου εξηγήσεις?
 
Δλδ όσοι εκφραστήκαμε σε αυτό το thread κλαίμε (προφανώς???) ή είμαστε κατακριτέοι επειδή είπαμε μια καλή κουβέντα?

Καλώς, κακώς, ασχήμως, κάποιοι απο εμάς είχαμε ένα δέσιμο παραπάνω με την πΟΑ για τον χ,ψ,ω ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ λόγο. Να το κρύψουμε? Με την ίδια λογική και εγώ θα ήθελα σε αυτό το thread να μην γραφτεί, έστω και για μία φορά, κάτι απο αυτά που τα ξέρουμε χρόνια και τα λέμε και τα ξαναματαλέμε για το πόσο ζημιογόνα ήταν η πΟΑ και τι στοίχισε και θα στοιχίσει και μελλοντικά στην τσέπη μας κτλ κτλ...

Όμως δεν είπα τίποτα γιατί είμαστε νομίζω ελεύθεροι να εκφραζόμαστε και έτσι σεβάστηκα και τις αρνητικές, χιλιοειπωμένες και γραφικές πλέον γνώμες...

Στην τελική, αν κάποιος διαφωνεί με την τροπή του thread αυτού ας μην γράψει, όπως έκαναν και οι περισσότεροι, ή ας κάνει καμπάνια να το κλειδώσει...

Άλλωστε το thread έτσι ξεκίνησε απο τον Μακ και ανταποκριθήκαμε πρώτα εμείς οι κλάψες και μετά οι υπόλοιποι στυγνοί τεχνοκράτες...

Λυπάμαι(ας κλάψω λίγο :cry: )...

:deadthread:
 
Αυτό που κυρίως θα χαθεί είναι αυτόπου θα μπορούσαμε να πούμε "αύλη εμπορική αξία...¨" Εξηγούμαι: Κάποτε μπορεί να δούμε ξανά υπερατλαντικά, πολλούς προορισμούς (γερμανία...γαμώτο) και όλα τα καλά του θεού. Όμως όλα αυτά χρόνια δημιουργήθκε μιακουλτούρα και μια παράδοση σε πολλούς τομείς από την ασφάλεια και τον χειρισμό ειδικών περιπτώσεων ασθενών μέχρι και αρραβώνες στον αέρα που λέει λόγος. Δυστυχώς όλη αυτή η πείρα δεν καταγράφηκε πουθενά δεν δημιουργήθηκαν παράπλευρες δραστηριότητες που θα σρήριζαν αυτήν την εμπειρία π.χ ιδιωτική σχολή-τμήμα ΤΕΙ με θέμα την τεχνολογία αεροσκαφών ή το μάρκετινγκ κτλπ και τώρα όλα αυτά πάνε χαμένα
Οτι χάσαμε σαν λαός απότην τεχνολογία που είχε αναπτύξει (όσο και αν ακούγεται χαζό) η ΙΖΟΛΑ!!!, η ΒΙΑΜΑΞ στα αμαξώματα και πάν απ όλα η ναυρχίδα της Ελληνικής Παραγωγής η ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΠΑΤΡΑΙΚΗ χάνουμε ξανά με το κλείσιμο της πΟΑ...Για αυτό στεναχωριέμαι που σαν λαός ποτέ δεν μπορέσαμε να συνδέσουμε και να μεταφέρουμε την γνώση από την "βιομηχανία¨" στην εκπαίδευση...
 
Καλή συνέχεια......
 
gonso":3sgks9ah said:
Αγαπητέ μου Hastaroth , εν έτει 2009 δεν μπορεί να γίνει αυτό. Η εξυπηρέτηση είναι άμεσα συνδεδεμένη με το κόστος. Οι καθυστερήσεις λόγω κυκλοφορίας (ελέω τεχνολογίας), μειώνονται συνεχώς τα τελευταία χρόνια και είναι γενικά ελάχιστες. Οι αναγγελίες στα ελληνικά αεροδρόμια για καθυστέρηση μιάς ή δύο ωρών λόγων εναερίου κυκλοφορίας είναι μούφα γαλβανιζέ.
Μην είσαι τόσο σίγουρος φίλε gonso -(το gonso είναι αεροναυτικό σημείο δίπλα στη Δία του Ηρακλείου για όσους εν κατέχουν)-εκτός και αν δουλεύεις στο ATC και θες να το δικαιολογήσεις!
To Ηράκλειο και όχι μόνο (Ρόδος,Χανιά,Κέρκυρα),δε δίνουν CTOT κάθε μα κάθε καλοκαίρι τώρα,λόγω έλλειψης parking positions τα τελευταία τρία μην πω παραπάνω,τουλάχιστον χρόνια?

Ένα τελευταίο θα πώ και σκεφτείτε το λίγο.

Αν σε άσχετο χρόνο, πρίν πχ 3-4 χρόνια, σας έλεγε κανείς ότι η ΟΑ θα έκλεινε (γιατί έκλεισε μην γελιόσαστε), 4 μέρες πρίν από βουλευτικές εκλογές, και στα κανάλια δεν θα λεγόταν κουβέντα (1μιση λεπτό ρεπορτάζ είχαν), οι εφημερίδες τίποτα στις πρώτες σελίδες, και οι συνδικαλιστές δεν θα βγάζανε κίχ...................τί θα λέγατε?

Τί εννοώ? Ότι αυτό που έχει συντελεστεί είναι απίστευτο. Το έλεγα έκπληκτος από τότε που μάθαμε το σχέδιο που ενέκρινε η ΕΕ. Αυτοί που βάφανε αεροπλάνα και καίγανε τροχόδρομους, πού πήγανε? Μήπως η λύση τελικά ήταν καταπληκτική γι'αυτούς και παρ'όλα αυτά θεωρούσαν τον αρμοδιο υπουργό persona non grata. Τον άνθρωπο που τους έσωσε?
Αυτά τα αποχαιρετώ με χαρά.

Συμφωνώ απόλυτα!

Και εγώ έχω τις εμπειρίες τις δικές σας και τις νοσταλγίες. Στενοχωριέμαι για τους φίλους μου αεροπόρους που θα πετάνε γραφεία από εδώ και στο εξής, αλλά τα πακέτα που θα πάρουν και θα παίρνουν μου απαλύνουν την στενοχώρια και δεν ειρωνεύομαι καθόλου. Το εννοώ όπως το λέω.
Όπως και να το κάνουμε όμως, στενοχωρήθηκα πολύ περισσότερο όταν έκλεισαν μικρότερες ελληνικές αεροπορικές, και άφησαν τον κόσμο στην κυριολεξία στο δρόμο, όχι μόνο χωρίς αποζημίωση, όχι μόνο χωρίς αποκατάσταση και μέριμνα για το τί θα γίνουν αλλά και ένα φέσι 3 ή 4 μηνών ακατάβλητων δεδουλευμένων.


Ας μην τα ισοπεδώνουμε όμως όλα.Ένα μεγάλο μέρος τους έτσι κι αλλιώς δεν πρόκειται να καθήσει στην ΥΠΑ.Ούτε στη MIG θα πάει.Aegean το βλέπω πιο πιθανό γι αυτούς που δε θέλουν να πάνε έξωτερικό με τα τωρινά δεδομένα.
Το καλό πάντως είναι ένα!
Επιτέλους κάποιος πήρε μια απόφαση που κανένας δεν τολμούσε μέχρι τώρα και επιπλέον κατάφερε να μην ανοίξει μύτη...
Αυτή η όποια τέλος πάντων απόφαση είναι που λείπει τόσα χρόνια από τη Χώρα μας και το ξέρουμε πολύ καλά όλοι!
Πόσα παραπάνω θα πληρώναμε σε πρόστιμα και άλλα έξοδα λειτουργίας της εταιρείας αν αυτή δεν έκλεινε έστω και με βάση το συγκεκριμένο νομοσχέδιο που τόσο πολύ φροντίζει-και αυτό σε ενοχλεί,αντί να το διεκδικήσεις και για 'σένα- τους εργαζομένους εκεί?
Πήγαινε στη MIG να δουλέψεις!Αν δεν πάρει κάποιος τηλ. για 'σένα,δε νομίζω ότι θα το πετύχεις,εκτός και ενδιαφέρεσαι για κάποια πολύ αναλώσιμη θέση...
Το ρουσφέτι λοιπόν και η αναξιοκρατία υπάρχει ακόμη,το μόνο θετικό είναι ότι δεν την σπονσονάρουμε ως δημόσιο πλέον.

Τώρα αν εσύ ειδικότερα,για τους δικούς σου πάντα,προσωπικούς λόγους,αρέσκεσαι στο να χοροπηδάς πάνω στον τάφο των τελευταίων χειριστών της πΟΑ,να τους ισοπεδώνεις και να τους ειρωνεύεσαι,είσαι ελεύθερος να το κάνεις. :great:

It's a free country...!
 
Το πρώτο μου post σε αυτό το forum - καλώς σας βρήκα!

Βλέποντας τα αεροσκάφη της πΟΑ παρκαρισμένα στον TWY B, ανακάλυψα το Β734 "Όλυνθος" (SX-BKB) το οποίο μου θύμισε την πρώτη δοκιμαστική πτήση που πραγματοποιήθηκε στις 13.01.01 από LGAT για LGAV με το συγκεκριμένο αεροσκάφος. Ήταν μια βροχερή ημέρα, και είχαμε πάει όλοι όσοι ασχολούμασταν τότε με την κατασκευή του αεροδρομίου να παρακολουθήσουμε την άφιξη του πρώτου αεροσκάφους στο διάδρομο 3R. Παρακάτω θα βρείτε τα links με τις φωτογραφίες που τράβηξα την ημέρα εκείνη. Ήταν για όλους εμάς τότε μια ιστορική στιγμή.

gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=17792
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=17794
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=17796
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=17797
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=17798
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=17799
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=17800
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=17801
gallery/image_page.php?album_id=7&image_id=17802

Αποχαιρετούμε λοιπόν την παρουσία της πΟΑ στο LGAV ενθυμούμενοι την πρώτη άφιξη αεροσκάφους της εκεί.
 
Ευχαριστούμε και καλώς ήρθες (από έναν tourist προς τον άλλο). :)

Όντως οι φωτό είναι ένα καλό αντίο για την εταιρεία και την παρουσία της στο LGAV.

Ο Βασιλιάς πέθανε ζήτω ο Βασιλιάς.
 
Top