GainJet

Νομίζω το έχουμε ξαναεπισημάνει 'οτι τα αεροπλάνα δεν ανήκουν στην ίδια την εταιρία αλλά πετάνε υπό το AOC της.
Όσο για τα τακτικά δρομολόγια, δεν νομίζω ότι αναφέρθηκε από κανέναν ότι η Gainjet θα κάνει τακτικά δρομολόγια. Πως σου ήρθε αυτό?
 
Στην σελίδα της υπάρχει και το SX-BJI (το BAe του Καζίνου Ρόδο). Υπάρχει αυτό τελικά; Γνωρίζει κάποιος κάτι;
 
Αυτό είναι ακόμα στην Αγγλία.. Δεν έχει φύγει από εκεί από τότε που πήγε..
 
Aγαπητο νεοσυστατο μελος, η Κασσανδρα παντα ελεγε την αληθεια για αυτο τον λογο δεν ηταν ευχαριστη σε μερικους. Ευχαριστω.
 
Akis":2fubw832 said:
Στην σελίδα της υπάρχει και το SX-BJI (το BAe του Καζίνου Ρόδο). Υπάρχει αυτό τελικά; Γνωρίζει κάποιος κάτι;
MerNion":2fubw832 said:
Αυτό είναι ακόμα στην Αγγλία.. Δεν έχει φύγει από εκεί από τότε που πήγε..

Χθές, τοπικό κανάλι είχε συνέντευξη τον "Καζινάρχη" και η τελευταία ερώτηση που του έγινε ήταν το τι γίνεται με το συγκεκριμένο Α/Φ.

Απαντώντας, το Αβράκι το είπε Jumbolino (επειδή λέει είναι 4κινητήριο όπως τα τζάμπο) και είπε ότι ενώ ήταν έτοιμο πλέον να έρθει Ελλάδα (ως 34θέσιο με VIP configuration), άλλαξαν κάποιοι κανονισμοί της EASA, και επειδή παίρνει καιρό να δημοσιευτούν οι νέοι μάλλον θα πάει πίσω το θέμα. Βέβαια προσπαθούν, λέει, να το "πετάξουν" βάσει προηγούμενων κανονισμών και σε λίγες μέρες θα ξέρουν...

Τώρα, αν όντως στέκουν αυτά, κάποιος που γνωρίζει 2-3 πραγματάκια μπορεί να μας "φωτίσει"...
 
OA701":1esino29 said:
Απαντώντας, το Αβράκι το είπε Jumbolino (επειδή λέει είναι 4κινητήριο όπως τα τζάμπο) και είπε ότι ενώ ήταν έτοιμο πλέον να έρθει Ελλάδα (ως 34θέσιο με VIP configuration) (...)

Ορθος ο κυριος. Και το χαιδευτικο του ειναι Jumbolino, και ειναι απο τον Απριλιο ετοιμο να ερθει Ελλαδα και να αρχισει τις πτησεις.

OA701":1esino29 said:
(...) άλλαξαν κάποιοι κανονισμοί της EASA, και επειδή παίρνει καιρό να δημοσιευτούν οι νέοι μάλλον θα πάει πίσω το θέμα. Βέβαια προσπαθούν, λέει, να το "πετάξουν" βάσει προηγούμενων κανονισμών και σε λίγες μέρες θα ξέρουν...

Κανοντας ενα τσεκ στην EASA, διαπιστωσα οτι καποιοι δημοσιευμενοι κανονισμοι ισχυουν απο το 2003 και πιο παλια, οποτε μπορω να φανταστω οτι εχουν γινει αλλαγες-αναπροσαρμογες. Τωρα γιατι ο Ελληναρας προσπαθει να παρακαμψει τις νεες προσαρμογες-αλλαγες, ειναι θεμα που σηκωνει πολλη κουβεντα μεν, αλλα οχι εδω!
 
Από ένα link του A.net βρήκα αυτές τις φωτό των 757 της Gain Jet που "νοικιαστηκαν" από αφρικανικές κυβερνήσεις για τη σύνοδο αρχηγων στον Ο.Η.Ε πριν λίγες μέρες. Βρισκονται αρκετά κατω στη λίστα.
 
Το 757 ειναι AOG στη Γερμανια απο βαρια προσγειωση?
 
Προχτες 12/10 ηταν στην Αθηνα το αεροπλανο. Μετα απο κει δεν ξερω τι εγινε...
 
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί κάπου αλλού, (λείπω από τα πράγματα αρκετό καιρό), αλλά η Gainjet παρέλαβε πριν λίγες ημέρες δύο νέα αεροπλάνα.
SX-GAB, Gulfstream G450, s/n 4172, ex N572GA, άφιξη 13-1-10.
PT-TFK (to be SX-NSS), Embraer Phenom 100, s/n 35, άφιξη 16-1-10.
Και τα δύο βρίσκονται στην Αθήνα.
 
Top