Norwegian στην Ελλάδα

737-300 :?

Πέμπτη-Σάββατο-Κυριακή. Η κύρια βάση της είναι το Όσλο οπότε δε νομίζω να το συνεχίσει και χειμώνα εφόσον ούτε το Όσλο τολμάει. Αν και έχει μεγαλύτερη συχνότητα στο ARN.
 
Bασεις έχει η Νorwegian τόσο στο Όσλο (Gardermoen, Rygge) όσο καί στην Στοκχόλμη Arlanda, Κοπεγχάγη καί Βαρσοβία. Τώρα το αν το Όσλο είναι εποχιακό ή όχι, δεν σημαίνει ότι υπάρχει η ίδια τύχη καί για το δρομολόγιο προς Στοκχόλμη, ίσα ίσα που η κίνηση Σουηδία-Ελλάδα είναι μεγαλύτερη από αυτή Νορβηγία-Ελλάδα, δυστυχώς :(
Επίσης να μην ξεχνάμε το all-year round δρομολόγιο για Βαρσοβία - Αθήνα... με τρελές ώρες αναχώρησεις καί άφιξης βέβαια.
Θα δούμε από τα μέσα του καλοκαιριού το αργότερο ποιες είναι οι μελλοντικές βλέψεις της Νorwegian για το Αθήνα - Στοκχόλμη!
 
Υπάρχει μεγαλύτερη κίνηση ARL - ΑTH γιατί υπάρχουν k πιο πολλοί έλληνες στην σουηδία απότι στην νορβηγία. Εξάλλου εγώ νομίζω ότι η Norwegian προσπαθεί να αναπληρώσει το κενό που άφησε η Sterling με το κλείσιμο της. Πρόσφατα μπήκε k σε ένα άλλο δρομολόγιο που υπήρχε κενό μετά την αποχώρηση τις Sterling BUD - ARL που μέχρι τώρα πάει πολύ καλά.

Y.G. Παρολαυτά το seat pitch της είναι ΕΛΕΕΙΝΟ, ειδικά στα 733!!!!
 
Ισχύουν όλα τα παραπάνω. Πολλές φορές από Θεσσαλονίκη με Austrian, οι μισοί transit επιβάτες έχει τύχει να συνεχίζουν πρός Σουηδία... κυρίως με Έλληνες μετανάστες.

Το 733 της Norwegian έχει όντως το πιο μικρό seat pitch που έχω ζήσει. Όμως €35 όλα μέσα με πτήσεις από Νορβηγία για Γερμανία είτε για Βαλτική έχουν το κόστος τους σε άλλα θέματα. Τα 738 τους όμως έχουν πολύ καλύτερη άνεση πλέον! Όλο καί περισσότερα έρχονται στον στόλο της...
 
H Norwegian ανακοίνωσε σήμερα στην Κοπεγχάγη 10 νέα δρομολόγια από το αεροδρόμιο της Κοπεγχάγης όσο και από το Μπίλουντ στην κεντρική ηπειρωτική Δανία. Το ενδιαφέρον είναι ότι πλέον η Αθήνα θα συνδέεται από την Norwegian και με την Κοπεγχάγη, όπως και η Κώς. Δεν υπάρχουν ακόμα λεπτομέρειες για συχνότητες και αεροσκάφη που θα χρησιμοποιηθούν...αν και κάτι μου λέει ότι τα 733αρια της θα τα βλέπουμε πιο συχνά στα Ελληνικά αεροδρόμια ;) Τα νέα δρομολόγια θα αρχίσουν αμέσως μετά την αρχή της νέας χρονιάς!
 
Μα πόσες πτήσεις ναντέξει αυτο το Αθήνα-Κοπεγχάγη πια..!! SAS,Cimber,Transavia,Norwegian..Δεν είναι Λονδίνο, Παρισι ή Ρώμη..Και δεν έχει την κίνηση που έχει η σύνδεση με Στοκχόλμη λόγω μεταναστών..Η οποία παραδόξως Στοκχόλμη είναι underserved, αντίθετα με την CPH πουναι overserved..Μάλλον κάποιος θα την κάνει σύντομα..
 
Ισως ναι να μην αντέξει τόσες εταιρείες αλλα σκέψου ότι πολλοί έλληνες ζουν και στη νότια Σουηδία όπου το αεροδρόμιο της Κοπενχάγης εξυπηρετεί πολύ κόσμο και απο τις δύο χώρες.
 
Ελπίζω να μην είναι η Cimber αυτή που θα φύγει... ή τουλάχιστον να το κάνει μετά το καλοκαίρι.
 
Λίγο ΟΤ αλλά η Νorwegian θα γίνει η πρώτη Σκανδιναβική low cost εταιρεία που θα αρχίσει υπερατλαντικές πτήσεις. Η εταιρεία έχει ζητήσει slots για έναρξη πτήσεων από Όσλο για Νέα Υόρκη και Μπανγκόκ με Α330-300 από το καλοκαιρινό timetable.

Επίσης φυσικό επόμενο είναι η εταιρεία να σκέφτεται να βάλει θέσεις με περισσότερο χώρο για τους επιβάτες που πληρώνουν Full flexible εισιτήρια στο μπροστινό μέρος της καμπίνας.
 
Η Norwegian δεν έχει A333 ούτε στον στόλο της ούτε σε παραγγελια. Ακόμη k το δρομολόγιο για dubai που άρχισε πρόσφατα γίνετε με 738!! Έχεις πηγή για αυτή την πληροφορία?

Επίσης ο μονος λόγος που μπορώ να φανταστώ για τόσες πολλές πτήσεις από κοπενχάγη είναι τα νότια της σουηδίας. Η δανία δεν έχει τόσους έλληνες συγκριτικά με σουηδία εκτος βεβαια άμα έχουμε κανένα hardcore fun club στην κοπενχάγη τι να πω πια. Η κιμπέρ πάει κατά διαόλου k δεν την βλέπω να κρατάει για πολύ σε αυτό το δρομολόγιο ειδικά τώρα που μπήκε k η Norwegian.
 
Top