Κάτοχος PPL σε fATPL

Thankots

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
02/09/2009
Μηνύματα
20
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Οι κάτοχοι ενός PPL(A) πτυχίου, αν πάνε πχ στη Global θα πληρώσουν το ίδιο ποσό με κάποιον που δεν το έχει ή θα πληρώσει λιγότερα. (Δηλαδή, από 53.000 περίπου, πόσο θα πάει; 45;)

Συγνώμη αν η απάντηση υπάρχει στο forum, αλλά δεν τη βρήκα.

Επίσης, οι κάτοχοι fATPL, μπορούν να δουλέψουν σε εταιρεία, ναι ή όχι; (Έχω μπερδευτεί)

Ευχαριστώ!
 
οι κατοχοι CPL+IR(το κατα κοσμον fATPL) ναι οντως μπορουν να δουλεψουν σε εταιρια.για να μπορεσεις να παρεις ATPL θελεις 1500 ωρες απο τις οποιες 500 να ειναι σε multi crew environment

οσο για τη δευτερη ερωτηση σου,τη θεωρω αυτονοητη.μα φυσικα λιγοτερα
 
Ευχαριστώ, αλλά μήπως ξέρει κανείς πόσο περίπου θα κοστίσει;

Επίσης, εκτός από τα άριστα αγγλικά, χρειάζονται και άλλες γλώσσες; (Αν είναι προαιρετικές ή όχι ρωτάω) Σαν πιλότος πάντα, όχι σαν αεροσυνοδός.
 
αναλογα τη σχολη 50 με 70.000.τα βασικα ειναι τα αγγλικα τα οποια πρεπει να ξερεις σιγουρα αριστα.απο κει κι υστερα οποιαδηποτε αλλη γλωσσα θα θεωρηθει προσον χωρις να σημαινει οτι ειναι υποχρεωτικο
 
Ευχαριστώ! Μπορεί να κλειδώσει.
 
Κάτοχος πτυχείου ppl απο σχολή.
Μπορεί να ξεκινήσει να δίνει θωρία ATPL στην ΥΠΑ απο μόνος του κάνοντας παράλληλα το build up σε αερολέσχη, ή θα χρειαστεί κάποιο certificate πάλι απο σχολή ?
 
μπορείς να αγοράσεις βιβλία και να διαβάσεις τα μαθήματα του atpl απο μόνος σου χωρίς να είσαι γραμμένος σε μια σχολή.αυτό που δεν μπορείς να κάνεις είναι να πας να δώσεις εξετάσεις χωρίς να είσαι γραμμένος σε κάποιο πιστοποιημένο FTO και να φαίνεται ότι έχεις παρακολουθήσει τουλάχιστον το 10% των διδακτικών συνολικών ωρών που απαιτούνται απο την εκάστοτε σχολή.για να μπορέσεις να δώσεις πρέπει να έχει υπογράψει η σχολή ότι έχεις κάνει τα παραπάνω και είσαι έτοιμος να δώσεις.
 
Μια ερωτηση...εχεις PPL,μπορεις πηγαινοντας σε μια σχολη για την αποκτηση ATPL παραλληλα να γραφεις ωρες απο επισημο αναγνωρισμενο εξομοιωτη ετσι ωστε να σου ερχεται πιο φθηνα?Λιγο κουφη η ερωτηση μου αλλα τουλαχιστον να μου φυγει και η παραμικρη αμφιβολια...οποιος ξερει παρακαλω ας απαντησει.Ευχαριστω
 
Build up σε simulator δεν γίνεται, το λέει και η νομοθεσία: 100 ώρες cross country σε αεροπλάνο.
Ασε που για να κάνεις ώρες κυβερνήτου σε simulator πρέπει να έχεις το IR, άρα αλλάζουν πολλά.
To simulator που δεν είναι τύπος για την απόκτηση type rating, θεωρείται εκπαιδευτικό μηχάνημα. Δηλ στο sim Α320 ο εκπαιδευτής type rating instructor και/η΄ πχ ο κυβερνήτης που κάνει ανανέωση, γράφει ώρα κυβερνήτου Α320. Στο απλό sim τύπου πχ Elite, Αlsim κλπ δεν μπορεί σε sim να γράψει κάποιος ώρα πτητικής εμπειρίας που απαιτείται να είναι επί αεροπλάνου και να την πάει στην ΥΠΑ και να μετρήσουν οι ώρες για την απονομή πτυχίου δηλ να πάει 100 ώρες sim και να πει "Εφερα το build up μου".
 
Μια ερώτηση έχω ακόμη.
Ας πούμε πχ. οτι αυτή τη στιγμή είμαι στην μέση του PPL (περίπου 25-30 ώρες) έχωντας δώσει και περάσει και τα 9 μαθήματα στην ΥΠΑ. Για οικονομικούς λόγους όμως αδυνατώ να συνεχίσω να βάζω τις πτητικές ώρες μέχρι την τελική απόκτηση του.
Διαβάζω όμως παράλληλα την θεωρία του ATPL. Μπορώ να δώσω κάποια μαθήματα θεωρίας ATPL στην ΥΠΑ χωρίς να έχω πάρει πρώτα το PPL(skill test)? ή θα πρέπει να το τελειώσω πρώτα και μετά να ξεκινήσω να δίνω τα θεωρητικά μαθήματα ?
 
Top