Αεροπορία & Οικολογία

  • Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Αεροπορία και οικολογία

Κατόπιν συνεδρίασης της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών αποφασίστηκε η μείωση στο μισό των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2050.
Πολύ θετική η συγκεκριμένη συμφωνία (κατά τη γνώμη μου) με μοναδικό αρνητικό την αύξηση των ναύλων.
Χαλάλι αν είναι να περισσέψει λίγος αέρας για τα παιδιά και τα εγγόνια μας.

πηγή: metro

Προς τους συντονιστές:
Προτίνω το παρόν θέμα να μετονομαστεί σε "Αεροπορία & Οικολογία" αντί του "Οικολογία κατά Αεροπορίας"
 
Απίστευτο

H Japan Airlines σε μία ακόμη προσπάθεια μείωσης των εκπομπών CO2, δοκιμάζει τη χρήση των σκιαδίων των παραθύρων στην καμπίνα επιβατών στο έδαφος,
ώστε να μειωθούν οι διαφορές θερμοκρασίας ανάμεσα στις πτήσεις. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την λιγότερη λειτουργία του air conditioning και κατ’ επέκταση
τη μείωση των εκπομπών CO2. Μέχρι στιγμής σε 650 δοκιμαστικές πτήσεις υπήρξε μείωση των εκπομπών κατά 55 τόνους.... Απίστευτο!
 
Το εφαρμόζει ήδη η Continental και ειδικότερα στο hub της στο Houston τους καλοκαιρινούς μήνες, μας ζητήθηκε καθώς εγκαταλείπαμε το αεροσκάφος αλλά και καθώς επιβιβαζόμασταν να έχουμε τα σκιάδια κλειστά ώστε να μην επηρεάζεται η θερμοκρασία της καμπίνας. Ειδικότερα κατα την αποβίβαση προβάλαν σαν δικαιολογία, οι επομένοι επιβάτες που θα έρθουν να μην βρούν μια ζεστή καμπίνα λόγω του ήλιου, αλλά προφανώς οι λόγοι ήταν για να κάνουν οικονομία.
 
Και η ΒΑ μπαίνει στον χορό της "πράσινης αεροπορίας" αφού σχεδιάζει σε συνεργασία με την Rolls Royce μεγάλης έκτασης δοκιμές, στο έδαφος, με βιοκαύσιμα.

:arrow: http://business.timesonline.co.uk/tol/business/industry_sectors/transport/article6936247.ece


Επίσης, περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόσφατο εγχείρημα της KLM δίνει στέλεχος της Honeywell, απ’ όπου βγαίνει και η είδηση της συνεργασίας KLM, North Sea Petroleum και Spring Associates με εμπορική ονομασία SkyEnergy και σκοπό την παραγωγή και χρήση πράσινων καυσίμων...

:arrow: http://www.reuters.com/article/mnGreenAutos/idUS130966829520091130

Το έριξαν στην καθετοποίηση οι αεροπορικές ή μου φαίνεται? Παίρνουν θέση απεμπλοκής απο την ασταθή αγορά πετρελαίου και όποια βγεί πρώτη στην αγορά με νέα καύσιμα θα ευτυχήσει :cool: ...
 
Μια ηλεκτρονική υπογραφή είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε (για αρχή):
http://www.mazigiatoklima.gr/
 
Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερες πληροφορίες για το περιβάλλον ας κάνει google Euromart (European Cooperative Measures for Aeronautical Research and Technology), όπου εκτός των άλλων τεράστια κονδύλια δίδονται για εξοικονόμηση ενέργειας κ πόρων. Μεταξύ άλλων συμμετέχουν η AIRBUS, η Eurocoper, η PZL, η SAAB, η AgustaWestland κα.

Το μεγάλο ερώτημα είναι κατά πόσο η στροφή προς φιλικότερες τεχνολογίες θα κρατήσουν εταιρείες σαν τις παραπάνω ανταγωνιστικές σε σχέση με παραγωγούς στην Κίνα ή στην Ινδία. Στηρίζονται στο ότι η νομοθεσία θα επιβάλει όρια τα οποία θα πληρούνται (μόνο) από τα ακριβότερα προϊόντα τους. Οι στόχοι που έχουν τεθεί από ΕΕ για το 2020 είναι μάλλον μη ρεαλιστικοί καθώς κανείς δεν θα προλάβει να αναπτύξει προϊόντα που καίνε υδρογόνο, δεν θα χρησιμοποιούν επικίνδυνα υλικά ή θα ανακυκλώνονται πλήρως.. Οδηγός για την αεροπορική βιομηχανία είναι η αυτοκινητοβιομηχανία (βλ Mercedes-Daimler) όπου ήδη η οικο-παραγωγή βρίσκει εφραμογή (κ πιθανότατα το έχετε προσέξει στις διαφημίσεις για την C κ S class)

OA701":32i65wue said:
Πέταξε το πρώτο επιβατηγό αεροσκάφος με βιοκαύσιμα...

Η KLM απογείωσε σήμερα ένα 747 της (για πέταμα το είχαν???) με μείγμα βιοκαυσίμων σε έναν απο τους τέσσερεις κινητήρες...

για την ακρίβεια το καύσιμο σε αυτόν τον κινητήρα ήταν 50% συμβατικό κ 50% μείγμα βιοκαυσίμων..δλδ ουσιαστικά το 1/8 του 747 χρησιμοποίησε ΒΙΟ. Ανάλογο πείραμα είχε κάνει κ η AIRBUS βάζοντάς ηλιακά κύτταρα στα φτερά ενός α/φους για να αποδειχτεί ότι είναι παραγωγικό μόνο σε ορισμένο ύψος, ταχύτητα, βάρος κτλ δλδ μη εκμεταλλεύσιμο για την ώρα..
 
...what would happen if three passenger jets departing from Los Angeles, San Francisco and Las Vegas were to rendezvous over Utah, assume an inverted V-formation, occasionally swap places so all could have a turn in the most favourable positions, and proceed to London. They found that the aircraft consumed as much as 15% less fuel...

Μας φαίνεται αδύνατο το παραπάνω??? Κι όμως το ψάχνουν, βασιζόμενοι σε έρευνες σε πτηνά και τα πλεονεκτήματα της πτήσης τους σε σμήνη με σχηματισμό...

Φυσικά, ήδη ο αμερικανικός στρατός "χώθηκε" και σε συνεργασία με την Boeing θα το ερευνήσουν περαιτέρω...

:arrow: http://www.economist.com/sciencetechnology/displaystory.cfm?story_id=15009915
 
Top