Σχετικα με Medical.

Oχι , ενα απλο καρδιογραφημα κανεις για την αποκτηση του medical class 1 . :)
 
Αυξημένο ουρικό οξύ στις αιματολογικές εξετάσεις επιρεάζει την απόκτηση και την ανανέωση του medical class 1?
 
οχι δεν νομιζω να χεις προβλημα.
 
Μια ερώτηση καρδιολογικού περιεχομένου.
Κάποιος με έκτακτες κοιλιακές συστολές χωρίς κάποιο άλλο παθολογικό αίτιο στην καρδιά (επιβεβαιωμένο με υπέρηχο) μπορεί να αποκτήσει το medical class 1 ?
 
Παιδιά σχετικά με το Medical Class 3 γνωρίζει κάποιος τί απαιτείται σε σχέση με την όραση και αν επιτρέπεται λέιζερ για τη διόρθωση της μυωπίας?
 
Με αφορμή το περιστατικό με τον χειριστή που έγινε στη Μυτιλήνη https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=25&t=6785 θέλω να πω τα εξής:

Μια γενική καρδιολογική εξέταση κάθε 2-3 χρόνια δεν κάνει κακό ανεξαρτήτως οικογενειακού ιστορικού ή όχι. Δεν κοστίζει πολλά και με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να προλάβετε χειρότερες καταστάσεις.

Τι περιλαμβάνει:
1) Ηλεκτροκαρδιογράφημα
2)Μέτρηση αρτηριακής πίεσης (συστολικής και διαστολικής)
3)Ακουστικός έλεγχος με στηθοσκόπιο
4)Δοκιμασία κοπώσεως ( σε κυλιόμενο τάπητα)
5)Υπέρηχος doppler
6) Holter 24h (για την μέτρηση της πίεσης ή της καρδιακής λειτουργίας-αρρυθμίες, έκτακτες συστολές, παύσεις, κλπ.)
7) Εξετάσεις αίματος (κάποιοι καρδιακοί δείκτες μπορούν να δείξουν επικείμενο νόσημα)

Μπορεί να φαίνονται πολλά αλλά σε 1 ώρα και με ένα 100άρικο έχετε καθαρίσει.
Υπάρχουν και κάποιες άλλες όπως στεφανιογραφία, σπινθηρογράφημα, μαγνητική τομογραφία κλπ. αλλά αυτές κοστίζουν αρκετά και γίνονται μετά από προτροπή του καρδιολόγου.

Σε ένα άλλο θέμα τώρα (αναφέρομαι γενικά και όχι για τον συγκεκριμένο χειριστή.)

Κατά πόσο είναι δυνατό ένας χειριστής μετά από ένα τόσο σοβαρό επεισόδιο να επανέλθει στα καθήκοντά του?

Υπάρχει περίπτωση να του αφαιρεθεί το medical? (αφού εκτός του συγκεκριμένου επεισοδίου ενδεχομένως να ακολουθήσει και φαρμακευτική αγωγή εφ’όρου ζωής).

Υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη? (γιατί από τη στιγμή που χάσει το medical χάνει και τη δουλειά του)

Ποιο μπορεί να είναι το εργασιακό του μέλλον? Μπορεί η εταιρεία να τον τοποθετήσει σε άλλο πόστο-καθήκοντα ή απολύεται αυτομάτως?
 
asterixx25, τα τρία πρώτα που έγραψες ωφείλει να τα εξετάζει κάθε AME που σέβεται τον πελάτη του (χειριστή)!
Το τέταρτο, εξ' όσων γνωρίζω, το κάνουν πολλοί AME! Το πέμπτο, όπως μου έχει πει καρδιολόγος, γίνεται αν βρεθεί κάνει ανησυχητικό στις προηγούμενες 4 εξετάσεις! Τα δύο τελευταία είναι πολύ εξειδικευμένα και πιστεύω εφαρμόζονται μόνο αν υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις...

Τώρα για τις υπόλοιπες ερωτήσεις σου. Ένας χειριστής μπορεί να επανέλθει μετά από τέτοια περιστατικά, αν οι γιατροί του το επιτρέψουν. Επίσης μπορεί στο medical να μπουν κάποιοι περιορισμοί, όπως το να πετάει μόνο με παρουσία δεύτερου χειριστή (πράγμα πολύ εύκολο σε περιβάλλον αερογραμμών)!
Από την άλλη, είναι αυτονόητο πιστεύω πως μπορεί και να μην ξαναεκδοθεί medical για τον παθόντα, οπότε καλό θα είναι να είχε προνοήσει ώστε να ασφαλιστεί με την γνωστή στους χειριστές ασφάλεια "loss of licence". Είναι εξειδικευμένη ασφάλιση και την προσφέρουν πολύ λίγες ασφαλιστικές.
Τέλος για το εργασιακό μέλλον, εξαρτάται από το συμβόλαιο που έχει υπογράψει! Όμως θα τολμούσα να προβλέψω πως δεν θα είναι και τόσο αισιόδοξα τα πράγματα! Κάθε εταιρία πληρώνει τους πιλότους για να πετάνε! Για τα άλλα πόστα, έχει άλλα άτομα που τα πληρώνει και αυτά για άλλες δουλειές,
εκτός του να πετάνε ;)



Υ.Γ. Η καλύτερη εξασφάλιση σε περίπτωση απώλειας του Medical είναι να είναι κανείς εκπαιδευτής εξομοιωτών (SFI,TRI)!
 
Παιδιά καλησπέρα.Άλλη μια δύσκολη ερώτηση και από εμένα.Το καρδιακό νόσημα "δίπτυχη αορτική βαλβίδα" αποκλείει κάποιον από το να πάρει το medical 1??Aν ναι, την έχω άσχημα.Παρακαλώ να απαντήσει μόνο όποιος είναι σίγουρος...γιατί πολλά έχουν ακούσει τ' αυτάκια μας τον τελευταίο καιρό.. :rolleyes:
 
παρε τηλ στο ΚΑΙ η σε ΑΜΕ.θα ξερουν σιγουρα και καλυτερα απο μας
 
Από την άλλη, είναι αυτονόητο πιστεύω πως μπορεί και να μην ξαναεκδοθεί medical για τον παθόντα, οπότε καλό θα είναι να είχε προνοήσει ώστε να ασφαλιστεί με την γνωστή στους χειριστές ασφάλεια "loss of licence". Είναι εξειδικευμένη ασφάλιση και την προσφέρουν πολύ λίγες ασφαλιστικές.
Θα μπορούσαν να δωθούν περισσότερες πληροφορίες?

Εκτός απο τη συγκεκριμένη ασφάλεια υπάρχουν άλλες ασφάλειες για τους χειριστές?
 
Top