Με αφορμή το περιστατικό με τον χειριστή που έγινε στη Μυτιλήνη
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=25&t=6785 θέλω να πω τα εξής:
Μια γενική καρδιολογική εξέταση κάθε 2-3 χρόνια δεν κάνει κακό ανεξαρτήτως οικογενειακού ιστορικού ή όχι. Δεν κοστίζει πολλά και με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να προλάβετε χειρότερες καταστάσεις.
Τι περιλαμβάνει:
1) Ηλεκτροκαρδιογράφημα
2)Μέτρηση αρτηριακής πίεσης (συστολικής και διαστολικής)
3)Ακουστικός έλεγχος με στηθοσκόπιο
4)Δοκιμασία κοπώσεως ( σε κυλιόμενο τάπητα)
5)Υπέρηχος doppler
6) Holter 24h (για την μέτρηση της πίεσης ή της καρδιακής λειτουργίας-αρρυθμίες, έκτακτες συστολές, παύσεις, κλπ.)
7) Εξετάσεις αίματος (κάποιοι καρδιακοί δείκτες μπορούν να δείξουν επικείμενο νόσημα)
Μπορεί να φαίνονται πολλά αλλά σε 1 ώρα και με ένα 100άρικο έχετε καθαρίσει.
Υπάρχουν και κάποιες άλλες όπως στεφανιογραφία, σπινθηρογράφημα, μαγνητική τομογραφία κλπ. αλλά αυτές κοστίζουν αρκετά και γίνονται μετά από προτροπή του καρδιολόγου.
Σε ένα άλλο θέμα τώρα (αναφέρομαι γενικά και όχι για τον συγκεκριμένο χειριστή.)
Κατά πόσο είναι δυνατό ένας χειριστής μετά από ένα τόσο σοβαρό επεισόδιο να επανέλθει στα καθήκοντά του?
Υπάρχει περίπτωση να του αφαιρεθεί το medical? (αφού εκτός του συγκεκριμένου επεισοδίου ενδεχομένως να ακολουθήσει και φαρμακευτική αγωγή εφ’όρου ζωής).
Υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη? (γιατί από τη στιγμή που χάσει το medical χάνει και τη δουλειά του)
Ποιο μπορεί να είναι το εργασιακό του μέλλον? Μπορεί η εταιρεία να τον τοποθετήσει σε άλλο πόστο-καθήκοντα ή απολύεται αυτομάτως?