Airbus A350

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Στις 11 Φεβρουαριου υπεγραφη συμφωνια της Airbus με τη Recaro για τη χρηση και των θεσεων τυπου CL3620 στην Economy στο Α350. Για την Recaro Aircraft Seating ειναι το πρωτο συμβολαιο που κλεινει ως Airbus Contract Supplier με τον κατασκευαστη.
 
Επιταχύνεται το πρόγραμμα του 350, καθώς οι καθυστερήσεις στο σχεδιασμό του α/φους αναγκάζουν την Airbus να προγραμματίσει 12μήνα flight tests αντι 15. Επιπλέον, θα διατεθεί προσωπικό που απασχολείτο ως τώρα με το 380 και το 400Μ. Στόχος, το 1ο test μέσα στο 2012 αφού περιμένουν το α/φος οι αεροπορικές απ' το 2013...

:arrow: http://www.centreforaviation.com/news/2010/04/27/airbus-compresses-a350-flight-test-programme/page1
 
Αρχίζουν να φαίνονται οι καθυστερήσεις του Α350 και μιλάνε από τώρα για ένα εξάμηνο, άρα παραδόσεις το τέλος του 2013 το νωρίτερο.
Θα έχουμε πολλά να πούμε μέχρι τότε γιατί εκείνη την περίοδο όλοι θα καίγονται για νέα αεροσκάφη με πρώτους τους Άραβες.
Το εντυπωσιακό για μένα, σε αυτό το άρθρο είναι ότι με τα λεφτά των αποζημιώσεων από τις καθυστερήσεις που θα πληρώσει η Airbus μπορεί να ωφεληθεί η Boeing και να αυξηθούν οι πωλήσεις των Β777.
Ο χρόνος θα δείξει τις εξελίξεις και μάλλον θα είναι άκρως ενδιαφέρουσες.

http://www.airlineberg.com/index.php/20 ... -carriers/
 
Το πρώτο κομμάτι wing lower cover παραδόθηκε και θα συναρμολογηθεί στο φτερό του πρώτου Α350 MSN001.
Καλή αρχή και καλή επιτυχία.

http://www.airbus.com/newsevents/news-e ... broughton/
 
Ο RR Trent XWB άρχισε τις δοκιμές στο flying testbed A380.

Πληροφορίες και φωτογραφίες ΕΔΩ

Ο T900 δίπλα του είναι σαν μπρελόκ, αλλά μάλλον είναι θέμα του φακού. :oops:
 
Μετά τον Νοέμβριο που άρχισε η συναρμολόγηση των 32 μέτρων πτερύγων του α/φ στην Αγγλία, τώρα αρχίζει και η συναρμολόγηση του 21 μέτρων πρυμναίου τμήματος στην Γαλλία.
Άντε προς τις πτητικές δοκιμές που προγραμματίζονται για το 2013.

http://www.airbus.com/newsevents/news-e ... -fuselage/
http://www.airbus.com/newsevents/news-e ... -a350-xwb/
 
Η εταιρεία με τις περισσότερες παραγγελίες για το Α 350, η Qatar, έχει τώρα 37 A350-1000 και 43 A350-900.

http://www.reuters.com/article/2012/12/ ... 7120121203
http://www.arabnews.com/qatar-airways-u ... a350-order

Η μετάβαση από το -800 στα μεγαλύτερα μοντέλα ακολουθεί ένα γενικό μοτίβο. Απ΄ό,τι φαίνεται οι προτιμήσεις για το Α350 βρίσκονται στα μοντέλα -900 και -1000, και όχι στο -800. Στατιστικά, το -800 έχει τις λιγότερες παραγγελίες από τα άλλα δύο μοντέλα.
 
Top