Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Μιας και συνεχίζεται η κουβέντα εγώ έχω μια άλλη απορία που μου δημιουργήθηκε πρόσφατα σε πτήση της Αιγαίου. Το φαγητό που προσφέρει ( αν προσφέρει βρε αδερφέ ) μια εταιρία θα πρέπει να ακολουθεί τις αγορανομικές διατάξεις πέρι γραμμαρίων κυρίως-γαρνιτούρας κτλ ή υπάρχει ειδικό καθεστώς στις αεροπορικές εταιρίες ? Το λέω αυτό διοτί τα 2 κεφτεδάκια με τις πατάτες που έφαγα στην πτήση δε ηταν σίγουρα " όσο θα έπρεπε " Οι μεν κεφτέδες ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ 150gr ( αν θυμάμαι καλά το όριο ) και η δε γαρνιτούρα πατάτες γίγουρα όχι 180-220gr ( αν δε λέω και λίγο ). Θα μου πείτε πως ασχολούμαστε με λεπτομέρειες αλλά αν γνωρίζει ή δουλέυει κάποιος στο χώρο μπορεί να μας πει
 
Δε νομιζω να υπαρχουν συγκεκριμμενες προδιαγραφες για το μενου στα αεροπλανα.Οι ποσοτητες βγαινουν με το τι ζητα καθε αεροπορικη εταιρεια.Μιλα με την εταιρεια catering για το τι ειδους επιβατες εχει κ αναλογα φτιαχνεται κ το μενου.Επειδη το κοστος του μενου καθοριζεται μ αυτο τον τροπο προσπαθουν κ οι δυο πλευρες να εχουν κερδος.Η μια (catering) κοιταει να εισπραξει κ η αλλη (αεροπορικη) κοιταει να μειωσει το κοστος.Αλλο φαγητο τρωει καποιος στην πρωτη θεση κ αλλο στην οικονομικη!Οριστε κ μια πολυ καλη εταιρεια στο ειδος......http://www.bangkokaircatering.com/......Οσο για τις τιμες δε νομιζω να παρει κανεις απαντηση μεσα απο δω........χαχα :banana:
 
Aληθεια.....μηπως ξερει κανεις πως βγαινει το κοστος ενος αεροπορικου εισητηριου....π.χ.low cost εσωτερικου...Που δε νομιζω να γνωριζει κανεις αλλα επειδη οι εταιρειες παιζουν με τις τιμες καθε μερα,εχω κ εγω αυτη την απορια.
 
hooker21":73c4q7y8 said:
Οσο για τις τιμες δε νομιζω να παρει κανεις απαντηση μεσα απο δω

Αντί να επιτίθεσαι για άλλη μια φορά στο φόρουμ, μπορείς να ξεκαθαρίσεις οτι ο amoydar δεν αναφέρεται στις τιμές καθώς αυτό το απήντησε ο ίδιος, λίγο παραπάνω. Αναφέρεται στις ποσότητες.

hooker21":73c4q7y8 said:
Aληθεια.....μηπως ξερει κανεις πως βγαινει το κοστος ενος αεροπορικου εισητηριου....π.χ.low cost εσωτερικου
Ε τώρα πας γυρέυοντας όμως, για να λες πάλι οτι δεν σου απαντάνε, και οτι κανεις δεν απαντάει σε αυτό το φόρουμ κτλ κτλ. Αλλά ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ εννοείς πως βγαίνει το κόστος ενός εισητηρίου? π.χ low cost μάλιστα γιατί τα high cost βγαίνουν διαφορετικά :wall:

Για τη θεωρία πίσω από τις τιμές των εισητηρίων μπορείς να ψάξεις τους όρους Revenue Management καθώς και θεωρία σχετική με το marketing. Όσο ασαφής είναι η ερώτηση σου τόσο πιο εύκολη είναι η απάντηση που θα σου δώσει κάποιος.

Οι εταιρίες δεν παίζουν με τις τιμές κάθε μέρα. Πολύ γενικά : Σε κάθε πτήση υπάρχουν κατηγορίες θέσεων, σε διαφορετική τιμή η καθεμιά. Το πότε θα είναι διαθέσιμη κάθε κατηγορία είναι θέμα του τμήματος Revenue management. Μη νομίζεις οτι υπάρχει κάποιος που καθορίζει τις τιμές σε κάθε πτήση καθημερινά. Προγραμαστιμένες σε σύστημα είναι, και το αποτέλεσμα εξαρτάται συνήθως από την υπάρχουσα πληρότητα της πτήσης που αναζητάς, καθώς και το χρόνο που απομένει μέχρι την πτήση. Πολλές εταιρίες έχουν διαφορετική αντίληψη πάνω στο θέμα και ρυθμίζουν το σύστημα τους διαφορετικά. Άλλες ακολουθούν την τακτική όσο νωρίτερα τόσο φθηνότερα, και άλλες όχι, οπότε και δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος κανόνας-απάντηση- στη ερώτηση σου.

Αν τώρα ρωτάς πως καθορίζεται ο ναύλος να είναι πχ 15 ευρώ+φόρους και όχι 20 ευρώ + φόρους, ε αυτό είναι μια ακόμα μεγαλύτερη διαδικασία, που συμπεριλαμβάνει την στρατηγική της εταιρίας, την ανάλυση της αγοράς, την ανάλυση δεδομένων, τις τιμές καυσίμων/μισθών κ.α
 
hooker ειναι εξαιρετικα πολυπλοκο ειδικα οσο αφορα τις "χαμηλου κοστους" ,,,,παρα πολλες παραμετροι εξωφενικα παρα πολλες ...φαντασου οτι μπορει να λανβανουν υποψην απο τιμες που μεταβαλονται απο ανταγωνιστες στις "κανονικες εταιριες" βαζοντας πολλες φορες και ενα ειδος "μπλαφον" (προς τα κατω) οσο αφορα την διαφορα με αυτες (με αμεσες αλλαγες...στο "δευτερολεπτο") μεχρι και τα παραπλευρα εσοδα που μπορει να εχουν απο αλλες δραστηριοτιτες με "βαση" συγκεκριμενες πτησεις ειτε κατα την διαρκεια της παραγγελιας (ξενοδοχεια, ασφαλιστικα προιοντα και παει λεγοντας) ειτε κατα την διαρκεια της πτησεις (αγορες μεσα στο αεροπλανο)

θυμαμαι οτι με τον aakunz το "ειχαμε πιασει" παλαιοτερα το θεμα καπου εδω τριγυρω
 
"Μιας και συνεχίζεται η κουβέντα εγώ έχω μια άλλη απορία που μου δημιουργήθηκε πρόσφατα σε πτήση της Αιγαίου. Το φαγητό που προσφέρει ( αν προσφέρει βρε αδερφέ ) μια εταιρία θα πρέπει να ακολουθεί τις αγορανομικές διατάξεις πέρι γραμμαρίων κυρίως-γαρνιτούρας κτλ ή υπάρχει ειδικό καθεστώς στις αεροπορικές εταιρίες ? Το λέω αυτό διοτί τα 2 κεφτεδάκια με τις πατάτες που έφαγα στην πτήση δε ηταν σίγουρα " όσο θα έπρεπε".
Μήπως το οτι τα αεροπλάνα δεν είναι εστιατόρια είναι η απάντηση;
 
Οσο παραξενο και αν φαινεται, υπαρχει εσωτερικος κανονισμος για το "ποσο-θα-ζυγιζει-το-καθετι-αλλα-και-τι-μεγεθος-θα-εχει" αλλα και σε ο,τι αφορα το μεγεθος κομματιων κρεατος η ποσοτητας γαρνιτουρας πχ. (τουλαχιστον ετσι δουλευει η LSG SkyChefs). Ο λογος ειναι απλος. Ολα ειναι 1:1 ιδια, για να μην υπαρχουν σκηνες "ζηλιας" μεταξυ των επιβατων. Οσο παρανοϊκο και αν ακουγεται, ετσι ειναι.

Σε ο,τι αφορα την ποσοτητα, μην ξεχνας οτι πλεον οι εταιρειες παιζουν με τα γραμμαρια, λογω κοστους και βαρους. Κυριος λογος της πλαστικοποιησης. Σιγουρα δεν ειναι εστιατορια οι αεροπορικες εταιρειες, μην περιμενεις να εχεις "βασιλικες" μεριδες αν δεν ταξιδευεις υπο συγκεκριμενες προϋποθεσεις. Ισχυουν αγορανομικα οι ιδιες διαταξεις υγειινης για ευνοητους λογους. Συγκριτικα με παλιοτερα, σημερα υπαρχουν μικροτερες μεριδες (μιλαω παντα για Economy class), περισσοτερο πλαστικο, λιγοτερα φρουφρου και αρωματα σε οτι αφορα τα προσφερομενα προϊοντα και υπηρεσιες. Και το καλυτερο: Με την αγορα του εισιτηριου, συμφωνεις με τους κανονες μεταφορας (και ο,τι περιλαμβανει αυτη) της εκαστοτε εταιρειας και αυτο συνεπαγεται οτι αποδεχεσαι και τους ορους σιτισης, ειτε ειναι μισοπαγωμενο σαντουϊτς α λα TUI σε 4ωρη πτηση, ειτε ειναι γευμα σε στυλ Thai..

Καλο, ε?
 
Ευχαριστω πολυ κ τους δυο σας....Θα κανω μια σχετικη μελετη στους ορους που μου ανεφερες angel κ θα επανελθω!!Συνηθως μου επιτειθεται το φορουμ κ δεν παιρνω ποτε απαντηση...οποτε κ παλι ενα μεγαλο ευχαριστω!
 
Μηπως γνωριζει καποιος ποσο μπορει να κοστιζει το dry leasing ενος jetstream 31 πχ για ενα μηνα?
 
περιπου 2 με 3 χιλιαρικα το μηνα ή 290 με 500 χιλιαρικα να το αγορασεις
 
Top