Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δυο με τρεις χιλιαδες το μηνα δεν ειναι κ παρα πολλα....αρα τα κερδη πχ της sky expess στην κρητη πρεπει να ειναι πολυ καλα.....Οσο για την αγορα τοσο τα ειδα στο controller.com....εχεις δικιο.
 
ευχαριστω που μου δινεις δικιο... ναι οντως οι κρητικοι βγαζουν και γαμαουα γκαφρα....

ΜΑ ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!
 
Tο 'μα ελεος' που κολλαει στο τελος?Δεν καταλαβα....
 
Aπο καπου αλλου εμαθα για 5-6 χιλιαδες ευρω το μηνα κοστιζει το dry leasing ενος turboprop.....τι ισχυει τελικα απο τα δυο?
 
touch & go

Καλημέρα σας
την Κυριακή 28 Μαρτίου στην πτήση LX 1822 της Swiss, Γενεύη-Αθήνα, ο πιλότος προσπάθησε να προσγειώσει το αεροπλάνο στο Ελ. Βενιζέλος με μεγάλη ταχύτητα (πιθανόν λόγω των ανέμων που έπνεαν) με αποτέλεσμα να μην τα καταφέρει και να πραγματοποιήσει εκ νέου απογείωση, λίγο που έψαξα στο internet είδα ότι η τακτική αυτή ονομάζεται touch and go. Θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο αυτή είναι μια συνηθισμένη πρακτική, αν όχι - πόσο επικίνδυνη ήταν, δεδομένου ότι λόγω επαγγέλματος ο σύζυγός μου ταξιδεύει πολύ συχνά κι όμως ούτε σ' αυτόν ούτε σε συναδέλφους του ή ευρύτερα σε φίλους μας που το συζητήσαμε έχει συμβεί ποτέ.
 
Re: Επικίνδυνη προσγείωση

Στο αεροδρομιο της Σοφιας στην Βουλγαρια παντως , κατα τους χειμερινους μηνες γινεται καποιες φορες...
Δεν νομιζω οτι ειναι κατι επικινδυνο...
 
Re: Επικίνδυνη προσγείωση

Καλημέρα από εμένα. Το touch and go είναι μια τεχνική η οποία διδάσκετε από το PPL (Private Pilot License). Αυτή η τεχνική δεν χρησιμοποιείτε σχεδόν καθόλου από τα επιβατικα αεροπλάνα επειδή αν θεωρήσει ο κυβερνήτης πως δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η προσγείωση κάνουν go-around άρα δεν αγγίζουν καθόλου τον διάδρομο.
 
Re: Επικίνδυνη προσγείωση

Η εξήγηση που μας έδωσαν ήταν ότι το αεροπλάνο δέχτηκε ισχυρό πλάγιο άνεμο και θεώρησαν σωστό να μην συνεχίσουν την προσγείωση, η εντύπωση όλων μας εκεί μέσα ήταν ότι με τη δύναμη που έπεσε και την αναπήδηση που έκανε δεν θα μπορούσε να συγκρατηθεί με τίποτα στο διάδρομο. Άραγε πόσες προσγειώσεις έγιναν εκείνη την ημέρα στο ίδιο αεροδρόμιο υπό τις ίδιες συνθήκες αλλά χωρίς προβλήματα; Ο κυβερνήτης ή γενικότερα όσοι συμβάλαν στην προσγείωση θα ελεγχθούν από κάπου; Παρεμπιπτόντως το αεροπλάνο ήταν εντελώς γεμάτο...
 
Re: Επικίνδυνη προσγείωση

Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Η συγκεκριμμένη διαδικασία είναι απόλυτα σωστή και δεν πρόκειται για touch and go αλλά για go around. Το go around (ματαίωση προσγείωσης) είναι δυνατόν να γίνει μέχρι να μπούν σε λειτουργία τα reversers. Άρα, ακόμα και αν έχει προσγειωθεί το αεροπλάνο. Αλλά ακόμα και όταν γίνει από πολύ χαμηλό ύψος (10-20 πόδια), το αεροπλάνο είναι δυνατόν να ακουμπήσει πρώτα κάτω και μετά να πάρει ύψος. Στην κρίση του πιλότου, αν συνέχιζε την συγκεκριμμένη προσγείωση που λέτε, θα υπήρχε πρόβλημα. Μπορεί πχ να ακούμπησαν οι τροχοί πολύ αργά λόγο ανέμου και το αεροπλάνο να "σπατάλησε" πολύ διάδρομο πρίν να προσγειωθεί. Έτσι ο εναπωμείναν διάδρομος να μην ήταν αερκετός για ασφαλή προσγείωση. Τα παραδείγματα όπου πολλοί πιλότοι προσγειώθηκαν πολύ "βαθιά" στον διάδρομο αλλά δεν είχαν το θάρρος ή την αποφασιστικότητα για go around μετά το touchdown, είναι πάρα πολλά και αρκετά με τραγικές ή παρολίγον τραγικές συνέπειες (727 της ΟΑ στην Θεσσαλονίκη, Α340 της Air France στον Καναδά κλπ).

Άρα (αναφορικά με τον τίτλο του thread), δεν ήταν επικίνδυνη η προσγείωση. Ο πιλότος ΑΠΕΦΥΓΕ επικίνδυνη προσγείωση ;)
 
Μια ερώτηση, αφορμή της οποίας ήταν το πόρισμα που βγήκε με το συμβάνστην Ρόδο.

Η επιτροπή διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων βγάζει ενα πόρισμα και στο τέλος κάνει κάποιες συστάσεις στον αερομεταφορέα, τους χειριστές κλπ.
Ενα τέτοιο πόρισμα τι επιπτώσεις μπορεί να έχει επάνω σε εναν χειριστή? για να μην φτάσουμε στο έσχατο σημείο αφαίρεσης διπλώματος.
Δηλαδή τι κυρώσεις μπορεί να έχει ενας χειριστής αν του αποδοθούν ευθύνες? (Πιστέυω οτι αναλόγως των ευθυνών θα είναι και οι κυρώσεςς ανάλογες)

Ευχαριστώ.
 
Top