Argo Airways

  • Thread starter stiv
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Κλασσική ελληνική περίπτωση όπου το "σύστημα" τα τρώει απο επενδυτές. Και λέγοντας σύστημα δεν εννοώ απαραίτητα ανθρώπους αλλά γραφειοκρατεία, ατέρμονες διαδικασίες, αδειοδοτήσεις κτλ κτλ. Όπως λέει και το άρθρο, για ενάμιση χρόνο πλήρωναν χωρίς να έχουν έσοδα...

Έτσι δεν την πάτησε κι ο Κος Πατέλης με την AirSea? Και μόνο το προηγούμενο που υπήρχε θα έπρεπε να αποτρέψει τους επενδυτές να πετάξουν τα λεφτάκια τους στις θάλασσες χωρίς να υπάρχει καν νομοθετικό πλαίσιο, κανονισμοί κτλ.

Το πλέον τραγικό είναι ότι δείχνουν να προχωράνε οι διαδικασίες για το νομοθετικό πλαίσιο αλλά πλέον δεν θα υπάρχουν ενδιαφερόμενοι για τη διαβούλευση...

0/2 λοιπόν η υπόθεση υδροπλάνα στην Ελλάδα...
 
Και το χειρότερο είναι ότι το σύστημα αυτό μας ειρωνεύεται, αφού τώρα πλέον αποφάσισε να αναπροσαρμόσει το νομικά πλαίσια για τα υδατοδρόμια. :wall:
 
Τα υδατοδρόμια στα οποία είχε ξεκινήσει η ASL δεν υφίστανται δηλαδή;Και ήταν αρκετά........
Micha,βλέπεις ποια είναι η κατάληξη;
 
H νομαρχια και παλι τρεχει να βρει ενα ποσο γυρω στα 200.000 για να βοηθησει. Μεχρι τωρα δεν ειχε ακουστει κατι , αντιθετως οτι υπαρχει αισιοδοξια για το μελλον . Εδω περιμεναμε να δουμε το 2ο υδροπλανο και ξαφνικα ακουμε περι ''κλεισιματος''... περιεργα πραγματα :rolleyes:
το μονο που ξερω ειναι οτι θα κοπει το δρομολογιο Θεσ/νικη -Βολος... βλεπουμε
Nekoma τι νεα απο το μετωπο?????
 
Χρόνια Πολλά σε όλους!
Σχετικά με τα υ/πλανα στο Βόλο:Βλέπουμε το δέντρο,χάνουμε το δάσος και 200.000 ευρώ.Ποιανού άραγε;Με ποιο όφελος;
Με ποιο δικαίωμα η νομαρχία Μαγνησίας επενδύει σε μια ιδιωτική εταιρεία;Με το επιχείρημα των "άγονων γραμμών";
Με το επιχείρημα του κέρδους απο το τουρισμό;Υφίσταται στοιχειώδης σοβαρότητα,επιτέλους;
Μα δε βλέπει κανένας οτι το επιχειρησιακό και το επιχειρηματικό σχέδια της εταιρείας είναι άθλια;
Καλώς ή κακώς οι υφιστάμενες συνθήκες (Ελλ.Δημόσιο) είναι γνωστές.Και αλλιώς όμως να ήταν,
θα αναλογιστείτε σας παρακαλώ έστω για μια στιγμή αν η εταιρεία είναι,βάσει σχεδιασμού,βιώσιμη;
Καλό είναι,πριν να καταλογίσουμε ευθύνες σε άλλους,να στρεφόμαστε κάποτε στους εαυτούς μας.Αν δεν είμαστε ευθυνόφοβοι.
Και να ξεκινάμε απο τα βασικά.Αλλιώς τα αποτελέσματα θα είναι τέτοια.-
 
Συμφωνώ... Άλλωστε δεν θυμάμαι την AirSea Lines να λαμβάνει οικονομική βοήθεια από την πολιτεία, παρότι η γραφειοκρατία της κόστισε πολλά! Έπειτα στο νομό Μαγνησίας ίσως θα έπρεπε να δώσουν προτεραιότητα στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου.
 
Nα ιδρύσω και εγώ τότε μια (οποιαδήποτε) εταιρεία,να μην επιτύχει και να μου δώσει χρήματα η εκάστοτε (άσχετη με το αντικείμενο) νομαρχία!Καλά,που τα λένε αυτά;Να πληρώσουν οι πολίτες της Μαγνησίας την ανικανότητα του οποιουδήποτε ιδιώτη ή κρατικού παράγοντα μέσω ενός σχεδίου του οποίου δε θα κρίνει κανένας τη φερεγγυότητα,τη βιωσιμότητα,την αποτελεσματικότητα;Εντάξει,τα λόγια είναι περιττά..........
 
Να διευκρινίσουμε προς το παρόν,προς αποφυγή άδικης κρίσης,οτι δεν έχει καταστεί βέβαιο οτι η νομαρχία Μαγνησίας θα βάλει χρήματα απο τα ταμεία της ή ενεργεί για να μαζευτούν χρήματα (και) απο ιδιώτες ενδιαφερόμενους.Θα αναμένουμε για το λόγο αυτό περισσότερες πληροφορίες.
 
Η νομαρχία Μαγνησίας ενεργεί για να συμβάλουν ιδιώτες ενδιαφερόμενοι και όχι για να δώσει χρήματα από τα ταμεία της.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Απλά είναι για καλό του τόπου η τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, του νομού και των νησιών.
 
γεια σε ολους και χρονια πολλα
πρωτη φορα γραφω εδω και εχω 2 σχολια να κανω:
1ον θα επρεπε να μπορουμε να δουμε (με καποιον τροπο,ισως κατω απο το nick η καπως αλλιως) ποιος ειναι πραγματικος πιλοτος και ποιος εκφραζει την γνωμη του εδω παιζοντας FSX και εν μεσω καταιγιδας παταει pause και παει για κατουρημα,απανταει κινητο η δεν ξερω τι αλλο.
2ον ποιοι απο τους πραγματικους πιλοτους δουλευουν σε αεροπορικη εταιρια (και εχουν την ευθυνη πραγματοποιησης δρομολογιων η ακυρωσης των -και ολα αυτα υπο το βλεμμα της εργοδοσιας-) και ποιοι εχουν ενα ppl και πετανε για το κεφι τους.
και ολα αυτα οχι για να υποβαθμισω την γνωμη καποιων εδω μεσα, αλλα απλα γιατι η γνωμη εκεινων που βρισκονται μεσα στον χωρο βαραινει διαφορετικα απο εκεινου που απλα ειναι χομπιστας.
δεν γνωριζω κανεναν απο εδω μεσα - πλην του argoairways - και απο οτι εχω καταλαβει ο alex96 μονο κριτικη κανει και τιποτα αλλο.σαν μεσημεριανο στο star δηλαδη.καλο θα ηταν να σηκωσει το τηλ να καλεσει στα τηλ της εταιριας και να ρωτησει οποιον του απαντησει πως ειναι να κανεις ενα τετοιο εγχειρημα και ποσους με νοοτροπια σαν τον alex96 συναντας σε διαφορες θεσεις, τοτε πολυ θα ηθελα να διαβασω τα σχολια του.
η argo airways βρισκεται σε πολυ δυσκολη θεση αυτον τον καιρο και οι επενδυτες στο μοναδικο που φταινε ειναι στο οτι πιστεψαν πως ηρθαν να επενδυσουν σε πολιτισμενη χωρα.γνωριζω πως αν η προσπαθεια σταματησει εδω πολλοι απο αυτους χανουν τα παντα οποτε το βρισκω τουλαχιστον γελοιο να λες πως ηθελαν να κλεισουν.
τα λαθη - πλην της επιλογης της ελλαδας για χωρο επενδυσης- ηταν η επιλογη του αεροσκαφους (DCH-3T) αντι του (C20:cool: πχ που ειναι πιο φτηνο στην χρηση και γνωστο στην EASA, οι τιμες των εισητηριων που ως ενα σημειο καθοριζοταν απο τα εξωφρενικα κοστη του LGAV στην διαδρομη vol-lgav και την μικρη ζητηση πουειχε το δρομολογιο volo-lgts.το αεροσκαφος ηταν σχεδον γεματο στην διαδρομη vol-jsi ακομα και με 57 ευρω το ατομο απλα γιατι ηταν ανταγωνιστικο με το πλοιο που ηθελε 2ωρες (αντι 20 ") για την διαδρομη ζητωντας 34 ευρω.αν απο την αρχη ειχαν αδεια για υδατοδρομιο στην σκιαθο και στην σκοπελο (αντε και στην αλλονησο αλλα με μικροτερο ενδιαφερον) η εταιρεια θα περιοριζοταν εκει και στο θεσσαλονικη σκιαθος.με κερδοφορια ακομα και με 2 9θεσια αεροσκαφη.αυτο απανταει στον φιλο alex96,που πρωτα θα πρεπει να ρωταει και μετα να μιλαει για πραγματα που δεν γνωριζει.
τωρα το αν η νομαρχια η οποιος αλλος θα επενδυσει σε ποια εταιρια, ειναι θεμα της νομαρχιας που οπως ολοι ξερουμε δινει πεταμενα λεφτα σε πολλα.γιατι οχι σε κατι που θα αναβαθμισει την περιοχη???
μονο η στενομυαλια των τοπικων αρχοντων -με φωτεινη εξαιρεση τον κ νομαρχη μαγνησιας- φρεναραν την εξελιξη.κανενας απο τους δημαρχους των σποραδων δεν εδωσε προσοχη καιπραγματικα να ασχοληθει με ενα μεσο που θα αναβαθμιζε το νησι του και ισως εφερνε λιιιιιγο τουρισμο τωρα που υπαρχει πραγματικη αναγκη.αυτα
δικος σας για σχολια
 
Top