Argo Airways

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις κλειστές αεροπορικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα και την Κύπρο
Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό OA701 » 02 Απρ 2010, 14:00

Κλασσική ελληνική περίπτωση όπου το "σύστημα" τα τρώει απο επενδυτές. Και λέγοντας σύστημα δεν εννοώ απαραίτητα ανθρώπους αλλά γραφειοκρατεία, ατέρμονες διαδικασίες, αδειοδοτήσεις κτλ κτλ. Όπως λέει και το άρθρο, για ενάμιση χρόνο πλήρωναν χωρίς να έχουν έσοδα...

Έτσι δεν την πάτησε κι ο Κος Πατέλης με την AirSea? Και μόνο το προηγούμενο που υπήρχε θα έπρεπε να αποτρέψει τους επενδυτές να πετάξουν τα λεφτάκια τους στις θάλασσες χωρίς να υπάρχει καν νομοθετικό πλαίσιο, κανονισμοί κτλ.

Το πλέον τραγικό είναι ότι δείχνουν να προχωράνε οι διαδικασίες για το νομοθετικό πλαίσιο αλλά πλέον δεν θα υπάρχουν ενδιαφερόμενοι για τη διαβούλευση...

0/2 λοιπόν η υπόθεση υδροπλάνα στην Ελλάδα...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


M!ke
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 19:58

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό M!ke » 02 Απρ 2010, 14:57

Και το χειρότερο είναι ότι το σύστημα αυτό μας ειρωνεύεται, αφού τώρα πλέον αποφάσισε να αναπροσαρμόσει το νομικά πλαίσια για τα υδατοδρόμια. :wall:
0 x

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό alex96 » 02 Απρ 2010, 18:22

Τα υδατοδρόμια στα οποία είχε ξεκινήσει η ASL δεν υφίστανται δηλαδή;Και ήταν αρκετά........
Micha,βλέπεις ποια είναι η κατάληξη;
0 x

Άβαταρ μέλους
micha
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 30 Σεπ 2008, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLT
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGBL

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό micha » 02 Απρ 2010, 20:10

H νομαρχια και παλι τρεχει να βρει ενα ποσο γυρω στα 200.000 για να βοηθησει. Μεχρι τωρα δεν ειχε ακουστει κατι , αντιθετως οτι υπαρχει αισιοδοξια για το μελλον . Εδω περιμεναμε να δουμε το 2ο υδροπλανο και ξαφνικα ακουμε περι ''κλεισιματος''... περιεργα πραγματα :roll:
το μονο που ξερω ειναι οτι θα κοπει το δρομολογιο Θεσ/νικη -Βολος... βλεπουμε
Nekoma τι νεα απο το μετωπο?????
0 x


Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό alex96 » 04 Απρ 2010, 09:16

Χρόνια Πολλά σε όλους!
Σχετικά με τα υ/πλανα στο Βόλο:Βλέπουμε το δέντρο,χάνουμε το δάσος και 200.000 ευρώ.Ποιανού άραγε;Με ποιο όφελος;
Με ποιο δικαίωμα η νομαρχία Μαγνησίας επενδύει σε μια ιδιωτική εταιρεία;Με το επιχείρημα των "άγονων γραμμών";
Με το επιχείρημα του κέρδους απο το τουρισμό;Υφίσταται στοιχειώδης σοβαρότητα,επιτέλους;
Μα δε βλέπει κανένας οτι το επιχειρησιακό και το επιχειρηματικό σχέδια της εταιρείας είναι άθλια;
Καλώς ή κακώς οι υφιστάμενες συνθήκες (Ελλ.Δημόσιο) είναι γνωστές.Και αλλιώς όμως να ήταν,
θα αναλογιστείτε σας παρακαλώ έστω για μια στιγμή αν η εταιρεία είναι,βάσει σχεδιασμού,βιώσιμη;
Καλό είναι,πριν να καταλογίσουμε ευθύνες σε άλλους,να στρεφόμαστε κάποτε στους εαυτούς μας.Αν δεν είμαστε ευθυνόφοβοι.
Και να ξεκινάμε απο τα βασικά.Αλλιώς τα αποτελέσματα θα είναι τέτοια.-
0 x

M!ke
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 19:58

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό M!ke » 04 Απρ 2010, 18:16

Συμφωνώ... Άλλωστε δεν θυμάμαι την AirSea Lines να λαμβάνει οικονομική βοήθεια από την πολιτεία, παρότι η γραφειοκρατία της κόστισε πολλά! Έπειτα στο νομό Μαγνησίας ίσως θα έπρεπε να δώσουν προτεραιότητα στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου.
0 x

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό alex96 » 04 Απρ 2010, 20:30

Nα ιδρύσω και εγώ τότε μια (οποιαδήποτε) εταιρεία,να μην επιτύχει και να μου δώσει χρήματα η εκάστοτε (άσχετη με το αντικείμενο) νομαρχία!Καλά,που τα λένε αυτά;Να πληρώσουν οι πολίτες της Μαγνησίας την ανικανότητα του οποιουδήποτε ιδιώτη ή κρατικού παράγοντα μέσω ενός σχεδίου του οποίου δε θα κρίνει κανένας τη φερεγγυότητα,τη βιωσιμότητα,την αποτελεσματικότητα;Εντάξει,τα λόγια είναι περιττά..........
0 x


Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό alex96 » 05 Απρ 2010, 08:35

Να διευκρινίσουμε προς το παρόν,προς αποφυγή άδικης κρίσης,οτι δεν έχει καταστεί βέβαιο οτι η νομαρχία Μαγνησίας θα βάλει χρήματα απο τα ταμεία της ή ενεργεί για να μαζευτούν χρήματα (και) απο ιδιώτες ενδιαφερόμενους.Θα αναμένουμε για το λόγο αυτό περισσότερες πληροφορίες.
0 x

nekoma
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 23 Μαρ 2008, 17:29
x 3
Επικοινωνία:

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό nekoma » 05 Απρ 2010, 19:16

Η νομαρχία Μαγνησίας ενεργεί για να συμβάλουν ιδιώτες ενδιαφερόμενοι και όχι για να δώσει χρήματα από τα ταμεία της.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Απλά είναι για καλό του τόπου η τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, του νομού και των νησιών.
0 x

pilot01
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 05 Απρ 2010, 17:25

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό pilot01 » 05 Απρ 2010, 20:13

γεια σε ολους και χρονια πολλα
πρωτη φορα γραφω εδω και εχω 2 σχολια να κανω:
1ον θα επρεπε να μπορουμε να δουμε (με καποιον τροπο,ισως κατω απο το nick η καπως αλλιως) ποιος ειναι πραγματικος πιλοτος και ποιος εκφραζει την γνωμη του εδω παιζοντας FSX και εν μεσω καταιγιδας παταει pause και παει για κατουρημα,απανταει κινητο η δεν ξερω τι αλλο.
2ον ποιοι απο τους πραγματικους πιλοτους δουλευουν σε αεροπορικη εταιρια (και εχουν την ευθυνη πραγματοποιησης δρομολογιων η ακυρωσης των -και ολα αυτα υπο το βλεμμα της εργοδοσιας-) και ποιοι εχουν ενα ppl και πετανε για το κεφι τους.
και ολα αυτα οχι για να υποβαθμισω την γνωμη καποιων εδω μεσα, αλλα απλα γιατι η γνωμη εκεινων που βρισκονται μεσα στον χωρο βαραινει διαφορετικα απο εκεινου που απλα ειναι χομπιστας.
δεν γνωριζω κανεναν απο εδω μεσα - πλην του argoairways - και απο οτι εχω καταλαβει ο alex96 μονο κριτικη κανει και τιποτα αλλο.σαν μεσημεριανο στο star δηλαδη.καλο θα ηταν να σηκωσει το τηλ να καλεσει στα τηλ της εταιριας και να ρωτησει οποιον του απαντησει πως ειναι να κανεις ενα τετοιο εγχειρημα και ποσους με νοοτροπια σαν τον alex96 συναντας σε διαφορες θεσεις, τοτε πολυ θα ηθελα να διαβασω τα σχολια του.
η argo airways βρισκεται σε πολυ δυσκολη θεση αυτον τον καιρο και οι επενδυτες στο μοναδικο που φταινε ειναι στο οτι πιστεψαν πως ηρθαν να επενδυσουν σε πολιτισμενη χωρα.γνωριζω πως αν η προσπαθεια σταματησει εδω πολλοι απο αυτους χανουν τα παντα οποτε το βρισκω τουλαχιστον γελοιο να λες πως ηθελαν να κλεισουν.
τα λαθη - πλην της επιλογης της ελλαδας για χωρο επενδυσης- ηταν η επιλογη του αεροσκαφους (DCH-3T) αντι του (C208) πχ που ειναι πιο φτηνο στην χρηση και γνωστο στην EASA, οι τιμες των εισητηριων που ως ενα σημειο καθοριζοταν απο τα εξωφρενικα κοστη του LGAV στην διαδρομη vol-lgav και την μικρη ζητηση πουειχε το δρομολογιο volo-lgts.το αεροσκαφος ηταν σχεδον γεματο στην διαδρομη vol-jsi ακομα και με 57 ευρω το ατομο απλα γιατι ηταν ανταγωνιστικο με το πλοιο που ηθελε 2ωρες (αντι 20 ") για την διαδρομη ζητωντας 34 ευρω.αν απο την αρχη ειχαν αδεια για υδατοδρομιο στην σκιαθο και στην σκοπελο (αντε και στην αλλονησο αλλα με μικροτερο ενδιαφερον) η εταιρεια θα περιοριζοταν εκει και στο θεσσαλονικη σκιαθος.με κερδοφορια ακομα και με 2 9θεσια αεροσκαφη.αυτο απανταει στον φιλο alex96,που πρωτα θα πρεπει να ρωταει και μετα να μιλαει για πραγματα που δεν γνωριζει.
τωρα το αν η νομαρχια η οποιος αλλος θα επενδυσει σε ποια εταιρια, ειναι θεμα της νομαρχιας που οπως ολοι ξερουμε δινει πεταμενα λεφτα σε πολλα.γιατι οχι σε κατι που θα αναβαθμισει την περιοχη???
μονο η στενομυαλια των τοπικων αρχοντων -με φωτεινη εξαιρεση τον κ νομαρχη μαγνησιας- φρεναραν την εξελιξη.κανενας απο τους δημαρχους των σποραδων δεν εδωσε προσοχη καιπραγματικα να ασχοληθει με ενα μεσο που θα αναβαθμιζε το νησι του και ισως εφερνε λιιιιιγο τουρισμο τωρα που υπαρχει πραγματικη αναγκη.αυτα
δικος σας για σχολια
0 x


M!ke
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 19:58

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό M!ke » 05 Απρ 2010, 21:33

Χρόνια πολλά και σε 'σένα. Με συγχωρείς αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να υποστείς τις απόψεις όλων, είτε αυτοί παίζουν με εξομοιωτές, είτε είναι spotters ή έχουν οποιαδήποτε άλλη ερασιτεχνική ενασχόληση με την πολιτική αεροπορία. Κι αυτό γιατί το φόρουμ είναι ανοιχτό.

Όσο για τα λεγόμενα του alex96, συμφώνησα - πριν την διευκρίνιση του nekoma - στο ότι δεν θα έπρεπε η νομαρχία να καλύψει τις ζημιές τις εταιρίας. Σχετικά με τα επιχειρηματικά σχέδια τις εταιρίας δεν γνωρίζω τίποτε περισσότερο από όσα έχουν δημοσιευτεί, ωστόσω μου φαίνεται πως η Argo Airways θα μπορούσε να είχε προνοήσει για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, αφού υπήρχε ήδη το παράδειγμα της AirSea Lines.
0 x

pilot01
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 05 Απρ 2010, 17:25

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό pilot01 » 06 Απρ 2010, 00:54

εκει ακριβως ειναι το προβλημα κ m!ke.
καθε ασχετος λεει την αβασιμη αποψη του σε θεματα που κοστιζουν εκατομυρια.(ποσοι ασχετοι και χομπιστες πιστευετε οτι κατεχουν καιριες θεσεις στο δημοσιο?)
γι αυτο προτεινα να ξερουμε τι ειναι ο καθενας και ετσι να δινουμε την δεουσα σημασια στα λεγομενα του.
η ιστορια των 2 αεροπορικων εταιριων που προσπαθησαν να χρησιμοποιησουν υδροπλανα στην ελλαδα στον ασχετο μπορει να φανουν σχετικα ιδιες.τις εχω ζησει και τις δυο απο μεσα και ειμαι σε θεση να γνωριζω οτι ουδεμια σχεση εχουν.
πχ η ASL εφτασε ναεχει 170 ατομα προσωπικο για 4!!! αεροπλανα και η ARGO δεν περασε τα 10.για οποιαδηποτε πληροφορια ειμαι στην διαθεση σας.
απλα το να εκφερει ο καθενας γνωμη επι παντως του επιστητου χωρις βαθος γνωσεων ειναι κατι που δεν μου ταιριαζει.
αυτα
0 x

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό alex96 » 06 Απρ 2010, 09:24

Αφού λοιπόν έχεις ζήσει και τις δυο εταιρείες "απο μέσα" μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί ενώ η ελληνική πραγματικότητα είναι γνωστή και υπάρχει και το προηγούμενο της αποτυχίας της ASL,φαίνεται να αποτυγχάνει και η Argo;Και με ποιο τρόπο ειπώθηκε το εξής:".........αν η προσπαθεια σταματησει εδω πολλοι απο αυτους χανουν τα παντα οποτε το βρισκω τουλαχιστον γελοιο να λες πως ηθελαν να κλεισουν."
Δεν εργάζομαι στην εν λόγω εταιρεία.Εσύ όμως περιγράφεις πράγματα που έχω περιγράψει και εγώ και με κατηγορείς για αυτό!Επιπλέον παραθέτεις και άλλα σφάλματα!Απο όσα καταλαβαίνω,ενοχλείσαι επειδή κάποιος λέει σχετικά πράγματα και δεν έχεις το αποκλειστικό προνόμιο.
Υ.Γ.:Το επιχείρημα για το "ποιός είναι πραγματικός πιλότος" δε φαντάζομαι να το παραθέτεις για να υποστηρίξεις οτι οι "πραγματικοί πιλότοι μόνο" ξέρουν να διοικούν εταιρείες.....................
0 x


pilot01
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 05 Απρ 2010, 17:25

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό pilot01 » 06 Απρ 2010, 13:47

ας ξεκινησουμε απο τα απλα.η ASL εκλεισε επειδη τα τοσα εκατομυρια που επενδυσαν καναδοι σε μια εταιρια που την διοικουσαν ελληνες χωρις οραμα (ποσο μαλλον επιχειρηματικο σχεδιο) τελειωσαν καποια στιγμη.ετσι ολοι πηγαν σπιτια τους.με λιγα λογια οι κυριοι που αρχισαν την ΠΗΓΑΣΟΣ ΑΕ που ηταν οη αρχικη εταιρια (η ASL ηταν ο operator των αεροσκαφων - πραγμα που εγινε ετσι ωστε να μην υπαρχει τροπος να τιμωρηθει καποιος κατα τον νομο-) δεν ηθελαν εξ αρχης να βαλουν βασεις για την δημιουργεια νομοθετικου πλαισιου για την υπαρξη υδροπλανων στην ελλαδα -το οποιο δεν υπηρχε και τωρα μονο μετα απο προσπαθειες της ARGO και της Κ2 που θελει να βαλει και αυτη υδροπλανα για το αιγαιο- τεθηκε σε δημοσια διαβουλευση απο το site της ΥΠΑ.φυσικα οπως ολοι καταλαβαινουμε οι πλοιοκτητες του ελλαδισταν εβαλα οτι εμποδιο μπορει κανενας να φανταστει.(για παραδειγμα το εισητηριο βολο-σκιαθο ειναι 57 ευρω επειδη το υδροπλανο πρ οσγειωνεται στο αεροδρομιο.αν πηγαινε στο λιμανι οπου τα τελη ειναι μικροτερα θα ηταν 57-13=44... ποιος μαλακας θα πηγαινε με το σκυλοπνιχτης express του καθε πλοιοκτητη που πιστευει οτι τα νησια του ανηκουν?).
συνεχιζοντας λοιπον για την ASL και ενω ανοιξαν πολυ γρηγορα με τον γνωστο τροπο του τενεκε λαδιου, το πραγμα εφτασε σεενα σημειο που δεν εφτανε το λαδι για αλλες δουλειες και ετσι μια επιχειρηση που ηταν στημενη σε αμμο εκλεισε.καποιες προσπαθεις εγιναν για νομιμοποιηση αλλα ηταν πολυ αργα.το ρευστο των καναδων ειχε στερεψει.
παμε στην ARGO.οταν ηρθαν εδω οι ανθρωποι να ξεκινησουν στις πρωτες επαφες τους τους με (λαθος) αθρωπους του χωρου τους ειπαν οτι σε 3 μηνες θα ηταν ετοιμοι να πεταξουν.ως επιχειρηματιες υπολογισαν 12 μηνες.τελικα τους πηρε30 μηνες.τους τελευταιους 12 (απο 10/08 ως 10/09 οποτε και τελικα πραγματοποιηθηκε το πρωτο δρομολογιο 22/10/2009) το αεροπλανο καθοταν στο αεροδρομιο της αγχιαλου με τα εξοδα να τρεχουν.
η ARGO στηριζοταν σε 50% σε ελληνικα και 50% σε μεξικανικα κεφαλαια.το μεξικο η κριση το χτυπησε πολυ αγρια και οι εκει μετοχοι δεν μπορουσαν να ανταποκριθουν στις υποχρεωσεις τους.οι ελληνες εκανα οτι μπορουσαν (πουλησαν σπιτια,αυτοκινητα και γενικα οτι μπορουσαν) και το απο τελεσμα ηταν να τα καταφερουν να φτασουν ως εδω.τωρα αν η νομαρχια, ενας ιδιωτης η οποιοσδηποτε αλλος εχει το χρημα (200000ευρω) που για μενα δεν ειναι πολλα, τοτε θα σωθει μια αεροπορικη εταιρια -που σε λιγους μηνες θα ειναι κερδοφορα- θα σωθουν θεσεις εργασιας πολλων ατομων και ο βολος ισως αναβαθμιστει λιγο.και δεν μιλαω για τα νησια σκοπελος και αλλονησος -οπου για να πας αν εχεις την υπομονη- θελεις 3 και 4 ωρες πλοιο απο τον βολο ενω με το υδροπλανο 25-30 λεπτα.
οι νομαρχιες και οι δημοι φιλε alex96 πετανε πολλα λεφτα στο τιποτα.οπως διαβασα απο την ARGO -αν βαλουν εκεινοι τα χρηματα- θα παρουν μετοχες.δεν θα τους τα χαρισουν.μετοχες που καποια στιγμη θα αποφερουν εσοδα στην νομαρχια η σε εκεινον που θα επενδυσει
0 x

pilot01
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 05 Απρ 2010, 17:25

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό pilot01 » 06 Απρ 2010, 13:57

οσο για το πραγματικος πιλοτος δεν το ειπα για το οτι μονο πιλοτοι η οποιοι αλλοι μπορουν να διοικησουν μια εταιρια.
απλα οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ πιλοτοι γνωριζουν πως αυτο που βγαινει απο το στομα τους πρεπει να ειναι ακριβες,βραχυ και περιεκτικο.
οπως μια αναφορα θεσης πχ.
η οποια ανακριβεια οδηγει σε λαθη
0 x



Επιστροφή σε “Κλειστές ελληνικές και κυπριακές εταιρείες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες