Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εχουμε καμια ανακοινωση οτι η ΟΑ κόβει τη Βυρυτό?
 
Μπορεί να μην υπάρχει επίσημη ανακοίνωση της ΟΑ για διακοπή του δρομολογίου, αλλά από 1 Απριλίου δεν μπορείς να κάνεις κράτηση σε κανένα ηλεκτρονικό σύστημα.
 
Δηλ ξεκίνησαν να το διαφημίζουν λίγο πριν το τέλος του 09 για να το κόψουν κιόλας; ο λόγος; η ΟΑ δεν είναι καινούρια στη Βηρυτό, ξαφνικά μετά από τόσα χρόνια έφαγε σκόνη από τη ΜΕΑ;
 
Από 28/03 η Aegean (σύμφωνα με το πρόγραμμα δρομολογίων στο website της) θα πετάει για Belgrade καθημερινά στις 09:20 από Αθήνα και στις 10:40 από Βελιγράδι. Τέρμα οι βραδυνές πτήσεις που είχε κάποιες μέρες την εβδομάδα. Οι πτήσεις θα γίνονται με Avro.

Το περίεργο είναι ότι στο website του αεροδρομίου του Βελιγραδίου (http://www.beg.aero), στο seasonal timetable (μέσω του χάρτη μόνο) εκτός από την παραπάνω καθημερινή πτήση, από 28/03 εξαφανίζεται η JAT και εμφανίζονται οι παρακάτω καθημερινές πτήσεις της Olympic Air!

:arrow: ATH - BEG 07:45 OA 395
:arrow: BEG - ATH 08:25 OA 396
:arrow: ATH - BEG 20:05 OA 397
:arrow: BEG - ATH 20:45 OA 398

Γνωρίζει κανείς κάτι πάνω σ' αυτό;
 
Νέα πρόσκληση απ' το ΥΜΕ για 21 ακόμη προορισμούς εκτός ΕΕ. Αυτοί είναι:
Ιράκ, Ταϊλάνδη, Σιγκαπούρη, Κίνα, Αλγερία, Ουκρανία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Μολδαβία, Γεωργία, Κροατία, Κιργιστάν, Αρμενία, Κούβα :cool: , Ιαπωνία :cool: , Χονγκ-Κονγκ :cool: , Ιορδανία, Νότια Κορέα :cool: , Σαουδική Αραβία, Λιβύη, Συρία και Ρωσία :?: .

Φιλόδοξο πρόγραμμα, για να δούμε αν θα ενδιαφερθεί κανείς σοβαρός αερομεταφορέας και τι γλώσσα θα μιλάει αυτός... Για τη Ρωσία, παράτησε κανείς τα δικαιώματά του ή βγαίνουν επιπλέον γραμμές άραγε?
:arrow: http://www.sofokleous10.gr/portal2/politiki/politiki/2010-03-29-14-21-39-2010032921552/

ΥΓ
Στο υπερsite της ΥΠΑ δεν έχουν ανέβει ακόμη...
 
wow, εντυπωσιακότατοι οι προορισμοι! Λέτε να δούμε και Cathay Pacific στον Βενιζέλο?? :banana:
 
Η περίφημη προκήρυξη βγήκε

Υπάρχει στην αρχική σελίδα της ΥΠΑ, αλλά το link δε λειτουργεί (μάλλον το ξέχασαν :evil: ).

Ιδού λοιπόν το ορθό : http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=588

Η προκήρυξη σε πολλά δρομολόγια αφορά μόνο ελληνικές εταιρείες και σε κάποιες περιπτώσεις "EU carriers established in Greece".

Πόσο αισιόδοξοι είναι δηλαδή ότι θα βρεθούν εταιρείες (ελληνικές) για Ιαπωνία, Κορέα, Χονγκ Κονγκ?
Γιατί η Ρωσία ξαναβγήκε στο σφυρί και όχι ας πούμε ο Λίβανος?

Προθεσμία η 20η Απριλίου.
 
Α ωραία, προβλέπονται επεκτάσεις προς ανατολάς με erj145 και atr72 δηλαδή :D
 
jerry":taigw94l said:
Η προκήρυξη σε πολλά δρομολόγια αφορά μόνο ελληνικές εταιρείες και σε κάποιες περιπτώσεις "EU carriers established in Greece".

Πόσο αισιόδοξοι είναι δηλαδή ότι θα βρεθούν εταιρείες (ελληνικές) για Ιαπωνία, Κορέα, Χονγκ Κονγκ?
Γιατί η Ρωσία ξαναβγήκε στο σφυρί και όχι ας πούμε ο Λίβανος?

Προσπαθώ να "πιάσω" το σκεπτικό γιατί όλοι οι long-haul προορισμοί απαιτούν ΜΟΝΟ greek carriers, εκτός της Σιγκαπούρης.... Να οφείλεται στις διμερείς συμφωνίες? Το ίδιο ισχύει κι απ' την ανάποδη. Βαλκάνια, Ανατολικές και πρών Σοβιετικές χώρες ανοίγουν για EU carriers....

Για τη Ρωσία, είχα αναρωτηθεί κι εγώ όταν πρωτοανακοινώθηκαν. Εγκατέλειψε κάποιος δικαιώματα? Αυξήθηκαν τα δικαιώματα? Βάζουν και οι Ρώσοι extra (λόγω τουρισμού) οπότε βάζουμε κι εμείς?

Η ΗΙΑ πάντως έχει την ευκαιρία να τσιμπήσει κι άλλους μακρινούς για τη συλλογή της...
 
OA701":76r3bzea said:
...Προσπαθώ να "πιάσω" το σκεπτικό γιατί όλοι οι long-haul προορισμοί απαιτούν ΜΟΝΟ greek carriers, εκτός της Σιγκαπούρης.... Να οφείλεται στις διμερείς συμφωνίες? ...

Γιατί με τη Σιγκαπούρη έχει υπογραφεί "οριζόντια" συμφωνία απελευθέρωσης, που ναι μεν δεν καταργεί τις σχετικές διμερείς συμφωνίες, οπότε δεν απελευθερώνει τις συχνότητες και τα 5th freedom rights, αλλά απαλείφει τους όρους εθνικότητας. Γι' αυτό και οποιαδήποτε εταιρεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορεί να διεκδικήσει το δρομολόγιο για Σιγκαπούρη (and beyond...)

http://europa.eu/rapid/pressReleasesAct ... anguage=en

Από τον ίδιο σύνδεσμο :

Similar aviation agreements have already been signed with Chile, Ukraine, Georgia, and several Balkan countries. The European Commission has successfully negotiated similar agreements with 23 countries in total, including Australia, New Zealand, Malaysia, Morocco, and Lebanon. The signature of more agreements with countries from all continents will follow in the coming months.
 
Top