Argo Airways

  • Thread starter stiv
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Χρόνια πολλά και σε 'σένα. Με συγχωρείς αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να υποστείς τις απόψεις όλων, είτε αυτοί παίζουν με εξομοιωτές, είτε είναι spotters ή έχουν οποιαδήποτε άλλη ερασιτεχνική ενασχόληση με την πολιτική αεροπορία. Κι αυτό γιατί το φόρουμ είναι ανοιχτό.

Όσο για τα λεγόμενα του alex96, συμφώνησα - πριν την διευκρίνιση του nekoma - στο ότι δεν θα έπρεπε η νομαρχία να καλύψει τις ζημιές τις εταιρίας. Σχετικά με τα επιχειρηματικά σχέδια τις εταιρίας δεν γνωρίζω τίποτε περισσότερο από όσα έχουν δημοσιευτεί, ωστόσω μου φαίνεται πως η Argo Airways θα μπορούσε να είχε προνοήσει για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, αφού υπήρχε ήδη το παράδειγμα της AirSea Lines.
 
εκει ακριβως ειναι το προβλημα κ m!ke.
καθε ασχετος λεει την αβασιμη αποψη του σε θεματα που κοστιζουν εκατομυρια.(ποσοι ασχετοι και χομπιστες πιστευετε οτι κατεχουν καιριες θεσεις στο δημοσιο?)
γι αυτο προτεινα να ξερουμε τι ειναι ο καθενας και ετσι να δινουμε την δεουσα σημασια στα λεγομενα του.
η ιστορια των 2 αεροπορικων εταιριων που προσπαθησαν να χρησιμοποιησουν υδροπλανα στην ελλαδα στον ασχετο μπορει να φανουν σχετικα ιδιες.τις εχω ζησει και τις δυο απο μεσα και ειμαι σε θεση να γνωριζω οτι ουδεμια σχεση εχουν.
πχ η ASL εφτασε ναεχει 170 ατομα προσωπικο για 4!!! αεροπλανα και η ARGO δεν περασε τα 10.για οποιαδηποτε πληροφορια ειμαι στην διαθεση σας.
απλα το να εκφερει ο καθενας γνωμη επι παντως του επιστητου χωρις βαθος γνωσεων ειναι κατι που δεν μου ταιριαζει.
αυτα
 
Αφού λοιπόν έχεις ζήσει και τις δυο εταιρείες "απο μέσα" μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί ενώ η ελληνική πραγματικότητα είναι γνωστή και υπάρχει και το προηγούμενο της αποτυχίας της ASL,φαίνεται να αποτυγχάνει και η Argo;Και με ποιο τρόπο ειπώθηκε το εξής:".........αν η προσπαθεια σταματησει εδω πολλοι απο αυτους χανουν τα παντα οποτε το βρισκω τουλαχιστον γελοιο να λες πως ηθελαν να κλεισουν."
Δεν εργάζομαι στην εν λόγω εταιρεία.Εσύ όμως περιγράφεις πράγματα που έχω περιγράψει και εγώ και με κατηγορείς για αυτό!Επιπλέον παραθέτεις και άλλα σφάλματα!Απο όσα καταλαβαίνω,ενοχλείσαι επειδή κάποιος λέει σχετικά πράγματα και δεν έχεις το αποκλειστικό προνόμιο.
Υ.Γ.:Το επιχείρημα για το "ποιός είναι πραγματικός πιλότος" δε φαντάζομαι να το παραθέτεις για να υποστηρίξεις οτι οι "πραγματικοί πιλότοι μόνο" ξέρουν να διοικούν εταιρείες.....................
 
ας ξεκινησουμε απο τα απλα.η ASL εκλεισε επειδη τα τοσα εκατομυρια που επενδυσαν καναδοι σε μια εταιρια που την διοικουσαν ελληνες χωρις οραμα (ποσο μαλλον επιχειρηματικο σχεδιο) τελειωσαν καποια στιγμη.ετσι ολοι πηγαν σπιτια τους.με λιγα λογια οι κυριοι που αρχισαν την ΠΗΓΑΣΟΣ ΑΕ που ηταν οη αρχικη εταιρια (η ASL ηταν ο operator των αεροσκαφων - πραγμα που εγινε ετσι ωστε να μην υπαρχει τροπος να τιμωρηθει καποιος κατα τον νομο-) δεν ηθελαν εξ αρχης να βαλουν βασεις για την δημιουργεια νομοθετικου πλαισιου για την υπαρξη υδροπλανων στην ελλαδα -το οποιο δεν υπηρχε και τωρα μονο μετα απο προσπαθειες της ARGO και της Κ2 που θελει να βαλει και αυτη υδροπλανα για το αιγαιο- τεθηκε σε δημοσια διαβουλευση απο το site της ΥΠΑ.φυσικα οπως ολοι καταλαβαινουμε οι πλοιοκτητες του ελλαδισταν εβαλα οτι εμποδιο μπορει κανενας να φανταστει.(για παραδειγμα το εισητηριο βολο-σκιαθο ειναι 57 ευρω επειδη το υδροπλανο πρ οσγειωνεται στο αεροδρομιο.αν πηγαινε στο λιμανι οπου τα τελη ειναι μικροτερα θα ηταν 57-13=44... ποιος μαλακας θα πηγαινε με το σκυλοπνιχτης express του καθε πλοιοκτητη που πιστευει οτι τα νησια του ανηκουν?).
συνεχιζοντας λοιπον για την ASL και ενω ανοιξαν πολυ γρηγορα με τον γνωστο τροπο του τενεκε λαδιου, το πραγμα εφτασε σεενα σημειο που δεν εφτανε το λαδι για αλλες δουλειες και ετσι μια επιχειρηση που ηταν στημενη σε αμμο εκλεισε.καποιες προσπαθεις εγιναν για νομιμοποιηση αλλα ηταν πολυ αργα.το ρευστο των καναδων ειχε στερεψει.
παμε στην ARGO.οταν ηρθαν εδω οι ανθρωποι να ξεκινησουν στις πρωτες επαφες τους τους με (λαθος) αθρωπους του χωρου τους ειπαν οτι σε 3 μηνες θα ηταν ετοιμοι να πεταξουν.ως επιχειρηματιες υπολογισαν 12 μηνες.τελικα τους πηρε30 μηνες.τους τελευταιους 12 (απο 10/08 ως 10/09 οποτε και τελικα πραγματοποιηθηκε το πρωτο δρομολογιο 22/10/2009) το αεροπλανο καθοταν στο αεροδρομιο της αγχιαλου με τα εξοδα να τρεχουν.
η ARGO στηριζοταν σε 50% σε ελληνικα και 50% σε μεξικανικα κεφαλαια.το μεξικο η κριση το χτυπησε πολυ αγρια και οι εκει μετοχοι δεν μπορουσαν να ανταποκριθουν στις υποχρεωσεις τους.οι ελληνες εκανα οτι μπορουσαν (πουλησαν σπιτια,αυτοκινητα και γενικα οτι μπορουσαν) και το απο τελεσμα ηταν να τα καταφερουν να φτασουν ως εδω.τωρα αν η νομαρχια, ενας ιδιωτης η οποιοσδηποτε αλλος εχει το χρημα (200000ευρω) που για μενα δεν ειναι πολλα, τοτε θα σωθει μια αεροπορικη εταιρια -που σε λιγους μηνες θα ειναι κερδοφορα- θα σωθουν θεσεις εργασιας πολλων ατομων και ο βολος ισως αναβαθμιστει λιγο.και δεν μιλαω για τα νησια σκοπελος και αλλονησος -οπου για να πας αν εχεις την υπομονη- θελεις 3 και 4 ωρες πλοιο απο τον βολο ενω με το υδροπλανο 25-30 λεπτα.
οι νομαρχιες και οι δημοι φιλε alex96 πετανε πολλα λεφτα στο τιποτα.οπως διαβασα απο την ARGO -αν βαλουν εκεινοι τα χρηματα- θα παρουν μετοχες.δεν θα τους τα χαρισουν.μετοχες που καποια στιγμη θα αποφερουν εσοδα στην νομαρχια η σε εκεινον που θα επενδυσει
 
οσο για το πραγματικος πιλοτος δεν το ειπα για το οτι μονο πιλοτοι η οποιοι αλλοι μπορουν να διοικησουν μια εταιρια.
απλα οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ πιλοτοι γνωριζουν πως αυτο που βγαινει απο το στομα τους πρεπει να ειναι ακριβες,βραχυ και περιεκτικο.
οπως μια αναφορα θεσης πχ.
η οποια ανακριβεια οδηγει σε λαθη
 
PILOT01 γράφει:"
.....φυσικα οπως ολοι καταλαβαινουμε οι πλοιοκτητες του ελλαδισταν εβαλα οτι εμποδιο μπορει κανενας να φανταστει.(για παραδειγμα το εισητηριο βολο-σκιαθο ειναι 57 ευρω επειδη το υδροπλανο πρ οσγειωνεται στο αεροδρομιο.αν πηγαινε στο λιμανι οπου τα τελη ειναι μικροτερα θα ηταν 57-13=44... ποιος μαλακας θα πηγαινε με το σκυλοπνιχτης express του καθε πλοιοκτητη που πιστευει οτι τα νησια του ανηκουν?)"
Επειδή ισχυρίζεσαι οτι "αυτό που βγαίνει απο το στόμα τους πρέπει να είναι ακριβές,βραχύ και περιεκτικό" σε προκαλώ να το αποδείξεις.Μόνο αυτό.Τίποτε απο τα υπόλοιπα.
 
Βγαίνουν πάντως διάφορα συμπεράσματα απο τα παραπάνω. Αλλά δεν ακούς αυτό που λέει ο alex96. Η γραφειοκρατία και τα λοιπά στη χώρα μας δεν είναι ένα φαινόμενο τωρινό, πόσο μάλλον οταν η ASL είχε αντιμεωπίσει το ίδιο πρόβλημα. Με αυτή τη λογική έπρεπε πρώτα να παρθεί το ΟΚ νομικά, και στη συνέχεια η αγορα/μίσθωση/οτιδήποτε των υδροπλάνων. Σαν να λέμε οτι θα πάρω ενα Αεροπλανάκι (θέλω Sinus-Pipistrel), και όταν το πάρω θα ξεκινήσω να βγάζω το ερασιτεχνικό δίπλωμα, χωρίς να έχω τα χρήματα, ευελπιστώντας οτι στην πορεία θα τα βρώ, με τα έξοδα συντήρησης να τρέχουν. Ουσιαστικά αυτό λέει ο Alex οτι έγινε κακός σχεδιασμός (υποθετικά, και μάλλον με τα λεγόμενα σου, η υπόθεση είναι μάλλον σωστή).

Κατά τα άλλα, δεν νομίζω να είναι συγκρίσιμα το υδροπλάνο με το οποιοδήποτε πλοιαράκι/σκιλοπνίχτη, η όπως άλλως το αποκαλέσεις, που μπορεί και έτσι να είναι. Δεν παύει όμως να πρόκειτε για ένα μέσο που χωράει 9 άτομα, δεν νομίζω να έχει κάποιο πλεονέκτημα σε καιρό έντονων καιρικών φαινομένων, σε σχέση με το πλοίο. Η διαφορά απο 2 ώρες σε 20 λεπτά+30 λεπτά νωρίτερα δεν είναι και τραγική.
Χανιά άθήνα πχ 9 ώρες πλοίο 1 ώρα αεροπλάνο (τσεκ ιν κτλ κτλ) είναι μεγάλη.

Απο άποψη ασφάλειας, ο μέσος επιβάτης θα νιώσει περισσότερη στο πλοίο απότι σε ένα κλειστοφοβικό υδροπλάνο. Εγώ θα το τιμούσα για την εμπειρία, αλλά εγώ είμαι εγώ. Στο κάραβι ο μέσος επιβάτης πάντα θα πει οτι πέφτω στη θάλασα και ξεκινάω το κολύμπι, στο υδροπλάνο δύσκολο. Εδώ στο 18θέσιο της Skyexpress οι συνεπιβάτες έκαναν το σταυρό τους (καθώς "γνωρίζουν" οτι "τα μικρά" "πέφτουν συνέχεια" (άρα προφανώς η εταιρία αγοράζει μετά από κάθε πτήση καινούριο θέλωντας να εξαπατήσει τους πελάτες οτι θα φτάσουν στο προορισμό τους ενώ στη πραγματικότητα θέλει να τους θυσιάσει στους άρχοντες του σκότους :wall: :wall: )) (τέλος το οφφ)

Και για να επιστρέψουμε στο θέμα μας. Δεν λέω, το business plan μπορεί να έχει και πτυχές που εμείς δεν γνωρίζουμε, αλλά μέχρι στιγμής από τα γραφόμενα και τα λεγόμενα μυρίζει η υπόθεση. Αν όμως υπάρχουν συμφωνίες τύπου γεμάτα αεροπλάνα, μέρος πακέτων απο τουριστικά γραφεία, όλο το καλοκαίρι με πακέτο 2 μέρες βόλο, 2 μέρες νησάκια, και με εμπειρία το ηλιοβασίλεμα μέσα απο υδροπλάνο, τότε πάω πάσσο.

Επίσης,
pilot01":dvvdu1d9 said:
θα σωθουν θεσεις εργασιας πολλων ατομων και ο βολος ισως αναβαθμιστει λιγο

πολλές? παραπάνω αναφέρεις οτι δεν πέρασε τα 10 άτομα το προσωπικό. τα 9 άτομα που μπορεί να μεταφέρει, έστω και 2 φορές τη μέρα, και έστω κάθε μέρα είναι 540 το μήνα (100%, 30 πτήσεις το μήνα). Το καράβι τόσα δεν μπορεί να μεταφέρει σε 1-2 μέρες;(δεν ξέρω τις χωριτικότητες). Στην τελική σχεδόν τόσα άτομα θα φέρνει η Ryanair κάθε μέρα πτήσης.

pilot01":dvvdu1d9 said:
Οι νομαρχιες και οι δημοι φιλε alex96 πετανε πολλα λεφτα στο τιποτα
Σαν να λές, ας πετάξουν και σε εμάς. Αυτό δεν είναι μέρος της λύσης είναι μέρος του προβλήματος. Αν έχεις υπόψιν σου πεταμένα λεφτά, μπορείς να κάνεις καταγγελίες. όλο και κάποιος δημοσιογράφος θα χαρεί.

Για να κλείσω λοιπόν, εύχομαι τα καλύτερα στην εταιρία, αν και δύσκολο δρόμο διάλεξε. Επίσης όμως keep in mind οτι η εταιρία δεν είναι σε δυσκολία εξαιτίας κάποιου απο εδώ μέσα, οπότε δεν υπάρχει λόγος για κόντρες, ο καθένας γράφει ότι πιστεύει, και συνηθίζουμε να μην βρίζουμε.

pilot01":dvvdu1d9 said:
ποιος μαλακας θα πηγαινε με το σκυλοπνιχτης express του καθε πλοιοκτητη που πιστευει οτι τα νησια του ανηκουν

Οραματίζομαι ενα αντίστοιχο φόρουμ Boat-enthusiast να λέει, ποιος μαλ@κας θα πήγαινε με το πρα πρα, του κάθε μεξικάνου που πιστεύει οτι θα παραμερίσει το πλοιαράκι μας :D
 
Για να πούμε και "του στραβού το δίκιο" βέβαια, στις ακτοπλοϊκές μεταφορές, ασχέτως με το πως συγκρίνονται με τις αεροπορικές, η ποιότητα εξυπηρέτησης είναι πολύ χαμηλότερη από αυτή που τους αρμόζει, μιας και στη χώρα μας έχουμε ένα από τα πιο πυκνά ακτοπλοϊκά δίκτυα.

Πάντως όπως φαίνεται κι από αυτήν την συζήτηση είναι δύσκολο να κρίνουμε αν θα έπρεπε να δοθεί το "φιλί της ζωής" στην Argo Airways, από την νομαρχία. Ωστόσω, αν κάποιοι ιδιώτες βλέπουν κάποια μελλοντική προοπτική για τουριστική ανάπτυξη με τα υδροπλάνα, είναι δικαίωμά τους να βοηθήσουν την εταιρία.
 
Χαχαχαχαχαχαχαχα ! "Αγοράζει καινούργιο μετά απο κάθε πτήση......."
Πολύ καλό,έχω λυθεί απο τα γέλια!
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
:thx: :thx: :thx: :thx: :thx:,Αngel!
M!ke,αν πρόκειται για τα λεφτά ιδιωτών ας τα κάνουν οτι νομίζουν όπως έγραψες.Η άποψή μου ήταν οτι δε θα έπρεπε να είναι χρήματα της νομαρχίας αλλά αυτό διευκρινίστηκε στη συνέχεια.
Προσωπική άποψή μου είναι οτι τα χρήματα αυτά θα αργήσουν να επιστρέψουν στον ιδιοκτήτη τους,με τη καλύτερη πρόβλεψη.
Σε κάθε περίπτωση θα έπρεπε να ξέρουμε πληρέστερα στοιχεία για την οικονομική κατάσταση της εταιρείας ώστε να είμαστε ακριβείς.Ιδέες πάντως για λύσεις υπάρχουν.
 
έγραψες............Ιδέες πάντως για λύσεις υπάρχουν...........

Μπορείς να παραθέσεις κάποιες ιδέες.

Για το θέμα της νομαρχίας Μαγνησίας το θέμα διευκρινίστηκε.
Επαναλαμβάνω. Η νομαρχία συμβάλει για την επαφή ιδιωτών με την εταιρεία
για την διεκπεραίωση του θέματος, η οποία θα συμβάλει στην τουριστική ανάπτυξη
του τόπου, του νομού.

Η τουριστική ανάπτυξη συμφέρει όλους τους κατοίκους της περιοχής
και πάνω απ'όλα τους εργαζόμενους σε τουριστικά επαγγέλματα όπως επίσης
ξενοδόχους κλπ.
 
Top