Αγαπητέ pilot01 και λοιποί συμφορουμίτες, επειδή η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο και η κουβέντα στριφογυρίζει συνεχώς γύρω από το πόσο κακή είναι η ελληνική γραφειοκρατεία (που όντως είναι), λέω να δούμε και μερικά στοιχεία ως τροφή για σκέψη.
pilot01":bsy4gq1w said:
τα λαθη (...) ηταν (...) οι τιμες των εισητηριων που ως ενα σημειο καθοριζοταν απο τα εξωφρενικα κοστη του LGAV στην διαδρομη vol-lgav και την μικρη ζητηση πουειχε το δρομολογιο volo-lgts.το αεροσκαφος ηταν σχεδον γεματο στην διαδρομη vol-jsi
-Η γραμμή Βόλος-Βενιζέλος άρχισε σχετικά πρόσφατα και με μία πτήση ανά εβδομάδα. Όσο εξωφρενικά και να ήταν τα κόστη της, δεν μπορώ να καταλάβω πόσο μπορεί να επηρέασαν τις τιμές στα υπόλοιπα -σχεδόν καθημερινά- δρομολόγια προς τους υπόλοιπους προορισμούς.
-Η πτήση Βόλος-LGSK είχε μέση πληρότητα της τάξης του 60% (ή εκεί γύρω τέλος πάντων, αν κάποιος έχει ακριβέστερα στοιχεία ας με διορθώσει) σε όλη τη διάρκεια της περιόδου που η εταιρία έκανε το δρομολόγιο. Για τις πληρότητες στο LGSK-LGTS ας μη μιλήσουμε. Αφού και το Βόλος-LGTS δεν πήγαινε καλά, ε, δε μένει και κανένα δρομολόγιο που να είχε καλές πληρότητες δηλαδή...
pilot01":bsy4gq1w said:
μονο η στενομυαλια των τοπικων αρχοντων -με φωτεινη εξαιρεση τον κ νομαρχη μαγνησιας- φρεναραν την εξελιξη.κανενας απο τους δημαρχους των σποραδων δεν εδωσε προσοχη καιπραγματικα να ασχοληθει με ενα μεσο που θα αναβαθμιζε το νησι του και ισως εφερνε λιιιιιγο τουρισμο τωρα που υπαρχει πραγματικη αναγκη.
Pilot01, σέβομαι τις απόψεις σου, όμως δεν έχω ακομα πειστεί ότι ένα -ακριβό- υδροπλάνο 9 θέσεων (που μετέφερε 8 άτομα ουσιαστικά) θα έκανε την αλλαγή στην τουριστική κίνηση ενός νησιού που εξυπηρετείται έτσι κι αλλιώς από ακριβά αλλά όχι ανεπαρκή ακτοπλοϊκά δρομολόγια με δυνατότητα μεταφοράς εκατοντάδων επιβατών ημερησίως (συγκεκριμένα 1390 στο Εξπρές Σκιάθος και 337 στο flyingcat 6 κάθε μέρα και αυτό μόνο το χειμώνα).
Και μία άλλη παράμετρος: η ακτοπλοϊκή συγκοινωνία στο Βόλος-Σκιάθος δεν είναι τόσο κακή. Και το ταχύπλοο συνήθως ταξιδεύει ως τα 6 μποφόρ. Δε νομίζω ότι ήταν πολλές οι φορές που το υδροπλάνο πέταξε, ενώ το πλοίο (εννοώ έστω το συμβατικό) έμεινε δεμένο. Συνέβη, αλλά όχι τόσες φορές ώστε να καθιερωθεί στη συνείδηση του κόσμου ότι "η Argo πετάει ακόμα και με απαγορευτικό". Αντιθέτως, συνέβη η ορατότητα να είναι κάτω από τα 5 χλμ και το υδροπλάνο να μην πετάξει, ενώ το πλοίο να ταξιδέψει κανονικά.
Και φυσικά, όταν η τιμή του υδροπλάνου είναι εκεί που είναι, ο επιβάτης απαιτεί και την ανάλογη εξυπηρέτηση. Σε θέματα ontime, η Argo τα πήγε πολύ καλά. Σε θέματα άνεσης (από την επιβίβαση ως την αποβίβαση), δεν είμαι τόσο σίγουρος.
Και για να κλείσω: μπορεί να είναι εύκολο και ανέξοδο να τα ρίχνουμε όλα στο κακό ελληνικό κράτος (ως ένα βαθμό δικαίως), αλλά στην ουσία η γκρίνια αυτή (που τροφοδοτείται εν μέρει και από την ίδια την εταιρία) κρύβει επιμελώς και τα οργανωτικά προβλήματα της εταιρίας και τις διοικητικές της αδυναμίες σε υψηλό επίπεδο. Μια απλή σύγκριση με την προσέγγιση που επιλέγουν άλλες ελληνικές ιδιωτικές εταιρίες που αποφεύγουν αστήρικτες προσδοκίες και προσπαθούν να λύσουν τα προβλήματα αντί να δημιουργήσουν κι άλλα, ίσως φανεί χρήσιμη στην εταιρία.