Argo Airways

  • Thread starter stiv
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Hastaroth":skk4oz8v said:
Επειδή τά έχω πεί και τά έχω ξαναπεί πολλές φορές:

1.Οταν τον χειμώνα μεγάλα πλοία δέν μπορούν κάποιες φορές να προσεγγίσουν σέ λιμάνια -κυρίως τού Αιγαίου- λόγω "δυσμενών καιρικών συνθηκών",πώς θά προσεγγίση το υδροπλανάκι,που πρέπει μάλιστα προηγουμένως να έχη προσθαλασσωθεί (καί όχι "προσνηωθεί",αφού προσνήωση σημαίνει "προσγείωση" πάνω σέ αεροπλανοφόρο) έξω από το λιμάνι;

Υπόψην σου βέβαια ότι τα πλοία μπορούν να σταθμεύσουν μόνο σε λιμάνια και πολλά από τα λιμάνια του αιγαίου δεν κρύβονται απ'το μένος των ανέμων. Τα υδροπλάνα έχουν ελάχιστο βύθισμα και μπορούν να προσθαλασσωθούν σε ρηχούς κόλπους και λιμνοθάλασσες και να σταθμεύσουν σε πλατφόρμες ή σχεδίες ή ακόμα και να βγουν στη στεριά (όσα τουλάχιστον είναι αμφίβια). Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες είναι πρόβλημα για μικρά αεροσκάφη, σίγουρα όταν αυτά προσθαλασσώνονται με πλωτήρες (φαντάσου τί μπορεί να γίνει αν προσπαθήσει ένα υδροπλάνο να κάνει crab landing με δυνατό crosswind!). Δεν ισχύει το ίδιο όμως για μεγαλύτερα και πιο ικανά υδροπλάνα που πλέουν στην άτρακτο.

Συμπέρασμα: Είναι αξιέπαινες οι προσπάθειες της Argo Airways και της AirSea Lines πριν από αυτήν, αλλά για να δούμε υδροπλάνα στο αιγαίο εκτός από την ενεργή κρατική συμμετοχή χρειάζονται μάλλον και μεγαλύτερες επενδύσεις. Προς το παρόν βέβαια με τις σημερινές οικονομικές συνθήκες και τα γραφειοκρατικά εμπόδια μια τέτοια μεγάλη επένδυση δεν ενδιαφέρει κανέναν.
 
Αγαπητέ pilot01 και λοιποί συμφορουμίτες, επειδή η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο και η κουβέντα στριφογυρίζει συνεχώς γύρω από το πόσο κακή είναι η ελληνική γραφειοκρατεία (που όντως είναι), λέω να δούμε και μερικά στοιχεία ως τροφή για σκέψη.
pilot01":bsy4gq1w said:
τα λαθη (...) ηταν (...) οι τιμες των εισητηριων που ως ενα σημειο καθοριζοταν απο τα εξωφρενικα κοστη του LGAV στην διαδρομη vol-lgav και την μικρη ζητηση πουειχε το δρομολογιο volo-lgts.το αεροσκαφος ηταν σχεδον γεματο στην διαδρομη vol-jsi
-Η γραμμή Βόλος-Βενιζέλος άρχισε σχετικά πρόσφατα και με μία πτήση ανά εβδομάδα. Όσο εξωφρενικά και να ήταν τα κόστη της, δεν μπορώ να καταλάβω πόσο μπορεί να επηρέασαν τις τιμές στα υπόλοιπα -σχεδόν καθημερινά- δρομολόγια προς τους υπόλοιπους προορισμούς.
-Η πτήση Βόλος-LGSK είχε μέση πληρότητα της τάξης του 60% (ή εκεί γύρω τέλος πάντων, αν κάποιος έχει ακριβέστερα στοιχεία ας με διορθώσει) σε όλη τη διάρκεια της περιόδου που η εταιρία έκανε το δρομολόγιο. Για τις πληρότητες στο LGSK-LGTS ας μη μιλήσουμε. Αφού και το Βόλος-LGTS δεν πήγαινε καλά, ε, δε μένει και κανένα δρομολόγιο που να είχε καλές πληρότητες δηλαδή...

pilot01":bsy4gq1w said:
μονο η στενομυαλια των τοπικων αρχοντων -με φωτεινη εξαιρεση τον κ νομαρχη μαγνησιας- φρεναραν την εξελιξη.κανενας απο τους δημαρχους των σποραδων δεν εδωσε προσοχη καιπραγματικα να ασχοληθει με ενα μεσο που θα αναβαθμιζε το νησι του και ισως εφερνε λιιιιιγο τουρισμο τωρα που υπαρχει πραγματικη αναγκη.
Pilot01, σέβομαι τις απόψεις σου, όμως δεν έχω ακομα πειστεί ότι ένα -ακριβό- υδροπλάνο 9 θέσεων (που μετέφερε 8 άτομα ουσιαστικά) θα έκανε την αλλαγή στην τουριστική κίνηση ενός νησιού που εξυπηρετείται έτσι κι αλλιώς από ακριβά αλλά όχι ανεπαρκή ακτοπλοϊκά δρομολόγια με δυνατότητα μεταφοράς εκατοντάδων επιβατών ημερησίως (συγκεκριμένα 1390 στο Εξπρές Σκιάθος και 337 στο flyingcat 6 κάθε μέρα και αυτό μόνο το χειμώνα).

Και μία άλλη παράμετρος: η ακτοπλοϊκή συγκοινωνία στο Βόλος-Σκιάθος δεν είναι τόσο κακή. Και το ταχύπλοο συνήθως ταξιδεύει ως τα 6 μποφόρ. Δε νομίζω ότι ήταν πολλές οι φορές που το υδροπλάνο πέταξε, ενώ το πλοίο (εννοώ έστω το συμβατικό) έμεινε δεμένο. Συνέβη, αλλά όχι τόσες φορές ώστε να καθιερωθεί στη συνείδηση του κόσμου ότι "η Argo πετάει ακόμα και με απαγορευτικό". Αντιθέτως, συνέβη η ορατότητα να είναι κάτω από τα 5 χλμ και το υδροπλάνο να μην πετάξει, ενώ το πλοίο να ταξιδέψει κανονικά.

Και φυσικά, όταν η τιμή του υδροπλάνου είναι εκεί που είναι, ο επιβάτης απαιτεί και την ανάλογη εξυπηρέτηση. Σε θέματα ontime, η Argo τα πήγε πολύ καλά. Σε θέματα άνεσης (από την επιβίβαση ως την αποβίβαση), δεν είμαι τόσο σίγουρος.

Και για να κλείσω: μπορεί να είναι εύκολο και ανέξοδο να τα ρίχνουμε όλα στο κακό ελληνικό κράτος (ως ένα βαθμό δικαίως), αλλά στην ουσία η γκρίνια αυτή (που τροφοδοτείται εν μέρει και από την ίδια την εταιρία) κρύβει επιμελώς και τα οργανωτικά προβλήματα της εταιρίας και τις διοικητικές της αδυναμίες σε υψηλό επίπεδο. Μια απλή σύγκριση με την προσέγγιση που επιλέγουν άλλες ελληνικές ιδιωτικές εταιρίες που αποφεύγουν αστήρικτες προσδοκίες και προσπαθούν να λύσουν τα προβλήματα αντί να δημιουργήσουν κι άλλα, ίσως φανεί χρήσιμη στην εταιρία.
 
M!ke":3dk19962 said:
...............................................................................................
Συμπέρασμα: Είναι αξιέπαινες οι προσπάθειες της Argo Airways και της AirSea Lines πριν από αυτήν, αλλά για να δούμε υδροπλάνα στο αιγαίο εκτός από την ενεργή κρατική συμμετοχή χρειάζονται μάλλον και μεγαλύτερες επενδύσεις. Προς το παρόν βέβαια με τις σημερινές οικονομικές συνθήκες και τα γραφειοκρατικά εμπόδια μια τέτοια μεγάλη επένδυση δεν ενδιαφέρει κανέναν.


Εγώ πάλι φοβάμαι ότι όσο τα συμφέροντα των ακτοπλόων (βλ. μεγαλο και μικρο εφοπλιστάδες) "υποστηρίζουν" με οποιοδήποτε τρόπο καταστάσεις και κυβερνήσεις.... υδροπλάνο (σε βιώσιμη τακτική γραμμή) δεν θα δούμε στο ούτε στο Αιγαίο, ούτε στο Ιόνιο... όσο μεγάλες επενδύσεσις κι αν γίνουν....
Κρίμα, γιατί η Ελλάδα είναι η πλέον κατάλληλη χώρα της Ευρώπης για κάτι τέτοιο, κι αν το άφηναν να αναπτυχθεί, θα άνοιγαν εκατοντάδες (για να μην πώ χιλιάδες) θέσεις εργασίας κι αυτές ΚΥΡΙΩΣ στα νησιά...

Αυτά απο μια ρομαντική που παρ' όλα όσα έχει δεί γύρω της.... ετοιμάζεται να πάει στο Como για Sea rating, ευελπιστώντας ότι ΚΑΠΟΤΕ... θα μπορεί να πετάξει με υδροπλάνο στα νησιά μας...
 
Ψηφίζω George!Κάποια απο αυτά ήθελ να γράψω και εγώ αλλά με πρόλαβες!
Για αυτό μίλησα για άθλιο επιχειρηματικό σχέδιο!
 
λοιπον αγαπητε george τα στοιχεια που εδωσες ειναι σχεδον σωστα.το σχεδον ειναι το κλειδι.
στην διαδρομη βολο-σκιαθο δεν υπηρχε ποτε προβλημα.ηταν κερδοφορος και μια καλη αρχη.μπορω να σου κανω και μια οικονομικη αναλυση αλλα παντα το τελος της ημερας εβρισκε την argo με θετικο προσημο απο τα δρομολογια της σκιαθου.
καθε τριτη το αεροπλανο πηγαινε στο lgav με 2 πτησεις.το η πρωνη 7:30 το πρωι ειχε ικανοποιητικη πληροτητα οπως και η απογευματινη της επιστροφης.οποιος ηθελε, πηγαινε εκανε τις δουλειες του και επεστρεφε το απογευμα.το προβλημα ηταν α) πως δεν συμφερει να μεινει το αεροπλανο στο εδαφος
β) πως το δρομολογιο ηταν μονο καθε τριτη (ενω τωρα που στα σχεδια ειναι και ακομα ενα αεροπλανο θα ειναι δευτερα-τεταρτη-παρασκευη που ειναι πιο λογικο) και αυτο λιγο-πολυ καθοριζοταν απο το οτι καθε τριτη το αεροδρομιο της σκιαθου ηταν κλειστο και τις αλλες μερες η argo δεν ηθελε να χασει τα δρομολογια της σκιαθου που ηταν παντα κερδοφορα.
επισης απ οτι γνοριζω, το δρομολογιο lgsk-lgts (που θα μπορουσε να το κανει και κανονικο αεροσκαφος-οχι υδροπλανο) ηθελε 3 ατομα ανα σκελος για να ειναι κερδοφορο.για την ακριβεια 2,5 αν σκελος.και καπου εκει ηταν και η πληροτητα του (στους 3 δηλαδη κατα μεσο ορο).το ατου του συγκεκριμενου δρομολογιου ειναι στο οτι στην θεσσαλονικη το καυσιμο κοστιζει 0,551 και στην σκιαθο 1,2!!!! (σε μια προσπαθεια της eko να κλεισει την argo).επισης στο lgts το αεροπλανο περεμενε στο εδαφος 5-6 ωρες και επεστρεφε το απογευμα απο lgsk και μετα στο λιμανι αφου το κοστος του parking ηταν υποφερτο.απ οτι γνωριζω για το καλοκαιρι θα διατηρηθει το συγκεκριμενω δρομολογιο ως εχει με ισως ακομα ακομα μια μερα μεσα στην εβδομαδα.
αν οι ενεργειες της argo καταληξουν καπου θετικα και το υδατοδρομιο ( τα υδατοδρομια που -ισως- ανοιξουν μετο καινουριο ΠΔ ) το σχεδιο ειναι να συνδεθει η θεσσαλονικη με την σκιαθο και την σκοπελο καθημερινα με 2 πτησεις (που απ οσο γνωριζω εχουν τεραστια ζητηση τους καλοκαιρινους μηνες) και και να συνεχισει η γραμμη βολος-σκιαθος με ελπιδα για σκοπελο και αλλονησο.
αυτα
 
MaroT":hfugivxv said:
Εγώ πάλι φοβάμαι ότι όσο τα συμφέροντα των ακτοπλόων (βλ. μεγαλο και μικρο εφοπλιστάδες) "υποστηρίζουν" με οποιοδήποτε τρόπο καταστάσεις και κυβερνήσεις.... υδροπλάνο (σε βιώσιμη τακτική γραμμή) δεν θα δούμε στο ούτε στο Αιγαίο, ούτε στο Ιόνιο... όσο μεγάλες επενδύσεσις κι αν γίνουν....
Κρίμα, γιατί η Ελλάδα είναι η πλέον κατάλληλη χώρα της Ευρώπης για κάτι τέτοιο, κι αν το άφηναν να αναπτυχθεί, θα άνοιγαν εκατοντάδες (για να μην πώ χιλιάδες) θέσεις εργασίας κι αυτές ΚΥΡΙΩΣ στα νησιά...

Αυτά απο μια ρομαντική που παρ' όλα όσα έχει δεί γύρω της.... ετοιμάζεται να πάει στο Como για Sea rating, ευελπιστώντας ότι ΚΑΠΟΤΕ... θα μπορεί να πετάξει με υδροπλάνο στα νησιά μας...

Αγαπητή και ρομαντική Μάρω,δέν βλέπω σέ τί απειλούνται τά συμφέροντα τής ακτοπλοϊκής εταιρείας Hellenic Seaways,που διαθέτει γιά τό Βόλος-Σκιάθος το Εξπρές Σκιάθος (μέ χειμερινό πρωτόκολλο 1390 άτομα) και τό Flying Cat 6 (μέ επίσης χειμερινό πρωτόκολλο 340 άτομα) από ένα υδροπλανάκι που μεταφέρει 8 άτομα.Αν φανταστούμε ότι π.χ. παθαίνει μιά βλάβη τό Εξπρές Σκιάθος και μένει στόν Βόλο,πόσες πτήσεις πρέπει να κάνη το υδροπλανάκι (ή πόσα υδροπλάνα τών 9 θέσεων απαιτούνται) γιά να μεταφερθούν στην Σκιάθο όλοι οι επιβάτες ενός δρομολογίου του συγκεκριμένου πλοίου;

Σού εύχομαι ειλικρινά να τελειώσης επιτυχώς τό sea rating σου και να πετάξης μέ υδροπλάνο στά ελληνικά νησιά,όμως μήν λέμε ότι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες,που κθημερινά μεταφέρουν χιλιάδες κόσμο,φοβούνται από την ύπαρξη ενός ή δύο υδροπλανακίων τών 9 θέσεων ότι θά τούς πάρουν τό ψωμί από τό στόμα...
 
Aγαπητή Αργώ,
Αν υποψιαστώ ότι βρέθηκαν εμπόδια να διασαλεύσουν τα εντυπωσιακά σας στρατηγικά σχέδια.. θα πετάξω μαζί σας και θα ζητήσω να μου στείλετε τις βαλίτσες με το πλοίο. Έτσι για την εμπειρία.

δικό σας
 
pilot01":t4u1cz57 said:
το ατου του συγκεκριμενου δρομολογιου ειναι στο οτι στην θεσσαλονικη το καυσιμο κοστιζει 0,551 και στην σκιαθο 1,2!!!! (σε μια προσπαθεια της eko να κλεισει την argo)

Είμαι 100% της προσπάθειας της Argo και εύχομαι ολόψυχα καλή συνέχεια και καλή επιτυχία σε όλα τα σχέδιά σας/τους. Ευελπιστώ να πετάξω και εγώ με το υδροπλάνο σας, έστω για την εμπειρία. Αλλά, ας προσέχουμε λίγο τί λέμε. Υπάρχει κίνδυνος να καταντήσει γραφική η άποψή μας, όταν επιδεικνύουμε μια τέτοια μανία καταδίωξης. Η ΕΚΟ θέλει να αγοράζετε καύσιμο. Πελάτες θέλει. Αν είναι μονοπώλιο και κοστολογεί όσο γουστάρει το καύσιμό της, είναι στην προσπάθειά της να ξεζουμίσει τον κάθε πελάτη, όχι να κλείσει την Argo. Σε λίγο θα κατέβουν και εξωγήινοι να βάλουν τροχοπέδη στο θεάρεστο, θεόπνευστο και ωφέλιμο έργο σας....
Συγνώμη για την επίθεση. Όσο κι αν φαίνεται προσωπική, δεν είναι. Ή τουλάχιστον, δεν ήταν η πρόθεσή μου να είναι....
 
Θα παρακαλέσω να εισάγουμε και σύμβολα άνθεων στο πεδίο συζητήσεων:
Α)Η ΕΚΟ θέλει να κλείσει την Argo.Για αυτό της πουλάει τα καύσιμα σε διαφορετική τιμή.
Β)Το δρομολόγιο Σκιάθος-Θεσσαλονίκη χρειάζεται 2,5 επιβάτες για να είναι κερδοφόρο.
Λες και αν η ΕΚΟ πούλαγε φτηνά τα καύσιμα δε θα υπήρχε πρόβλημα.
Κάποιος aviation specialist (όπως αναφέρεται σε άλλη συζήτηση) σας τα έχει πει αυτά;
Φταίει το αεροδρόμιο της Αθήνας,οι ακτοπλόοι,η ΕΚΟ,εννοείται η ΥΠΑ,το ΥΜΕ,το Λιμενικό,οι γονείς μου και η μαφία που λυμαίνεται τα νυχτερινά κέντρα της παραλιακής.
Τι να βάλω τώρα;Οι μπανάνες δεν επαρκούν πλέον.Αυτές έχουμε όμως,σε αυτές θα αρκεστώ.
:banana: :banana: :banana:
 
Εγώ προτείνω να σταματήσει η κριτική, από την στιγμή που όλοι μας είπαμε την άποψη μας. Σημασία έχει πως η προσπάθεια έγινε και γίνεται, και μακάρι στο τέλος να αποδώσει καρπούς. Δικαίωμα του καθένα είναι να επενδύει, δικαίωμα του καθένα είναι επίσης να επιτυγχάνει και να αποτυγχάνει, και επίσης δικαίωμα του καθένα είναι να γκρινιάζει για ότι θέλει. Όπως όλοι μας γκρινιάζουμε για το παραμικρό και μας φταίει επίσης το παραμικρό. Σίγουρα αν όλα ήταν μέλι γάλα με όλα τα προβληματάκια που αντιμετώπισε η εταιρία (μικρά κατά την άποψη μου, και όπως ειπώθηκε θα έπρεπε να είχαν προβλεφθεί στον αρχικό σχεδιασμό), τότε θα μπορούσε να είναι κερδοφόρα. Φαντάζομαι θα υπάρχουν και άλλα προβλήματα που δεν ξέρουμε, δεν μπορεί αυτά να είναι τα μοναδικά εμπόδια της εταιρίας.
Όπως και να έχει δεν αξίζει η επίθεση, ειδικά όταν τα νέα αυτά δεν προέρχονται (τουλάχιστον οχι επίσημα) από την ίδια την εταιρία. Προσπάθεια είναι, ευπρόσδεκτη σίγουα, αλλά όλη η διαφωνία ξεκίνησε όταν ειπώθηκε για το πόσο των 200.000 από την νομαρχία, που τελικά διευκρινίστηκε οτι πρόκειτε για ιδιωτικά κεφάλαια που θέλουν να μαζευτούν, και με αυτό δε νομίζω να έχει κανείς πρόβλημα. Μαγκιά τους να τα βρουν, και διπλή μαγκιά τους, αν πετύχει τελικά το όλο εγχείρημα. Και τριπλή μαγκιά αν μεγαλώσει η εταιρία. Πιστεύω όμως οτι θα έπρεπε να σταματήσει το θέμα, μέχρι να έχουμε κάτι νεότερα, όπως πχ την επιστροφή του αεροπλάνου, επανέναρξη δρομολογίων κτλ κτλ.

Θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω τι αριθμό υδροπλάνων έχουν στο μυαλό τους οι επενδυτές, αν όλα πήγαιναν βάση σχεδίου.
 
Top