Air Baltic στην Ελλάδα

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Η airBaltic αποχωρεί από το πρόγραμμα EuroBonus των Σκανδιναβικών Αερογραμμών . Από την 31η Οκτωβρίου και μετά, δε θα είναι δυνατή η εξαργύρωση ή η συγκέντρωση μιλίων σε πτήσεις της airBaltic. Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα το πρόγραμμα BalticMiles, το οποίο -προς το παρόν- δίνει μίλια μόνο σε πτήσεις της εταιρείας και σε ενοικιάσεις αυτοκινήτων.

http://www.airbaltic.com/public/balticmiles.html

Πάντως είναι απορίας άξιον το γεγονός ότι η εταιρεία έχει ένα αξιόλογο δίκτυο, αλλά παρ' όλα αυτά δεν ανήκει σε κάποια συμμαχία, ενώ η ανεξερτητοποίησή της από τις Σκανδιναβικές Αερογραμμές, μάλλον την απομακρύνει και από τη Star Alliance.
 
Είχαν εδώ καί κάποιες μέρες τα φυλλάδια για το καινούριο πρόγραμμα FFP σε κάποια desks στο αεροδρόμιο της Ρίγας, όμως κανένας από τους υπαλλήλους δεν γνώριζε (είτε δεν ήθελε) να πεί κάτι παραπάνω.
Ήδη η εταιρεία πέφτει όλο καί περισσότερο στην αγκαλία της KLM μέσω των τελευταίων συνεργασιών της σε αρκετά δρομολόγια από Άμστερνταμ. http://www.airbaltic.com/public/39912.html

Ο χρόνος θα δείξει, πάντως ο Bertol Flick, CEO της εταιρείας έχει αποδειχθεί πολύ καλός μέσα σε σκληρές συνθήκες... ιδιαίτερα των κακών οικονομικών δεικτών των χωρών της Βαλτικής καί μια SAS Group που δεν είχε, ούτε έχει ακόμα ξεκάθαρη πορεία.
 
Εγώ πάλι ψάχνω να βρω στοιχεία για τη συνεργασία με την KLM, αλλά δεν μπορώ να βρω τιποτα συγκεκριμένο. Απ' ό,τι βλέπω, ακόμα και τη Νέα Υόρκη την κάνουν σε συνεργασία με τη Jet Aırways από Βρυξέλλες και όχι με την γαλλο-ολλανδική εταιρεία...
 
Πρέπει να δείς την συνολική εικόνα καί την κατάσταση στις άλλες δυο βαλτικές χώρες καί των αεροπορικών εταιρειών τους, Estonian Air καί η πλέον defunct flyLAL. Είναι μια δύσκολη κατάσταση εκεί πάνω, καί αν δεν ήταν η SAS Group για την Estonian Air μάλλον δεν θα υπήρχε τίποτα άλλο πλέον από την airBaltic.

@aakunz http://www.airbaltic.com/public/39912.html αν καί είναι ακόμα η αρχή, πιστεύω ότι είναι μέσα στα πλάνα τους να μειώσουν τα connections καί feeders που είχαν μέχρι τώρα με την SAS καί να τα διοχετεύσουν μέσω κάποιας άλλης. Ναί, η Jet Airways καί Βrussels Airlines μέσω Βρυξελλών δίνουν αρκετά connections, όπως καί με την Austrian μέσω Βιέννης. Θα δείξει όμως κατά πόσο θα εξελιχθεί αυτό μετά τα take overs των Αustrian καί Βrussels από την Lufthansa.
Λάθος μου καί διόρθωση ότι δεν είναι code share με την KLM ακόμα, δεν έχουν τα οικονομικά μέσα να προχωρήσουν σε code share συνεργασία.
 
Re:

aakunz":2hx0chh6 said:
Πίσω από την AirBaltic βρίσκεται ο όμιλος των Σκανδιναβικών Αερογραμμών, αν αυτό λέει κάτι...

Όντως τα πράγματα εκεί πάνω είναι δύσκολα γιατί απλούστατα τους έχουν καταλάβει οι Σκανδιναβοί. Προσπάθησαν οι Estonian Air και η FlyLAL αλλά τους συνέτριψε η SAS μέσω της airBaltic. Η airBaltic είναι μία low cost της SAS η οποία κατείχε το 47,5% (τον Ιανουάριο 2009 πούλησε το μερίδιο της στο airBaltic management), έχει 31 νέα αεροσκάφη και φτηνό εργατικό από τους Λετονούς, με 61 προορισμούς από Ρήγα και 3 από Βίλνιους. Στις Estonian Air έχουν μέρος οι SAS (49%) καθώς και η AS Cresco Bank (17%), είναι μία μικρή (regional) εταιρεία με 6 αεροσκάφη εξυπηρετώντας το Ταλλίνν (τρίτο σε αεροπορική κίνηση με 1,811 εκτ.PAX) με 14 διεθνής προορισμούς στην Ευρώπη συνήθως 3 φορές την εβδομάδα (σε κάθε πόλη) εκτός από Στοκχόλμη, Κοπεγχάγη, Όσλο που έχει καθημερινή εξυπηρέτηση.
Η airBaltic κινήθηκε δυναμικά στην Ρήγα (πρώτο σε αεροπορική κίνηση με 3,691 εκτ.PAX)και κατάφερε να δημιουργήσει περιφερειακό αεροδρόμιο χτυπώντας το δεύτερο (σε αεροπορική κίνηση με 2,048 εκτ.PAX) αεροδρόμιο του Βίλνιους. Με την χρεοκοπία της FlyLAL (τώρα λειτουργούν ως charter) δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Υπάρχει δικαστική διαμάχη για αθέμιτο ανταγωνισμό από πλευράς της airBaltic, αλλά στην περιοχή έχει δημιουργηθεί τετελεσμένο με την Ρήγα το επικρατέστερο αεροδρόμιο. Οι σχέσεις Λετονίας με Λιθουανίας δεν είναι οι καλύτερες με τους Λετονούς να κατηγορούν τους Λιθουανούς ως μη παραγωγικούς και με διαλυμένη οικονομία.
 
Ένας ενδιαφέρον διαγωνισμός τρέχει από την AirBaltic στη σελίδα της στο FACEBOOK ... Αν γίνετε fun μπορείτε να συμμετέχετε στο διαγωνισμό για το ποιοι θα είναι οι νέοι προορισμοί της εταιρίας που θα ανακοινωθούν αυτή την εβδομάδα... και δωράκια εισιτήρια.. απλά αφήνοντας comment την μαντεψιά σας !! Και κάθε βδομάδα έχει ανάλογους διαγωνισμούς... Καλή τύχη !!

Πραγματικά η AirBaltic πρωτοπορεί με τις ιδέες της... τουλάχιστον προσωπικά δεν έχω δει άλλη εταιρία να δραστηριοποιείται με τέτοιο έξυπνο τρόπο...

Ελπίζω να αυξήσει στο άμεσο μέλλον τις πτήσεις της από Αθήνα και να προσθέσει ίσως Κάουνας ή το Ταλλίν στους προορισμούς...
 
Η εταιρεία επεκτείνεται και θα φτάσει τις 71 πόλεις που θα εκτελεί δρομολόγια. Οι νέες πόλεις που εντάσσονται είναι Το Αμμάν, η Βυρηττό, το Βελιγράδι, το Βουκουρέστι, το Μάντσεστερ, η Μαδρίτη, η Τεχεράνη, η Umea, και η Vaasa.
 
Γνωριζει κανεις αν η εταιρεια σερβιρει γευματα εν πτηση ή οτι φας το πληρωνεις.....
 
Top