Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Με το καλό και ο δεύτερος διαγωνισμός και γρήγορα και ο τρίτος με τις υπόλοιπες διακρατικές.

AUSTRALIA- MULTIPLE DESTINATIONS *ALL EU CARRIERS 2100 SEATS PER WEEK
AZERBAIJAN MULTIPLE DESTINATIONS *ALL EU CARRIERS UNLIMITED FREQUENCIES
BAHRAIN--- MULTIPLE DESTINATIONS ONLY GR CARRIERS 14 WEEKLY FRQ
BRAZIL------ **SINGLE DESTINATION** ONLY GR CARRIERS 2 WEEKLY FRQ
ETHIOPIAN- **SINGLE DESTINATION** ONE* GR CARRIERS UNLIMITED FREQUENCIES
INDONESIA- MULTIPLE DESTINATIONS ONLY GR CARRIERS 7 WEEKLY FRQ
IRAN -------- **SINGLE DESTINATION** ONLY GR CARRIERS UNLIMITED FREQUENCIES
KENYA ------ **SINGLE DESTINATION** ONLY GR CARRIERS 2 WEEKLY FRQ
MACAO ----- MULTIPLE DESTINATIONS ONLY GR CARRIERS 10 WEEKLY FRQ
MALAYSIA -- MULTIPLE DESTINATIONS *ALL EU CARRIERS 7 WEEKLY FRQ
MOROCCO - MULTIPLE DESTINATIONS *ALL EU CARRIERS UNLIMITED FREQUENCIES
OMAN ------ MULTIPLE DESTINATIONS *ALL EU CARRIERS 7 WEEKLY FRQ
PAKISTAN -- MULTIPLE DESTINATIONS ONLY GR CARRIERS 7 WEEKLY FRQ
PHILIPPINES MULTIPLE DESTINATIONS ONLY GR CARRIERS UNLIMITED FREQUENCIES
QATAR ------ MULTIPLE DESTINATIONS *ALL EU CARRIERS 21 WEEKLY FRQ
SRI LANKA -- **SINGLE DESTINATION** ONLY GR CARRIERS 5 WEEKLY FRQ
TUNISIA ----- **SINGLE DESTINATION** ONLY GR CARRIERS UNLIMITED FREQUENCIES
UZBEKISTAN **SINGLE DESTINATION** ONLY GR CARRIERS UNLIMITED FREQUENCIES
ZAIRE ------- **SINGLE DESTINATION** ONLY GR CARRIERS 2 WEEKLY FRQ

Και ας μην παραπονούνται μερικοί, καλύτερα να βγαίνεις και να διεκδικείς αεροπορικές εταιρείες που θέλουν να κάνουν τα δρομολόγια, παρά να περιμένεις να έλθουν κάποιοι και να σου ζητήσουν να κάνουν τα δρομολόγια των διακρατικών.
Καλό όμως είναι να πραγματοποιούνται τα δρομολόγια και όχι κάποιες εταιρείες να τα κρατούν για διαπραγματευτικά παιχνίδια.
 
Να κάνω μια χαζή ερώτηση,συγχωρέστε με!
Για ποιό λόγο υπάρχουν περιορισμοί ως προς τα frequencies ή τους αερομεταφορείς μεταξύ δυο χωρών?Τι προστατεύεται ακριβώς?
 
Και επιπρόσθετη απορία, οι συχνότητες είναι υποχρεωτικές για την εταιρεία που θα τις αναλάβει ή πρόκειται για τις μέγιστες που μπορούν να κατοχυρωθούν; αν ισχύει το δεύτερο, τότε υπάρχει περίπτωση αυτές να μοιραστούν σε παραπάνω από μία ενδιαφερόμενες;
 
Έχουμε κανένα νεότερο από τον 2ο διαγωνισμό; Η προθεσμία υποβολής δεν ήταν 20 Απριλίου;
 
Nεότερα ακόμη δεν έχουμε, ωστόσο ανακοινώθηκαν οι συμφωνίες μεταξύ Ελλάδας και Κατάρ, όπου ανάμεσα στα άλλα περιλαμβάνεται
Τροποποιητική Συμφωνία διμερούς αεροπορικής συνεργασίας από τον υφυπουργό Μεταφορών Νίκο Σηφουνάκη

Τι να αφορά άραγε?
 
Σε σημερινή συνέντευξη τύπου, ο υπουργός Μεταφορών ανακοίνωσε μεταξύ άλλων
H Aegean Airlines, η Athens Airways, η Bluebird, η Hellas Jet, η Hellenic Imperial, η Olympic Air και η Skywings αποτελούν τους επτά αερομεταφορείς που επελέγησαν κατόπιν διαγωνιστικής διαδικασίας για την εκτέλεση των αεροπορικών συνδέσεων της χώρας μας με χώρες εκτός Ε.Ε. Οι παραπάνω εταιρείες θα εκτελούν τα δρομολόγια:

-Ηράκλειο/Ρόδος/Κέρκυρα-Μόσχα (στο τέλος του μήνα)
-Θεσσαλονίκη-Μόσχα (από 30 Μαΐου 2010)
-Αθήνα-Κίεβο (από 1η Νοεμβρίου 2010)
-Αθήνα-Μόσχα (από το τέλος του καλοκαιριού)
-Αθήνα-Πεκίνο, Αθήνα-Σαγκάη (χειμώνα 2010)
-Αθήνα-Τόκιο (χειμώνα 2010)
-Αθήνα-Οσάκα (χειμώνα 2010)
-Αθήνα-Τορόντο, Αθήνα-Μόντρεαλ

Επίσης, ανακοινώθηκε
Ας σημειωθεί ότι για όσες αεροπορικές γραμμές προκηρύχθηκαν αλλά δεν εκτελούνται ή δεν θα εκτελεστούν από τις αεροπορικές εταιρείες που επελέγησαν έχει προβλεφθεί να υπάρξει διαδικασία ανάκλησης και επαναπροκήρυξης. Τέτοιες γραμμές είναι:

Με Βυρηττό, Κουβέιτ, Ιράκ, Ισραήλ, Αρμενία, Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα/Ντουμπάι, Αυστραλία και Ουζμπεκιστάν (προκήρυξη για πρώτη φορά)
:arrow: http://www.capital.gr/Articles.asp?id=971249

Το μόνο παραπάνω στοιχείο που βρήκα είναι
Στη γραμμή Ηράκλειο - Μόσχα θα εκτελούνται πτήσεις έξι φορές την εβδομάδα από τις εταιρείες Blue Bird και Aegean, ενώ τα δρομολόγια Ρόδος - Μόσχα και Κέρκυρα - Μόσχα θα εκτελούνται δυο φορές την εβδομάδα από τηn Blue Bird.
απ' τη Ναυτεμπορική, που αναφέρει λίγες παραπάνω πληροφορίες...
 
Μακάρι να ξεκινήσει κάποιο από τα δρομολόγια!!
 
-Αθήνα-Κίεβο (από 1η Νοεμβρίου 2010
Μηπως αυτο ειναι το codeshare που αναφερεται στη σελιδα της ΟΑ με την Aerosvit?
-Αθήνα-Πεκίνο, Αθήνα-Σαγκάη (χειμώνα 2010)
-Αθήνα-Τόκιο (χειμώνα 2010)
-Αθήνα-Οσάκα (χειμώνα 2010)
Αυτα παλι...?ΗΙΑ με τα 747-200 (σα το παλιο καλο κρασι που λεμε :rolleyes: )?
 
NFEEFE":ojgk8gpq said:
-Αθήνα-Πεκίνο, Αθήνα-Σαγκάη (χειμώνα 2010)
-Αθήνα-Τόκιο (χειμώνα 2010)
-Αθήνα-Οσάκα (χειμώνα 2010)
Αυτα παλι...?ΗΙΑ με τα 747-200 (σα το παλιο καλο κρασι που λεμε :rolleyes: )?

Νομίζω πως αυτά αναφέρθηκαν σαν codeshare της Α3 (μέσω MUC ή FRA).

Τώρα γιατί επιτρέπονται αυτές οι αναθέσεις δεν το έχω καταλάβει. Codeshare συμφωνίες μέσω ενδιάμεσων προορισμών, υπήρχαν και πριν.
 
...ναι, αλλά μάλλον δεν το ήξερε η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών. Γι' αυτό και βγήκε στο γυαλί να μας το πεί....

http://www.nooz.gr/economy/aeroporika-d ... s-ektos-ee

δεν ξέρω αν διαβάζοντας το παραπάνω θα έπρεπε να γελάσω... Κοτζαμάν πολιτική ηγεσία μας 'ενημερώνει' ότι 'επιτρέπει' σε κάποιον να πετάξει από τη μακρινή χώρα του ανατέλλοντος ηλίου προς Μόναχο, και από εκεί να πάρει άλλο αεροπλάνο για τη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας...

τί άλλο θα μάθουμε από τους πολιτικούς μας... Μήπως ότι τα αεροπλάνα έχουν φτερά?

δηλαδή τόσα χρόνια που το κάναμε, είμασταν ...παράνομοι?
 
Top