Argo Airways

  • Thread starter stiv
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Α)Η κριτική γίνεται στα γραφόμενα απο κάποιους εδώ και μόνο.Όχι σε ανακοινώσεις της εταιρείας.Τα δεδομένα είναι οτι κάποιος ισχυρίστηκε οτι την "έχει ζήσει απο μέσα" και οτι η εταιρεία "δε πηγαίνει καλά".Το τελευταίο ειναι δεδομένο το οποίο επιβεβαιώνεται απο δημοσιεύματα και απο τη νομαρχία.
Β)Η κριτική έχει επιχειρήματα και δεν έχει σκοπό την εκδίκηση.Αντιθέτως,έχουν προηγηθεί διάφορες ενέργειες προς υποστήριξη της προσπάθειας.Πρέπει να δεχτείς όμως οτι κάποια απο αυτά που γράφονται (οχι απαραίτητα απο την εταιρεία) είναι ολέθρια.Είναι λοιπόν απαντήσεις σε αυτά και οχι κακόβουλη ή υστερόβουλη κριτική.
Για αυτό λοιπόν θα γίνεται κριτική σε οτι νεότερο προκύπτει μήπως (εκτός των άλλων) σωθεί και καμμιά θέση εργασίας.
 
Συμφωνώ για τα ολέθρια γραφόμενα, μαζί τα λέγαμε παραπάνω. Δεν είπα οτι είναι κακόβουλη η κριτική, και συμφωνώ με τα επιχειρήματα, απλά τα είπαμε και μην τα ανακυκλώνουμε. Ας περιμένουμε απλά τα νεώτερα σχόλια. Γιατί για εμένα το πιο τραγικό της υπόθεσης είναι η δυσφήμιση για τις ξένες επενδύσεις. Ήρθαν ξένα κεφάλαια, έστω λίγο απρόσεχτα, και το κράτος δεν έκανε τίποτα για να τα κρατήσει (δεν μιλάω για επιδότηση, αλλά για συντόμευση διαδικασιών). Και παρόλαυτα ακούγονται συνέχεια δηλώσεις πολιτικών για προσέλκυση ξένων επενδύσεων. Αν ήταν κάποιος κολοσσός πίσω από την εταιρία βέβαια, με το κατάληλο φακελάκι, και τη γραφειοκρατία να επιλύεται σε χρόνο dt, τη διαπραγμάτευση για προσθαλάσωση σε οποιοδήποτε νησί, ή λίμνη, με τιμές καυσίμων που θα μπορούσε να καθορίσει, τότε εδώ ίσως να μιλούσαμε για εταιρία υπόδειγμα.

Δεν συμμερίζομαι οτι για όλα φταίει το κράτος, αλλά πιστεύω πως ένα μερίδιο ευθύνης το φέρει. Αλλά όπως είπαμε θα έπρεπε να είχε προβλεφθεί.
Τέλως πάντων
 
Συμφωνώ και εγώ.Για αυτό προσπαθώ να είναι χρήσιμη η κριτική και για αυτό πρότεινα να εξεταστεί η δρομολόγηση εμπορευματικών πτήσεων.Εκτιμώ οτι έτσι θα ήταν καταλληλότερη αρχή για την ελληνική νοοτροπία.Ωστόσο αυτή η πρόταση δε σχολιάστηκε.
 
φιλε angel aviation το επιχειρηματικο σχεδιο ελεγε για 3 αεροπλανα τον δευτερο χρονο λειτουργιας.δεν γνωριζω για μετα.
επισης εχεις απολυτο δικιο στο οτι ειπαμε οτι ηταν να πουμε, το κουτσομπολεψαμε αρκετα -φανηκε ποιοι εχουν σχεση μετο αντικειμενο και ποιοι απλα μπουρδολογoυν ελπιζω καλοπροαιρετα- και τωρα μενει στους ανθρωπους της argo να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα.
 
Μας αναφέρεις,σε παρακαλώ,ορισμένα παραδείγματα καλοπροαίρετης μπουρδολογίας;
 
Να ρωτήσω κάτι?Το SX-ARO ήταν το μόνο αεροπλάνο που είχε η εταιρία???Γιατί αν είναι έτσι πως πραγματοποιούσε τα δρομολόγια της?
 
Νομίζω έχει άλλο ένα. Δεν το έχω ψάξει πολύ πάντως.
 
Ήταν το μοναδικό! Τα δρομολόγια τα έκανε με αυτό και μόνο. Δεν χρειαζόταν άλλο για τους προορισμούς και τη συχνότητα που διενεργούσε. Είχε στα σχέδια για άλλα 2-3 αλλά έμειναν στα σχέδια. Το Χειμώνα είχε διακόψει τα δρομολόγια και το αεροσκάφος είχε πάει αρχικά Ελβετία για συντήρηση. Κατόπιν το νοίκιαζε όπου μπορούσε για να παίρνει κανένα ευρώ!
 
Κάποιοι είχαν αναφερθεί σε προβληματικά επιχειρηματικά και επιχειρησιακά σχέδια της εταιρείας.Εκτιμώ οτι κάποιοι θα συμφωνήσουν οτι έστω έμμεσα η κατάσταση αυτή συνδέεται με το ατύχημα.
 
gp707 το οτι η argo νοικιαζε το αεροπλανο οπου βρει για να παρει κανα ευρω το γνωριζεις(τεκμηριωμενα?) αν ναι θα ηθελα να μαθω απο που, η το κατεβασε το μυαλο σου?(μπουρδολογια)
 
Top