Air Sea Lines

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
KGP":1335brfo said:
μην υπερβαλουμε...οχι και παραδεισος του επενδυτη ο καναδας...
Ίσως είναι υπερβολή αλλά ο Καναδάς είναι στο top 10 του παγκοσμίου δείκτη οικονομικής ελευθερίας.
 
και η τσιπρος 16η ε και? δηλαδη αν βρω ερευνα που αναιρει την δικια σου τι θα πεις? ειναι σαν την διαφθορα... πριν το 2003 στην γερμανια μεσα και εξω=0 μετα το 2003 με τα καινουρια νομοθετικα πλαισια φανηκε οτι η διαφθορα μονο μηδενικη δεν ητανε ειδικα "εξω" (παρολες τις ερευνες)... και με τα καινουρια νομοθετικα πλαισια στους κηπους της βρετανικης βασιλισας οσονουπω...(παλι ειδικα για το "εξω") εκει να δεις γελια...
ακριβως για αυτα που γραφεις ακομα εχω την απορια γιατι υπαρχουν ελληνικες (registered) εταιριες εν ελλαδι...ολες μου τις εταιριες τις εχω εξω παρολο τον χλευασμο τοσα χρονια... οταν ζητουσα σταθερο περιβαλλον ολοι μιλουσαν αρες μαρες...

και μου κανει εντυπωση που ακομα και οι καναδοι πηρανε το ρισκο να κανουν κατευθειαν την επενδυση παρα μεσω αλλης ευρωπαικης χωρας...

τελοπαντων...το θεμα ειναι στην πραξη τη συμβαινει και για τον καναδα ρωτα οποιο επιχειρηματια/επενδυτη θελεις... δεν ειναι παραδεισος (εκτος αν τον συγκρινεις με "αλλες χωρες"...)
 
Έχει απόλυτο δίκιο ο άνθρωπος!

Είναι απορίας άξιο πάντως, που ενώ σε αυτή τη χώρα έχουμε φτάσει πραγματικά στο χείλος του γκρεμού, ακόμα κλείνουμε τα αυτιά μας και νομίζουμε ότι είμαστε οι καλύτεροι! Ε όχι, είμαστε ένας οίκος ανοχής ή και χειρότερα! Δεν γίνεται να συγκρίνουμε την διαφθορά στην Ελλάδα με τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο! Δεν γίνεται να λέμε "σιγά που ο Καναδάς είναι καλύτερος από εμάς όσον αφορά το επενδυτικό περιβάλλον"! Πραγματικά στην Ελλάδα δεν υπάρχει καν η έννοια της επιχειρηματικότητας! Όλα είναι ισοπεδωμένα!

Είμαστε πολύ πολύ πίσω και έχουμε μία νοοτροπία κακομαθημένου! Πρέπει να φάμε το ξύλο μας για να συνέλθουμε! Και αν αυτά τα τρία χρόνια δεν βάλουμε μυαλό, τότε μια χρεοκοπία μας περιμένει το 2013! Πάντως τέρμα η παιδική χαρά για την Ελλάδα! Ο άνθρωπος έχει απόλυτο δίκιο, δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια όσο και αν δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε!
 
Κι άλλη αναφορά της Air Sea Lines και του ελληνικού γραφειοκρατικού παραλογισμού, αυτή τη φορά στη Wall Street Journal
http://online.wsj.com/article/SB1000142 ... opWhatNews

Μερικά ωραία που γράφει:
The company had to provide engineering specifications of each cleat it used at its embarkment floats to the Coast Guard, part of Greece's Merchant Marine Ministry.


Mr. Earle and Mr. Patellis say an official in the Civil Aviation Authority told them she wanted seaplane pilots to be Greek.

Mr. Patellis says he made more than 300 trips to police stations to get official affirmations of his signature, a result of government notary requirements.
 
<Το θέμα της καναδικής επένδυσης που κόλλησε στη γραφειοκρατία έθεσε ο πρεσβευτής της χώρας στον Κ. Χατζηδάκη>

Την άμεση προώθηση όλων των απαραίτητων νομοθετικών ρυθμίσεων για το ξεπάγωμα των επενδύσεων των υδροπλάνων ζήτησε χθες επισήμως από τον υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας,Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κ. Χατζηδάκη ο πρεσβευτής του Καναδά Ρόμπερτ Πεκ………………………..
Ήδη, οι πρώην υπουργοί Μεταφορών Δ. Ρέππας και Ι. Ραγκούσης σχεδόν είχαν ολοκληρώσει το νομοσχέδιο για τη λειτουργία των υδροπλάνων στην Ελλάδα, το οποίο προβλέπει την απλοποίηση των διαδικασιών για την ίδρυση και κατασκευή των υδατοδροµίων, μέσω της δημιουργίας ενός πλαισίου fast track για τις επενδύσεις στον συγκεκριμένο τοµέα.
Ωστόσο, το σχέδιο αυτό εξακολουθεί να παραμένει στα συρτάρια του υπουργείου Μεταφορών................

Μεταξύ άλλων που αναφέρει σε σημερινό καυστικό άρθρο η εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ σελ. 29
Ευχάριστο θα ήταν να δραστηριοποιηθούν τα υδροπλάνα και να νικήσουν το πόλεμο που δέχονται από τους πλοιοκτήτες.
 
Δέν νομίζω ότι οι "υδροπλανάδες" δέχονται κανέναν πόλεμο απ'τους πλοιοκτήτες-το έχω ξαναγράψει κι΄άλλοτε εδώ αυτό.Τί να φοβηθή π.χ. η HSW,που σ'ένα ταξίδι ενός βαποριού της μεταφέρει όσους τα δυό-τρία υδροπραπράκια τής AirSeaLInes σε μιά εβδομάδα δρομολογίων-και μάλιστα με μεγαλύτερη άνεση;

Αν μάλιστα συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι τα υδροπραπράκια δέν μπορούν να μεταφέρουν αυτοκίνητα,αντιλαμβανόμαστε πως είναι αστείο και να σκεφτώμαστε ακόμη ότι οι ακτοπλόοι "φοβούνται" πως η ASL θα τούς "πάρη το ψωμί".

Αλλωστε,εδώ δέν λένε ούτε οι κανονικές αεροπορικές εταιρείες (που μεταφέρουν πολύ περισσότερο κόσμο με τα μεγάλα τους αεροπλάνα) ότι δέχονται πόλεμο απ'τους πλοιοκτήτες.......
 
Ξερεις κανεις τι γινετε τελικα με τα υδροπλανα στην Ελλαδα γιατι τωρα τελευταια ολο και κατι ακουγεται?
 
Γουβιά - Παξοί - Γουβιά το μακρινό 2007. Και τώρα ακόμα περιμένουμε τη γραφειοκρατία (που έκλεισε την Air Sea Lines) να αφήσει τα υδροπλάνα να ξεκινήσουν και πάλι...

 
Δηλαδή η γραφειοκρατία έκλεισε την Εταιρεία? Πολύς χαμός για το τίποτα !!!
 
Top