Global Aviation Academy

Μήπως εσύ φίλε μου έχεις βγάλει από μόνος σου τα ματάκια σου;;;γιατί απ ότι βλέπω,είσαι αρκετά κατά της Global και αναφερεσαι και σε άλλα θέματα..κάτι άτομα σαν και σένα παραπλανούν τα παιδιά που επιθυμούν να διαλέξουν τις ελληνικές σχολές...εγώ αυτό που εχω καταλαβει είναι πως καποιος την προσωπική του ''αποτυχία''και τα ΄΄κομπλεξ ''τα μεταφέρει και σε άτομα που δεν ειναι γνωστες του αντικειμένου.δεν γινεται να μιλαει ο καθενας και να εκφερει γνωμη χωρις να ειναι γνωστης κατι που κανεις εσυ..προσωπικα ειμαι στην Global και σου απανταω τωρα απο το βερολινο όπου κανω το mcc.και αν θες το πιστευεισ,καρφι δεν μου καιγεται,οι ιδιοι οι γερμανοι εχουν πει τα καλυτερα λογια για τα ελληνικα πληρωματα αυτης της σχολησ....μακαρι να φερει το type 737,και γιατι να μην το παρει καποιος αφου θα εχει και τα χρηματα...ξεκολλα το μυαλο σου!!!!και αλλη φορα αν θες να γινεται κουβεντα να μιλασ με ονοματα και αληθεις καταστασεις..μου πε ο φιλος μου,ο γατος μου κτλ κτλ αστα να πανε...σαν σχολη ειναι τρομαχτικα φοβερη και αυτο ιιιισσσσωωωωωςςςςς να το καταλαβεις οταν θα πας σε μια χωρα οπως η γερμανια με τα στανταρ τουσ και θα σε βλεπουν με αλλο ματι...γιατι ειμαστε στανταρ επαγγελματιες για αυτουσ..και αυτο θελει να πετυχει η σχολη...αααα...και με την αδεια ενος φιλου μου,ειχε παει στην Global με σκοπο το atpl intergrated και το παιδι δεν εκανε ,και του το ειπαν από τις πρωτες του ωρες..αυτο σημαίνει πως δεν τον είδαν σαν τσεπη αλλα σαν ανθρωπο που δεν αξιζει να χαλασει αυτο το ογκωδες ποσο.το ονομα του ειναι νικολακοπουλοσ γιωργος.οπως βλεπεισ δεν κολλαω να πω ονοματα και εχω παρει την αδεια του παιδιου..πεσ μου πια αλλη σχολη θα το εκανε αυτο....και τα χρηματα ειναι στανταρ για αυτο τον λογο...τωρα αν εσυ μενεισ μακρυα τι να σου πω..υπαρχει και ο προαστιακοσ και αοπ κει ερχεται αμαξι της σχολης και σε παιρνει....προσωπικα διαφημιζω πολυ την σχολη μου γιατι ολα τα τμηματα εκπαιδευσης ειναι αψογα.,..απο την πρωτη μερα μεχρι και την τελευταια....αλλαξε λιγο το υφος σου γιατι δεν θα σου βγει σε καλο αν ποτε καταφερεις να γινεις επαγγελματιασ πιλοτος..και οχι επαγγελματιας με ενα χαρτι...επαγγελματιας σε ολα σου...γιατι αυτο που κανεις,θα σε παρουν πρεφα σε εταιρειεσ και θα σε εχουν του κλωτσου και του μπατσου...

οπως ειδεσ ,θα μπορουσα να μιλησω ακομα πιο χυμα,αλλα.....
μακαρι σε οποιο ν ενδιαφερεται να μαθει περισσοτερα ,να του φανω χρησιμη....
καλο βραδυ απο βερολινο!!!!!
 
Καλημέρα,

πολύ στην τσίτα είσαι... Αν όπως λες έχεις δει και σε άλλα θέματα οτι ειμαι κατά της σχολής και αυτό κατάλαβες, μάλλον έχεις πρόβλημα κατανόησης και πρέπει να πας στο δημοτικό πάλι... Ξαναδιάβασε λοιπόν:

Δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου προφανώς αλλά μου την σπάει η πλύση εγκεφάλου που κάνουν οι σχολές στην Ελλάδα... Αν ποτέ η χ,ψ εταιρία φτάσει να γίνει σαν την Intercockpit ή την Flight Safety ή κάποια τέτοια σχολή τότε να αρχίσει να το παίζει όπως θέλει. Μέχρι τότε ας φροντίσουν να μην επιχειρούν συγκρίσεις με σχολές του εξωτερικού γιατί θα γελάνε και οι πέτρες.

Τέλος επειδή διάβασα και σε άλλο θέμα σχετικά με την σκέψη σου να πας στην Global για να κάνεις το intergrated course, αν τελικά το αποφασίσεις οριστικά, με το καλό να αρχίσεις και καλές προσγειώσεις να έχεις! Μια συμβουλή απλά, έχε στην μπάντα και 5.000-10.000 ευρώ γιατί σχεδόν σίγουρα δεν θα σου βγει μόνο 48.000 ευρώ.

Και για να επανέλθω στο αρχικό... Με τα χρήματα που διαφημίζουν, ναι μπορεί κάποιος να τελειώσει με τόσα... Αλλά δυστυχώς δεν θα είσαι εσύ αυτός... Εσύ θα είσαι που θα πρέπει να δώσεις κάτι παραπάνω... Οπότε όπως γράφω και παντού, ΜΗΝ προετοιμάζεται τους γονείς σας (ή οποιονδήποτε άλλο σας χρηματοδοτήσει) για ΜΟΝΟ ΤΟΣΑ γιατί μπορεί να βρεθείτε προ εκπλήξεων και να μην μπορέσετε να ολοκληρώσετε την εκπαίδευσή σας!! Better safe than sorry

Και για να σε βοηθήσω τόνισα με bold 2-3 λέξεις... Δεν τα έχω με την συγκεκριμένη σχολή (και μάλιστα θα εκπλαγείς αν μάθεις την γνώμη μου για την συγκεκριμένη σχολή και μόνο -αν θες στείλε pm-) αλλά με την γενικότερη νοοτροπία όλων των ελληνικών σχολών να πάνε να κοροϊδέψουν με ψεύτικες διαφημίσεις τον κόσμο που πρόκειται να ξοδέψει τα μαλλία της κεφαλής του για να κάνει αυτό που θέλει στην ζωή του.. Και βλέπεις να πήγα να παραπλανήσω κανένα παιδί; Ισα ίσα του είπα καλή αρχή! Οι σχολές πάνε να παραπλανήσουν τον κόσμο και επειδή εμείς που ξέρουμε την αλήθεια την λέμε προς τα έξω, δεν αρέσει... Τι να κάνουμε, η αλήθεια πονάει :)
Και επειδή κατάλαβα οτι σου αρέσει να μιλάς με δεδομένα και όχι με ένας φίλος μου και ένας θείος μου κλπ, πες μας πόσα χρήματα έχεις δώσει από την πρώτη μέρα που πήγες στην σχολή μέχρι και τώρα (και υπολόγισε πόσα ακόμα θες μέχρι να ξεμπερδέψεις και να πεις οτι τέλος, έδωσα ότι ήταν να δώσω και έχω τα πτυχία μου). Αλλά μην ξεχάσεις και εσύ να μου βάλεις μέσα την αμοιβή του εξεταστή της ΥΠΑ, τα έξοδα για στολή/χάρτες/kneeboard/κλπ συμπράγκαλα, πηγαινε έλα στα Μέγαρα, το medical, τα παράβολα κλπ κλπ... Για να δούμε θα βγεί 48.600 άραγε.....;

Υ.Γ. Οσο για "αποτυχία" και προσωπικά κόμπλεξ, αν αναφέρεσαι σε μένα, καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς.... :)
 
To θεμα δεν ειναι τα 100Ε +/- αλλα τι απορροφηση εχουν οι αποφοιτοι της Global αλλα και των αλλων εκπαιδευτικων οργανισμων.
Ποσοι απο τους αποφοιτους τωρα εργαζονται και ποτε αποφοιτησαν?ποσο χρονο τους πηρε για την πρωτη εππαγγελματικη αποκατασταση?σε ποια ταξη μεγεθους κυμαινονται οι πρωτες απολαβες τους? η σχολη βοηθησε καθολου γι'αυτο??

Ας μας διαφωτισουν οι αποφοιτοι των σχολων σε αυτα τα θεματα με ειλικρινης απαντησεις.

Επισης οταν αποφοιτεις με 200-250 ωρες f.atpl τι κανεις απο κει κ περα πρακτικα γιατι μεχρι τις 1000-1500 its a long road away...
 
Gfa εγραψε,
Quote
αααα...και με την αδεια ενος φιλου μου,ειχε παει στην Global με σκοπο το atpl intergrated και το παιδι δεν εκανε ,και του το ειπαν από τις πρωτες του ωρες..αυτο σημαίνει πως δεν τον είδαν σαν τσεπη αλλα σαν ανθρωπο που δεν αξιζει να χαλασει αυτο το ογκωδες ποσο.το ονομα του ειναι νικολακοπουλοσ γιωργος.οπως βλεπεισ δεν κολλαω να πω ονοματα και εχω παρει την αδεια του παιδιου..πεσ μου πια αλλη σχολη θα το εκανε αυτο....
Unquote
Ειρήστω εν παρόδω, αυτό ήταν πολύ σύνηθες σε περασμένες δεκαετίες ( δεν ξέρω τι γίνεται σήμερα) σε αρκετά Σειχόπαιδα που είχαν μόνο το χρήμα, από την ΟΑΑ κι έπερναν πόδι!
Σεβόμενος τις απόψεις όλων σας, νομίζω ότι χάνετε το δάσος και κοιτάτε το δένρο. Ισως λόγω ηλικίας μετατρέπετε μια συζήτηση από την οποία μπορεί να βγουν χρήσιμα και ωφέλιμα συμπεράσματα, για το όνειρο "πιλότος" ,σε προσωπικές αντιπαραθέσεις και πολλές φορές αγενώς, «κολλημένοι» σε όλα σχεδόν τα τόπικς παρεμφερούς χαρακτήρα ( σπουδές/Σχολές ), ΜΟΝΟ σε ο, τι αφορά το οικονομικό κόστος σπουδών και αγνοείτε παντελώς για τις όποιες συγκρίσεις /επιλογές σας την προσφερόμενη ποιότητα σπουδών κάθε Σχολής που δυστυχώς εκ των πραγμάτων ( ιδιάιτερα σήμερα ) είναι το σημαντικότερο και πλέον καθοριστικό για την μετέπειτα συντομότερη επαγγελματική σας αποκατάσταση αφενός, αλλά και επιτυχέστερη περαιτέρω καριέρα αφετέρου.
Στην οποιαδήποτε περίπτωση το οποιοδήποτε Κόστος ΔΥΣΤΥΧΩΣ είναι μονόδρομος!!
Για να μην σας κουράζω, σας παρακαλώ και σας παραπέμπω στα σχόλιά μου στα τόπικς « Ευρωπαϊκες Σχολές» & «Integrated Modular ??»
Απλά θα ήθελα να συμπληρώσω ( έστω λίγο off topic, αλλά άμεσα σχετικό με το θέμα ) στα όσα έχω εκφράσει, σε συνδυασμό με τα όσα όλοι σας έχετε αναφέρει ,να συνυπολογίσετε στις αποφάσεις σας και να λάβετε σοβαρά υπόψη σας για τις όποιες επιλογές σπουδών σας , ότι η κρίση που πάλι δυστυχώς διέρχεται ο αεροπορικός κλάδος, η έυρεση εργασίας θα ενταθεί ακόμα περισσότερο παγκοσμίως ( δεν γνωρίζω την διάρκεια ), βεβαίως και στην Ελλάδα μετά τη συγχώνευση Α3/ΟΑ, όπου θα μειωθεί ο συνολικός στόλος (ήδη άρχισαν απολύσεις)
 
48.780 το INTEGRATED COURSE, με MCC με τα skill tests με τα παράβολα για την ΥΠΑ με τα Fees για τον εξεταστή, πάμε να δούμε τι άλλα χρειαζόμαστε οι τιμές κατά προσέγγιση .
Έναν αεροπορικό αναγωγεα (flight copmputer) 40 ευρώ χάρτινο τον απλό ,κάνει την δουλεία του, ένα ploter 40 ευρω ένα logbook JAR FCL κάνα 50 ρικο, ένα kneeboard kana 50 ρι ακόμα (χωρίς kneeboard που να πετάξεις που να πας.... μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα αναδιπλούμενο φάκελο από pvc κάνα 2 ευρώ από ένα βιβλιοπωλείο και βολεύει καλύτερά από ότι το kneeboard .) 2 χάρτες 1.500.000 με όλη την Ελλάδα κάνα 80 ρι έναν IFR χάρτη 15 ευρώ , να βάλω και μια τσαντουλα επειδή ειμαστε και γκλαμουρατοι πιλότοι. κάνα 150 ρι μια souper ouaaou με θήκες να βάζεις μέσα και το προαριστο... και πουλάδα γυαλιστερή στην πρόσοψή! VFR IFR TRIP KIT κάνα 150 ρι ακόμα ( υπάρχει και ο άλλος τρόπος από το ίντερνετ με γνωστό πρόγραμμά σπασμένο, πιο φτηνή λύση 0 ευρώ ) στολή 30 το παντελονακι 25 το πουκαμισάκι 10 η γραβάτα παπούτσι σενιο 50... βρίσκεις και φτηνότερα .

πάμε και στα έξοδά κίνησής, ένα παιδάκι που μένει πχ Κορωπί και πετάει με συχνότητά 5 φορές την εβδομάδα Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή και ΣΚ = 20 φορές το μήνα επί 8 ευρώ προαστιακός ( δεν τον έχω χρησιμοποιήσει ποτέ στο περίπου η τιμή ) άλλα 160 + 730 ευρώ εισιτήρια για ηλεκτρικό για ένα χρόνο ground school σύνολο 1580 μετρητά και ζέστα ευρωπουλακια ....+ 100 ευρω το Μedical 1680 που τα ειδατε τα 5000 και τα 10.000 ?

γνώμη μου είναι ας μην προσπαθούμε να βγάλουμε από την μύγα ξύγκι ο καθένας βαδίζει σύμφωνα με την τσέπη του και μέχρι εκεί που τον περνει ,κάνει ανάλογά τα κουμάντο του. αν μπορεί και αν του περισσεύουν ας κινεί το αμάξι του αν όχι πάλι Ασ πάρει προαστιακό, λύσεις υπάρχουν όταν έχουμε καλή θέλησή και αγαπάμε αυτό που κάνουμε γιατί αύριο μεθαύριο που ίσος να καταφέρουμε να "πηδήξουμε" τον φράχτη του Βενιζέλου και μένουμε μακριά και θα παίρνουμε ένα μισθό 1500 ευρώ εκεί τι θα κάνουμε που ενδεχομένως να δουλεύουμε για τις βενζίνες πρέπει να φουνταρουμε ομαδικώς? Ασ σκεφτούμε λίγο θετικά και Ασ ξεφύγουμε από την κακομοιριά μας είμαι και εγώ από αυτούς που γεννήθηκαν από φτωχά πα@@@@@@ρια άλλα ουδέποτε δεν παραπονέθηκα γιατί να πήγαινα να πετάω από την Τανάγρα παλιότερα γιατί να πηγαίνω στα Μέγαρα από τη άλλη άκρη τις Αθήνας τώρα? σπούδασα αυτό που πάντα ήθελα και αγαπάω αυτό που κάνω τώρα, διπλά...!!!! ξέχασα να προσθέσω και κάθε πρωί σταματάω στον φούρνο και περνώ μια τυροπιτά και ένα μιλκο άλλα 100 ευρώ τον μήνα....+87 ευρω το μηνα τα τσιγαρα μου καλη σας μερα. και Think possitive :great:
 
MerNion":2w5ox9e1 said:
Α μάλιστα... Αρα που είναι τα 48.600; Πήγαν βόλτα στα 50.000... Και να δω που θα πάνε με το ΦΠΑ που άλλαξε πρόσφατα.
Επίσης θα ήθελα να μας πει κάποιος και πόσο περίπου του πήγαινε η βενζίνη μέχρι τα Μέγαρα κάθε μέρα (ας μην βάλω την αττική οδό για όσους μένουν ανατολικά, βόρεια προάστεια και προς Μεσόγεια) που έχει φτάσει 1.5 ευρώ το λίτρο... Αρα μην γελιόμαστε, ποια 48.000 ευρώ; Τουλάχιστον 50-52 θες απλά απλά!
Ολοι εσείς οι μαθητές που λέτε οτι τελειώσατε με 48.600τοσα ευρώ, έχετε κάτσει ποτέ να υπολογίσετε πόσα πραγματικά έχετε χαλάσει στην αεροπορική εκπαίδευση; Εννοώ ΟΛΑ μαζί! Γιατί βλέπετε τα 49.000 που έχετε καταθέση στον λογαριασμό της σχολής και ξεχνάτε τα άλλα 5000 που έχουν πάει έτσι από εδώ και απο εκεί....



Φιλε μου μην βαζεισ τα εξτρα κοστη.γιατι οπου και αν πασ εκτοσ Αθηνων θα χρειαστει να νοικιασεισ σπιτι με ολα τα απαραιτητα εξοδα.Αυτο που λεσ για αττικη οδο και βενζινες μην τα βαζεις μεσα.Α και οσον αφορα το ΦΠΑ απο την στιγμη που κανεις επαγγελματικη εκπαιδευση δεν ισχυει.
 
Καλά... Δεν θα κάτσω να σκάσω για να ξυπνήσουν μερικοί... Οποιος θέλει να πιαστεί κορόιδο, καλά να πάθει. Δεν ξανασχολούμε με τα των σχολών και ο καθένας ας κρίνει μόνος του (δόξα το Θεό μυαλό όλοι έχουμε) που θέλει να πάει και να δώσει τα λεφτά του... Καλή αρχή/συνέχεια/αποκατάσταση/σύνταξη σε όλους :)
 
Αυτό ακριβώς είναι το καλύτερο που πρέπει να κάνεις!!Γιατί αν στην ζωή μας πηγαίναμε με το αν και αν και αν,τότε χ@@@@στα Χαράλαμπε.....Ο καθένας μας κάνει αυτό που πιστεύει και γουστάρει...Και εγώ έχω στερηθεί πολλά,αλλά είμαι εδώ και επιτέλους τελείωσα μέσα σε 1.5 χρόνο...Τώρα ,όσο για την δουλειά,εγώ θα ψάξω...Και σαφώς αν μπορεί ,θα με βοηθήσει και η σχολή μου..Και να μην βρώ ποτέ,τουλάχιστον δεν θα έχω το παράπονο ότι δεν το έκανα...Κάλο σου βράδυ...
 
Βλέποντας το IR course τι περιέχει έχετε την εντύπωση ότι μπορείτε να ανταπεξέλθετε σε airline standards? Τι μάθατε να τα κάνετε όλα στο sim? Αληθεύει ότι κάνετε γύρω στα 4 κανονικά ILS σε όλο το course γιατί πρέπει να ταξιδέψετε μέχρι Θεσσαλονίκη ή Ρόδο και ΑΝ σας αφήσουν κιόλας? Στην Αμερική κάνεις όσα θες, όποτε θες, προσωπικά 5 σε μιαμιση ώρα. Και σιγά τώρα το traffic που έχει η Ελλάδα, αυτή την χαζοέπαρση και το attitude του "right stuff" θα τα ξαναθυμηθείτε σε ένα καλο emergency στον αέρα. Καλή η ικανοποίηση της πτήσης αλλά ξεχνάτε ότι θα μεταφέρετε επιβάτες και είστε υπεύθυνοι για τις ζωές τους! Όποιος θέλει να γίνει πραγματικός πιλότος πρέπει να πάει Αμερική για να μάθει, όσοι έχουν πάει και γυρίσανε Ελλάδα να πετάξουν ξέρουν... Το αεροπλάνο δεν είναι όλη την ώρα διάβασμα, είναι εκπαίδευση στον αέρα realtime και όχι υποθετικά σενάρια...
Αναρωτιέμαι αν σας έχουν κόψει κανέναν κινητήρα σε instument approach (προφανώς χωρίς προειδοποίηση), αν νιώθεις αυτοπεποίθηση να κάνεις σωστά το οποιοδήποτε approach εν πτήση και όχι στο sim (γιατί είμαστε πραγματικοί πιλότοι και όχι του καναπέ). Ενδεικτικά στο instrument part 141 στην Αμερική βάζεις 10 ώρες στο sim και οι υπόλοιπες 30 στον αέρα, με τον χρόνο να σε πιέζει, να πετάς, να σετάρεις,να σκανάρεις, να κάνεις approach briefing, να σου μιλάει ο ATC μαζί με άλλα 6-8 αεροπλάνα στην συχνότητα και όλα αυτά την ώρα που κάνεις holding... Ειδικά η Florida με full ραδιοβοηθήματα, γεμάτη αεροδρόμια και επαγγελματισμό από τους ΑTC είναι το καλύτερο μέρος για να μάθει κανείς να πετάει safe και σωστά.
 
Ενω αυτοι που εχουν τελιωσει αμερικη...η αγγλια ξερουν? ειναι γεννημενοι για airline μπορουν να ανταπεξελθουν σε airliners standards ?? .. κατευθειαν για το to chalenger..... οπου και να τελιωσεις ενα πραγμα να ξερεις φιλε papa alpha αν δεν στρωσεις κωλαρακο να διαβασεις δεν προκειτε να καταφερεις τπτ καρατσολιας μια ζωη θα εισαι...οσο αφορα για ILS δεν ειναι αναγκη να τρεχεις ροδο και θεσσαλονικη ..υπαρχει και βολος διπλα ειναι ...! το ifr δεν ειναι μονο ils ...εχει και ndb kai vor kai dme arc kai sindiasmo VOR NDB DME mazi etc .. το sim χρησημοποιητε στις αρχικες IFR ωρες ενος μαθητη για να καταλαβει που βρισκεται και που παταει, να μαθει να οργανωνεται ,να καταβει τι παιζει με τον ανεμο ..τις διωρθωσεις για το holding , αλλα πως θα μπει σε ενα holding ανα πασα ωρα και στιγμη , να μαθει σωστα τις διαδικασιες emergency , να ξερει ποτε και που θα ζητησει CDA ,και αλλα αλλα πολλα που πιστευω οτι τα γνωριζεις , εν συναιχεια θα βγει και θα πεταξει IFR πραγματικο αλλα πρεπει να ειναι ετοιμος απο πριν διοτι στον αερα δεν εχει την ευχερια ο εκπαιδευτης να πατησει ενα pause και να σου εξηγησει 5 πραματακια που εσυ δεν εχεις καταλαβει ... Οσο αφορα την florida εκει ημουν για το PPL σιγουρα οι αμερικανοι ειναι πολυ μπροστα στο aviation το αναγνωριζουμε αυτο, αλλα στην αμερικη που και για "κατουριμα" πας ,σε πανε με radar vectoring, σε VFR πτηση ...εδω στην ελαδδα πεταμε μεσα στα βουνα της τριπολης που δεν πιανουν ραδιοβοηθηματα και βρισκουμε την θεση μας το μονο που θελουμε ειναι ενα ρολοι και μια μαγνητικη πυξιδα. ...εδω εμεις θεωρουμε τον ανεμο απνοια στους 17 kts γιατι παντα φυσαει στην ελλαδα ... με τα λεγομενα σου ολοι αυτοι που κανουν ενα type rating πχ Α320 ειναι πιλοτοι του καναπε... ειναι πιλοτοι που τους δινουν σεναρια διαφορα στο SIM και προσπαθουν να τα βγαλουν εισ περας και με ασφαλεια ... και αν θες να ξερεις φιλε μου οταν κανεις ενα ifr ταξιδι δενεις τα χερια του εκπαιδευτη ενω στο sim μπορει απλα να σου κανει οτι θελει... οπως θελει.... κοινος να σε κερασει πολυ πονο. ειτε στο type rating ειτε σε ενα sim FNPT2 που χρησημοποιοιτε σε πολλες σχολες στην ευρωπη ... αν μπορεις να κανεις σωστα μια προσσεγιση στο sim με ανεμο μπορεις να την εκτελεσεις και υπο real συνθηκες how ever χρειαζετε και καλο διαβασμα το IFR οπως και να εχει . ειτε εχεις τελιωσει στη αγγλια ειτε στη αμερικη ειτε στη αφρικη ειτε στη ταυλανδη ειτε στη ευρωπη ειτε στη Ελλαδα.

Υγ για την ιστορια εντο στο ελαντιτσα συνολο IFR ωρες ειναι 115 για intergraded course για modular 60...
 
Top