Boeing Corporate News

Μεγάλη κόντρα με την AIRBUS μεγάλη..... :great:
 
20 738 δήλωσε η Air China ότι θα αγοράσει, με παραδόσεις μεταξύ 2013-2015. Απομένει το δ/τ της Boeing για 100% επαλήθευση.
:arrow: Daily Finance
 
Επιτέλους, το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων της εταιρίας παίρνει μπροστά:

Έντυπη Διαφήμιση για την απόφαση του ΠΟΕ σχετικά με τις παράνομες επιδοτήσεις των κρατών-μελών της Ε.Ε. προς την EADS

http://twitpic.com/21h1b9
 
Τα καλά νέα ξεκίνησαν λίγο πριν την έναρξη του Farnborough. Η εταιρία ανακοίνωσε 44 νέες παραγγελίες για 737, μαζί με τα αποτελέσματα παραδόσεων για το 2ο τρίμηνο του έτους για όλες τις γραμμές παραγωγής. 114 αεροσκάφη.

Παράλληλα, ο ΠΟΕ ανακοίνωσε πως το report σχετικά με την προσφυγή της Airbus κατά της Boeing (η Αμερικάνικη εταιρία ήδη δικαιώθηκε από τον ΠΟΕ για την δική της προσφυγή), μετατίθεται για τα μέσα Σεπτεμβρίου.
 
Επιτέλους κατετέθη η προσφορά της Boeing για τον διαγωνισμό των αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού της Αμερικάνικης Πολεμικής Αεροπορίας. Το Αμερικάνικο Πεντάγωνο θα ανακοινώσει την νικήτρια εταιρία μέχρι τις 12 Νοεμβρίου. Η προσφορά της Boeing καταγράφεται αναλυτικά σε ένα έγγραφο 8,000 σελίδων, το οποίο αναφέρει πως το 767 αποτελεί την επιλογή της εταιρίας και για τα αεροσκάφη που θα χρειαστούν οι ΗΠΑ.

Για περισσότερα:

http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=1303

http://www.reuters.com/article/idUSN0927213420100709
 
8,000 σελίδες για ένα τάνκερ? :shock: Δλδ τώρα η Airbus θα βγάλει προσφορά 10,000 σελίδων? :twisted:

Κατα τα λοιπά, στο Farnborough θα ανακοινώσουν οι αμερικανοί την ετήσια 20ετή πρόβλεψη τους για την αεροπορική αγορά. Το ωραίο της υπόθεσης είναι το πώς μαζεύουν τις πληροφορίες τους ειδικά για το τρέχον πτητικό έργο των αεροπορικών ανα την υφήλιο. Πολύ "βρώμικη" δουλειά αφού κυριολεκτικά χάνονται στα flight engines των αεροπορικών ενώ αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα με την παρακολούθηση των charter στην Ευρώπη...

Περισσότερα
:arrow: Boeing 2010 CMO
 
Μόλις βγήκε στην δημοσιότητα η 20ετης πρόβλεψη της Boeing:

- Ανάγκη για ακόμα 30,900 αεροσκάφη τα επόμενα 20 χρόνια
Ο αριθμός είναι αυξημένος κατά 3,700 σε σχέση με το 2006 και κατά 1 τρις δολλάρια από το 2006 (αξία φέτος $3.6 trillion)

- 5,3% μεσοσταθμική αύξηση επιβατών μακροπρόθεσμα.
- Μέχρι το 2029 το 43% της κινησης θα είναι στην περιοχή Ασίας - Ειρηνικού
- Ζήτηση: 45% από Ασία και 23% από Μέση Ανατολή
- Η ζήτηση τζάμπο αεροσκαφών (747 / Α380) περιορίζεται στα 720 αεροσκάφη

2009 - 2010 διαφοροποίηση +6% (ή 400 μονάδες) για twin-aisle = 7,100 αεροσκάφη
+8,7% (1,700 μονάδες) για single-aisle = 21,600 αεροσκάφη

Τέλος 17,410 (56%) από το συνολικό αριθμό των 30,900 θα είναι αποτέλεσμα της ζήτησης της αγοράς και 13,490 θα είναι για αντικατάσταση παλαιότερων μοντέλων.
 
Στα πλαίσια της ανακοίνωσης των εταιρικών αποτελεσμάτων εξαμήνου της Boeing (τα επιβατικά αεροσκάφη είχαν κέρδη προ φόρων $14.9 δισ), ο CEO της εταιρίας Jim McNerney αποκάλυψε πως οι πελάτες της εταιρίας πιέζουν για νέο αεροσκάφος που θα αντικαταστήσει το 737, παρά το γεγονός πως η ζήτηση παραμένει υψηλή.

Η άλλη κατηγορία αεροσκάφους που αντιμετωπίζει το ερώτημα "νέο αεροσκάφος ή νέοι κινητήρες" είναι το 777.
 
Εκτός από τις επιλογές αυτές, δεν παίζουν και μακρύτερες εκδόσεις του 787 που να καλύψουν το 777;
 
Αυτή την στιγμή κανένα variant του 787 δεν είναι ικανό να αντικαταστήσει το πιο επιτυχημένο μοντέλο της εταιρίας, το 777-300ER. Και αυτά που παράγονται και τα μελλοντικά. Αλλά το βλέπω πιθανότερο το 777 να φορέσει νέους κινητήρες παρά να αντικατασταθεί από 787 variant ή από άλλο μοντέλο.

Τωρα, ΜΟΛΙΣ βγήκε είδηση:

US prepared to settle Boeing-Airbus dispute with EU

http://www.google.com/hostednews/afp/ar ... oeTJArALlw
 
Top