One World Alliance

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δυστυχώς δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Υπάρχουν κατηγορίες εισητηρίων όπου δεν κερδίζεις μίλια για μερικά μέλη της συμμαχίας. Ή άλλα εισητήρια όπου κερδίζεις μερικά μόνον μίλια (π.χ. 25% ή 30%). Ή και ολόκληρες κατηγορίες πτήσεων όπου δεν δίνονται μίλια (π.χ. σχεδόν όλα τα υπερατλαντικά δρομολόγια της ΑΑ από/προς ΗΠΑ δεν κερδίζουν ΒΑ μίλια, και αντιστρόφως. Αυτό μάλλον θα διορθωθεί σύντομα, αφού οι ΒΑ/ΑΑ/ΙΒ θα αποκτήσουν Antitrust Immunity, αλλά είνα από τα "παράπονά" μας εδώ και πολλά χρόνια.)
Το καλύτερο θα ήταν να εξετάσεις προσεκτικά τους κανόνες απόκτησης μιλίων της κάθε εταιρίας (π.χ. τους κανόνες της ΑΑ, της ΒΑ, κτλ.), και να διαλέξεις αυτό που ταιριάζει περισσότερο στις ταξιδιωτικές σου συνήθεις στις κατηγορίες εισητηρίων που συνήθως αγοράζεις.
 
Σε συνέχεια των προσπαθειών για antitrust immunity, τα εμπλεκόμενα μέλη δήλωσαν στην ΕΕ τα slot που σκοπεύουν να αφήσουν...
...the airlines had offered to give up some landing and take-off slots for routes from London to Dallas, Boston, Miami, Chicago and New York and from Madrid to Miami...
:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSLDE6290Z720100310

Πάντως, τον Branson δεν τον τρελλαίνει η "φάση" και παραπονιέται...
 
Σύμφωνα με "πηγές", τις αμέσως επόμενες ημέρες, η Ε.Ε. θα δώσει έγκριση για την εμβάθυνση της συνεργασίας στα πλαίσια της OneWorld μεταξύ των εταιριών American Airlines, British Airways και Iberia.

Η απόφαση ήταν αναμενόμενη εδώ και μήνες.
 
Όπως έχει ήδη γραφτεί στο ''εταιρικό'' τόπικ, η AirBerlin θα γίνει μέλος της συμμαχίας από το 2012.

http://www.airberlin.com/site/pressrele ... ng&ID=2762

-Air Berlin is expected to start flying as part of oneworld in early 2012 – just weeks before the opening of the new Berlin Brandenburg International Airport, which is being built as a major new hub for Europe.

-NIKI will become an affiliate member of the alliance

-British Airways will support Air Berlin through its oneworld implementation programme as its alliance sponsor.


Και από την ίδια ανακοίνωση:

-Russia’s leading domestic carrier S7 Airlines is on track to join in the coming months.

-India’s leading carrier Kingfisher Airlines became a oneworld member elect in June.

-Japan Airlines has been expanding its co-operation with its oneworld partners since reaffirming its membership of the alliance in February, filing days later with American Airlines for anti-trust immunity for a joint business across the Pacific and more than doubling its code-sharing with British Airways.

-American Airlines, British Airways, Iberia, Finnair and Royal Jordanian this month received long-awaited final approval for their application for anti-trust immunity across the Atlantic and the proposed transatlantic joint business between American, BA and Iberia.
 
Η Oneworld εγκαινιάζει νέες συνδέσεις hub-to-hub. Άποψη μου είναι ότι καιρός ήταν. Επίσης, λίγο codeshare ακόμα δε θα έβλαπτε.

Έτσι, από τον επόμενο Απρίλιο ξεκινούν :

Νέα Υόρκη (JFK) - Βουδαπέστη και Σικάγο (ORD) - Ελσίνκι με American Airlines
Μαδρίτη - Λος Άντζελες με Iberia.

http://aa.mediaroom.com/index.php?s=43&item=3032

Επιπλέον, η British Airways ξεκινάει πτήσεις μεταξύ Λονδίνου και Σαν Ντιέγκο.
 
Λογικά τα hub2hub, άκρως εξωτικό το LHR-SAN. Το α/δ του San Diego είναι ενδιαφέρον απο μόνο του για κάποιες λεπτομέρειες που το συνοδεύουν (2ο busiest single runway στον κόσμο, approach με κοντινή θέα ουρανοξύστες, απογείωση με περιορισμούς στο βάρος υπό κάποιες συνθήκες) ενώ εκτός του (πολύ) γειτονικού Μέχικο και του Καναδά, δεν εξυπηρετεί άλλον διεθνή προορισμό (ξαναείχε όμως το LHR έως το '03). Περίεργη επιλογή της ΒΑ καθώς ναι μέν είναι μεγάλη πόλη και δυνατό επιχειρηματικό κέντρο αλλά απέχει μόλις 180 χλμ απ' το LA. Ίσως να σχετίζεται με κρουαζιέρες...
 
OA701":1h46iz4k said:
Το α/δ του San Diego είναι ενδιαφέρον απο μόνο του για κάποιες λεπτομέρειες που το συνοδεύουν...απογείωση με περιορισμούς στο βάρος υπό κάποιες συνθήκες...

Δεν διευκρινίζεται, αλλά υποθέτω ότι πρόκειται για πτήσεις χωρίς ενδιάμεσο σταθμό. Παλαιότερα, και εξ' αιτίας αυτών των περιορισμών, οι πτήσεις γίνονταν μέσω Phoenix. Ίσως οι δυνατότητες του 777 να έχουν βελτιωθεί σε σχέση με τις αρχικές εκδόσεις και να μην απαιτούνται σημαντικοί (ή και καθόλου) περιορισμοί στο payload. Εν τούτοις, άποψή μου είναι ότι το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα κάνει αρκετά συχνά divert σε Γλασκώβη/Εδιμβούργο κτλ.

Το ίδιο θέμα στο ATW
Και η ανακοίνωση της Oneworld, όπου δίνονται αρκετές διευκρινίσεις σχετικά με τα οφέλη για τους πελάτες των εταιρειών.

AirNewZealand":1h46iz4k said:
Επίσης, λίγο codeshare ακόμα δε θα έβλαπτε.

Δεν πρόλαβα να μιλήσω :mrgreen: και

American will add its code to 322 British Airways and Iberia flights serving 101 destinations, British Airways will add its code to 2,063 American and Iberia flights serving 181 destinations and Iberia will add its code to 354 American and British Airways flights serving 96 destinations. There will be further opportunities to increase code-shares in the future.
 
Σύμφωνα με την wiki όταν στο SAN φυσάει η Αγία Άννα οι προσαπογειώσεις γίνονται προς ανατολάς και στις απογειώσεις λόγω ορεινών όγκων έχει πρόβλημα ακόμη κι ένα 738 (δυστυχώς δεν μπορέσα να το επαληθεύσω απο αλλού) καθώς ο ωφέλιμος διαδρόμος περιορίζεται στα 2 χλμ. Οπότε, τα divert μάλλον δεν θα αποφεύγονται στην περίπτωση της Αγίας Άννας...
Για την πτήση καθ' αυτή, ξέχασα ότι πλέον θα μπορεί και η ΑΑ να την πουλάει (η μακαρίτισα η Mexicana δεν πρόλαβε) ενώ υπάρχει και codeshare με την Αlaska (για Χαβάη :cool: among others )...
Τα υπόλοιπα codeshare, άκρως αναμενόμενα (και έτοιμα απο καιρό υποθέτω). Άκου εκεί, η ΒΑ βάζει κοινό κωδικό σε 2,063 :shock: πτήσεις των ΑΑ/ΙΒ...

ΥΓ
1+1 video απ' το 10ο most extreme α/δ...
 
Top