Airbus News

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Όχι μόνο δεν θα βγάζει κέρδη τα επόμενα χρόνια, αλλά το πρόγραμμα είναι ακομά και τώρα τεράστιο οικονομικό ρίσκο για την εταιρεία. Οι ρήτρες που πληρώνουν έως τώρα είναι τεράστιες και το περιθώριο κέρδους τους είναι στο μηδέν.

Για το Α30Χ: όλα εξαρτώνται από το τι θα κάνει η Boeing, η οποία ξέρει να θολώνει τα νερά πολύ καλά. Μια νέα γενιά Α320 θα κοστίσει στην Airbus περίπου το 10% ενός εντελώς νέου μοντέλου. Από την άλλη, ένα ανανεωμένο Α320 θα έχει απευθείας ανταγωνισμό από την Κίνα (από ότι ακούω με κινητήρες CFM) και το θέμα είναι πώς θα αντοποκριθεί στις σίγουρα χαμηλότερες τιμές. Επίσης το Β737 δεν μπορεί να φορέσει μεγαλύτερης διαμέτρου μηχανές καθώς είναι ήδη πολύ χαμηλό, με συνέπεια την λιγότερη οικονομική λειτουργία του: για αυτό και πιστεύουν ότι η Boeing θα σχεδιάσει κάτι νέο και για αυτό θα πρέπει να έχουν την απάντηση έτοιμη.
 
Άσχημα τα μαντάτα για την Airbus...ο ΠΟΕ έκρινε ότι οι επιχορηγήσεις των κρατών μελών προς τον κατασκευαστή είναι παράνομες...

Βέβαια χάθηκε η μάχη και όχι ο πόλεμος..

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=41&nid=1231050539


Καλή τύχη. Και σε αυτό αλλά και στο γαϊτανάκι με την Malaysian Airline System που σκέπτεται να ακυρώσει λόγω των καθυστερήσεων τα 6 Α380 που χει παραγγείλει και που βέβαια άλλοι διαψεύδουν και άλλοι επιβεβαιώνουν. Η οποία Airbus την έχει ξαναπάθει στο παρελθόν με τις ακυρώσεις 8 Νοτιοαφρικανικών Α400Μ..

ΥΓ: Γιατί το Airbus News πήγε στις Γενικές (αεροπορικές) απορίες :? :?
 
Ο φόβος φυλάει τα έρμα λένε και στην προκειμένη περίπτωση ο φόβος (και ο τρόμος θα έλεγα) της Αirbus (αλλά και της Βoeing) προέρχεται απο Καναδά μεριά και λέγεται Bombardier.

Λίγο πριν να ανοίξει λοιπόν το airshow στο exotic Farnborough, αρχίσαν οι δηλώσεις για re-engine της φαμίλιας 320, με την Airbus να πιστεύει ότι αναγκαστικά θα ακολουθήσει και η Boeing.

Ότι καλύτερο λοιπόν για τις 2 μεγάλες αφού θα ανακόψουν την πορεία του CSeries πάνω στο κρισιμότερο σημείο της. Οι Καναδοί ψάχνουν νέες χρηματοδοτήσεις απ' ότι διάβαζα και μεγάλο ρόλο στο να τις πάρουν θα έπαιζε μια καλή παρουσία στο Farnborough συνοδευόμενη κι απο μερικές παραγγελιούλες.

Εν αναμονή λοιπόν της επίσημης απόφασης της Airbus και της Boeing, της αντίδρασης της Bombardier αλλά πρωτίστως της ίδιας της αγοράς...

:arrow: Reuters
 
Ένας πίνακας με τις παραγγελίες/παραδόσεις/ακυρώσεις ανά μοντέλο και σύγκριση με Boeing , από το Flight International.
 

Attachments

  • JUN2010.JPG
    JUN2010.JPG
    45,9 KB · Προβολές: 1.763
Για 30 A359 υπέγραψε η Cathay Pacific, τα οποία και θα αντικαταστήσουν παλαιότερα α/φη. Oι ημερομηνίες παράδοσης δυστυχώς δεν αναφέρονται...
:arrow: http://www.airbus.com/en/presscentre/pressreleases/
 
Στα δικαστήρια πάνε την Airbus (και την Northtrop Grumman) επιβάτες και πλήρωμα μίας πτήσης της Qantas που αντιμετώπισε ξαφνική απώλεια ύψους (δις μάλιστα) πριν 2 χρόνια με αποτέλεσμα ταυματισμούς, φοβίες κτλ. Σύμφωνα με τον δικηγόρο μίας ομάδας μηνυτών "It was a mechanical defect caused by the manufacturer''. Επίσης, το δημοσιεύμα αναφέρει ότι και η Qantas έχει μηνυθεί στην Αυστραλία...
:arrow: Herald Sun

--------------------------------------------------------------

To έχει ήδη αναφέρει ο flesland ότι στην μαμά EADS είπαν να αλλάξουν λίγο look. Ιδού και η ανακοίνωση της Airbus για το refurbishment...
:arrow: Airbus new identity
 
Χμμμμ Computer malfuction....Κατι τετοιο δεν εγινε και στο Α330 ερχομενο απο Ριο ??? :oops: :cry:
 
Γεγονός που το έχουν σκεπάσει καλά η Airbus και οι παρατρεχάμενοι...αν και η καταιγίδα μέχρι τα 50.000 ήταν ενα θέμα.
 
Σύμφωνα με posts σ'ένα άλλο forum (http://forums.jetphotos.net/showthread.php?t=1156) η air india τα έχει παραγγείλει για από-/προσγειώσεις σε κακής ποιότητας διαδρόμους (η διαμόρφωση αυτή ονομάζεται "dual tandem" ή "double bogey"). Κάτι ανάλογο προσφερόταν κι από την McDonnell Douglas με ειδικές εκδόσεις στα αντίστοιχα MD-80 και MD-90. Μάλιστα οι εκδόσεις "Trunkliner" του MD-90 παράγονταν από την Shanghai Aviation Industrial Group of China (SAIC) για λογαριασμό της McDonnell Douglas. Αν και η SAIC κατάφερε τελικά να παράγει μόνο δύο "Trunkliners", το γεγονός αυτό υποδεικνύει ότι η ζήτηση για την διαμόρφωση αυτή είναι χαρακτηριστική της ασιατικής αγοράς.

edit

Το link για την φωτογραφία στο προαναφερθέν forum δεν λειτουργεί, αλλά με ένα cross-check με τα σχόλια της φωτογραφίας που αναρτήθηκε στο post του billos_340 επιβεβαιώνεται ότι πρόκειται για το ίδιο μοντέλο του A320.
 
Top