Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Αναμονή...
Πολλά θα κριθούν από το αν θα πραγματοποιηθεί τελικά η συγχώνεση Ολυμπιακής-Αιγαίου , η οποία θα έχει και τα θύματά της από'τι ακούγεται...
Νεότερα σε 1-2 μήνες...
 
Δηλαδή τι θέλεις να πεις ακριβώς λέγοντας 'υπομονή΄σε μια ενότητα με θέμα ''Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών ΑΦΩΝ''?Οτι, εάν δεν γίνει η συγχώνευση θα ξεκινήσουν οι προσλήψεις και από τους δύο τους(Α3-ΟΑ)?Και εάν όντως αυτό είναι που θέλεις να πεις, που το στηρίζεις?
Ευχαριστώ
 
Μετά λύπης μου διαπιστώνω και προβλέπω, ότι δεν υφίσταται ζήτημα ούτε υπομονής ούτε αναμονής όπως αναφέρεται παραπάνω, για προσφορά εργασίας χειριστών στην Ελλάδα στο άμεσο μέλλον, διότι δεν πρόκειται να κριθεί τίποτα ουσιαστικό κατά τη γνώμη μου, είτε γίνει είτε δεν γίνει η συγχώνευση της ΟΑ3 και ή για οποιαδήποτε ελληνική εταιρία, εκτός… ίσως μεμονωμένων ελαχίστων περιπτώσεων, άλλωστε ήδη επιδεινώνεται η κατάσταση για τους χειριστές σε αμφότερες ( ΟΑ+Α3), για ένα ακόμα πρόσθετο ουσιαστικό λόγο, αφού δεν ελευθερώνονται σημαντικά ακόμα ,θέσεις εργασίας από τους πολεμικής προερχόμενους χειριστές. Οπότε η ουρά των ανέργων ελλήνων χειριστών ιδιαίτερα των νέων, δυστυχώς όλο και θα αυξάνεται με άγνωστο το χρόνο ανάκαμψης, ασχέτως προβλέψεων, στατιστικών κλπ , έτσι είναι μονόδρομος πλέον η σκληρή αναζήτηση εργασίας στη παγκόσμια αγορά, που ίσως διαφαίνεται ταχύτερη ανάκαμψη ή προς Μ. Ανατολή , διότι οι μακροχρόνιες καθυστερήσεις αναμονής εύρεσης εργασίας για τον επαγγελματία πιλότο, έχει πολλές και σύνθετες συνέπειες παραμένοντας εκτός χώρου + το συνεχές επί πλέον οικονομικό κόστος! Η επαγγελματική ιδιότητα του πιλότου δεν έχει καμία σχέση με καμία άλλη επιστήμη και κανένα άλλο γήινο επάγγελμα ή ιδιότητα!
 
AOA πολύ καλά τα λες και δε μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου.

FlyHigh":wkoi7woh said:
Δηλαδή τι θέλεις να πεις ακριβώς λέγοντας 'υπομονή΄σε μια ενότητα με θέμα ''Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών ΑΦΩΝ''?Οτι, εάν δεν γίνει η συγχώνευση θα ξεκινήσουν οι προσλήψεις και από τους δύο τους(Α3-ΟΑ)?Και εάν όντως αυτό είναι που θέλεις να πεις, που το στηρίζεις?
Ευχαριστώ

Θέλω να πω ότι οι συνθήκες θα δυσκολέψουν ακόμη περισσότερο,γι αυτό και συνιστώ υπομονή...
Εάν η καινούργια εταιρεία έχει ως δύναμη τα 42 αεροπλάνα,όπως ακούστηκε,τότε περισσεύουν αρκετοί χειριστές και από τις δύο πλευρές.
Οι απολυμένοι λοιπόν πολύ σύντομα θα βγούν προς εξεύρεση εργασίας,παραμερίζοντας έτσι από την αγορά τους ήδη παγωμένους της παλιάς Ο.Α,τους στρατιωτικούς αλλά και τους νέους ή άπειρους χειριστές.
Το σωτήριο σε αυτήν την περίπτωση θα είναι να ξεκινήσει η νέα εταιρεία τα διηπειρωτικά δρομολόγια ξανά,κίνηση η οποία χρειάζεται πιλότους για να υποστηριχθεί,άρα δε θα υπάρξουν πολλές απολύσεις...
Εάν η συγχώνευση δεν προχωρήσει,τότε μπορεί να συμβεί και αυτό που υποθέτεις ότι εννοώ...
 
Τριάντα χειριστές πέρασαν σήμερα συνέντευξη πρόσληψης από την Sky Express.
Καλά -εγώ για μερικούς μερικούς εδώ μέσα είμαι παλιοχαρακτήρας και δεν το δημοσίευσα το γεγονός ενώ το γνώριζα από προχτές που εστάλησαν ηλεκτρονικές προσκλήσεις για παρουσίαση σήμερα στο Ηράκλειο- κανένας χειριστής δεν είχε το Ερυθροσταυρίτικο, το Προσκοπικό, το Σαμαρειτικό ή τέλος πάντων το Μασωνικό ήθος να το γνωστοποιήσει στους συναδέλφους του χειριστές..?

Γιαυτό αναμένω την ευλογημένη στιγμή που θα εξαγγελθούν δια του Τύπου προσλήψεις εις τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ, όπου οι προσλήψεις και ειδικά των νεαρών και απείρων συγκυβερνητών θα γίνουν με πρώτο αξιολογικό κριτήριο την μακρά ανεργία...

Μπουχα χα χα!
 
Tί κριτήρια έπρεπε να έχουν οι υποψήφιοι χειριστές?
Δημοσιεύτηκαν κάπου, οπουδήποτε, οι συγκεκριμένες θέσεις?


Ευχαριστώ.

P.S. 121.5, δέ ξέρω τι σαμαρείτικος χαρακτήρας είσαι :cool: πάντως θα εκτιμούσα τέτιου είδους πληροφορίες μέσω pm :D
 
Αγαπητέ Arizona η απάντηση στο ερώτημα σου:
Κατάλληλες γνωριμίες :great:
Είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε ιδιωτικής επιχείρησης να επιλέγει την στελέχωση της με προσωπικό που η ίδια πιστεύει ότι της κάνει…
 
Ναι, το έψαξα και ακριβώς έτσι έχουν τα πράγματα.
Τι να κάνουμε...συνεχίζουμε μέχρι την επόμενη ευκαιρία. :)
 
Top