Athens AW fleet

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν γνωρίζω αν πρόκειται για εξέλιξη σε σχέση με την Athens, ωστόσο στην πρόσφατη ενημέρωση του Skyliner αναφέρεται πως:

Code:
Aircraft Type   c/n    Registration    Airline                              Remarks
Fokker 50     20206      SX-BRS     Free Airways   ferried 19aug10 ATH-MST, all white, after storage
Βέβαια Free Airways δεν υφίσταται στην χώρα τούτη, ωστόσο θα μπορούσε να είναι ενδεχομένως First Airways. Σε άλλες σελίδες ωστόσο, κάτοχος του αεροσκάφους φαίνεται να είναι είτε η Hellas Jet, είτε η Hellas Aviation (στην βάση του a.gr προκύπτει η τελευταία πάντως).

Σε κάθε περίπτωση το F50 αναχώρησε για Μάαστριχτ. Τώρα το πότε, πως, αν και γιατί θα επιστρέψει δεν το γνωρίζω, όπως αντικειμενικά δεν γνωρίζω αν τελικά είναι ένα από αυτά τα αεροπλάνα που είχαν ακουστεί για την ZF. Στην περίπτωση πάντως που γυρίσει στα κιτρινοκοκκινομπλε χρώματα που τόσο πολύ ταιριάζουν στα ER4, θυμίστε μου να του σβήσω κεράκι τον Δεκέμβρη για τα 20α του γενέθλια...
 
Όπως αναφέρει ο seven4seven στο αντίστοιχο topic, τα F50 επέστρεψαν μόνιμα στον ιδιοκτήτη τους, άρα προφανώς ουδεμία εξέλιξη για την ZF. Χειμώνας έρχεται, κρύο βαρύ...
 
Πάει και αυτό,πέταξε γι'άλλα μέρη...
Τώρα ακούγεται για 733 και 734!!! Υπομονή,σε λίγο θα έρθουν και Α380!!! :D
 
Σημερα στη Θεσσαλονικη συνέβησαν τα κάτωθι .....

ATW002P reg. SX-CMD 09:49 UTC Airborne με προορισμό το Clermont LFLC
ATW003P reg. SX-CMA 10:23 UTC Airborne με προορισμό το Clermont LFLC

Η αρχή του τέλους άλλης μιας εταιρείας?
 
Πλεον δεν εμφανιζει καμια πτήση στο σύστημα κρατήσεων..Οπότε μάλλον finito και η Athens Airways...
 
Ο ΣΤΟΛΟΣ ΤΗΣ ATHENS AIRWAYS
Ο στόλος της Athens Airways αποτελείται από τέσσερα αεροσκάφη ERJ-145 της εταιρείας EMBRAER. Τα ERJs 145 είναι αεροσκάφη τύπου τζετ, 49 θέσεων, με Rolls Royce μηχανές και παράγουν όχι μόνο χαμηλά επίπεδα θορύβου αλλά και χαμηλά επίπεδα ατμοσφαιρικών ρύπων. Είναι αξιόπιστα, ευέλικτα και επιτρέπουν γρήγορα turn-arounds. Τα ERJs 145 είναι χαμηλού οικονομικού ρίσκου και χαρακτηρίζονται ως ιδανικά για περιφερειακούς προορισμούς.

Ο αριθμός των αεροσκαφών προβλέπεται να αυξηθεί μετά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας, με σκοπό να εξυπηρετηθούν περισσότεροι προορισμοί τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού.



Εεεε ρε κουνια που σας κουναγε.....
 
Η Athens Airways (ZF) ξεκίνησε με πολύ καλές προοπτικές και στην σωστή περίοδο, όταν η Olympic Airlines βρίσκονταν στα τελευταία της. Με πρωτότυπο στόλο για τα Ελληνικά δεδομένα αρκετές καινοτόμες υπηρεσίες, σχετικά καλές τιμές αλλά δυστυχώς στήθηκε με πολύ προχειρότητα .
-- Άνοιξε πολλούς προορισμούς χωρίς να γίνoυν πρώτα σωστές κινήσεις.
-- Πρόσληψη προσωπικού άμεσα (εδώ και τώρα) χωρίς εμπειρία και γνώση του αντικειμένου.
-- Άκυρα δρομολόγια σε άκυρες ώρες και ημέρες.
-- Δυστυχώς δεν έδινε την δυνατότητα στο επιβατικό κοινό να πετάξει με ενδιάμεσο σταθμό σε μια άλλη πόλη της Ελλάδος. (Βέβαια δεν τα connections ήταν ανύπαρκτα)
-- Ένα σύστημα διαχείρισης κρατήσεων απλά απαράδεκτο…… (Πολύ σημαντικό )
-- Πρόσφερε υπηρεσίες κατά τα άλλα χλιδής με εξυπηρέτηση υπαρχτής.
-- Καθόλου συνεπείς στις ώρες αναχωρήσεων κ αφίξεων…(που να προλάβει βέβαια με τόσους προορισμούς και με ανύπαρκτο σχεδόν στόλο)
-- Το προσωπικό καθόλου εξυπηρετικό (βέβαια κάποιος που ΔΕΝ πληρώνεται πως μπορεί να απόδοση… ποια τα κίνητρα του;)
-- Κρίμα και πάλι κρίμα θα μπορούσε ακόμα και σήμερα (παρόλη την δύσκολη κατάσταση) θα μπορούσε να πετάει με καλές πληρότητες ….

Thanks In Adv

Greg.CHQ
 
GP707":2y8rcp3b said:
Το πρώην SX-CMC έχει κρατήσει την κοιλιά της ZF και πετάει πλέον για την SA Regional του Καζακστάν:
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6957594

hooker21":2y8rcp3b said:
Ο ΣΤΟΛΟΣ ΤΗΣ ATHENS AIRWAYS
Ο στόλος της Athens Airways αποτελείται από τέσσερα αεροσκάφη ERJ-145 της εταιρείας EMBRAER. Τα ERJs 145 είναι αεροσκάφη τύπου τζετ, 49 θέσεων, με Rolls Royce μηχανές και παράγουν όχι μόνο χαμηλά επίπεδα θορύβου αλλά και χαμηλά επίπεδα ατμοσφαιρικών ρύπων. Είναι αξιόπιστα, ευέλικτα και επιτρέπουν γρήγορα turn-arounds. Τα ERJs 145 είναι χαμηλού οικονομικού ρίσκου και χαρακτηρίζονται ως ιδανικά για περιφερειακούς προορισμούς.

Ο αριθμός των αεροσκαφών προβλέπεται να αυξηθεί μετά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας, με σκοπό να εξυπηρετηθούν περισσότεροι προορισμοί τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού.



Εεεε ρε κουνια που σας κουναγε.....

Τρία δεν έμειναν;;;; Και με αυτήν την εταιρία έχω μπερδευτεί. Πότε θα γίνει η δίκη να ξεμπερδευτώ;;; Και επιτέλους στην αγγλική wikipedia παλιά έλεγε ότι έκλεισε το 2010 τώρα την βγάζει σαν ενεργή :shock: και έτσι έχω πιθανότητες να ταξιδέψω με αυτή :banana: :banana: (και είδα όνειρο σήμερα με αυτή)
 
Jimis":2zl31qe7 said:
Και επιτέλους στην αγγλική wikipedia παλιά έλεγε ότι έκλεισε το 2010 τώρα την βγάζει σαν ενεργή :shock:
Δυστυχώς η έλειψη πληροφοριών από αξιόπιστες πηγές (αναγκαία με βάση την πολιτική της Wikipedia) δεν επιτρέπει την ενημέρωση του άρθρου. Αν μπορεί κάποιος να συνεισφέρει κάποια τεκμηριωμένη πληροφορία για την παρούσα κατάσταση, μπορώ να αναλάβω εγώ την ενημέρωση του άρθρου.
 
Top