Air Baltic στην Ελλάδα

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
νομίζω ότι στην σελίδα της εταιρείας θα βρείς ΟΛΕΣ τις πληροφορίες που ζητάς. Το service που υπάρχει πάνω στο αεροπλάνο έχει να κάνει με το αν πετάς Business ή Economy Class!

http://www.airbaltic.com/public/in-flight_services_and_meal_preorder.html

Καλο ταξίδι!
 
Γενικά όλες οι Σκανδιναβικές εταιρείες είναι τσιφούτικες.
Μου αρέσει που είναι ακριβές χώρες αλλά φτηνοί στην εξυπηρέτηση.
Όλες : AirBaltic, Estonian, Blue1,Cimber,Norwegian είναι μίζερες και χρεώνουν τα πάντα.
Δεν ξέρω εάν οι εθνικοί τους αερομεταφορείς, SAS, Finnair, είναι και αυτές μίζερες.
‘Όλες αυτές οι εταιρείες είναι καλές μόνον εάν είναι φτηνές στο εισιτήριο. Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι η airBaltic είναι καλή γιατί έχει την καλύτερη διασύνδεση (ανταπόκριση και τιμή) για Αγ. Πετρούπολη. Από εκεί και πέρα την θεωρώ ακριβή στις άλλες της ανταποκρίσεις και υπάρχουν άλλες καλύτερες ευρωπαϊκές εταιρείες.
 
Ίσως θα ήταν σημαντικό εδώ να πώ ότι οι Βαλτικές χώρες και η Φινλανδία δεν αποτελούν μέρος της Σκανδιναβίας (Νορβηγία, Σουηδία, Δανία)... άρα στις Σκανδιναβικες θα έιχαμε SAS (το λέει και το όνομα!), Norwegian, Cimber Sterling...
το σύστημα pay-as-you-buy έχει να κάνει με τις χαμηλές τιμές που έχουν οι περισσότερες... εκτός από την SAS και φυσικά είναι θέμα νοοτροπίας, ότι το απλό και λειτουργικό είναι κάτι που εκτιμάται πολύ στις χώρες Νordic (Σκανδιναβία και Φινλανδία). Τώρα βάλε και το ότι οι Σκανδιναβοί έκαναν μια απόβαση στον Βαλτικό αεροπορικό χώρο και τους επηρέασαν οι εξυπνάδες της SAS σε θέματα εξυπηρέτησης και concept και θα καταλάβεις πως κόλλησαν και αυτοί και δεν το βλέπω να ξεκολλάνε σύντομα.

Και όλα αυτά τα συζητάμε μιας και είμαστε κακομαθημένοι από τις Aegean και Olympic που σου δίνουν ακόμα πολύ περισσότερα από οποιονδήποτε στον Ευρωπαϊκό χώρο... και φυσικά μας κακοφαίνεται όταν ταξιδεύουμε με τους άλλους τους τσιφούτηδες που θα δώσουν ένα σαντουϊτσάκι μόνο, μια πορτοκαλαδίτσα ή ένα καφέ είτε δωρεάν είτε επί πληρωμής. Όμως αυτοί απολαμβάνουν για παράδειγμα το Oslo - Μιλάνο στα €50 o/w με φόρους... αν είναι έτσι, κάνω υπομονή και πίνω ενα πραγματικό καφέ με €0,80 στο κέντρο του Μιλάνου. Θα τα μάθουμε κι εμείς ;) για την ώρα ας εκτιμήσουμε τις καλές υπηρεσίες στις 2 μεγάλες ελληνικές σε συμπαθητικές τιμές!
 
Άν και γεωγραφικά είναι σωστό αυτό έχω την εντύπωση ότι ο φίλος Belavia αναφέρεται στην σχέση της air baltic με την SAS, έστω και αν αυτή είναι μία παρελθούσα κατάσταση! :)Και που απ ότι βλέπω ήδη γνωρίζεις οπότε μάλλον άδικα το ξαναγράφω :oops:
 
Η airBaltic πρωτοπορεί και δίνει 10% έκπτωση σε όσες ΞΑΝΘΕΣ ή όσες νοιώθουν Ξανθές, κάνουν in-flight shopping από τις 28 μέχρι και της 31 Μαΐου 2010, στα πλαίσια του Παγκόσμιου Φεστιβάλ Ξανθιών που θα γίνει στη Ρίγα (δε θέλω σχόλια).

http://www.goblonde.lv/
http://www.airbaltic.com/public/42293.h ... xvbmRlcw==
 
Χμμ...Υπάρχει άραγε αρκετή κίνηση το καταχείμωνο για Ρίγα ή βασίζονται σε ανταποκρίσεις για Λαπωνία,Σκανδιναβία? Έχουν "ανέβει" τα χειμερινά δρομολόγια με ωράρια και συχνότητες?
 
Εγώ πάντως που έκανα μια "δοκιμαστική" κράτηση για Ελσίνκι, υπήρχαν ωραιότατα εισιτήρια με €177 με επιστροφή...

Riga - Athens *2*456* 11:20-14:45 BT611
Athens - Riga *2*456* 15:20-18:45 BT612
 
spotterakis":ubsd2yhy said:
Χμμ...Υπάρχει άραγε αρκετή κίνηση το καταχείμωνο για Ρίγα ή βασίζονται σε ανταποκρίσεις για Λαπωνία,Σκανδιναβία?

Εκτός από τις προαναφερθείσες περιοχές η εταιρεία κάνει τέλειες (χωρίς πολύ ώρα έως καθόλου ώρα) ανταποκρίσεις για τις πόλεις Αγ. Πετρούπολη, Μινσκ, Μόσχα(SVO), Καλίνινγκραντ και τις 4 ημέρες την εβδομάδα που πετά από την Αθήνα. Τρεις ημέρες την εβδομάδα γίνεται ανταπόκριση για Ντουσανμπέ (DYU) δύο ημέρες την εβδομάδα για Ερεβάν, και από μία ημέρα την εβδομάδα για τις πόλεις Aλματά, Τασκένδη, Οδησσό. Άρα προσπαθεί να πάρει ομογενείς ή κατοίκους των Πρώην Δημοκρατιών της Ρωσίας που μπορεί να χρησιμοποιούσαν THY.
 
Σε εκτεταμένο άρθρο της εφημερίδας THE BALTIC TIMES August 12-18/2010 αναφέρει το σκάνδαλο που έχει προκύψει στην Λετονία και οι έρευνες που γίνονται για το παρακάτω θέμα. Ο ίδιος ο Πρωθυπουργός Valdis Dombrovskis έδωσε εντολή εκτεταμένης έρευνας στις 5 Αυγούστου.:

<H airBaltic πρέπει να πληρώνει την Baltijas aviacijas sistemas 1,4 εκατομ. ευρώ κάθε χρόνο για την χρήση του ονόματος της. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα της συμφωνίας του περασμένου Δεκεμβρίου κατά την οποία η Air Baltic Corporation πούλησε το όνομα και το σήμα κατατεθέν της στην προαναφερόμενη εταιρεία έναντι του ποσού των 13 εκατομ. ευρώ. Κάτοχος της Baltijas aviacijas sistemas είναι ο Bertolt Flick ο οποίος είναι πρόεδρος της airBaltic και η εταιρεία του κατέχει το 47,2 της αεροπορικής εταιρείας και το υπόλοιπο ποσοστό το κράτος της Λετονίας.. Η συμφωνία άρχισε το 2008 την περίοδο που η αεροπορική εταιρεία είχε οικονομικά προβλήματα. Η συμφωνία έγινε μεταξύ του Flick και του Υπουργού Μεταφορών Kaspars Gerhards καθώς επίσης παρών στις διαπραγματεύσεις ήταν και ο Γ.Γ. του υπουργείου Anrijs Matiss....>

Αυτά να τα βλέπουμε και εμείς και να περιμένουμε κάποτε να διαβάζουμε κάτι ανάλογο ….. γιατί η ΟΑ δεν πουλήθηκε από την αρχή στην Α3 ;., γιατί χρησιμοποιήθηκε ο δούρειος ίππος της MIG..;., και στο τέλος η νΟΑ να/θα καταλήξει στην Α3..;. Η οποία Α3 θα ονομάζεται στο μέλλον ΟΑ.
Οι πολιτικοί είναι οι ίδιοι στα περισσότερα κράτη.
 
Top