SAS

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: SAS news

Φιλε aakunz...

Μίλησες στο post σου για χαμηλούς ναύλους. Εκτος του ότι δεν έχω πετύχει ποτε χαμηλούς ναύλους με ΣΑΣ (ex. 290 euro one way LHR -ARL, 350 euro return ARL-ΑTH) και εκτος του service on board που k οι δυο ξέρουμε τι αυτό εστί με την συγκεκριμένη εταιρία, σαν υποψήφιος πελάτης το μονο που με προσελκύει να ταξιδέψω (στην καλύτερη) με ένα a321 183 θέσεων είναι η ασφάλεια. Και σε ρωτάω, πέσμου μια σκανδιναβική εταιρία που να έχει κακό ιστορικό στο θέμα ασφαλειας οποτε αυτό δεν είναι κριτήριο επιλογής για τους σκανδιναβούς.Επίσης οι σκανδιναβοί τουρίστες χωρίζονται σε δυο κατηγοριες. Η πρώτη είναι η "superlux ξοδέψω όσα χρειάζονται για να περάσω super" κατηγορια k η δεύτερη "control στο budget μέχρι θανάτου" κατηγορια. Κάτι ενδιάμεσο δεν υπάρχει. Για την μεν πρώτη κατηγορια ο σουηδός/νορβηγός/δανός που θέλει να πάει dubai/ταϊλάνδη/αίγυπτο/australia φυσικά k θα διαλέξει μια πιο άνετη εταιρία (TG/ΕΚ/QF).Ενώ ο δεύτερης κατηγοριας τουρίστας θα διαλέξει fritidsresor, apollo, ving η k γω δε ξέρω ποιες άλλες εταιρίες προσφέρουν με 700 euro πακέτα με ξενοδοχεία σε ισπανίες ιταλίες πορτογαλίες ελλάδες.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η ΣΑΣ αυτή τη στιγμή δεν στοχεύει σε κανένα μερίδιο του σκανδιναβικού τουρισμού. Μπήκε k η norwegian στο παιχνίδι που σου λέει σου προσφέρω ότι k η SAS (ακόμα k το seat pitch είναι ίδιο στα 738 τους) αλλα σε χαμηλότερη τιμή, οποτε για την SK δεν μένει....tpt. Μην αναρωτιόμαστε λοιπόν μετά γιατί πάει κατά διαόλου η εταιρία. Αυτό που με παραξενεύει σε όλη την ιστορία είναι γιατί δεν αντιδράει η εταιρία. Διαλύεται σιγά σιγά k καμια αντίδραση, ούτε προσφορες, ούτε αναβάθμιση ούτε προώθηση του προϊόντος της ούτε tpt. Πάνε οι καλές εποχές που με 2300 ΣΕΚ (230 euro) έπαιρνες τα ωραιότατα άσπρα 738 της snowflake k πέταγες για αθηνα οποτε γούσταρες. Στην τελική η μονη λύση είναι να μπει καμια LH στο παιχνίδι να την αγοράσει μπας k σωθεί. Και για να δεις ποσο (Lady) Gagá είναι οι φίλοι μας στην ΣΑΣ, όταν έκλεισε η sterling αντί να χτυπήσουνε στο κενό που άφησε πίσω της, καθόντουσαν k κοιτούσαν την ανύπαρκτη μέχρι τότε norwegian να τους κλέβει την μπουκιά από το στόμα.
 
Re: SAS news

Είναι αλήθεια το παραπάνω... δυστηχώς η μη ξεκάθαρη στρατηγική της εταιρείας για το μέλλον την έχει φέρει σε αυτή την δύσκολη θέση. Περισσότεροι πλέον ζητάνε να κλείσει η SAS όπως έχει γίνει τώρα και να αρχίσει από το 0 ως μια νέα εταιρεία χρησιμοποιώντας τα στοιχεία της παλαιάς που μπορούν να την βοηθήσουν να ορθοποδήσει.

Και ας κάνει επιτέλους το OSL hub της μπας και δούμε κι εμείς εδώ πέρα άσπρη μέρα :mrgreen: (daydreaming!)

http://picasaweb.google.com/lh/photo/yT5UyPuUs90V7vqOOXaNLQ?feat=directlink
 
Re: SAS news

Μην παραπονιέσαι φιλε LXSKLH, καλά είσαι στο oslo k ας πετάς με Norwegian. :p Τι να πω και γω που είμαι στοχόλμη k για να πάω πχ. longyearbyen πρέπει να περάσω από σένα με 3 ώρες αναμονή k με τιμές πάνω από 400 euro.
 
Re: SAS news

cavo_paradiso":a59j5ui8 said:
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η ΣΑΣ αυτή τη στιγμή δεν στοχεύει σε κανένα μερίδιο του σκανδιναβικού τουρισμού. Μπήκε k η norwegian στο παιχνίδι που σου λέει σου προσφέρω ότι k η SAS (ακόμα k το seat pitch είναι ίδιο στα 738 τους) αλλα σε χαμηλότερη τιμή, οποτε για την SK δεν μένει....tpt.

Ασφαλώς και μένει. Η SAS πετάει και προς Άπω Ανατολή αλλά και προς ΗΠΑ αλλά και ασφαλώς δεν περιμένει μόνο σκανδιναβούς τουρίστες για να γεμίσει τα αεροπλάνα της.

Το κακό είναι ότι ο Όμιλος είχε άπειρες θυγατρικές και μερίδια συμμετοχών σε εταιρείες, τις οποίες ελλείψει ρευστού προσπαθεί να ξεφορτωθεί, ενώ έχουν προοπτικές ανάπτυξης (βλ. airBaltic, bmi, Radisson SAS, Estonian Air κλπ.).

Y.Γ. είχα ξεχάσει και τα τρία ατυχήματα με τα Dash Q-400
 
Re: SAS news

cavo_paradiso":2js87p11 said:
Μην παραπονιέσαι φιλε LXSKLH, καλά είσαι στο oslo k ας πετάς με Norwegian. :p Τι να πω και γω που είμαι στοχόλμη k για να πάω πχ. longyearbyen πρέπει να περάσω από σένα με 3 ώρες αναμονή k με τιμές πάνω από 400 euro.

Ε εντάξει, η κοστολόγηση είναι σύμφωνα με την αγορά και την ζήτηση που υπάρχει. Το δρομολόγιο είναι εσωτερικής σημασίας, αλλά για τον τουρισμό που μπορεί να πληρώσει το εισιτήριο σε αυτές τις τιμές (και το βλέπεις όταν υπάρχουν λίγες διαθέσιμες θέσεις ανα πτήσεις, με γεμάτα αεροσκάφη) τότε δεν νομίζω ότι η SAS κάνει κάτι παράλογο - από τις λίγες φορές! ;) Φυσικά το καλύτερο για μένα ως επιβάτη είναι η χαμηλότερη δυνατή τιμή του εισιτηρίου... πόσο μάλλον για ένα αρκέτα ενδιαφέρον προορισμό όπως τα νησία Svalbard!

Και αν το Ευρωπαϊκό προϊόν στην Economy της SAS είναι κατώτερο, στα υπερατλαντικά είναι αρκετά ανταγωνιστικό νομίζω τόσο σε ποιότητα, όσο και σε συνέπεια. Και δεν είναι λίγες οι φορές που βορειογερμανοί, για παράδειγμα φεύγουν από Ηamburg και Berlin, για connection μέσω CPH για πτήσεις προς Αμερική και Ασία.
 
Re: SAS news

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω που αποοσκοπεί αυτή η χαζή κίνηση.Είναι που είναι προβληματική η εταιρεία, τώρα θα χάσει και κάθε ίχνος σοβαρότητας που είχε.Έλεος πία με τις εξυπνάδες του κάθε "marketing expert"(τρομάρα τους)!
 
Re: SAS news

Να υποθέσω ότι το gay ζευγάρι που θα κερδίσει, θα απολαύσει το εκπληκτικό IFE της business class που σε συνδυασμό με το εκπληκτικό (Scandinavian Abcence of..) ...Service θα είναι το απόλυτο υπερtrip για τους μελλόνυμφους!! :thx: . aaa what the hell τουλάχιστον να είναι καλά τα ξενοδοχεία k το σκέλος NY - LA
 
Re: SAS news

Τον Δεκέμβριο σκοπεύει η εταιρεία να πραγματοποιήσει τον ομοφυλοφιλικό γάμο στην πτήση SK903, Stockholm για Newark στην business class του Α340-300 και το ζευγάρι σαν δώρο θα λάβει διαμονή στην Νέα Υόρκη και ταξίδι / διαμονή 3 νύχτες στο Χόλυγουντ.
Ο διαγωνισμός για την επιλογή του ζευγαριού είναι στο :

http://love.flysas.net/?location=eu

Υπάρχει και Ελληνική συμμετοχή – Argys & John.
 
Re: SAS news

Yak 42 D":23rtyhy4 said:
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω που αποοσκοπεί αυτή η χαζή κίνηση.Είναι που είναι προβληματική η εταιρεία, τώρα θα χάσει και κάθε ίχνος σοβαρότητας που είχε.Έλεος πία με τις εξυπνάδες του κάθε "marketing expert"(τρομάρα τους)!

Μπορείς να μου εξηγήσεις πως και γιατί "χάνει κάθε ίχνος σοβαρότητας"? Επειδή πρόκειται για ομοφυλοφιλικό γάμο? Αν ήταν "κανονικός" γάμος θα ήταν σούπερ ντούπερ μαρκετίστικη κίνηση?
Να σου υπενθυμίσω ότι α) ζούμε πλέον στον 21ο αιώνα, όχι στο 18ο και β) μιλάμε για τη Σουηδία. 'Αλλη χώρα, άλλα ήθη.
 
Top